Ik ook niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb in Duiven ook nog nooit iets leuks gevonden in de koopjeshoek
Website geeft bij mij wel aan dat mijn bericht verstuurd is, maar ik krijg geen ontvangstbevestiging in mijn mailbox. Is dat stuk? Heb het op 2 verschillende pc's en 2 emailadressen geprobeerd.. Spamfolder zit het ook niet in.quote:Contact per e-mail
Is je vraag nog niet beantwoord, klik dan hier om contact met ons op te nemen.
Wanneer je een ontvangstbevestiging in je mailbox krijgt, is je mail goed ontvangen en zal deze in behandeling worden genomen. Je ontvangt binnen 6 werkdagen een reactie.
http://www.ikea.com/ms/en(...)ly_instructions.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef E.T. het volgende:
waar kan ik ook al weer online handleidingen vinden?
Ik zoek die van Atlant -sifon. die is in de puinhoop verdwenen en ws met andere verpakkingszooi weggegooid, maar zou 'm graag nog even willen bekijken
Tnx!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef loecje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/en(...)ly_instructions.html
Tundra laminaat gaat van 8,95 naar 5,99 euro en is idd nog maar in een aantal kleuren verkrijgbaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:12 schreef poemojn het volgende:
Wanneer gaat Tundra eiken uit de collectie? We willen dat graag op zolder gebruiken in de kamer die daar nu gemaakt gaat worden. Op de site staat er niets over
Het is in Delft altijd veeeeels te snel op. Vandaar dat ik nu in Februari al ben geweest. Vorig jaar was ik volgens mij in April aanwezig en toen waren de lampjes die ik wilde hebben al weg.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef realbase het volgende:
iemand een idee hoe lang het nieuwe buitenspul in het assortiment blijft ?
Is geen probleem.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef tikaa het volgende:
Weet iemand of je iets in een andere vestiging terug mag brengen? Ik heb een dekselhouder gekocht in Delft. Aangezien ik morgen in de buurt ben van Haarlem zou het een kleine moeite zijn om het daar terug te brengen.
Niemand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef styliste het volgende:
Kan ik stolmen ook tegen een schuine wand monteren? Oftewel kunnen de ronde plaatjes aan t eind van de buis ook gekanteld worden?
op=op dus ? of zijn er artikelen die in het assorti blijven?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het is in Delft altijd veeeeels te snel op. Vandaar dat ik nu in Februari al ben geweest. Vorig jaar was ik volgens mij in April aanwezig en toen waren de lampjes die ik wilde hebben al weg.
Tuinassortiment is op=op...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef realbase het volgende:
[..]
op=op dus ? of zijn er artikelen die in het assorti blijven?
Ik zal het morgen eens voor je navragen/-kijkenquote:
Super! Dankjewel!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens voor je navragen/-kijken
Ik heb het nagekeken in de follow-me (opbouw instructie). Hierin staat dat de voet van de paal wel zwenkbaar is. De bovenste houder zit vastgeschroefd en kan dus niet gesteld worden helaas...quote:
Bel het 0900 nummer zij kunnen direct de voorraad in Amsterdam bekijken, mail beantwoorden duurt wat langerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef dasWausmaus het volgende:
Weet iemand het directe nummer van Ikea Amsterdam?
Klantenservice zegt dat zij er minstens 3 weken over gaan doen om mijn melding te verwerken en te kijken of het op voorraad is. De site zegt dat het ruim op voorraad is dus ik bel liever even direct met Amsterdam.
Dus als ik m omdraai kan t wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken in de follow-me (opbouw instructie). Hierin staat dat de voet van de paal wel zwenkbaar is. De bovenste houder zit vastgeschroefd en kan dus niet gesteld worden helaas...
En ze willen mij niet doorverbinden met Amsterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef dasWausmaus het volgende:
Dat nummer heb ik gebeld, zij kwamen met het administratieve geblaat.
Wat voor een melding heb je gemaakt dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef dasWausmaus het volgende:
Weet iemand het directe nummer van Ikea Amsterdam?
Klantenservice zegt dat zij er minstens 3 weken over gaan doen om mijn melding te verwerken en te kijken of het op voorraad is. De site zegt dat het ruim op voorraad is dus ik bel liever even direct met Amsterdam.
Ja das een goeie...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Dus als ik m omdraai kan t wel?
Ow, hopelijk hebben ze in Breda dan wel voldoende besteld. Dat het niet zo is als met de kerstspulletjes.quote:
Volgens mij is deze uit het assortiment...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef MellaBella het volgende:
Wie kan mij vertellen of dit product nog in het assortiment van Ikea zit?
Het gaat om een plastic opbergbakje voor aan een tafelpoot van het Vika Curry bureau
Al lang?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is deze uit het assortiment...
Inmiddels ben ik niet meer zo blijquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef kahlie het volgende:
Ik ben zeer tevreden met het licht van de 4 die ik nu heb. De straatsteen eronder is zelfs een beetje verlicht en ze zijn dus prima voor als je 's avonds wat verlichting wil hebben om de tuindeur e.d. te onderscheiden, maar niet genoeg om bij te lezen ofzo. Het gaat om Ikea Family Allsang.
Tja, ze hebben nu 5 nachten niet gebrand en dus 5 dagen doorgebracht in het zonlicht. Dan zou ik toch verwachten dat ze genoeg licht hebben gehad? Ik heb er zelfs eentje binnen ff gehad onder de lamp om te kijken of hij dan zo wel oplaadde. Die deed ook nog steeds niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef JohnB52 het volgende:
Horen die dingen niet eerst opgeladen te worden?
Bij die van mij wel in ieder geval, ook al kwamen ze niet van de Ikea
Nou, niet waar ik woon en ik heb een tuin op het zuiden dus genoeg zon. Helaas is het niet warm genoeg om d'r zelf in te zitten, anders had ik het gedaanquote:
Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nou, niet waar ik woon en ik heb een tuin op het zuiden dus genoeg zon. Helaas is het niet warm genoeg om d'r zelf in te zitten, anders had ik het gedaan
Ik kan me niet voorstellen dat ze onvoldoende opladen, vandaar dat ik het met een lamp binnen heb geprobeerd. Ik ga nog even kijken of er een reset-knopje op zit. De eerste nacht hebben ze echt uren gebrand, daarna dus nooit meer. Ik vind het erg vreemd. Dit weekend zit ik ergens anders, maar na het weekend even knutselen, anders moeten ze echt terug
Volgens mij hebben we die informatie niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef loecje het volgende:
het is volgens mij al een keer ergens genoemd maar ik kan het niet terug vinden.
ik zoek de kleurcode van ikea zwart/bruin. zodat ik wat verf kan laten mengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |