abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93707099
Volgens mij zijn dat NCS nummers van gelakte deuren.
Maar het lastige is dat het ene zwartbruin niet het andere is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93707189
oke. dan toch maar langs de schilder met een plankje. moet ik nog maar ff wachten met verven.
pi_93720107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen? :o
Absoluut niet. Ik ben dus ook heel teleurgesteld. Ik heb de zonnecellen eruit gehaald en die in de zon gelegd en dan doen ze het dus een uurtje of 2. Zo heb ik er natuurlijk niets aan... dan doen ze het straks alleen met hoog zomer en dan heb ik natuurlijk geen licht nodig.

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
  zondag 6 maart 2011 @ 18:55:53 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_93735704
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef kahlie het volgende:

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_93820745
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_93830317
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
pi_93830577
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Die heb ik al bijna 3 jaar hangen hier... 3cm smaller dan ik ze gekocht heb. Ging heel gemakkelijk!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93833306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
pi_93834344
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
Gewoon geknipt...
pi_93857494
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145

[ Bericht 23% gewijzigd door sukeltje op 09-03-2011 13:34:47 (Link naar product toegevoegd) ]
pi_93858245
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef sukeltje het volgende:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
pi_93879735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
pi_93895121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
pi_93895903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
pi_93896375
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Nee dan is het niet nuttig nee :S kan ik weer iets anders gaan verzinnen...

Boekenkasten van 30cm breed zijn er trouwens niet bij Ikea?
pi_93998093
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
pi_93999689
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
pi_94000587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef PteV het volgende:

[..]

Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
Ik heb er nu eentje ingekost er dat ging prima :). Maar alsnog bedankt voor de tip!
pi_94001434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Maar het zou best ergens een lokale aanbieding kunnen zijn.
pi_94001459
oke bedankt. dan is dat dus niet in Groningen...
toch maar verder zoeken op marktplaats dan.
pi_94009788
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
In Heerlen staat ie voor 49 euro maar ik weet niet of dat voor de zwartbruine geldt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94013574
dat is iets wat te ver weg...
pi_94014607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef loecje het volgende:
dat is iets wat te ver weg...
Ik heb hier een zwart bruine staan en doe hem met alle liefde weg. Ik woon alleen net naast Wageningen, dus dat is nog een best eindje vanaf Groningen. 50 euro en hij is voor jou (demonteer ik hem netjes etc.)
pi_94015008
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
pi_94015210
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
Dat kan ik me voorstellen. Heb je ook niemand die je kent die het vervoer kan regelen?

Nou ja, hou het in gedachte ;) Ik ga met 2 maandjes pas verhuizen en dan hoeft ie pas weg ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 16:05:40 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94097385
Weten we al meer over de kwaliteit van de tuinlampjes?

Nog meer mensen met klachten?

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:55:07 #127
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_94153412
Ik ben opzoek voor mijn nagelstudio naar Henriksdal stoelen van IKEA.
Hoezen heb ik inmiddels gescoord in de koopjeshoek O+
pi_94185648
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
Ik heb IKEA uiteindelijk gemailt, die gaven aan dat het niet hoort en dat ik ze terug moest brengen. Dat heb ik gedaan (gisteren) en nu heb ik toch nieuwe gehaald. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ik per se 4 slechte heb meegenomen, maar wie weet. Er zijn er volgens mij honderden verkocht en bij de klantenservice is niet bekend dat ze het zo slecht doen.

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
pi_94211487
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
pi_94215610
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Jippo het volgende:
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
pi_94233301
-edit-
laat maar, vriendlief herkende het kastje al :)
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:02:25 #132
240917 Mula
pi_94234974
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Waarop dan wel? O-)
pi_94267096
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Mula het volgende:

[..]

Waarop dan wel? O-)
Andere producten ;)

Onder andere nu 10% korting op de gehele MALM serie!
pi_94278720
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef kahlie het volgende:

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
De eerste nacht heeft hij prima op de batterij gebrand. De tweede nacht heeft hij tot een uur of 10 heel zwakjes gebrand (was ook vrij bewolkt overdag), maar kennelijk laad hij dus OF nu op OF er was nog wat batterijduur over. Vanavond ben ik niet thuis, dus kan ik het niet checken :(

Ben benieuwd wat ik in het weekend zie.
pi_94310031
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Deze:
Art. nr: 000.455.60
pi_94310207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Jippo het volgende:

[..]

Deze: [ afbeelding ]
Art. nr: 000.455.60
Ik kan dit morgen voor je nakijken...
pi_94376589
Dat Fixa gereedschapsset van Ikea.
is dat wat voor sporadisch gebruik? of zijn die bitjes zo kapot?
pi_94383916
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
pi_94428011
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik kan dit morgen voor je nakijken...
Weet je al wat?
pi_94431448
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
pi_94447744
Laatst een BESTÅ-kastje in elkaar gezet, met schuifdeur. Ik kan helaas de wieltjes die aan de onderkant van de deur moeten worden gemonteerd nergens vinden. Ik betwijfel of ze er in eerste instantie bij waren.

Zitten deze nog op een bijzondere plek weggestopt toevallig? Het gaat om onderdeel 115316.
pi_94451173
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Jippo het volgende:

[..]

Weet je al wat?
Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 07:48:39 #143
240917 Mula
pi_94456782
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
pi_94461059
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
pi_94464685
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Jippo het volgende:

[..]

Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
Populariteit zegt helaas niks over het wel of niet uitlopen van het assortiment.
pi_94473185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef loecje het volgende:

[..]

wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
Ik denk dat IKEA dit setje ook daarom op de markt heeft gebracht :-)

Wellicht gaat het vastzetten van "ikea schroefjes" beter met een torx schroevendraaier/inbussleutel:
ik heb zelf een van deze setjes: http://www.facom-gereedsc(...)9_Inbussleutels.html
pi_94475555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:48 schreef Mula het volgende:
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
kijk dat is beter nieuws. ik heb sowieso weinig handkracht dus hele strakke schroeven krijg ik toch al niet los. ga toch maar setje halen. voor die prijs kan je er ook niet echt een miskoop aan doen.
pi_94587551
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_94607475
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.

Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:40:35 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_94617319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef bart1977 het volgende:
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Je kunt er ook een boxspring van maken :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94625415
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef Marlou1983 het volgende:
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.

Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
Volgens mij is de kwaliteit van SLATTEN niet veranderd. Alleen de print.
TUNDRA is uit het assortiment gegaan en daar zijn een aantal nieuwe kleuren voor terug gekomen die overigens ook goedkoper zijn.
PRARIE en GOLV zijn nieuwe vloeren waarbij GOLV de hoger geprijsde vloeren zijn...
pi_94625439
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je kunt er ook een boxspring van maken :?
Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?
pi_94631961
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?
er was er wel eentje van 220 als ik me goed herrinner. ben uiteindelijk zelf toch voor 200 gegaan.
edit: sultan atna en aukra volgens de site.
pi_94696452
Zo'n boxspring is een heel aardig idee! Maar het is voor twee personen. Ik ben een beetje bang dat de matrassen en/of de boxsprings dan uit elkaar schuiven als we tegen elkaar aan kruipen.

En 1 grote boxspring kopen, dat kan ook niet. Die lengtemaat (220cm) is er niet in 180 breed. Dus het moeten twee boxsprings zijn.
pi_94697209
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef bart1977 het volgende:
Zo'n boxspring is een heel aardig idee! Maar het is voor twee personen. Ik ben een beetje bang dat de matrassen en/of de boxsprings dan uit elkaar schuiven als we tegen elkaar aan kruipen.

En 1 grote boxspring kopen, dat kan ook niet. Die lengtemaat (220cm) is er niet in 180 breed. Dus het moeten twee boxsprings zijn.
Je kunt de boxsprings wel aan elkaar vastkoppelen...
  maandag 28 maart 2011 @ 13:19:36 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94710639
Vraagje:

Op deze afbeelding http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80154197 staat de stof ook in het roze met oranje print, maar die kan ik niet aanklikken in het keuzemenu. Is die stof er wel? (In Breda of Eindhoven liefst).

Xx!
pi_94712661
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Tink89 het volgende:
Vraagje:

Op deze afbeelding http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80154197 staat de stof ook in het roze met oranje print, maar die kan ik niet aanklikken in het keuzemenu. Is die stof er wel? (In Breda of Eindhoven liefst).

Xx!
Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...
Roze is meende ik vervangen voor blauw...
pi_94717021
Bah... het Malm bed in de afmeting/kleur die ik wilde (berkenfineer, lengte 220), was nog voorradig in de Ikea in Amersfoort, zo zei de site.

Daar aangekomen bleek dat bed helemaal niet op voorraad.

Tip voor de volgende keer: als je van een artikel de voorraad controleert, klik dan altijd door naar 'prognose'. Als er vijf stuks of minder staat, bel dan klantenservice 0900-235 45 32 en vraag of het echt klopt.

Ikzelf kom hier achter na ¤40 aan vervoerskosten te hebben gemaakt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:55:56 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_94778791
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg :o :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94779315
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Komt goed uit, want mindden mei krijg ik de sleutel en ga ik lekker een ikeakeuken in elkaar knutslelen :D
pi_94789988
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Basiselementen en ABSTRAKT deuren/fronten -20%
RAMSJO deuren/fronten -10%
Stenen maatwerkbladen -15%
En verder wat kranen en wat apparatuur. Een behoorlijke afprijzing inderdaad ^O^
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:06:22 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94798869
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...
Roze is meende ik vervangen voor blauw...
Snif :(

Njah, iig weer bedankt voor de info :D Mocht er iemand nog ergens een metertje (of 2) roze stof vinden, neem dat dan even mee O-) Ik koop het sowieso van je over en betaal de verzendkosten :D

Xx!
pi_94801151
oeh kreeg een folder, daarin staat dat er een nieuwe collectie komt O+
even vraagje, ik wil zaterdagochtend naar de ikea amsterdam of ikea. aangezien ik s middags iemand ophaal op schiphol, kan ik dat mooi combineren ;).

Maar nu, ik hoor dat het altijd mega druk is op de zaterdagochtend, welke ikea kan ik dan beter pakken? of maakt dat geen zak uit? ;(
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:16:29 #164
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_94803444
Welke is die andere Ikea? Er staat nu alleen "naar de ikea amsterdam of ikea."
pi_94806237
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef morgane het volgende:
Welke is die andere Ikea? Er staat nu alleen "naar de ikea amsterdam of ikea."
ooow sorry! utrecht bedoel ik ;) weet niet of het per ikea verschilt qua drukte
~ Bonito La Risa ~
pi_94825563
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
oeh kreeg een folder, daarin staat dat er een nieuwe collectie komt O+
even vraagje, ik wil zaterdagochtend naar de ikea amsterdam of ikea. aangezien ik s middags iemand ophaal op schiphol, kan ik dat mooi combineren ;).

Maar nu, ik hoor dat het altijd mega druk is op de zaterdagochtend, welke ikea kan ik dan beter pakken? of maakt dat geen zak uit? ;(
Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?

Zaterdagochtend vroeg is bij ons in Hengelo meestal goed te doen hoor. Dus tot een uurtje of 11. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Amsterdam of Utrecht zit. Maar gezien het mooie weer dat verwacht wordt valt het wel mee denk ik...
pi_94830264
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?

Zaterdagochtend vroeg is bij ons in Hengelo meestal goed te doen hoor. Dus tot een uurtje of 11. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Amsterdam of Utrecht zit. Maar gezien het mooie weer dat verwacht wordt valt het wel mee denk ik...
Ja geloof het wel, zat een kalendertje bij van april geloof ik.

Ja Hengelo wordt het niet ;) haha maar ik heb idd naar weer gekeken, ziet er heerlijk uit! Wordt vast rustig ja;) kom goed uit, wil alleen dekbed kopen meer niet :p
~ Bonito La Risa ~
pi_94838061
Alleen n dekbed? Idd wat je van plan bent, maar je komt altijd met meer thuis dan je gedacht had :-)
pi_94844003
M'n zus is op zoek naar de snoerloze accu schroefmachine : deze dus

Volgens een medewerker bij Ikea Amersfoort is er een leveringsprobleem en komt hij binnenkort weer. Heeft iemand een idee hoe binnenkort binnenkort is?

De voorraad die er in Amersfoort zou moeten zijn (volgens de site) gaat om machines die nog afgeschreven moeten worden. Jammer, want nu lijkt het net of het er nog is.
pi_94852733
iemand een idee of het nog mogelijk is om aan kramfors hoezen te komen? de bank is uit het assortiment ;(
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_94855588
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een idee of het nog mogelijk is om aan kramfors hoezen te komen? de bank is uit het assortiment ;(
Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus. ;)
pi_94855747
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef tikaa het volgende:

[..]

Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus. ;)
had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekleding :P
weet iemand iets van de wasvoorschriften af eventueel :P? of heeft ervaring met t wassen/stomen whatever van de bekleding
swarma spam hoer
pi_94863780
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekleding :P
weet iemand iets van de wasvoorschriften af eventueel :P? of heeft ervaring met t wassen/stomen whatever van de bekleding
Na een incidentje met een emmer latex heb ik de hoes van de Kramfors op handwas in de wasmachine gedaan. En hij ziet er nog steeds goed uit, past nog steeds en nog belangrijker de latex is eruit. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan op 31-03-2011 21:54:16 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94875425
als je het niet aandurft breng het dan naar een goede wasserette. mochten ze de boel daar verpesten(te klein ofzo) dan krijg je je meestal spullen vergoed.
pi_94875674
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef loecje het volgende:
als je het niet aandurft breng het dan naar een goede wasserette. mochten ze de boel daar verpesten(te klein ofzo) dan krijg je je meestal spullen vergoed.
alleen is dit niet meer verkrijgbaar, dat is n beetje de crime :P
swarma spam hoer
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 22:27:33 #176
240917 Mula
pi_94878234
Zijn de fotolijsten van 30x21cm ook daadwerkelijk 21cm breed?

Zou jammer zijn aangezien ik net fotos van 30x20 heb besteld en ik geen passe-partout wil gebruiken!
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:27:43 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94890623
Normaal gesproken wel.. 30x21 is namelijk precies aan A4tje en zo'n lijst is dus erg handig om bijvoorbeeld je diploma in in te lijsten.

Wij hebben ook wel even moeten zoeken voor een 30x20 lijst (en dan ook nog een die rechtop kan staan en niet aan de muur hoeft) en wij zijn uiteindelijk prima geslaagd bij de Action en de V&D...

Xx!
pi_94923364
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef tikaa het volgende:
M'n zus is op zoek naar de snoerloze accu schroefmachine : deze dus

Volgens een medewerker bij Ikea Amersfoort is er een leveringsprobleem en komt hij binnenkort weer. Heeft iemand een idee hoe binnenkort binnenkort is?

De voorraad die er in Amersfoort zou moeten zijn (volgens de site) gaat om machines die nog afgeschreven moeten worden. Jammer, want nu lijkt het net of het er nog is.
Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.
En het vreemde is dat de voorraad in de vestiging ook echt de beschikbare voorraad zou moeten zijn. Showmodellen worden normaal direct afgeschreven.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:39:30 #179
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_94923679
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen n dekbed? Idd wat je van plan bent, maar je komt altijd met meer thuis dan je gedacht had :-)
Jeps. Je heb gelijk. En het dekbed hadden ze niet eens :( haha maa wel andere dingen gekocht die ik ook wou kopen (oké niet alles was de bedoelig haha)
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 2 april 2011 @ 07:54:55 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_94933821
Nieuw assortiment april :D

pi_94943367
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.
En het vreemde is dat de voorraad in de vestiging ook echt de beschikbare voorraad zou moeten zijn. Showmodellen worden normaal direct afgeschreven.
Dankjewel voor je reactie. Ik zal het aan m'n zus doorgeven. Geen idee of ze daar op wil wachten.
Vreemd inderdaad van de voorraad.
pi_94951134
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier die bij Ikea werken. Ik zie namelijk een vacature op de site staan voor weekendmedewerker. Er staat bij dat ze een onregelmatigheidstoeslag kennen voor werken op zaterdag en zondag. Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

Alvast bedankt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:14:34 #183
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_94951991
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2011 07:54 schreef Adelante het volgende:
Nieuw assortiment april :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_94952710
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.
ikea.se
pi_94953067
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef dnies7 het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier die bij Ikea werken. Ik zie namelijk een vacature op de site staan voor weekendmedewerker. Er staat bij dat ze een onregelmatigheidstoeslag kennen voor werken op zaterdag en zondag. Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

Alvast bedankt.
Er zijn toeslagen bovenop je normale uurloon. Op de zaterdagmiddag en de zaterdagavond/zondag
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:32:17 #186
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_94955521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ikea.se
Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_94957611
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??
Vast wel. Over het algemeen is het assortiment dat je online ziet internationaal hetzelfde...
pi_94967006
Iemand van de ikea medewerkers een idee of de Hemnes serie dit jaar nog in de aanbieding komt? Of dat er eventueel nog meubels uit assortiment gaan?

Wat me opviel is dat de grote garderobekast in belgië 100¤ duurder is!
pi_95070952
En nog maar weer eens twee assortiments-vraagjes: (Ik merk namelijk dat de website van Ikea wat dat betreft niet echt lekker wordt bijgehouden...)

-De Lindmon witte houten jaloezieen: worden die nog gewoon geleverd? Ik zie ze namelijk bij verschillende vestigingen niet of beperkt op voorraad. Ik moet er 5 hebben, maar bij ons zijn er nog maar 2 zo te zien, en komen ze iig deze week niet binnen.... Bestellen kan niet he, bij Ikea? Mochten ze eruit gaan, is er dan een alternatief? (Ik zoek jaloezieen, wit, 60 bij tenminste 180 cm, en die vind je dus nérgens!)

-De Pax-garderobekast met witte hoogglansschuifdeuren stond een paar weken geleden nog in 3 meter breed op de site; nu alleen nog in 1,5 of 2 meter. Is die ook niet meer te krijgen in 3 meter?

Ik hoop dat de Ikea-medewerkers hier weer kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt!
(Ikea is voor mij nu 20 minuten rijden, dus net te ver om even langs te gaan en mijn vragen te stellen...)

Laatste stelde ik overigens een vraag over het Slätten-laminaat: ik las alleen maar negatieve verhalen op internet... Mijn man vindt het prima leggen! Dat zijn dus hele goedkope slaapkamervloeren!!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:18:47 #190
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95086541
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
pi_95090460
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.

Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
pi_95090733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:

Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!
pi_95091052
ik ga zaterdag ook snelrondje ikea doen met boodschappenlijstje. hoognodige spul halen voor mijn nieuwe studio (vrijdag sleutel)
de rest komt later wel een keer bij uitgebreide ronde en auto
welk tijdstip is daarvoor het beste? direct om 10uur als de winkel open gaat dacht ik.
pi_95091075
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:

Je kunt op ikea.nl een boodschappenlijstje samenstellen. Vervolgens kun je deze uitprinten met voorraadinformatie en verkooplocatie. De meeste producten kun je gewoon zelf uit de schappen pakken. Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.
pi_95091107
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef loecje het volgende:
ik ga zaterdag ook snelrondje ikea doen met boodschappenlijstje. hoognodige spul halen voor mijn nieuwe studio (vrijdag sleutel)
de rest komt later wel een keer bij uitgebreide ronde en auto
welk tijdstip is daarvoor het beste? direct om 10uur als de winkel open gaat dacht ik.
Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open ^O^
pi_95091120
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Nee, helaas niet meer...
pi_95091204
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Marlou1983 het volgende:
En nog maar weer eens twee assortiments-vraagjes: (Ik merk namelijk dat de website van Ikea wat dat betreft niet echt lekker wordt bijgehouden...)

-De Lindmon witte houten jaloezieen: worden die nog gewoon geleverd? Ik zie ze namelijk bij verschillende vestigingen niet of beperkt op voorraad. Ik moet er 5 hebben, maar bij ons zijn er nog maar 2 zo te zien, en komen ze iig deze week niet binnen.... Bestellen kan niet he, bij Ikea? Mochten ze eruit gaan, is er dan een alternatief? (Ik zoek jaloezieen, wit, 60 bij tenminste 180 cm, en die vind je dus nérgens!)

-De Pax-garderobekast met witte hoogglansschuifdeuren stond een paar weken geleden nog in 3 meter breed op de site; nu alleen nog in 1,5 of 2 meter. Is die ook niet meer te krijgen in 3 meter?
Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?

quote:
Ik hoop dat de Ikea-medewerkers hier weer kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt!
(Ikea is voor mij nu 20 minuten rijden, dus net te ver om even langs te gaan en mijn vragen te stellen...)
Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
pi_95091205
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MaMaLief het volgende:

Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!
Ach heb ik wat te doen :)
Is alleen zo lullig als je karretjes vult met spullen en dan hoort dat ze alleen nummers nodig hebben ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.
Hoe bedoel je dit ?
pi_95091336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef ddx het volgende:

[..]

Ach heb ik wat te doen :)
Is alleen zo lullig als je karretjes vult met spullen en dan hoort dat ze alleen nummers nodig hebben ;)

[..]

Hoe bedoel je dit ?
Mocht je bijvoorbeeld een opbergcombinatie uitgekozen hebben die je niet zelf kunt pakken is het handig deze te bestellen op zijn normale afdeling. Dus boekenkasten bestellen bij de boekenkasten, keukenkasten op de keukenafdeling.
pi_95091681
Ok wordt dagje ikea dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')