abonnement Unibet Coolblue
pi_92610345

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: van 11 - 18 uur. IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn geopend van 10 - 18 uur.

Bijzondere openingstijden & koopzondagen
Zondag 13 februari IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven

Zondag 20 februari IKEA Amsterdam, Delft, Haarlem, Utrecht

Zondag 27 februari IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

Zondag 6 maart IKEA Amsterdam, Delft, Groningen, Utrecht

Zondag 13 maart IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Eindhoven
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Groningen: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92611491
Thnx BartjeBart voor het nakijken van de prijzen!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:37:58 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92624930
Jeeeeej, een nieuw topic :D

Tijd voor de tuin, wie komt er een dagje helpen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_92625248
Wat komen er weer leuke nieuwe dingen bij. Heerlijk dat de buitenspullen er ook weer aankomen nog even en dan is het weer lente.

Hoe zit de SANDBY-bank weet iemand dat?
pi_92629217
Ik wil graag een Expedit tafel-kastcombinatie kopen (met de kleine kast met 8 vakken) in walnotenpatroon, maar ze hebben alleen de witte versie nog. Ik zit dus al een week lang iedere dag de voorraadinfo bij te houden, maar in Duiven hebben ze hem maar steeds niet op voorraad en er is ook niet bekend wanneer hij er wel weer zou moeten zijn.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor de voorraad van dergelijke producten weer is aangevuld? Ik zit met smart te wachten namelijk! ;)
pi_92629843
En waarom is Vaxholm-serie weer niet in Duiven te krijgen... *zucht*

[ Bericht 90% gewijzigd door doubleplusungood op 11-02-2011 11:44:31 ]
pi_92630878
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Cyan het volgende:
Thnx BartjeBart voor het nakijken van de prijzen!
En bedankt voor het laten weten wanneer ik naar de winkel moet racen :D O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 februari 2011 @ 12:10:12 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92631025
ik vraag me af of ik Kalinho gezien heb vandaag :P

Net uurtje terug van ikea barendrecht, nieuwe matras gehaald voor Jan z'n peuterbedje. Ik vraag me af waarom je die goedkope (opgerolde) matrasjes 72 uur niet mag beslapen na uitrollen. Uiteindelijk een ander matras gekocht, één waar hij wel meteen op mag slapen :P

Dat ikea kinderland is trouwens maar onoverzichtelijk ingedeeld hoor. Heb een kwartier lopen zoeken naar matrasovertrekjes voor een peutermatras :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92639552
Heb een Malm kast op de kop getikt, hij ging weg omdat ze het een gammel onding vonden.

Die mensen hadden een IKEA cursus nodig, nog nooit zo'n slechte assemblage gezien :X

De driehoekjes die voorkomen dat de bodem eruitvalt zaten er niet in, de metalen inzetjes waren niet een kwartslag gedraaid zodat de voorkant steeds loszat en de bodem van twee lades zat gewoon op zijn kop erin, met de kleur omlaag _O-

Heb hem bijna helemaal ontleed, ben hem nu liefdevol aan het schoonmaken en zo weer in elkaar met nieuwe driehoekjes en aangedraaide schroeven O+
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92651397
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef doubleplusungood het volgende:
En waarom is Vaxholm-serie weer niet in Duiven te krijgen... *zucht*
VAXHOLM gaat alleen op bestelling. Als het goed is hebben winkels deze nooit op voorraad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92651437
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af of ik Kalinho gezien heb vandaag :P

Net uurtje terug van ikea barendrecht, nieuwe matras gehaald voor Jan z'n peuterbedje. Ik vraag me af waarom je die goedkope (opgerolde) matrasjes 72 uur niet mag beslapen na uitrollen. Uiteindelijk een ander matras gekocht, één waar hij wel meteen op mag slapen :P

Dat ikea kinderland is trouwens maar onoverzichtelijk ingedeeld hoor. Heb een kwartier lopen zoeken naar matrasovertrekjes voor een peutermatras :?
Omdat een opgerolde matras even de tijd nodig heeft om weer op normale dikte te komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92654133
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

VAXHOLM gaat alleen op bestelling. Als het goed is hebben winkels deze nooit op voorraad.
Als ik op de site bij Duiven kijkt, staat er 'niet beschikbaar', maar bij Eindhoven staat wel de melding 'alleen op bestelling verkrijgbaar'. Dus het lijkt erop dat hij in Duiven dus ook niet te bestellen is... Of zie ik dat nu weer verkeerd? Wordt in dat geval namelijk een keer een tripje naar Eindhoven.
pi_92654255
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef doubleplusungood het volgende:

[..]

Als ik op de site bij Duiven kijkt, staat er 'niet beschikbaar', maar bij Eindhoven staat wel de melding 'alleen op bestelling verkrijgbaar'. Dus het lijkt erop dat hij in Duiven dus ook niet te bestellen is... Of zie ik dat nu weer verkeerd? Wordt in dat geval namelijk een keer een tripje naar Eindhoven.
Ehm je zou het voor de zekerheid even na kunnen vragen bij het 0900 nummer. Maar normaal gesproken kun je dit soort artikelen die alleen op bestelling gaan gewoon in elke winkel bestellen. De kans bestaat dat Duiven de parameters van dit artikel niet helemaal goed in het systeem heeft staan.

Ik kan dit eventueel woensdag voor je nakijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 22:03:02 #14
240917 Mula
pi_92658023
Het Tundra-laminaat gaat uit het assortiment (op esdoorn na?). Heeft een van de medewerkers een idee of er een vervangende kleur komt die op de antiek eiken-variant lijkt?
pi_92658241
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Mula het volgende:
Het Tundra-laminaat gaat uit het assortiment (op esdoorn na?). Heeft een van de medewerkers een idee of er een vervangende kleur komt die op de antiek eiken-variant lijkt?
Volgens mij blijft het antiekpatroon gewoon...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 22:12:29 #16
240917 Mula
pi_92658481
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij blijft het antiekpatroon gewoon...
In Groningen hangt een papier dat Tundra eiken, middenbruin, donkerbruin, zwartmetwittespikkels en wit (maar dat weet ik niet meer 100% zeker) eruit gaat en dat het per 14 februari wordt vervangen door een nieuwe collectie. Op de esdoorn na zijn dat toch alle kleuren Tundra die er zijn?
pi_92658755
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef Mula het volgende:

[..]

In Groningen hangt een papier dat Tundra eiken, middenbruin, donkerbruin, zwartmetwittespikkels en wit (maar dat weet ik niet meer 100% zeker) eruit gaat en dat het per 14 februari wordt vervangen door een nieuwe collectie. Op de esdoorn na zijn dat toch alle kleuren Tundra die er zijn?
Nee, we hebben Esdoorn, Antiekpatroon, Eiken, Middenbruin, Donkerbruin, Zwart/wit en wit

100% zekerheid kan ik je nu niet geven trouwens, maar volgens mij blijven Esdoorn en Antiekpatroon dus.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 22:29:51 #18
240917 Mula
pi_92659400
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, we hebben Esdoorn, Antiekpatroon, Eiken, Middenbruin, Donkerbruin, Zwart/wit en wit

100% zekerheid kan ik je nu niet geven trouwens, maar volgens mij blijven Esdoorn en Antiekpatroon dus.
Ik wist niet dat er een middenbruine variant bestaat. Ik ging er vanuit dat ze daarmee de antiekpatroon bedoelden. Zou leuk zijn als die er in blijft.

Er lagen trouwens nieuwe pakketten laminaat in het magazijn, waarvan volgens mij de naam met een R of een P begint. Daar zat een hele mooie grijzige (grijsbruinig?) kleur bij!
pi_92665020
Komen er nog meer tuinmeubelen uit? Vorig jaar had ik n tafel en 2 stoelen gekocht, en het was de bedoeling dat ik er dit jaar nog een paar bijkocht...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:45:03 #20
331 Merel
Be here now.
pi_92671609
Ja wanneer komen de tuinspullen? :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92673398
misschien een idee om ff terug te lezen in het vorige topic waar het al een tijdje ging over tuinspullen en het nieuwe assortiment?
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
Prijzen FALSTER en IKEA PS tuinassortiment:

FALSTER
Bank 69.95
Armleunstoel 49.95
Tafel 159.-

IKEA PS
VAGO stoel 19.95
SANDSKAR bijzettafel 29.95

Waarschijnlijk vanaf begin maart in de winkel.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:23:49 #22
331 Merel
Be here now.
pi_92674670
Hoe moet ik dat nou weten? Het gaat over allerlei verschillende onderwerpen door elkaar in deze topics toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92676322
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er een middenbruine variant bestaat. Ik ging er vanuit dat ze daarmee de antiekpatroon bedoelden. Zou leuk zijn als die er in blijft.

Er lagen trouwens nieuwe pakketten laminaat in het magazijn, waarvan volgens mij de naam met een R of een P begint. Daar zat een hele mooie grijzige (grijsbruinig?) kleur bij!
Wat ik zo kan herinneren krijgen we GOLV en PRARIE vloeren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92676341
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef JohnB52 het volgende:
Komen er nog meer tuinmeubelen uit? Vorig jaar had ik n tafel en 2 stoelen gekocht, en het was de bedoeling dat ik er dit jaar nog een paar bijkocht...
Welke serie bedoel je dan precies?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92676363
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten? Het gaat over allerlei verschillende onderwerpen door elkaar in deze topics toch?
CTRL F <tuin>?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:36:34 #26
331 Merel
Be here now.
pi_92677153
Ik vraag al niks meer zeg.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92677293
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke serie bedoel je dan precies?
äpplarö, pe126290

Zo uit het persboekje overgenomen.

[ Bericht 17% gewijzigd door JohnB52 op 12-02-2011 13:54:01 (Opgezocht ipv lui zijn :-)) ]
pi_92677948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

äpplarö, pe126290

Zo uit het persboekje overgenomen.
huh? :?
Bedoelde je APPLARO?

Die serie komt dit jaar ook weer gewoon terug hoor :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:48:05 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_92687301
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef Merel het volgende:
Ja wanneer komen de tuinspullen? :)
Ik zag ze vandaag in Duiven staan :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_92698714
Ja die bedoel ik ook, maar k had op t forum gepost via mn telefoon, blijkbaar pakt ie de letters niet...

Zijn ze zelfde prijs als vorig jaar? € 49,95 en 29,95 bij Delft?
  zondag 13 februari 2011 @ 09:27:02 #31
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_92707990
Is het mogelijk om Tundra laminaat op een vloer met vloerverwarming te leggen?

Ben trouwens wel erg tevreden over Tundra laminaat. Heb het nu bijna 2 jaar liggen en het ziet er nog zo goed uit dat ik het mee wil nemen naar de nieuwe woning :)
  zondag 13 februari 2011 @ 10:33:27 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_92708797


Check het nieuwe februari en tuin assortiment

[ Bericht 12% gewijzigd door Adelante op 13-02-2011 10:39:29 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 13 februari 2011 @ 13:31:12 #33
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_92714453
Binnenkort maar weer eens naar Ikea *O*
pi_92715808
Van de APPLARO serie staat er alleen n bank in met opbergruimte...
  zondag 13 februari 2011 @ 14:18:44 #35
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_92716244
Weet iemand of er een opbergsysteem (laag kastje, ladeblok o.i.d.) is wat onder het Smadal bureau past en er mooi bij staat? Deze dus:

Ik wil dit bureau gaan kopen omdat 'ie precies naast mn witte Hemnes-bed past (en er leuk bij staat) maar vind het erg jammer dat 'ie maar één vak en la heeft.
pi_92733121
Iemand enig idee of deze nog in het assortiment is?
Zag hem op een andere site voorbij komen en ik zoek zoiets.
pi_92734863
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Van de APPLARO serie staat er alleen n bank in met opbergruimte...
In het persboekje staan vaak alleen maar nieuwe producten of producten die extra aandacht nodig hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92737835
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand enig idee of deze nog in het assortiment is?
Zag hem op een andere site voorbij komen en ik zoek zoiets.
[ afbeelding ]
Nee, die zijn uit het assortiment helaas...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92737962
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er een opbergsysteem (laag kastje, ladeblok o.i.d.) is wat onder het Smadal bureau past en er mooi bij staat? Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik wil dit bureau gaan kopen omdat 'ie precies naast mn witte Hemnes-bed past (en er leuk bij staat) maar vind het erg jammer dat 'ie maar één vak en la heeft.
Ik denk dat het niet heel handig is om er nog wat onder te zetten. Je kunt dan met je benen nergens meer naartoe. En die plank onderin maakt dat je iets heel ondieps nodig hebt, volgens mij zit zoiets niet in het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 13 februari 2011 @ 21:35:29 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92739460
Vandaag ge-Ikea'd, Expedit kastje gekocht, met bakjes voor erin en dat fijne nieuwe paarse servies met leuke tekeningetjes :D

Ik ben weer gelukkig!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 februari 2011 @ 07:37:35 #41
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_92755653
quote:
Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet heel handig is om er nog wat onder te zetten. Je kunt dan met je benen nergens meer naartoe. En die plank onderin maakt dat je iets heel ondieps nodig hebt, volgens mij zit zoiets niet in het assortiment.
ok, dank je! Dan ga ik kijken of er ergens anders in mn kamer nog wat opbergruimte te creëren valt.
pi_92756408
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, die zijn uit het assortiment helaas...
Dank je, ik was er al bang voor.
pi_92792622
Komt er binnenkort nog eens een PAX axie? Als in, x% korting op de kastelementen of op de KOMPLEMENT inrichting ofzo? :P
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_92793068
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Allan24 het volgende:
Komt er binnenkort nog eens een PAX axie? Als in, x% korting op de kastelementen of op de KOMPLEMENT inrichting ofzo? :P
Nee... de laatste actie is nog geen twee maanden terug :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92794354
Er is een matras (en aanverwanten) actie op dit moment dus ik ging vorige week langs de Ikea in Utrecht:

quote:
Van maandag 31 januari tot en met zondag 20 februari krijg je bij elke besteding van 100.- aan SULTAN matrassen* een tegoedpas van 10.-
Ik stond al bij de kassa in de rij en toen zei m'n vriendin dat we nog niet in de koopjeshoek hadden gekeken. Nou ben ik niet kinderachtig en moet bovendien op mijn budget letten en ja hoor: mijn keus lag ook voor minder dan de helft van de prijs in de koopjeshoek. En er ligt genoeg ander spul.

Kortom: Vergeet niet in de koopjeshoek te kijken.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_92796702
Ik heb ook een heul klein budget ( zie mn huisjestopic) en was van de week bij ikea... leuk puberzwart kleed voor zoonlief gescoord voor 15 euro..in de koopjeshoek... Stond daar een witleren karlstad hoekbank... Waarom, waarom nou niet gewoon een stoffen!! Daar ben ik zoooo naar op zoek!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_92806817
O+ koopjeshoek.
meerdere ikea meubels komen uit de koopjes hoek. die kortingen kunnen best lekker oplopen terwijl er met het product weinig tot niets aan de hand is.
pi_92811588
O+ koopjeshoek.

Die van Duiven heeft alleen meestal weinig interessants ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92811897
tja is maar net waar je naar opzoek bent. en je moet een beetje geluk hebben. vaak is het niets. maar net als je niet kijkt zul je zien dat er wat moois staat.

mijn mooiste koopjeshoek aankoop blijft mijn bed met 60% korting.
ik ging heen voor een tweepersoons matras en dan nog ff door sparen voor een 2e hands "hopen" bed. bedoeling was ff snel laatste keer proef liggen, matras pakken en wegwezen want ik was met de bus.
raakte aan de praat met een verkoopster en ze wees me op het lattenbodems die in de koopjes hoek stonden. dus toch nog ff langs de koopjes hoek, lag dat bed daar, enkel de doos was kapot en had een klein krasje die niet in het zicht zit.
*O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:44:31 #50
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_92812424
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Cerbie het volgende:
O+ koopjeshoek.

Die van Duiven heeft alleen meestal weinig interessants ;(
Ik heb in Duiven ook nog nooit iets leuks gevonden in de koopjeshoek :(
pi_92813382
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef morgane het volgende:

[..]

Ik heb in Duiven ook nog nooit iets leuks gevonden in de koopjeshoek :(
Ik ook niet!
pi_92913294
Kan ik stolmen ook tegen een schuine wand monteren? Oftewel kunnen de ronde plaatjes aan t eind van de buis ook gekanteld worden?
pi_92915829
quote:
Contact per e-mail
Is je vraag nog niet beantwoord, klik dan hier om contact met ons op te nemen.
Wanneer je een ontvangstbevestiging in je mailbox krijgt, is je mail goed ontvangen en zal deze in behandeling worden genomen. Je ontvangt binnen 6 werkdagen een reactie.
Website geeft bij mij wel aan dat mijn bericht verstuurd is, maar ik krijg geen ontvangstbevestiging in mijn mailbox. Is dat stuk? Heb het op 2 verschillende pc's en 2 emailadressen geprobeerd.. Spamfolder zit het ook niet in.
pi_92917369
Had ik mijzelf bijna in het medewerkerslijstje kunnen voegen. Maar helaas, geen passende vacatures hier in Breda. Hoe doen ze dat eigenlijk met die verbouwing, kan me niet voorstellen dat ze alle krachten aan het werk kunnen houden als de halve showroom weg is.
pi_92919167
Wauw, tuinlampjes enzo! *morgen even kijken gaat*
pi_92979973
Heeft iemand die oven van 99euro? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152206
Is het wat? Warmt hij snel op en kan hij de warmte goed vasthouden?
pi_92992820
Ik hoor niet meer in de OP :P
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:38:55 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93012268
waar kan ik ook al weer online handleidingen vinden?
Ik zoek die van Atlant -sifon. die is in de puinhoop verdwenen en ws met andere verpakkingszooi weggegooid, maar zou 'm graag nog even willen bekijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_93014012
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef E.T. het volgende:
waar kan ik ook al weer online handleidingen vinden?
Ik zoek die van Atlant -sifon. die is in de puinhoop verdwenen en ws met andere verpakkingszooi weggegooid, maar zou 'm graag nog even willen bekijken
http://www.ikea.com/ms/en(...)ly_instructions.html
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:46:21 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93014764
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_93061425
Wanneer gaat Tundra eiken uit de collectie? We willen dat graag op zolder gebruiken in de kamer die daar nu gemaakt gaat worden. Op de site staat er niets over :?
  zondag 20 februari 2011 @ 16:17:34 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_93061650
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:12 schreef poemojn het volgende:
Wanneer gaat Tundra eiken uit de collectie? We willen dat graag op zolder gebruiken in de kamer die daar nu gemaakt gaat worden. Op de site staat er niets over :?
Tundra laminaat gaat van 8,95 naar 5,99 euro en is idd nog maar in een aantal kleuren verkrijgbaar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93061735
Tuinlampjes vandaag gekocht! *O* Ben benieuwd hoeveel licht ze gaan geven. Ik vind ze nog steeds super schattig en ze staan lief in mijn tuintje.
pi_93075422
iemand een idee hoe lang het nieuwe buitenspul in het assortiment blijft ?
pi_93077765
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef realbase het volgende:
iemand een idee hoe lang het nieuwe buitenspul in het assortiment blijft ?
Het is in Delft altijd veeeeels te snel op. Vandaar dat ik nu in Februari al ben geweest. Vorig jaar was ik volgens mij in April aanwezig en toen waren de lampjes die ik wilde hebben al weg.

Ik ben zeer tevreden met het licht van de 4 die ik nu heb. De straatsteen eronder is zelfs een beetje verlicht en ze zijn dus prima voor als je 's avonds wat verlichting wil hebben om de tuindeur e.d. te onderscheiden, maar niet genoeg om bij te lezen ofzo. Het gaat om Ikea Family Allsang.
pi_93130148
Weet iemand of je iets in een andere vestiging terug mag brengen? Ik heb een dekselhouder gekocht in Delft. Aangezien ik morgen in de buurt ben van Haarlem zou het een kleine moeite zijn om het daar terug te brengen.
pi_93130502
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef tikaa het volgende:
Weet iemand of je iets in een andere vestiging terug mag brengen? Ik heb een dekselhouder gekocht in Delft. Aangezien ik morgen in de buurt ben van Haarlem zou het een kleine moeite zijn om het daar terug te brengen.
Is geen probleem.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93141214
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is geen probleem.
Fijn! Dankjewel, scheelt een hoop tijd en kilometers.
pi_93150073
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef styliste het volgende:
Kan ik stolmen ook tegen een schuine wand monteren? Oftewel kunnen de ronde plaatjes aan t eind van de buis ook gekanteld worden?
Niemand?
pi_93163218
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef kahlie het volgende:

[..]

Het is in Delft altijd veeeeels te snel op. Vandaar dat ik nu in Februari al ben geweest. Vorig jaar was ik volgens mij in April aanwezig en toen waren de lampjes die ik wilde hebben al weg.
op=op dus ? of zijn er artikelen die in het assorti blijven?
pi_93173140
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef realbase het volgende:

[..]

op=op dus ? of zijn er artikelen die in het assorti blijven?
Tuinassortiment is op=op...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93173161
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef styliste het volgende:

[..]

Niemand?
Ik zal het morgen eens voor je navragen/-kijken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93204239
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef styliste het volgende:

[..]

Super! Dankjewel!!
Ik heb het nagekeken in de follow-me (opbouw instructie). Hierin staat dat de voet van de paal wel zwenkbaar is. De bovenste houder zit vastgeschroefd en kan dus niet gesteld worden helaas...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93207327
Weet iemand het directe nummer van Ikea Amsterdam?

Klantenservice zegt dat zij er minstens 3 weken over gaan doen om mijn melding te verwerken en te kijken of het op voorraad is. De site zegt dat het ruim op voorraad is dus ik bel liever even direct met Amsterdam.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:08:55 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_93207946
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef dasWausmaus het volgende:
Weet iemand het directe nummer van Ikea Amsterdam?

Klantenservice zegt dat zij er minstens 3 weken over gaan doen om mijn melding te verwerken en te kijken of het op voorraad is. De site zegt dat het ruim op voorraad is dus ik bel liever even direct met Amsterdam.
Bel het 0900 nummer zij kunnen direct de voorraad in Amsterdam bekijken, mail beantwoorden duurt wat langer :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93208243
Dat nummer heb ik gebeld, zij kwamen met het administratieve geblaat.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_93208607
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het nagekeken in de follow-me (opbouw instructie). Hierin staat dat de voet van de paal wel zwenkbaar is. De bovenste houder zit vastgeschroefd en kan dus niet gesteld worden helaas...
Dus als ik m omdraai kan t wel?
pi_93208824
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef dasWausmaus het volgende:
Dat nummer heb ik gebeld, zij kwamen met het administratieve geblaat.
En ze willen mij niet doorverbinden met Amsterdam :(
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_93213679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef dasWausmaus het volgende:
Weet iemand het directe nummer van Ikea Amsterdam?

Klantenservice zegt dat zij er minstens 3 weken over gaan doen om mijn melding te verwerken en te kijken of het op voorraad is. De site zegt dat het ruim op voorraad is dus ik bel liever even direct met Amsterdam.
Wat voor een melding heb je gemaakt dan? :?
En waarom wil je voorraad informatie als internet aangeeft dat het aanwezig is?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93213742
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef styliste het volgende:

[..]

Dus als ik m omdraai kan t wel?
Ja das een goeie...
Ik denk niet dat je daar zo vanuit mag gaan. Er zal een reden zijn waarom deze zo gemonteerd moet worden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93214911
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tuinassortiment is op=op...
Ow, hopelijk hebben ze in Breda dan wel voldoende besteld. Dat het niet zo is als met de kerstspulletjes.
pi_93262931
Ik zag dat de stoffenafdeling in Utrecht was verplaatst en verkleind. Je zou 'm zo missen nu. Het wordt echt tijd dat die vestiging verbouwd gaat worden, hij is echt te klein.
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:08:19 #84
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_93284413
Wie kan mij vertellen of dit product nog in het assortiment van Ikea zit?

Het gaat om een plastic opbergbakje voor aan een tafelpoot van het Vika Curry bureau :)
pi_93284846
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef MellaBella het volgende:
Wie kan mij vertellen of dit product nog in het assortiment van Ikea zit?

Het gaat om een plastic opbergbakje voor aan een tafelpoot van het Vika Curry bureau :)
Volgens mij is deze uit het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:18:32 #86
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_93285201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is deze uit het assortiment...
Al lang?
pi_93285403
Sinds augustus?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:23:56 #88
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_93285563
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
Sinds augustus?
Shit
pi_93318306
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef kahlie het volgende:

Ik ben zeer tevreden met het licht van de 4 die ik nu heb. De straatsteen eronder is zelfs een beetje verlicht en ze zijn dus prima voor als je 's avonds wat verlichting wil hebben om de tuindeur e.d. te onderscheiden, maar niet genoeg om bij te lezen ofzo. Het gaat om Ikea Family Allsang.
Inmiddels ben ik niet meer zo blij :( Na de eerste nacht hebben ze niet meer gebrand. Ik snap het niet, want ze krijgen voldoende licht. Is dit normaal of moet ik ze gaan inruilen? :'(
pi_93318389
Horen die dingen niet eerst opgeladen te worden?

Bij die van mij wel in ieder geval, ook al kwamen ze niet van de Ikea
pi_93345976
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef JohnB52 het volgende:
Horen die dingen niet eerst opgeladen te worden?

Bij die van mij wel in ieder geval, ook al kwamen ze niet van de Ikea
Tja, ze hebben nu 5 nachten niet gebrand en dus 5 dagen doorgebracht in het zonlicht. Dan zou ik toch verwachten dat ze genoeg licht hebben gehad? Ik heb er zelfs eentje binnen ff gehad onder de lamp om te kijken of hij dan zo wel oplaadde. Die deed ook nog steeds niets. :'(
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:38:45 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_93346038
Het is al een week mistig he :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93347486
Zit toch n aannuit knopje op?

Zet ze eens n week uit, en daarna weer aan?
pi_93347603
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef Adelante het volgende:
Het is al een week mistig he :P
Nou, niet waar ik woon en ik heb een tuin op het zuiden dus genoeg zon. Helaas is het niet warm genoeg om d'r zelf in te zitten, anders had ik het gedaan ;)

Ik kan me niet voorstellen dat ze onvoldoende opladen, vandaar dat ik het met een lamp binnen heb geprobeerd. Ik ga nog even kijken of er een reset-knopje op zit. De eerste nacht hebben ze echt uren gebrand, daarna dus nooit meer. Ik vind het erg vreemd. Dit weekend zit ik ergens anders, maar na het weekend even knutselen, anders moeten ze echt terug :'(
pi_93470318
Vorige week bij IKEA Breda geweest, voor het eerst sinds máánden weer eens. De showroom wordt behoorlijk verbouwd zeg, en het wordt veel mooier dan het was!

Kan iemand me trouwens vertellen waarom "even schuifdeuren aan een PAX kast bevestigen" altijd langer duurt dan je verwacht/hoopt?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_93478502
Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
pi_93698286
het is volgens mij al een keer ergens genoemd maar ik kan het niet terug vinden.
ik zoek de kleurcode van ikea zwart/bruin. zodat ik wat verf kan laten mengen.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:29:04 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_93699849
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef kahlie het volgende:

[..]

Nou, niet waar ik woon en ik heb een tuin op het zuiden dus genoeg zon. Helaas is het niet warm genoeg om d'r zelf in te zitten, anders had ik het gedaan ;)

Ik kan me niet voorstellen dat ze onvoldoende opladen, vandaar dat ik het met een lamp binnen heb geprobeerd. Ik ga nog even kijken of er een reset-knopje op zit. De eerste nacht hebben ze echt uren gebrand, daarna dus nooit meer. Ik vind het erg vreemd. Dit weekend zit ik ergens anders, maar na het weekend even knutselen, anders moeten ze echt terug :'(
Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen? :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93702268
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef loecje het volgende:
het is volgens mij al een keer ergens genoemd maar ik kan het niet terug vinden.
ik zoek de kleurcode van ikea zwart/bruin. zodat ik wat verf kan laten mengen.
Volgens mij hebben we die informatie niet?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93703365
in het verleden zijn er anders wel NCS kleurcodes genoemd hier op fok. maar die van zwart/bruin kan ik niet vinden.

dan toch maar wachten totdat ik een expedit kast heb bemachtigd om met een plankje naar de schilder te gaan

[ Bericht 33% gewijzigd door loecje op 05-03-2011 21:55:21 ]
pi_93707099
Volgens mij zijn dat NCS nummers van gelakte deuren.
Maar het lastige is dat het ene zwartbruin niet het andere is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93707189
oke. dan toch maar langs de schilder met een plankje. moet ik nog maar ff wachten met verven.
pi_93720107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen? :o
Absoluut niet. Ik ben dus ook heel teleurgesteld. Ik heb de zonnecellen eruit gehaald en die in de zon gelegd en dan doen ze het dus een uurtje of 2. Zo heb ik er natuurlijk niets aan... dan doen ze het straks alleen met hoog zomer en dan heb ik natuurlijk geen licht nodig.

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
  zondag 6 maart 2011 @ 18:55:53 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_93735704
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef kahlie het volgende:

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_93820745
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_93830317
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
pi_93830577
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Die heb ik al bijna 3 jaar hangen hier... 3cm smaller dan ik ze gekocht heb. Ging heel gemakkelijk!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93833306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_93834344
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
Gewoon geknipt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93857494
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145

[ Bericht 23% gewijzigd door sukeltje op 09-03-2011 13:34:47 (Link naar product toegevoegd) ]
pi_93858245
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef sukeltje het volgende:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
pi_93879735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93895121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
pi_93895903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93896375
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Nee dan is het niet nuttig nee :S kan ik weer iets anders gaan verzinnen...

Boekenkasten van 30cm breed zijn er trouwens niet bij Ikea?
pi_93998093
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
pi_93999689
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
pi_94000587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef PteV het volgende:

[..]

Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
Ik heb er nu eentje ingekost er dat ging prima :). Maar alsnog bedankt voor de tip!
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_94001434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Maar het zou best ergens een lokale aanbieding kunnen zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94001459
oke bedankt. dan is dat dus niet in Groningen...
toch maar verder zoeken op marktplaats dan.
pi_94009788
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
In Heerlen staat ie voor 49 euro maar ik weet niet of dat voor de zwartbruine geldt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94013574
dat is iets wat te ver weg...
pi_94014607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef loecje het volgende:
dat is iets wat te ver weg...
Ik heb hier een zwart bruine staan en doe hem met alle liefde weg. Ik woon alleen net naast Wageningen, dus dat is nog een best eindje vanaf Groningen. 50 euro en hij is voor jou (demonteer ik hem netjes etc.)
pi_94015008
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
pi_94015210
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
Dat kan ik me voorstellen. Heb je ook niemand die je kent die het vervoer kan regelen?

Nou ja, hou het in gedachte ;) Ik ga met 2 maandjes pas verhuizen en dan hoeft ie pas weg ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 16:05:40 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94097385
Weten we al meer over de kwaliteit van de tuinlampjes?

Nog meer mensen met klachten?

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:55:07 #127
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_94153412
Ik ben opzoek voor mijn nagelstudio naar Henriksdal stoelen van IKEA.
Hoezen heb ik inmiddels gescoord in de koopjeshoek O+
pi_94185648
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
Ik heb IKEA uiteindelijk gemailt, die gaven aan dat het niet hoort en dat ik ze terug moest brengen. Dat heb ik gedaan (gisteren) en nu heb ik toch nieuwe gehaald. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ik per se 4 slechte heb meegenomen, maar wie weet. Er zijn er volgens mij honderden verkocht en bij de klantenservice is niet bekend dat ze het zo slecht doen.

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
pi_94211487
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
pi_94215610
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Jippo het volgende:
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94233301
-edit-
laat maar, vriendlief herkende het kastje al :)
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:02:25 #132
240917 Mula
pi_94234974
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Waarop dan wel? O-)
pi_94267096
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Mula het volgende:

[..]

Waarop dan wel? O-)
Andere producten ;)

Onder andere nu 10% korting op de gehele MALM serie!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94278720
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef kahlie het volgende:

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
De eerste nacht heeft hij prima op de batterij gebrand. De tweede nacht heeft hij tot een uur of 10 heel zwakjes gebrand (was ook vrij bewolkt overdag), maar kennelijk laad hij dus OF nu op OF er was nog wat batterijduur over. Vanavond ben ik niet thuis, dus kan ik het niet checken :(

Ben benieuwd wat ik in het weekend zie.
pi_94310031
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Deze:
Art. nr: 000.455.60
pi_94310207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Jippo het volgende:

[..]

Deze: [ afbeelding ]
Art. nr: 000.455.60
Ik kan dit morgen voor je nakijken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94376589
Dat Fixa gereedschapsset van Ikea.
is dat wat voor sporadisch gebruik? of zijn die bitjes zo kapot?
pi_94383916
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
pi_94428011
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik kan dit morgen voor je nakijken...
Weet je al wat?
pi_94431448
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
pi_94447744
Laatst een BESTÅ-kastje in elkaar gezet, met schuifdeur. Ik kan helaas de wieltjes die aan de onderkant van de deur moeten worden gemonteerd nergens vinden. Ik betwijfel of ze er in eerste instantie bij waren.

Zitten deze nog op een bijzondere plek weggestopt toevallig? Het gaat om onderdeel 115316.
pi_94451173
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Jippo het volgende:

[..]

Weet je al wat?
Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 07:48:39 #143
240917 Mula
pi_94456782
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
pi_94461059
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
pi_94464685
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Jippo het volgende:

[..]

Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
Populariteit zegt helaas niks over het wel of niet uitlopen van het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94473185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef loecje het volgende:

[..]

wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
Ik denk dat IKEA dit setje ook daarom op de markt heeft gebracht :-)

Wellicht gaat het vastzetten van "ikea schroefjes" beter met een torx schroevendraaier/inbussleutel:
ik heb zelf een van deze setjes: http://www.facom-gereedsc(...)9_Inbussleutels.html
pi_94475555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:48 schreef Mula het volgende:
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
kijk dat is beter nieuws. ik heb sowieso weinig handkracht dus hele strakke schroeven krijg ik toch al niet los. ga toch maar setje halen. voor die prijs kan je er ook niet echt een miskoop aan doen.
pi_94587551
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_94607475
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.

Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:40:35 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_94617319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef bart1977 het volgende:
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Je kunt er ook een boxspring van maken :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94625415
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef Marlou1983 het volgende:
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.

Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
Volgens mij is de kwaliteit van SLATTEN niet veranderd. Alleen de print.
TUNDRA is uit het assortiment gegaan en daar zijn een aantal nieuwe kleuren voor terug gekomen die overigens ook goedkoper zijn.
PRARIE en GOLV zijn nieuwe vloeren waarbij GOLV de hoger geprijsde vloeren zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94625439
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je kunt er ook een boxspring van maken :?
Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94631961
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?
er was er wel eentje van 220 als ik me goed herrinner. ben uiteindelijk zelf toch voor 200 gegaan.
edit: sultan atna en aukra volgens de site.
pi_94696452
Zo'n boxspring is een heel aardig idee! Maar het is voor twee personen. Ik ben een beetje bang dat de matrassen en/of de boxsprings dan uit elkaar schuiven als we tegen elkaar aan kruipen.

En 1 grote boxspring kopen, dat kan ook niet. Die lengtemaat (220cm) is er niet in 180 breed. Dus het moeten twee boxsprings zijn.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_94697209
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef bart1977 het volgende:
Zo'n boxspring is een heel aardig idee! Maar het is voor twee personen. Ik ben een beetje bang dat de matrassen en/of de boxsprings dan uit elkaar schuiven als we tegen elkaar aan kruipen.

En 1 grote boxspring kopen, dat kan ook niet. Die lengtemaat (220cm) is er niet in 180 breed. Dus het moeten twee boxsprings zijn.
Je kunt de boxsprings wel aan elkaar vastkoppelen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 28 maart 2011 @ 13:19:36 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94710639
Vraagje:

Op deze afbeelding http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80154197 staat de stof ook in het roze met oranje print, maar die kan ik niet aanklikken in het keuzemenu. Is die stof er wel? (In Breda of Eindhoven liefst).

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_94712661
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Tink89 het volgende:
Vraagje:

Op deze afbeelding http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80154197 staat de stof ook in het roze met oranje print, maar die kan ik niet aanklikken in het keuzemenu. Is die stof er wel? (In Breda of Eindhoven liefst).

Xx!
Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...
Roze is meende ik vervangen voor blauw...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94717021
Bah... het Malm bed in de afmeting/kleur die ik wilde (berkenfineer, lengte 220), was nog voorradig in de Ikea in Amersfoort, zo zei de site.

Daar aangekomen bleek dat bed helemaal niet op voorraad.

Tip voor de volgende keer: als je van een artikel de voorraad controleert, klik dan altijd door naar 'prognose'. Als er vijf stuks of minder staat, bel dan klantenservice 0900-235 45 32 en vraag of het echt klopt.

Ikzelf kom hier achter na ¤40 aan vervoerskosten te hebben gemaakt.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:55:56 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_94778791
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg :o :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94779315
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg :o :o
Komt goed uit, want mindden mei krijg ik de sleutel en ga ik lekker een ikeakeuken in elkaar knutslelen :D
pi_94789988
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg :o :o
Basiselementen en ABSTRAKT deuren/fronten -20%
RAMSJO deuren/fronten -10%
Stenen maatwerkbladen -15%
En verder wat kranen en wat apparatuur. Een behoorlijke afprijzing inderdaad ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:06:22 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94798869
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...
Roze is meende ik vervangen voor blauw...
Snif :(

Njah, iig weer bedankt voor de info :D Mocht er iemand nog ergens een metertje (of 2) roze stof vinden, neem dat dan even mee O-) Ik koop het sowieso van je over en betaal de verzendkosten :D

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_94801151
oeh kreeg een folder, daarin staat dat er een nieuwe collectie komt O+
even vraagje, ik wil zaterdagochtend naar de ikea amsterdam of ikea. aangezien ik s middags iemand ophaal op schiphol, kan ik dat mooi combineren ;).

Maar nu, ik hoor dat het altijd mega druk is op de zaterdagochtend, welke ikea kan ik dan beter pakken? of maakt dat geen zak uit? ;(
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:16:29 #164
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_94803444
Welke is die andere Ikea? Er staat nu alleen "naar de ikea amsterdam of ikea."
pi_94806237
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef morgane het volgende:
Welke is die andere Ikea? Er staat nu alleen "naar de ikea amsterdam of ikea."
ooow sorry! utrecht bedoel ik ;) weet niet of het per ikea verschilt qua drukte
~ Bonito La Risa ~
pi_94825563
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
oeh kreeg een folder, daarin staat dat er een nieuwe collectie komt O+
even vraagje, ik wil zaterdagochtend naar de ikea amsterdam of ikea. aangezien ik s middags iemand ophaal op schiphol, kan ik dat mooi combineren ;).

Maar nu, ik hoor dat het altijd mega druk is op de zaterdagochtend, welke ikea kan ik dan beter pakken? of maakt dat geen zak uit? ;(
Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?

Zaterdagochtend vroeg is bij ons in Hengelo meestal goed te doen hoor. Dus tot een uurtje of 11. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Amsterdam of Utrecht zit. Maar gezien het mooie weer dat verwacht wordt valt het wel mee denk ik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94830264
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?

Zaterdagochtend vroeg is bij ons in Hengelo meestal goed te doen hoor. Dus tot een uurtje of 11. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Amsterdam of Utrecht zit. Maar gezien het mooie weer dat verwacht wordt valt het wel mee denk ik...
Ja geloof het wel, zat een kalendertje bij van april geloof ik.

Ja Hengelo wordt het niet ;) haha maar ik heb idd naar weer gekeken, ziet er heerlijk uit! Wordt vast rustig ja;) kom goed uit, wil alleen dekbed kopen meer niet :p
~ Bonito La Risa ~
pi_94838061
Alleen n dekbed? Idd wat je van plan bent, maar je komt altijd met meer thuis dan je gedacht had :-)
pi_94844003
M'n zus is op zoek naar de snoerloze accu schroefmachine : deze dus

Volgens een medewerker bij Ikea Amersfoort is er een leveringsprobleem en komt hij binnenkort weer. Heeft iemand een idee hoe binnenkort binnenkort is?

De voorraad die er in Amersfoort zou moeten zijn (volgens de site) gaat om machines die nog afgeschreven moeten worden. Jammer, want nu lijkt het net of het er nog is.
pi_94852733
iemand een idee of het nog mogelijk is om aan kramfors hoezen te komen? de bank is uit het assortiment ;(
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_94855588
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een idee of het nog mogelijk is om aan kramfors hoezen te komen? de bank is uit het assortiment ;(
Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus. ;)
pi_94855747
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef tikaa het volgende:

[..]

Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus. ;)
had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekleding :P
weet iemand iets van de wasvoorschriften af eventueel :P? of heeft ervaring met t wassen/stomen whatever van de bekleding
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_94863780
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekleding :P
weet iemand iets van de wasvoorschriften af eventueel :P? of heeft ervaring met t wassen/stomen whatever van de bekleding
Na een incidentje met een emmer latex heb ik de hoes van de Kramfors op handwas in de wasmachine gedaan. En hij ziet er nog steeds goed uit, past nog steeds en nog belangrijker de latex is eruit. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan op 31-03-2011 21:54:16 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94875425
als je het niet aandurft breng het dan naar een goede wasserette. mochten ze de boel daar verpesten(te klein ofzo) dan krijg je je meestal spullen vergoed.
pi_94875674
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef loecje het volgende:
als je het niet aandurft breng het dan naar een goede wasserette. mochten ze de boel daar verpesten(te klein ofzo) dan krijg je je meestal spullen vergoed.
alleen is dit niet meer verkrijgbaar, dat is n beetje de crime :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 22:27:33 #176
240917 Mula
pi_94878234
Zijn de fotolijsten van 30x21cm ook daadwerkelijk 21cm breed?

Zou jammer zijn aangezien ik net fotos van 30x20 heb besteld en ik geen passe-partout wil gebruiken!
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:27:43 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94890623
Normaal gesproken wel.. 30x21 is namelijk precies aan A4tje en zo'n lijst is dus erg handig om bijvoorbeeld je diploma in in te lijsten.

Wij hebben ook wel even moeten zoeken voor een 30x20 lijst (en dan ook nog een die rechtop kan staan en niet aan de muur hoeft) en wij zijn uiteindelijk prima geslaagd bij de Action en de V&D...

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_94923364
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef tikaa het volgende:
M'n zus is op zoek naar de snoerloze accu schroefmachine : deze dus

Volgens een medewerker bij Ikea Amersfoort is er een leveringsprobleem en komt hij binnenkort weer. Heeft iemand een idee hoe binnenkort binnenkort is?

De voorraad die er in Amersfoort zou moeten zijn (volgens de site) gaat om machines die nog afgeschreven moeten worden. Jammer, want nu lijkt het net of het er nog is.
Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.
En het vreemde is dat de voorraad in de vestiging ook echt de beschikbare voorraad zou moeten zijn. Showmodellen worden normaal direct afgeschreven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:39:30 #179
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_94923679
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen n dekbed? Idd wat je van plan bent, maar je komt altijd met meer thuis dan je gedacht had :-)
Jeps. Je heb gelijk. En het dekbed hadden ze niet eens :( haha maa wel andere dingen gekocht die ik ook wou kopen (oké niet alles was de bedoelig haha)
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 2 april 2011 @ 07:54:55 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_94933821
Nieuw assortiment april :D









"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94943367
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.
En het vreemde is dat de voorraad in de vestiging ook echt de beschikbare voorraad zou moeten zijn. Showmodellen worden normaal direct afgeschreven.
Dankjewel voor je reactie. Ik zal het aan m'n zus doorgeven. Geen idee of ze daar op wil wachten.
Vreemd inderdaad van de voorraad.
pi_94951134
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier die bij Ikea werken. Ik zie namelijk een vacature op de site staan voor weekendmedewerker. Er staat bij dat ze een onregelmatigheidstoeslag kennen voor werken op zaterdag en zondag. Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

Alvast bedankt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:14:34 #183
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_94951991
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2011 07:54 schreef Adelante het volgende:
Nieuw assortiment april :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_94952710
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.
ikea.se
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94953067
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef dnies7 het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier die bij Ikea werken. Ik zie namelijk een vacature op de site staan voor weekendmedewerker. Er staat bij dat ze een onregelmatigheidstoeslag kennen voor werken op zaterdag en zondag. Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

Alvast bedankt.
Er zijn toeslagen bovenop je normale uurloon. Op de zaterdagmiddag en de zaterdagavond/zondag
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:32:17 #186
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_94955521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ikea.se
Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_94957611
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??
Vast wel. Over het algemeen is het assortiment dat je online ziet internationaal hetzelfde...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94967006
Iemand van de ikea medewerkers een idee of de Hemnes serie dit jaar nog in de aanbieding komt? Of dat er eventueel nog meubels uit assortiment gaan?

Wat me opviel is dat de grote garderobekast in belgië 100¤ duurder is!
pi_95070952
En nog maar weer eens twee assortiments-vraagjes: (Ik merk namelijk dat de website van Ikea wat dat betreft niet echt lekker wordt bijgehouden...)

-De Lindmon witte houten jaloezieen: worden die nog gewoon geleverd? Ik zie ze namelijk bij verschillende vestigingen niet of beperkt op voorraad. Ik moet er 5 hebben, maar bij ons zijn er nog maar 2 zo te zien, en komen ze iig deze week niet binnen.... Bestellen kan niet he, bij Ikea? Mochten ze eruit gaan, is er dan een alternatief? (Ik zoek jaloezieen, wit, 60 bij tenminste 180 cm, en die vind je dus nérgens!)

-De Pax-garderobekast met witte hoogglansschuifdeuren stond een paar weken geleden nog in 3 meter breed op de site; nu alleen nog in 1,5 of 2 meter. Is die ook niet meer te krijgen in 3 meter?

Ik hoop dat de Ikea-medewerkers hier weer kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt!
(Ikea is voor mij nu 20 minuten rijden, dus net te ver om even langs te gaan en mijn vragen te stellen...)

Laatste stelde ik overigens een vraag over het Slätten-laminaat: ik las alleen maar negatieve verhalen op internet... Mijn man vindt het prima leggen! Dat zijn dus hele goedkope slaapkamervloeren!!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:18:47 #190
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95086541
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
pi_95090460
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.

Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
pi_95090733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.

Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!
pi_95091052
ik ga zaterdag ook snelrondje ikea doen met boodschappenlijstje. hoognodige spul halen voor mijn nieuwe studio (vrijdag sleutel)
de rest komt later wel een keer bij uitgebreide ronde en auto
welk tijdstip is daarvoor het beste? direct om 10uur als de winkel open gaat dacht ik.
pi_95091075
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.

Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
Je kunt op ikea.nl een boodschappenlijstje samenstellen. Vervolgens kun je deze uitprinten met voorraadinformatie en verkooplocatie. De meeste producten kun je gewoon zelf uit de schappen pakken. Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95091107
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef loecje het volgende:
ik ga zaterdag ook snelrondje ikea doen met boodschappenlijstje. hoognodige spul halen voor mijn nieuwe studio (vrijdag sleutel)
de rest komt later wel een keer bij uitgebreide ronde en auto
welk tijdstip is daarvoor het beste? direct om 10uur als de winkel open gaat dacht ik.
Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95091120
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Nee, helaas niet meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95091204
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Marlou1983 het volgende:
En nog maar weer eens twee assortiments-vraagjes: (Ik merk namelijk dat de website van Ikea wat dat betreft niet echt lekker wordt bijgehouden...)

-De Lindmon witte houten jaloezieen: worden die nog gewoon geleverd? Ik zie ze namelijk bij verschillende vestigingen niet of beperkt op voorraad. Ik moet er 5 hebben, maar bij ons zijn er nog maar 2 zo te zien, en komen ze iig deze week niet binnen.... Bestellen kan niet he, bij Ikea? Mochten ze eruit gaan, is er dan een alternatief? (Ik zoek jaloezieen, wit, 60 bij tenminste 180 cm, en die vind je dus nérgens!)

-De Pax-garderobekast met witte hoogglansschuifdeuren stond een paar weken geleden nog in 3 meter breed op de site; nu alleen nog in 1,5 of 2 meter. Is die ook niet meer te krijgen in 3 meter?
Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?

quote:
Ik hoop dat de Ikea-medewerkers hier weer kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt!
(Ikea is voor mij nu 20 minuten rijden, dus net te ver om even langs te gaan en mijn vragen te stellen...)
Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95091205
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MaMaLief het volgende:

Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!
Ach heb ik wat te doen :)
Is alleen zo lullig als je karretjes vult met spullen en dan hoort dat ze alleen nummers nodig hebben ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.
Hoe bedoel je dit ?
pi_95091336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef ddx het volgende:

[..]

Ach heb ik wat te doen :)
Is alleen zo lullig als je karretjes vult met spullen en dan hoort dat ze alleen nummers nodig hebben ;)

[..]

Hoe bedoel je dit ?
Mocht je bijvoorbeeld een opbergcombinatie uitgekozen hebben die je niet zelf kunt pakken is het handig deze te bestellen op zijn normale afdeling. Dus boekenkasten bestellen bij de boekenkasten, keukenkasten op de keukenafdeling.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95091681
Ok wordt dagje ikea dus :)
pi_95091725
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Is toch leuk een dagje ikea.... neem je tussendoor lekker wat te eten in het restaurant. of je gaat vroeg dan neem je een ontbijtje
pi_95092460
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open ^O^
nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:47:12 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_95092497
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
zaterdag tussen 9 en 10 uur is het heerlijk rustig :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95092535
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
Veel mensen die 's ochtends vroeg voor de deur staan komen voor het ontbijt bijvoorbeeld. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere winkels is, maar in Hengelo valt het op zaterdagochtend best mee het eerste uur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092571
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?

[..]

Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
pi_95093081
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95093250
Bedankt. ik vlieg dus ff tussen 9 en 10 door ikea Groningen
weet precies wat ik wil halen en waar ik dat kan vinden dus dat winkelt heerlijk als het rustig is
pi_95093309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
pi_95093609
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
pi_95094293
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
pi_95138175
Ik heb een vraag aan de Ikea medewerkers.
Is deze lamp ook dimbaar met een externe dimmer bijvoorbeeld 1 van klikaan/klikuit?
pi_95140114
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
De witte LINDMON's komen nog wel weer binnen, maar pas begin juli :{

De PAX ANSTAD zijn er nu nog in 3 maten:
150x236 / 200x236 / 300x236. De laatste maat gaat/is uit het assortiment. Duiven heeft er op dit moment nog 6 stuks van. De overige maten hebben geen leverproblemen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95140174
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ddx het volgende:

[..]

Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
Nee absoluut niet. Je geeft zelf aan dat je er een dag voor uit moet trekken, volgens mij is dat met gemak sneller te doen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95140343
@Bartjebart: dank je wel voor het uitzoeken!
Ik ben eigenwijs geweest (omdat er best haast achter zat, ivm eventueel bestellen bij een andere winkel), en heb vanochtend ook de infolijn gebeld. Daar werd gezegd dat de Lindmon in die maat eruit ging, en waarschijnlijk uiteindelijk in alle maten. Het maakt niet uit, want juli is hoe dan ook te laat....

De kast is inmiddels gekocht! (2x 1.50 meter). Er waren nog 6 kasten van 75 centimeter, dus ik ben blij dat ik vandaag geweest ben!
  woensdag 6 april 2011 @ 22:12:04 #216
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95142712
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
pi_95142906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, helaas niet meer...
pi_95182227
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marlou1983 het volgende:
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
Ik zal volgende week eens voor je kijken, de verantwoordelijke personen voor de website zitten op dezelfde afdeling :)

Ik weet dat ze wel bezig zijn met het plaatsen van de nieuwe vloeren op de website, maar heb geen idee hoe lang het nog duurt.
pi_95282266
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.

[ Bericht 3% gewijzigd door ddx op 09-04-2011 23:46:38 ]
pi_95283135
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.
Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_95284546
vandaag ff snel bij de ikea geweest.
helaas had ik weer dingen die volgens de computer wel op voorraad zijn maar niet in de winkel aanwezig.
  zondag 10 april 2011 @ 21:48:03 #222
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_95320046
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
en op een zaterdag :')
pi_95335967
Eindelijk tijd voor nieuwe werkkamermeubels...Billy en/of Effektiv...
Wat een uitzoekwerk is dat :P.

Ik ben aan het puzzelen met een hoekstuk van Billy. Dat is volgens de planner alleen 40cm breed te krijgen. Is het misschien ook mogelijk om in plaats van een Billy-40cm een Benno als hoekstuk te gebruiken? Hoe wordt zo'n hoekstuk aan de andere kasten gemonteerd?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95340009
Kan iemand mij vertellen wanneer de Lagan massieve keukenbladen er weer zijn? Zowel de lange als de korte?

Want in de winkel hebben ze het over een leveringsprobleem, en dat het ieder moment kan aankomen...

Btw, ik wacht al 9 weken ! }:|
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 11 april 2011 @ 15:47:23 #225
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_95344997
Binnenkort wil ik voor een keuken langs bij de Ikea, nu maakt het voor mij qua rijden niet veel uit of ik naar Amsterdam of Haarlem ga.
Kan iemand mij hier overtuigen waarom ik juist wel of juist niet naar A'dam/Haarlem moet gaan om een keuken uit te kiezen?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_95351860
quote:
Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef WheeleE het volgende:
Eindelijk tijd voor nieuwe werkkamermeubels...Billy en/of Effektiv...
Wat een uitzoekwerk is dat :P.

Ik ben aan het puzzelen met een hoekstuk van Billy. Dat is volgens de planner alleen 40cm breed te krijgen. Is het misschien ook mogelijk om in plaats van een Billy-40cm een Benno als hoekstuk te gebruiken? Hoe wordt zo'n hoekstuk aan de andere kasten gemonteerd?


Met 2 metalen plaatjes, eentje aan de onderkant, en 1 aan de bovenkant, bovenste schroef je vast.

Benno kan ook wel, maar dan zal je dat verbindingsstuk aan moeten passen...
pi_95352445
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Dengaman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de Lagan massieve keukenbladen er weer zijn? Zowel de lange als de korte?

Want in de winkel hebben ze het over een leveringsprobleem, en dat het ieder moment kan aankomen...

Btw, ik wacht al 9 weken ! }:|
Volgens mij gaat dat nog wel even duren...
Een week of 4 / 5
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95352492
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Binnenkort wil ik voor een keuken langs bij de Ikea, nu maakt het voor mij qua rijden niet veel uit of ik naar Amsterdam of Haarlem ga.
Kan iemand mij hier overtuigen waarom ik juist wel of juist niet naar A'dam/Haarlem moet gaan om een keuken uit te kiezen?
Haarlem is wat rustiger over het algemeen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95354900
Zie net op ikea.nl dat de Tundra weer verkrijgbaar is maar in een beperkt aantal nieuwe kleuren.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213519

Die kleur lijkt exact op de antieke kleur van het Tundra laminaat wat ik in mijn huiskamer heb liggen. Kan iemand verifiëren of dit zo is? en hebben ze iets gewijzigd aan het kliksysteem of is dat gewoon hetzelfde gebleven.

Moet eigenlijk een paar pakken halen om het e.a. te fixen, helaas wat waterschade opgelopen op mn vloer die er net 1.5 jaar in ligt :(
Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
pi_95355894
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Met 2 metalen plaatjes, eentje aan de onderkant, en 1 aan de bovenkant, bovenste schroef je vast.

Benno kan ook wel, maar dan zal je dat verbindingsstuk aan moeten passen...
Is het verbindingsstuk zo groot dat het de hele diepte van de 40cm-brede Billy zou beslaan?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95357594
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Drumfire het volgende:
Zie net op ikea.nl dat de Tundra weer verkrijgbaar is maar in een beperkt aantal nieuwe kleuren.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213519

Die kleur lijkt exact op de antieke kleur van het Tundra laminaat wat ik in mijn huiskamer heb liggen. Kan iemand verifiëren of dit zo is? en hebben ze iets gewijzigd aan het kliksysteem of is dat gewoon hetzelfde gebleven.

Moet eigenlijk een paar pakken halen om het e.a. te fixen, helaas wat waterschade opgelopen op mn vloer die er net 1.5 jaar in ligt :(
Volgens mij is de kleur ook anders hoor. We gaan in de winkel een vloer in een roomset vervangen omdat de oude versie uit het assortiment is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95362942
Zo vanavond zijn alle spullen die ik zaterdag gekocht had bezorgt.
Ze waren uurtje bezig met uitladen/omhoog brengen. (71 pakketjes)

Gelukkig voor hun heb ik een grote lift. (zelfs pax kasten van 236) pasten erin :)
pi_95362962


[ Bericht 100% gewijzigd door ddx op 11-04-2011 21:24:06 ]
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:24:08 #234
240917 Mula
pi_95362989
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Drumfire het volgende:
Zie net op ikea.nl dat de Tundra weer verkrijgbaar is maar in een beperkt aantal nieuwe kleuren.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213519

Die kleur lijkt exact op de antieke kleur van het Tundra laminaat wat ik in mijn huiskamer heb liggen. Kan iemand verifiëren of dit zo is? en hebben ze iets gewijzigd aan het kliksysteem of is dat gewoon hetzelfde gebleven.

Moet eigenlijk een paar pakken halen om het e.a. te fixen, helaas wat waterschade opgelopen op mn vloer die er net 1.5 jaar in ligt :(
Ik heb hier een pak van de oude en de nieuwe variant liggen en zo op het eerste gezicht zit er geen verschil tussen. Maar goed, zelfs maar een heel klein beetje verschil gaat opvallen als je planken gaat vervangen in je oude vloer. Misschien eens op marktplaats kijken? Daar worden geregeld pakken of gedeelten van pakken aangeboden!
pi_95367865
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb hier een pak van de oude en de nieuwe variant liggen en zo op het eerste gezicht zit er geen verschil tussen. Maar goed, zelfs maar een heel klein beetje verschil gaat opvallen als je planken gaat vervangen in je oude vloer. Misschien eens op marktplaats kijken? Daar worden geregeld pakken of gedeelten van pakken aangeboden!
Heb al op marktplaats gekeken maar voor de kleur die ik zoek moet ik gem. 100 kilometer rijden. Het is een vrij donker gedeelte waar ik de vloer moet repareren dus denk dat ik het er maar op ga wagen.

dank voor de info! :)
Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
pi_95368872
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb hier een pak van de oude en de nieuwe variant liggen en zo op het eerste gezicht zit er geen verschil tussen. Maar goed, zelfs maar een heel klein beetje verschil gaat opvallen als je planken gaat vervangen in je oude vloer. Misschien eens op marktplaats kijken? Daar worden geregeld pakken of gedeelten van pakken aangeboden!
Is de "klik" hetzelfde?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95369140
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Is het verbindingsstuk zo groot dat het de hele diepte van de 40cm-brede Billy zou beslaan?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104109

Volgens mij niet, maar is dat niet te vinden op de site van ikea?

Ze zijn ¤4.- pst

[ Bericht 13% gewijzigd door JohnB52 op 11-04-2011 22:51:43 (Link toegevoegd) ]
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 23:39:43 #238
240917 Mula
pi_95372212
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is de "klik" hetzelfde?
Dat ga ik nu bekijken. Ben zelf ook wel nieuwsgierig! :)
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 23:57:43 #239
240917 Mula
pi_95373179
Ok, ik heb even snel gekeken. Pin me er niet op vast, maar: volgens mij past het NIET!

Een plank heeft een lange zijde met uitsteeksel die je in de uitsteeksel-loze zijde van een andere plank klikt. Het lukt prima om nieuw op oud vast te klikken (dus nieuwe met uitsteeksel in oude uitsteeksel-loze plank). Ik zie zo met lamp aan geen kleurverschil en er is geen naad te zien.

Andersom is een probleem, dus uitsteeksel van de oude soort klikken in een plank van de nieuwe soort. Het is net of dat kleine randje (aan de kant waar geen uitsteeksel zit) ietsje minder ver uitsteekt. Het lukt me niet dat goed in elkaar te klikken. Er blijft een kier over.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 00:04:43 #240
240917 Mula
pi_95373584
Ik ben trouwens vergeten te kijken of de korte zijdes van oud en nieuw wel in elkaar te klikken zijn.

Mocht dat wel het geval zijn, dan kan je dus wel overstappen van oud naar nieuw zolang je er maar rekening mee houdt dat oud en nieuw niet inwisselbaar zijn: rij met oud afmaken en volgende rij met nieuw beginnen.
pi_95379597
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104109

Volgens mij niet, maar is dat niet te vinden op de site van ikea?

Ze zijn ¤4.- pst
Ah, kijk, die had ik nog niet gevonden, thanks! Dat ziet er in ieder geval wel te doen uit. Met een beetje kunst en vliegwerk moet dat wel vast blijven zitten lijkt me.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:57:22 #242
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95527700
Is er een productie-/leveringsprobleem met de Pax (Komplement) lades 50cm/100cm breed in de kleur wit?

Linkje voor het gemak: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50214584 (andere kleuren zijn wel voorradig)

Thanks!
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:05:35 #243
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_95529451
was gistermiddag (16.00) bij ikea amsterdam, heb het nog nooit zo rustig gezien bij een ikea.
pi_95535469
Ik heb eindelijk die uplights buitenlampjes met zonnecel gekocht, ze zijn mooi! O+

Jammer dat er zo'n draadje aanzit, dat beperkt het toch een beetje.
pi_95546699
Argh gisteravond geprobeerd om poten aan m'n sultan atna te monteren, krijg ik er een bout niet in :(
Schroefdraad waar bout in moet is niet helemaal lekker.

Maar wel weer goede service, ze komen het binnen paar dagen netjes aan huis omruilen.
pi_95581373
Volgens de website kan een sokkel/bodemplaat met pootjes van Effektiv maximaal 4 lage of 2 hoge opbouwdelen hebben. Dat komt neer op 1.60 meter opbouwhoogte + 14 centimeter van het onderstel.
De diverse combinaties die kant en klaar worden getoond gaan alleen soms tot wel 2.56 meter (3 hoge opbouwdelen). Meer dus dan wat per onderstel wordt aangegeven.

Wat is nu precies het maximum wat je op zo'n onderstel kan zetten? Ik zou bij voorkeur tot nabij de 2.00 meter willen komen, 5 lage opbouwdelen op elkaar dus.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95596865
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef WheeleE het volgende:
Volgens de website kan een sokkel/bodemplaat met pootjes van Effektiv maximaal 4 lage of 2 hoge opbouwdelen hebben. Dat komt neer op 1.60 meter opbouwhoogte + 14 centimeter van het onderstel.
De diverse combinaties die kant en klaar worden getoond gaan alleen soms tot wel 2.56 meter (3 hoge opbouwdelen). Meer dus dan wat per onderstel wordt aangegeven.

Wat is nu precies het maximum wat je op zo'n onderstel kan zetten? Ik zou bij voorkeur tot nabij de 2.00 meter willen komen, 5 lage opbouwdelen op elkaar dus.
Als je bij de informatie bij de opbouwdelen kijkt staat daar:
quote:
Voor het bouwen van een combinatie die hoger is dan 174 cm (overeenkomstig 2 hoge of 4 lage opbouwdelen met bodemplaat); completeer met de EFFEKTIV opbouwrail die de combinatie aan de wand bevestigt.
Je kunt dan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90179748 deze gebruiken en hoger doorbouwen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:24:27 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95602124
Zou dit stevig genoeg moeten zijn voor een computer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09872828
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95602669
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou dit stevig genoeg moeten zijn voor een computer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09872828
Tuurlijk. wat weegt een peeceetje nou
pi_95611699
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je bij de informatie bij de opbouwdelen kijkt staat daar:

[..]

Je kunt dan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90179748 deze gebruiken en hoger doorbouwen
Aha, die link had ik nog niet gelegd, dankjewel!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95611827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou dit stevig genoeg moeten zijn voor een computer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09872828
ik heb dat bureau maar dan in andere kleuren. hieraan had ik mn pc (lomp en groot) hangen met een Ikea Summera Computer beugel.
maximale belasting van het blad is 50 kg volgens de site
pi_95616587
Weet iemand hoe deze verlichting gemonteerd moet worden? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167176

Volgens Google moet op deze pagina een montagehandleiding te downloaden zijn maar ik zie niet waar :(

Kan het alleen tegen een muur boven een spiegel, of is er ook een manier om deze boven een kastje met spiegeldeuren te monteren?
Klussen deel 1 en 2
  zondag 17 april 2011 @ 13:17:58 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95617521
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 09:24 schreef loecje het volgende:

[..]

ik heb dat bureau maar dan in andere kleuren. hieraan had ik mn pc (lomp en groot) hangen met een Ikea Summera Computer beugel.
maximale belasting van het blad is 50 kg volgens de site
Weet jij misschien of die summera beugels nog te koop zijn bij Ikea, ik zie het namelijk niet op de website staan. Alleen op de internationale website.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 17 april 2011 @ 13:30:39 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95617942
Ligt het aan mij of zijn bepaalde producten onzichtbaar op de website van Ikea maar wel te vinden in het zoekscherm.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95617951
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438

staat bij galant Accessoires misschien dat je hem daarom niet kon vinden?
ik had het gemonteerd zoals het 2e plaatje maar dan aan de korte kant en de pc naar binnen (onder het bureau)
nu heb ik dezelfde beugel aan mn tvmeubel vast gemaakt zodat de pckast vrij van de grond staat. multi functioneel dus en niet duur
  zondag 17 april 2011 @ 13:34:35 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95618059
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef loecje het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438

staat dat het voor galand onderstellen is maar het klem systeem werkt op elk blad.
ik had het gemonteerd zoals het 2e plaatje maar dan aan de korte kant en de pc naar binnen (onder het bureau)
nu heb ik dezelfde beugel aan mn tvmeubel vast gemaakt zodat de pckast vrij van de grond staat. multi functioneel dus en niet duur
Ja, ik had het inmiddels ook al weten te vinden, maar alleen via het zoekscherm. Als je bijvoorbeeld op bureaus &werkplekken klikt zie je geen galant optie staan. En het rubriek ''oplossingen voor desktopcomputer'' bestaat niet in het overzichtslijst.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95625359
wat een kutsite hebben ze, de keukenplanner werkt niet met google chrome, en blijkbaar ook niet met IE9.

zucht ;(
pi_95656320
quote:
4s.gif Op zondag 17 april 2011 16:21 schreef Markster het volgende:
wat een kutsite hebben ze, de keukenplanner werkt niet met google chrome, en blijkbaar ook niet met IE9.

zucht ;(
Je kan voor Chrome IE tab downloaden, bij mij doet ie het prima :)
Klussen deel 1 en 2
pi_95657002
Oke, keuken getekend bij ikea.nl en dan verder....
Hoe is jullie ervaring met ikea keukens ? Wat zijn de tips en trucs ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95668331
Via de site kan ik niet achter de levertijd komen van de KIVIK banken in grijsbruin voor de vestiging Delft. Kan één van de experts me dat vertellen?

Ik ben wel benieuwd naar deze banken:
2-zits + chaise longue: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133
3-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09874158
2-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884761

[ Bericht 63% gewijzigd door forestlife op 18-04-2011 15:15:19 ]
pi_95674255
Van het weekend 2 besta bankjes in elkaar gezet.
Met daarbij 2 volledig uitschuifbare lades. (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118597)

Knullige is alleen dat als je alles schroefjes monteert zoals in de handleiding staat, de lade aanloopt in het midden.
(schroefje is om te zorgen dat de rails juiste lengte heeft, maar schroefje steekt te ver uit)
Nu dus maar zonder schroefje gemonteerd en binnenkort maar eens bij ikea vragen/kijken hoe ze het daar hebben opgelost.
pi_95677353
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef forestlife het volgende:
Via de site kan ik niet achter de levertijd komen van de KIVIK banken in grijsbruin voor de vestiging Delft. Kan één van de experts me dat vertellen?

Ik ben wel benieuwd naar deze banken:
2-zits + chaise longue: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133
3-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09874158
2-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884761
TULLINGE bekledingen hebben een vreemd lange levertijd. Op dit moment is de verwachting dat dit nog een week of 6 gaat duren volgens mij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 april 2011 @ 19:39:50 #263
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95681261
Wie kan mij vertellen wat de maten zijn van het televisiemeubel "Liatorp"?

Het gaat om de open vakken :)
pi_95749666
Ik was gisteravond bij Ikea in Eindhoven en zag dat ze de pax kastinrichting ook in het grijs hebben in 50 en 100 cm breed. Weet iemand of deze er ook nog komt in 75 cm breed en zoja wanneer ongeveer?
pi_95795740
Wel apart, wilde met koninginnedag naar Ikea Delft, is ie dicht, dan toch maar naar Ikea Breda, die is van 11:00 tot 17:00 open...
pi_95795869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef JohnB52 het volgende:
Wel apart, wilde met koninginnedag naar Ikea Delft, is ie dicht, dan toch maar naar Ikea Breda, die is van 11:00 tot 17:00 open...
*jaloers* op IKEA Delft...
Maar Delft is steeds meer niet meer standaard open. 2e kerstdag bijvoorbeeld zijn zij ook gesloten. Zal in zekere zin wel iets te maken hebben met het Concept Center idee...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 21 april 2011 @ 13:00:48 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_95802128
Delft moet dichtblijven omdat het op de Koninklijke vluchtroute ligt, als er dan file staat op de A4 met IKEA klanten kan Bea niet snel wegkomen. Is al jaren zo :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95816384
Is inderdaad al jaren zo, dat er een file staat met Ikea klanten! :X
pi_95862276
Hoi hoi, een poos geleden was ik eens bij Ikea en toen wilde ik graag een TVÄTTA droogrek (staande versie) meenemen. Maar ze hadden ze toen niet meer op voorraad. Inmiddels kan ik het droogrek op de website van Ikea ook niet meer vinden.

Weet iemand toevallig of dit droogrek nog terugkomt in de collectie? Want ik zou hem nog steeds graag willen.

(Ik heb online gezocht naar soortgelijke droogrekken, maar nergens te vinden, als iemand een goed alternatief heeft, iets dat erop lijkt, dan zou ik daar ook al erg blij mee zijn!)

Ter illustratie, dit is het TVÄTTA droogrek dat ik zoek:


Alvast super bedankt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 20:31:15 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95863598
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95863908
quote:
Das een hele andere ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 20:44:13 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95864342
maar het LIJKT er (een beetje :P ) op :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95864597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef DJMO het volgende:
maar het LIJKT er (een beetje :P ) op :)
Buiten dat het een wasrek is helemaal niet joh ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:59:54 #274
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95868656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:57 schreef ROG het volgende:
Is er een productie-/leveringsprobleem met de Pax (Komplement) lades 50cm/100cm breed in de kleur wit?

Linkje voor het gemak: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50214584 (andere kleuren zijn wel voorradig)

Thanks!
Niemand? :)
pi_95872942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef ROG het volgende:

[..]

Niemand? :)
Nee, de artikelnummers zijn veranderd =) bel even met het 0900 nr om de actuele voorraad op te vragen.
pi_95873096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef ROG het volgende:

[..]

Niemand? :)
De witte kleur van PAX/KOMPLEMENT is vernieuwd. Over het algemeen zijn de nieuwe witte laden nu gewoon op voorraad in de winkels.

Ow wacht... je had ook het nieuwe artikelnummer. Waarschijnlijk zijn er toch nog wat opstartprobleempjes met de nieuwe, wittere, folie. Dat kan nog wel even gaan duren ben ik bang. Maar volgens mij komen er zo nu en dan wel voorraden bij de winkels binnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bartjebart op 22-04-2011 23:22:34 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95884910
Kan iemand eens kijken (vd medewerkers) wat deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50030028

dit jaar in Delft kost? Vorig jaar was ie namelijk 29,95...
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:34:44 #278
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95886257
Dombas kledingkasten zijn nu in de aanbieding! De laatste resten worden verkocht.

Deze week aanbieding bij Ikea Amersfoort voor 49 euro.

Maandag tussen 11 en 14 uur voor slechts 29 euro. Bij Ikea Haarlem

Ik woon dichter bij Haarlem maar wegens gebrek aan een auto of rijbewijs hebben mijn ouders maar even uitgeweken op weg naar hun vakantieadres.

Toch balen die 20 euro die je misloopt dan ;) Maar dit is sowieso geen geld.

Wilde de kast sowieso al hebben, ook toen hij nog 70 euro was.

Er zijn nog 423 stuks in Haarlem en daarna is de kast uit het assortiment.
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:45:06 #279
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95886540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De witte kleur van PAX/KOMPLEMENT is vernieuwd. Over het algemeen zijn de nieuwe witte laden nu gewoon op voorraad in de winkels.

Ow wacht... je had ook het nieuwe artikelnummer. Waarschijnlijk zijn er toch nog wat opstartprobleempjes met de nieuwe, wittere, folie. Dat kan nog wel even gaan duren ben ik bang. Maar volgens mij komen er zo nu en dan wel voorraden bij de winkels binnen.
Nice, thanks! Vond het al vreemd dat die lades als Nieuw werden aangemerkt maar snap 't nu door je toelichting, super. :)
pi_95887923
Zomeraccessoires ongeveer nu in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95956030
quote:
Soortgelijke was ik ook al tegengekomen, maar ik wil graag een houten.
Misschien moet ik er anders zelf eentje maken, volgens mij is het ook weer niet heel moeilijk om dat te doen :)
pi_96057551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef JohnB52 het volgende:
Kan iemand eens kijken (vd medewerkers) wat deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50030028

dit jaar in Delft kost? Vorig jaar was ie namelijk 29,95...
Ik heb het zelf al uitgezocht: ook 49,95 net zoals in de rest van NL...

Zijn er in delft wat betreft t tuinassortiment nog artikelen lager geprijsd dan in rest van NL?
pi_96073659
Gisteren op site van ikea de http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30152799 in de aanbieding gezien bij Ikea Delft, voor 39,95, zolang de voorraad strekt, ik kijk nu op ikea.nl en ik kan de aanbieding nergens meer vinden....

Jullie n idee hoe dit nou weer kan?

edit: ik doe de search functie op ikea.nl typ in vyssa spelevink , en kom links de zoekresultaten tegen, klik op IKEA vestigingen, en daar zou ie ook bij moeten staan, maar klik de link aan, en er staat dan geen matras |:(

[ Bericht 31% gewijzigd door JohnB52 op 28-04-2011 00:06:27 (info bijgevoegd) ]
pi_96074482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Gisteren op site van ikea de http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30152799 in de aanbieding gezien bij Ikea Delft, voor 39,95, zolang de voorraad strekt, ik kijk nu op ikea.nl en ik kan de aanbieding nergens meer vinden....

Jullie n idee hoe dit nou weer kan?

edit: ik doe de search functie op ikea.nl typ in vyssa spelevink , en kom links de zoekresultaten tegen, klik op IKEA vestigingen, en daar zou ie ook bij moeten staan, maar klik de link aan, en er staat dan geen matras |:(
Gokje... aanbieding is verlopen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_96074515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf al uitgezocht: ook 49,95 net zoals in de rest van NL...

Zijn er in delft wat betreft t tuinassortiment nog artikelen lager geprijsd dan in rest van NL?
Daar kom je, ben ik bang, alleen achter door in de winkel artikelprijzen te vergelijken met bijvoorbeeld internet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_96074665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje... aanbieding is verlopen?
Nee, op=op of tot 8 mei
pi_96075251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee, op=op of tot 8 mei
Nja ik denk wel dat ie er bewust vanaf gehaald is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_96078546
Ik ga er wel even n belletje aan wagen...
pi_96082093
Gebeld: bij ikea delft was ie idd in aanbieding, van 59,95 voor 39,95....aan bieding is afgelopen...

Dame vd ikea hotline vertelde me dat ie sinds vandaag blijvend in prijs is verlaagd naar 34,95! En alleen bij ikea delft. Rest van Nederland blijft ie 59,95
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:11 #290
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_96109731
Ik meld me ook. :W

Mijn vriend en ik krijgen binnenkort de sleutel van ons eerste huisje, en dan gaan we ook shoppen bij de Ikea.

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar! O-)
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_96122479
Zag gisteren bij de ikea haarlem een nieuwe boxspring setje met ook een hoofdeinde erbij.
de matrasbodem was deze :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40160384

Ik kan alleen het hoofdeinde (in zelfde bekleding) niet vinden op de ikea site ?
Iemand idee welke maten/kleuren leverbaar zijn ?
(heb gewoon witte matrasbodem van 140x200 staan nml)
pi_96128259
Wat is dit nou voor actie?

quote:
Activiteiten bij IKEA Barendrecht
Stoelenactie:
Tegen inlevering van 4 stoelen krijg je als IKEA FAMILY lid een cadeaupas t.w.v. 20.- Locatie: rechts van de ingang op het parkeerdek.
Is het dan echt de bedoeling dat je bijv 4 eetkamerstoelen inlevert oid? :D
pi_96256440
Even een vraagje, kan je de Ektorp ook demonteren?
pi_96352704
In de OP staat dat IKEA Delft mogelijk afwijkende voorwaarden heeft voor de transport service. Is dit inderdaad zo? Wat is er dan anders? Op de site van de IKEA wordt over mogelijke afwijkende prijzen gesproken. Weet iemand dit?
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_96353729
Ik denk dat als je de zoekfunctie gebruikt je het antwoord zelf vind...

Wellicht verschil in kgs of postcodegebied?
pi_96355199
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Ansu het volgende:
Even een vraagje, kan je de Ektorp ook demonteren?
Alleen als die al gedemonteerd geweest is...
Heb je nog een oude versie dan ben ik er bang voor dat je deze niet met fatsoen uit elkaar kunt halen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_96355325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef loezzie het volgende:
In de OP staat dat IKEA Delft mogelijk afwijkende voorwaarden heeft voor de transport service. Is dit inderdaad zo? Wat is er dan anders? Op de site van de IKEA wordt over mogelijke afwijkende prijzen gesproken. Weet iemand dit?
IKEA Delft is als Concept Center steeds bezig om het IKEA Concept door te ontwikkelen. Daar hoort ook bij dat ze tests uitvoeren om bijvoorbeeld het functioneren van de IKEA thuisbezorgservice te verbeteren. Helaas is het niet altijd mogelijk om deze tests op internet te publiceren/communiceren. Als het goed is kunnen de medewerkers van de telefonische klantenservice je hier meer over vertellen en anders sowieso in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_96357735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA Delft is als Concept Center steeds bezig om het IKEA Concept door te ontwikkelen. Daar hoort ook bij dat ze tests uitvoeren om bijvoorbeeld het functioneren van de IKEA thuisbezorgservice te verbeteren. Helaas is het niet altijd mogelijk om deze tests op internet te publiceren/communiceren. Als het goed is kunnen de medewerkers van de telefonische klantenservice je hier meer over vertellen en anders sowieso in de winkel.
Ok bedankt voor je reactie. Ik zal eens even contact opnemen! (en anders maar eens langsgaan, maar dat kwam er de afgelopen dagen niet van)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_96415219
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef ddx het volgende:
Van het weekend 2 besta bankjes in elkaar gezet.
Met daarbij 2 volledig uitschuifbare lades. (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118597)

Knullige is alleen dat als je alles schroefjes monteert zoals in de handleiding staat, de lade aanloopt in het midden.
(schroefje is om te zorgen dat de rails juiste lengte heeft, maar schroefje steekt te ver uit)
Nu dus maar zonder schroefje gemonteerd en binnenkort maar eens bij ikea vragen/kijken hoe ze het daar hebben opgelost.
Bij de ikea even gekeken, ze hebben er zelf ook last van.
Schroefje moet deel van de lade wegslijten dus, lag genoeg zaagsel in de showroom modellen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef ddx het volgende:
Zag gisteren bij de ikea haarlem een nieuwe boxspring setje met ook een hoofdeinde erbij.
de matrasbodem was deze :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40160384

Ik kan alleen het hoofdeinde (in zelfde bekleding) niet vinden op de ikea site ?
Iemand idee welke maten/kleuren leverbaar zijn ?
(heb gewoon witte matrasbodem van 140x200 staan nml)
Staat nu ook op de site :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067

Jammer dat er alleen 160 en 180cm versie van is...
En kleur wit zou ook leuker zijn.
pi_96416922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alleen als die al gedemonteerd geweest is...
Heb je nog een oude versie dan ben ik er bang voor dat je deze niet met fatsoen uit elkaar kunt halen.
Hoe weet ik of ik een oude heb? Heb hem tweedehands gekocht namelijk :) ach zie het van 't weekend vanzelf met verhuizen!
pi_96417163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef Ansu het volgende:

[..]

Hoe weet ik of ik een oude heb? Heb hem tweedehands gekocht namelijk :) ach zie het van 't weekend vanzelf met verhuizen!
De nieuwe heeft een scharnierende rugleuning geloof ik. En je kunt de armleuningen los halen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')