HardBass wad gewoon heerlijk HARD!

Team Red was zeer goed, Alpaverb

en Josz & Wesh kunnen mij ook altijd goed vermaken, 't ging goed los. Wildstylez vond ik niet zo. En hier ook mijn eerste groote Fok! meet

Daarna was Green aan de beurt.. Een aantal heeft het nog geprobeert, maar ik kwam gewoon niet in beweging... Wat een butt is dat zeg :/ PP Live vond ik een te standaard TL hebben maar omdat ik die tracks van hun toch best kan waarderen goed op los gegaan

Team Blue heb ik de laatste helft van de tribune gekeken want moest ff opladen voor crypsis en team yellow. Dat ze veel promo's draaide vond ik niet erg, kheb toch van de nieuwe tracks van de laatste 1.5 maand niets mee gekregen

Zany was weer heer en meester , Ran-D accapella

en Bioweapon had mij erg goed verrast, misschien omdat zij draaiden de groote jonges

Crypsis Live vond ik echt gruwelijk, lekker veel mashups en weet ik het allemaal, ging erg hard.
Toen team Yellow

heerlijk hard snoeien, de genie die die gasten bij elkaar heeft gezet verdient een pluim van onze konegin

Wat een geweld zeg

Met de overgebleven fokkers ging et daar heerlijk hard los

Wild Motherfuckers hebben mij gewoon teleur gesteld. Alleen het HB anthem was vet, de rest:
Gansta mag van mij onderhand wel in de vuilnisbak, tering wat word ik moe van die track.
Plus Punten:
Geluid
Team Red
Team Blue & Crypsis Live
Team Yellow!!!
Veeeul Fok!ers

Dude die zwaar van de kaart stond te spacen
Hard Bass Team idee
Min Punten:
Maat die z'n kaartje was vergeten en dus maar naar huis was gegaan
Team Green, deporteren die hap.
Wild Motherfuckers
Lockers waar je niet zomaar bij kon.
quote:
Ik heb de dame achter de bar er nog voor proberen te charmeren maar tis me niet gelukt om dopjes mee tekrijgen voor de flesjes

Kweet overigens niet meer wie z'n kop nou welke nickname hoord

Ben echt slecht in namen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?