Absoluut niet. Ik ben dus ook heel teleurgesteld. Ik heb de zonnecellen eruit gehaald en die in de zon gelegd en dan doen ze het dus een uurtje of 2. Zo heb ik er natuurlijk niets aan... dan doen ze het straks alleen met hoog zomer en dan heb ik natuurlijk geen licht nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen?
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even afquote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef kahlie het volgende:
Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten.
Die heb ik al bijna 3 jaar hangen hier... 3cm smaller dan ik ze gekocht heb. Ging heel gemakkelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...
Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
Gewoon geknipt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.
Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef sukeltje het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.
Iemand die dit weet?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef sukeltje het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd'squote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef sukeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
Nee dan is het niet nuttig nee :S kan ik weer iets anders gaan verzinnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Ik heb er nu eentje ingekost er dat ging primaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef PteV het volgende:
[..]
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
In Heerlen staat ie voor 49 euro maar ik weet niet of dat voor de zwartbruine geldt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
Ik heb hier een zwart bruine staan en doe hem met alle liefde weg. Ik woon alleen net naast Wageningen, dus dat is nog een best eindje vanaf Groningen. 50 euro en hij is voor jou (demonteer ik hem netjes etc.)quote:
Dat kan ik me voorstellen. Heb je ook niemand die je kent die het vervoer kan regelen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
Ik heb IKEA uiteindelijk gemailt, die gaven aan dat het niet hoort en dat ik ze terug moest brengen. Dat heb ik gedaan (gisteren) en nu heb ik toch nieuwe gehaald. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ik per se 4 slechte heb meegenomen, maar wie weet. Er zijn er volgens mij honderden verkocht en bij de klantenservice is niet bekend dat ze het zo slecht doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Jippo het volgende:
Ik vraag het nog maar eens....
Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...
http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
Waarop dan wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.
Andere productenquote:
De eerste nacht heeft hij prima op de batterij gebrand. De tweede nacht heeft hij tot een uur of 10 heel zwakjes gebrand (was ook vrij bewolkt overdag), maar kennelijk laad hij dus OF nu op OF er was nog wat batterijduur over. Vanavond ben ik niet thuis, dus kan ik het niet checkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef kahlie het volgende:
Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen.
Deze:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Ik kan dit morgen voor je nakijken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Jippo het volgende:
[..]
Deze: [ afbeelding ]
Art. nr: 000.455.60
Weet je al wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan dit morgen voor je nakijken...
wat is meer?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
Hi,quote:
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hi,
Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Populariteit zegt helaas niks over het wel of niet uitlopen van het assortiment.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Jippo het volgende:
[..]
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
Ik denk dat IKEA dit setje ook daarom op de markt heeft gebracht :-)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef loecje het volgende:
[..]
wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
kijk dat is beter nieuws. ik heb sowieso weinig handkracht dus hele strakke schroeven krijg ik toch al niet los. ga toch maar setje halen. voor die prijs kan je er ook niet echt een miskoop aan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:48 schreef Mula het volgende:
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.
Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
Je kunt er ook een boxspring van makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef bart1977 het volgende:
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Volgens mij is de kwaliteit van SLATTEN niet veranderd. Alleen de print.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef Marlou1983 het volgende:
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.
Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt er ook een boxspring van maken
er was er wel eentje van 220 als ik me goed herrinner. ben uiteindelijk zelf toch voor 200 gegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij geen boxsprings van 220 lang?
Je kunt de boxsprings wel aan elkaar vastkoppelen...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef bart1977 het volgende:
Zo'n boxspring is een heel aardig idee! Maar het is voor twee personen. Ik ben een beetje bang dat de matrassen en/of de boxsprings dan uit elkaar schuiven als we tegen elkaar aan kruipen.
En 1 grote boxspring kopen, dat kan ook niet. Die lengtemaat (220cm) is er niet in 180 breed. Dus het moeten twee boxsprings zijn.
Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Tink89 het volgende:
Vraagje:
Op deze afbeelding http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80154197 staat de stof ook in het roze met oranje print, maar die kan ik niet aanklikken in het keuzemenu. Is die stof er wel? (In Breda of Eindhoven liefst).
Xx!
Komt goed uit, want mindden mei krijg ik de sleutel en ga ik lekker een ikeakeuken in elkaar knutslelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg![]()
Basiselementen en ABSTRAKT deuren/fronten -20%quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Keukens zijn best veel voordeliger geworden zeg![]()
Snifquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog de 5 kleuren die er onder staan...
Roze is meende ik vervangen voor blauw...
ooow sorry! utrecht bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef morgane het volgende:
Welke is die andere Ikea? Er staat nu alleen "naar de ikea amsterdam of ikea."
Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
oeh kreeg een folder, daarin staat dat er een nieuwe collectie komt![]()
even vraagje, ik wil zaterdagochtend naar de ikea amsterdam of ikea. aangezien ik s middags iemand ophaal op schiphol, kan ik dat mooi combineren.
Maar nu, ik hoor dat het altijd mega druk is op de zaterdagochtend, welke ikea kan ik dan beter pakken? of maakt dat geen zak uit?
Ja geloof het wel, zat een kalendertje bij van april geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat voor een folder heb je gekregen? Die met dat tuin assortiment?
Zaterdagochtend vroeg is bij ons in Hengelo meestal goed te doen hoor. Dus tot een uurtje of 11. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Amsterdam of Utrecht zit. Maar gezien het mooie weer dat verwacht wordt valt het wel mee denk ik...
Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een idee of het nog mogelijk is om aan kramfors hoezen te komen? de bank is uit het assortiment
had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekledingquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef tikaa het volgende:
[..]
Jammer dat de bank uit het assortiment is. Je zou het hier kunnen proberen. Echt goedkoop is het niet. Maar er is wel veel keus.
Na een incidentje met een emmer latex heb ik de hoes van de Kramfors op handwas in de wasmachine gedaan. En hij ziet er nog steeds goed uit, past nog steeds en nog belangrijker de latex is eruit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ik al gezien idd, alleen jammer dat die fotos niet waarheidsgetrouw zijn, ik wil natuurlijk wel dezelfde bekleding
weet iemand iets van de wasvoorschriften af eventueel? of heeft ervaring met t wassen/stomen whatever van de bekleding
alleen is dit niet meer verkrijgbaar, dat is n beetje de crimequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef loecje het volgende:
als je het niet aandurft breng het dan naar een goede wasserette. mochten ze de boel daar verpesten(te klein ofzo) dan krijg je je meestal spullen vergoed.
Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef tikaa het volgende:
M'n zus is op zoek naar de snoerloze accu schroefmachine : deze dus
Volgens een medewerker bij Ikea Amersfoort is er een leveringsprobleem en komt hij binnenkort weer. Heeft iemand een idee hoe binnenkort binnenkort is?
De voorraad die er in Amersfoort zou moeten zijn (volgens de site) gaat om machines die nog afgeschreven moeten worden. Jammer, want nu lijkt het net of het er nog is.
Jeps. Je heb gelijk. En het dekbed hadden ze niet eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen n dekbed? Idd wat je van plan bent, maar je komt altijd met meer thuis dan je gedacht had :-)
Dankjewel voor je reactie. Ik zal het aan m'n zus doorgeven. Geen idee of ze daar op wil wachten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Binnenkort duurt nog wel even ben ik bang... Nog zo'n 7 weken.
En het vreemde is dat de voorraad in de vestiging ook echt de beschikbare voorraad zou moeten zijn. Showmodellen worden normaal direct afgeschreven.
Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 07:54 schreef Adelante het volgende:
Nieuw assortiment april
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ikea.sequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Het tweede plaatje van die lamp, waar heb je die gevonden, ik kon deze niet vinden op de website (en helaas ook niet vandaag in de winkel, en ik ben benieuwd hoe duur hij is.
Er zijn toeslagen bovenop je normale uurloon. Op de zaterdagmiddag en de zaterdagavond/zondagquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef dnies7 het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier die bij Ikea werken. Ik zie namelijk een vacature op de site staan voor weekendmedewerker. Er staat bij dat ze een onregelmatigheidstoeslag kennen voor werken op zaterdag en zondag. Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?
Alvast bedankt.
Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??quote:
Vast wel. Over het algemeen is het assortiment dat je online ziet internationaal hetzelfde...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Heb even gekeken, dank je. Weet je ook of deze naar Nederland komt??
Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.
Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
Je kunt op ikea.nl een boodschappenlijstje samenstellen. Vervolgens kun je deze uitprinten met voorraadinformatie en verkooplocatie. De meeste producten kun je gewoon zelf uit de schappen pakken. Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ddx het volgende:
Wil dit weekend bij de ikea langsgaan om (flink) wat spullen te kopen.
Bed, kasten, tafel enzo, dus wil het allemaal laten bezorgen.
Moet ik nu per afdeling eerst langsgaan ofzo, of gewoon meteen naar informatie balie met bestelnummers ?
Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur openquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef loecje het volgende:
ik ga zaterdag ook snelrondje ikea doen met boodschappenlijstje. hoognodige spul halen voor mijn nieuwe studio (vrijdag sleutel)
de rest komt later wel een keer bij uitgebreide ronde en auto
welk tijdstip is daarvoor het beste? direct om 10uur als de winkel open gaat dacht ik.
Nee, helaas niet meer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Marlou1983 het volgende:
En nog maar weer eens twee assortiments-vraagjes: (Ik merk namelijk dat de website van Ikea wat dat betreft niet echt lekker wordt bijgehouden...)
-De Lindmon witte houten jaloezieen: worden die nog gewoon geleverd? Ik zie ze namelijk bij verschillende vestigingen niet of beperkt op voorraad. Ik moet er 5 hebben, maar bij ons zijn er nog maar 2 zo te zien, en komen ze iig deze week niet binnen.... Bestellen kan niet he, bij Ikea? Mochten ze eruit gaan, is er dan een alternatief? (Ik zoek jaloezieen, wit, 60 bij tenminste 180 cm, en die vind je dus nérgens!)
-De Pax-garderobekast met witte hoogglansschuifdeuren stond een paar weken geleden nog in 3 meter breed op de site; nu alleen nog in 1,5 of 2 meter. Is die ook niet meer te krijgen in 3 meter?
Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.quote:Ik hoop dat de Ikea-medewerkers hier weer kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt!
(Ikea is voor mij nu 20 minuten rijden, dus net te ver om even langs te gaan en mijn vragen te stellen...)
Ach heb ik wat te doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MaMaLief het volgende:
Je moet alles bij elkaar zoeken, langs de kassa en dan naar de balie van het bezorgen. Kost je dus even wat tijd!
Hoe bedoel je dit ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
Voor de andere artikelen geldt over het algemeen wel dat het raadzaam is deze te bestellen op de specifieke afdeling.
Mocht je bijvoorbeeld een opbergcombinatie uitgekozen hebben die je niet zelf kunt pakken is het handig deze te bestellen op zijn normale afdeling. Dus boekenkasten bestellen bij de boekenkasten, keukenkasten op de keukenafdeling.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Ach heb ik wat te doen
Is alleen zo lullig als je karretjes vult met spullen en dan hoort dat ze alleen nummers nodig hebben
[..]
Hoe bedoel je dit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |