quote:Sarahklmy: RT @bareeq_a: Mubarak's thugs are said to be more aggressive today. God please stand by the Egyptian people as we will do here! #Egypt #Jan25
less than a minute ago via web
heb je in vorig deel mijn tip over de FP gelezen ?quote:
Nee sorry, doe nog eens?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je in vorig deel mijn tip over de FP gelezen ?
in pmquote:
Echt he zeg dan niks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij Wakker nederland nu een of andere columniste die er ook net in komt vallen.
'wat mij zo tegenvalt is dat je bij heel die demonstraties nu geen vrouwen ziet'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:16 schreef shomila het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
#Jan25 Tahrir protester on jazeera: "We know if we leave know, they will just hunt us down one by one"
1 minute ago
De columniste is blind?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:19 schreef Ceased2Be het volgende:
'wat mij zo tegenvalt is dat je bij heel die demonstraties nu geen vrouwen ziet'
Reply ook. Dank je wel.quote:
nee, selectief blind. Je weet toch dat voor de Telegraaf moslims niet echt meetellenquote:
Misschien ook interessant om de reactie van El-Baradei @ moebie in een update te verwerken. Hij zei "moebie zal persoonlijk verantwoordelijk gehouden worden als er een nieuwe slachting plaatsvindt"quote:
Tja, het gaat wel om een land vol met moslims, dat vindt Wakker Nederland niets natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Will do, alleen wil ik zo min mogelijk oppositiezooi in die updates gooien, je krijgt zo supersnel het beeld dat de demo's zijn georganiseerd door een enkele partij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, selectief blind. Je weet toch dat voor de Telegraaf moslims niet echt meetellen
[..]
Misschien ook interessant om de reactie van El-Baradei @ moebie in een update te verwerken. Hij zei "moebie zal persoonlijk verantwoordelijk gehouden worden als er een nieuwe slachting plaatsvindt"
Wat zou voor jou belangrijker zijn? Een dictator weg krijgen, of je lessen Arabische grammatica?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:24 schreef Infection het volgende:
Wat ik me dus afvraag, moeten die demonstranten eigenlijk niet gewoon naar hun werk/school of iets dergelijks? Ze lopen daar al dagen zonder dat er enige inkomsten binnenkomen volgens mij.
Eens, maar die vond ik wel vrij belangrijk. Zeker aangezien El-Baradei het heeft over een "nieuwe slachting". Maw; hij houdt (of wil) moebie niet verantwoordelijk voor gisteravond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Will do, alleen wil ik zo min mogelijk oppositiezooi in die updates gooien, je krijgt zo supersnel het beeld dat de demo's zijn georganiseerd door een enkele partij.
Die dictator wegkrijgen natuurlijk. Maar dan nog... dit zal ooit eens stoppen en het normale dagelijkse leven zal dan weer verder gaan. Wel moedig van ze, dat ze ervoor kiezen om alles op te geven en aan die demonstraties meedoen dagenlang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zou voor jou belangrijker zijn? Een dictator weg krijgen, of je lessen Arabische grammatica?
Zijn die foto's vrij te gebruiken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Thugs captured: Members of the local city halls and national democratic party (NDP) via @waelabbas http://flic.kr/p/9fbpTa #Jan25 #Egypt
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
Klik op de link voor nog meer foto's van id.
Haal jij dat eruit? Ik weet niet hoor, hij heeft het gisteravond ook onder de verantwoording van Mubarak geschaard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar die vond ik wel vrij belangrijk. Zeker aangezien El-Baradei het heeft over een "nieuwe slachting". Maw; hij houdt (of wil) moebie niet verantwoordelijk voor gisteravond.
Staat op twitter dus lijkt me wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn die foto's vrij te gebruiken?
Zit anders als je naar rechten kijkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Staat op twitter dus lijkt me wel.
AJE heeft het al sinds een uur of 1 enkel over een "nieuwe slachting" mbt de woorden van El-Baradei. Ik hoop dat ik & AJE het fout hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:28 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haal jij dat eruit? Ik weet niet hoor, hij heeft het gisteravond ook onder de verantwoording van Mubarak geschaard.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zit anders als je naar rechten kijkt.
@RvL; Ik heb hem al eerder benaderd voor foto-rechten, zal het nog eens proberen, oke?
Ok daar heb ik geen verstand van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zit anders als je naar rechten kijkt.
@RvL; Ik heb hem al eerder benaderd voor foto-rechten, zal het nog eens proberen, oke?
hij leeft nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Goed stuk van Sandmonkey
http://www.sandmonkey.org/2011/02/03/egypt-right-now/
Goed punt ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Goed stuk van Sandmonkey
http://www.sandmonkey.org/2011/02/03/egypt-right-now/
quote:The End is near. I have no illusions about this regime or its leader, and how he will pluck us and hunt us down one by one till we are over and done with and 8 months from now will pay people to stage fake protests urging him not to leave power, and he will stay because he has to acquiesce to the voice of the people. This is a losing battle and they have all the weapons, but we will continue fighting until we cant. I am heading to Tahrir right now with supplies for the hundreds injured, knowing that today the attacks will intensify, because they cant allow us to stay there come Friday, which is supposed to be the game changer.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:32 schreef raistlin6 het volgende:
@TadamonMasr Could i pls use your photo of ID-thugs for news coverage of Dutch website please? Of course with source credits to you. ?
Geen flauw idee. Op het forum durf ik dat wel te stellen. Qua FP lopen we uren en uren voor op ANP en Novum dus ook op de meeste nieuwssites. Ik kan me voorstellen dat live-blogs sneller zijn, maar ik denk dat wij daarna zitten ja. Wat denk jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, hoe doet FOK! het momenteel qua up to hate-heid? Zijn we nog steeds haantje de voorste?
Gezien het fanatisme van vele users in deze reeks (gistermiddag ongeveer 5-10 topics binnen een uur), ga ik er vanuit dat deze reeks sowieso heel hoog staat. FP zeker in de top5 van de NL-sites.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op het forum durf ik dat wel te stellen. Qua FP lopen we uren en uren voor op ANP en Novum dus ook op de meeste nieuwssites. Ik kan me voorstellen dat live-blogs sneller zijn, maar ik denk dat wij daarna zitten ja. Wat denk jij?
Nee. Burgeropstand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef _The_General_ het volgende:
Kunnen we het ondertussen al een burgeroorlog noemen?
zodat het leger had ingegegrepen? De intentie was goed... vreedzame demonstraties... helaas moest het verpest worden door de thugs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:30 schreef KingOfMars het volgende:
Tsja, hier was ik eigenlijk al bang voor. Men had tijdens de Million Men March hun moment moeten pakken.
Op Tahrir/in Caïro of in Egypte?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Burgeropstand.
4 doden tot nu toe volgens AJE.
5 eerder volgens AJ, maar dat was gesproken en de balkjes lopen meestal een beetje achter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Tahrir/in Caïro of in Egypte?
5 doden op Tahrir afgelopen nacht hoorde ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Tahrir/in Caïro of in Egypte?
De geest is veel verder uit de fles gegaan dan in bijvoorbeeld Iran een tijd geleden. Ik denk dat het heel moeilijk wordt de geest nog terug in de fles te proppen. Toch ben ik inderdaad nog bang dat het regime de boel weer onder controle krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef Ludacriss het volgende:
Ik hoop dat ze het volhouden maar ben bang van niet. Afwachten dus.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
5 doden op Tahrir afgelopen nacht hoorde ik.
In totaal door Egypte zitten we al over de ruim 300 doden de afgelopen week.....
Ik gok dat je daar dan wel gisteravond bij moet optellen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In totaal door Egypte zitten we al over de ruim 300 doden de afgelopen week.....
Alexandrië gisteren ook confrontaties pro vs anti, maar dat lijkt snel weer rustig te zijn geworden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk enig idee wat er in de andere steden is gebeurt in de afgelopen 24 uur?
Nee, het zijn nog steeds stakingen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef _The_General_ het volgende:
Kunnen we het ondertussen al een burgeroorlog noemen?
Wie kan de morele overwinning daar claimen? AntiM hebben Tahrir nog, dus zij kunnen dat in Caïro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Alexandrië gisteren ook confrontaties pro vs anti, maar dat lijkt snel weer rustig te zijn geworden.
Ja gelukkig hebben ze Tahrir Square nog, daardoor is er nog een kans dat het goed gaat komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie kan de morele overwinning daar claimen? AntiM hebben Tahrir nog, dus zij kunnen dat in Caïro.
Die vrouw zegt juist dat iedereen nu naar huis moet gaan, mubarak heeft z'n leven gegeven voor egypte en het is zijn land, dat hij in sept. aftreedt is genoeg...quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:44 schreef RvLaak het volgende:
Vrouw op AJE nu: Als wij de president nu niet af kunnen zetten, kan niemand dat ooit meer.
er zijn 3 andere steden waar ook geprotesteerd wordt: alexandrie, luxor en nog een stad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk enig idee wat er in de andere steden is gebeurt in de afgelopen 24 uur?
Ok 5. 5 teveel natuurlijk maar op zich valt dat nog mee na alles wat we gisteren gezien hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ze spreek zichzelf aan het eind idd tegen mbt het beginquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Die vrouw zegt juist dat iedereen nu naar huis moet gaan, mubarak heeft z'n leven gegeven voor egypte en het is zijn land, dat hij in sept. aftreedt is genoeg...
Ja nogalquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze spreek zichzelf aan het eind idd tegen mbt het begin
Volgens mij sprak ze de mening(en) uit van sommige die ze had gesproken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze spreek zichzelf aan het eind idd tegen mbt het begin
lol, molotovjes die links en rechts van hem vallen doen hem niets & dit wel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
GPDCairo: "Uit auto getrokken door meute. Letterlijk bijna strot doorgesneden, ontzet door soldaten. Ok nu, maar dit is te veel van het goede."
Die kans is heel groot ben ik bang, maar ik denk ook dat het westen zich er niet teveel mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef RvLaak het volgende:
Cameron nu op AJE. Hij zei dat het onacceptabel zou zijn als het regime het geweld geïnitieerd heeft of sponsort. Dit mogen we nu wel als bevestigd beschouwen.
En nu? Hoe groot is de kans dat het bij enkel woorden uit de UK blijft?
Die man heeft de afgelopen dagen ook al bizar veel meegemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
GPDCairo: "Uit auto getrokken door meute. Letterlijk bijna strot doorgesneden, ontzet door soldaten. Ok nu, maar dit is te veel van het goede."
Ik vond hem leuker toen hij in een grasveldje lag dinsdag en het met Pinkpop vergeleek. Niet dat het fout is wat hij nu zegt, maar meer opvallend hoe iemands leven zo kan omslaan in 24 uur. Dit wat ie nu beschrijft zal ie altijd met zich mee blijven dragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die man heeft de afgelopen dagen ook al bizar veel meegemaakt.
Niet mee eens. Het buitenland (dus niet alleen het westen) had zich afzijdig moeten houden, tot de aanvallen begonnen. Nu is het tijd voor heb die hun mond altijd vol hebben over mensenrechten, to put their words into action.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Die kans is heel groot ben ik bang, maar ik denk ook dat het westen zich er niet teveel mee moet bemoeien.
Lastig punt denk ik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Toen had hij nog humor idd... Triest om iemand zo snel te "zien" veranderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker toen hij in een grasveldje lag dinsdag en het met Pinkpop vergeleek. Niet dat het fout is wat hij nu zegt, maar meer opvallend hoe iemands leven zo kan omslaan in 24 uur. Dit wat ie nu beschrijft zal ie altijd met zich mee blijven dragen.
Great minds....quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen had hij nog humor idd... Triest om iemand zo snel te "zien" veranderen.
Doe hem aub laten weten dat FOK! aan hem denkt & hem steunt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Great minds....
1 minuut geleden:
Veel sterkte, we lezen met duizenden op FOK! al je tweets, hou je sterk en heel veel succes! Respect voor wat je doet.
Nl verslaggever die al een week updates verzorgt vanuit egypte.quote:
Dat ze alles sterk veroordelen en sancties opleggen zou goed zijn (mits de sancties straks het volk niet teveel raken)quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het buitenland (dus niet alleen het westen) had zich afzijdig moeten houden, tot de aanvallen begonnen. Nu is het tijd voor heb die hun mond altijd vol hebben over mensenrechten, to put their words into action.
Tot Moebie weg is, is alle hulp welkom denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat ze alles sterk veroordelen en sancties opleggen zou goed zijn (mits de sancties straks het volk niet teveel raken)
Maar zouden de egyptenaren wel inmenging van het buitenland willen, als in UN troepen of troepen onder welke vlag dan ook ?
Ik denk dat nieuwswebsites zich moeten schamen over het nieuws wat ze brengen. Weinig en inhoudloos. Ik lees alleen nog hier en volg de live streams.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op het forum durf ik dat wel te stellen. Qua FP lopen we uren en uren voor op ANP en Novum dus ook op de meeste nieuwssites. Ik kan me voorstellen dat live-blogs sneller zijn, maar ik denk dat wij daarna zitten ja. Wat denk jij?
kan zijn account niet vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Verslaggever van De geassocieerde Persdiensten in Cairo.
En voor dit soort waardering doe ik (en wss raist ook) berichten posten voor jullie. Dank.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ik denk dat nieuwswebsites zich moeten schamen over het nieuws wat ze brengen. Weinig en inhoudloos. Ik lees alleen nog hier en volg de live streams.
Sommigen gaan weg en slapen, of ze slapen bij vrienden in de buurt. Ook zijn er enkele die al dagen op zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
Btw, hoe doen die anti demonstanten dat? Slapen die gewoon een aantal dagen niet of wat?
Ik denk dat ze telkens een beetje afwisselen. Slapen doen ze wel. Op het plein in slaapzakken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
Btw, hoe doen die anti demonstanten dat? Slapen die gewoon een aantal dagen niet of wat?
De anti's beschermen kinderen, vrouwen en ouderen op het plein he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:02 schreef Zith het volgende:
Ik vrees echt dat als anti's zo vluchten dat ze de barricades niet meenemen. Als de pro's die in handen krijgen kunnen ze zo oprukken naar het plein.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef HyperViper het volgende:
Zo, ben ik weer. Weinig geslapen natuurlijk, is die camera al jazeera nog niet gemaakt?
AJE heeft al sinds zonsopgang weer live beeld hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef HyperViper het volgende:
Zo, ben ik weer. Weinig geslapen natuurlijk, is die camera al jazeera nog niet gemaakt?
Jep en voor het verbeteren van mijn schrijfskills. Maar hier sluit ik me volledig bij aan. Fijn te horen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En voor dit soort waardering doe ik (en wss raist ook) berichten posten voor jullie. Dank.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Great minds....
1 minuut geleden:
Veel sterkte, we lezen met duizenden op FOK! al je tweets, hou je sterk en heel veel succes! Respect voor wat je doet.
Ik zie het! Top!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
AJE heeft al sinds zonsopgang weer live beeld hoor.
ja, hoe dat zo eigenlijk? Camera was toch stuk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
AJE heeft al sinds zonsopgang weer live beeld hoor.
Ja in een paar uur hadden ze het probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja, hoe dat zo eigenlijk? Camera was toch stuk?
Er schijnt in the Museum avenue voedsel te worden uitgedeeld. Door wie is nog onduidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef wdn het volgende:
Het probleem wat nu opkomt zal voedsel zijn denk ik?
die "paar uur" zijn wel de hele nacht geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja in een paar uur hadden ze het probleem opgelost.
Maar kan je dan nagaan dat het heel vaak zo is? Wij weten het nu toevallig wel omdat er live beeld is wat we goed in de gaten houden. Maar er zijn zovaak enorme gebeurtenissen in de wereld waar het nieuws maar heel oppervlakkig over bericht. Maar meestal denk je dan ach jah het zal wel, omdat je dan zelf ook geen live beeld bij de hand hebt. Als je leest dat er bijvoorbeeld weer 1000 doden zijn gevallen in darfur op pagina 10 van de krant zal je waarschijnlijk vergeten dat daar ook net zo'n groot verhaal achter zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ik denk dat nieuwswebsites zich moeten schamen over het nieuws wat ze brengen. Weinig en inhoudloos. Ik lees alleen nog hier en volg de live streams.
Witte rook is doorgaans traangas in die regionen tegenwoordig. Of dat het nu is weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:06 schreef Infection het volgende:
Wat is nou eigenlijk die witte rook die telkens voorbij komt op het viaduct?
Dapper en nuchter persoon.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef danilel het volgende:
Achtergrond van GPD Cairo;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harald_Doornbos
interessant!
hoe dan? wat had je verwacht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het buitenland (dus niet alleen het westen) had zich afzijdig moeten houden, tot de aanvallen begonnen. Nu is het tijd voor heb die hun mond altijd vol hebben over mensenrechten, to put their words into action.
het was 1 grote standoff. En de camera van aje is een tijd stuk geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Devz het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er vannacht gebeurd is na de stand-off van 0.00 uur?
Daarmee bagatellisseer je het zwaar. De meest erge scare tactics zijn toegepast, deze nacht was veel en veel erger dan alle vorige.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Wijnbo het volgende:
Volgens mij niet veel meer dan een paar extra doden en een boel heen en weer gegooi?
Bronnen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Daarmee bagatellisseer je het zwaar. De meest erge scare tactics zijn toegepast, deze nacht was veel en veel erger dan alle vorige.
beelden op streams. Was al eng om te zien vanaf mijn veilige thuis. Laat staan als je daar zelf staat.quote:
Dit topic vannacht... Heb zelf meegekekenquote:
Euhm? Elke?quote:
Ja, zodra de zon ondergaat, is het zaak over te schakelen naar cnn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef senesta het volgende:
Wat is momenteel de beste stream om te volgen? AJE nog steeds?
traangasquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:22 schreef wdn het volgende:
Zagen jullie die tank net?
Weten we meteen waarom die witte rook zo snel opkomt: ze spuiten het met meerdere stralen uit de tank.
Extra ondersteuning: Irakezen verkiezen de situatie in Irak boven die in Egypte momenteel. Trek daar je eigen conclusies maar uit.quote:
oops! ja dat bedoelde ikquote:
Belangrijkste argument van haar was dat de banken dicht zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:22 schreef senesta het volgende:
Zelf de irakezen gaan terug naar Bagdad voor meer veiligheid zegt ze
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:22 schreef wdn het volgende:
Zagen jullie die tank net?
Weten we meteen waarom die witte rook zo snel opkomt: ze spuiten het met meerdere stralen uit de tank.
Lang leve twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
I was told that what the tank was spraying is dispersal smoke to separate protesters. FYI
Doch niet betrouwbaar tot bevestigd. Blijf daar rekening mee houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Lang leve twitter
Echt als er nu nog iemand is die beweert dat twitter dom gedoe is
Ik gebruik het zelf niet maar dit is wel de absolute kracht van twitter.
Klopt, maar zit wel heel veel onzin tussen. Als je heel goed oplet op wie de bron is en wat die persoon de dagen ervoor plaatst, kun je het als goede bron gebruiken, maar vereist wel wat extra aandacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Lang leve twitter
Echt als er nu nog iemand is die beweert dat twitter dom gedoe is
Ik gebruik het zelf niet maar dit is wel de absolute kracht van twitter.
wat heeft mama voor lekkers in je broodtrommeltje gestopt ?quote:
nope, was GDPCaïro, onafhankelijk (dacht ik tenminste).quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Verslaggever Radio 1 uit taxi gesleurd door Pro-Mubarak's en bedreigd.
gpdcairo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Verslaggever Radio 1 uit taxi gesleurd door Pro-Mubarak's en bedreigd.
nah hij doet ook werk voor radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nope, was GDPCaïro, onafhankelijk (dacht ik tenminste).
Of er zijn er 2 bedreigt.
Dat ook weer jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doch niet betrouwbaar tot bevestigd. Blijf daar rekening mee houden.
2 iig. Er zat ook een vrouw in de auto die ook voor de radio werktquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nope, was GDPCaïro, onafhankelijk (dacht ik tenminste).
Of er zijn er 2 bedreigt.
Maar dan geeft hij nog steeds verslag aan radio 1quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt hem niet minder onafhankelijk
Een heel simpel bericht welke perfect mijn punt illustreertquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat ook weer ja
Maar het klinkt logisch toch... je ziet een tank iets spuiten dus dat is al waar. Kan traangas zijn maar "dispersal smoke" is logischer dan traangas.
Ze zouden al onderweg zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Axia het volgende:
Waar zijn de pro's gebleven? Die stonden gisteren toch op de brug?
Ik baal dat ik geen sniper benquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze zouden al onderweg zijn
Volgens aje verslaggever: het wordt grimmiger vandaag.
Goed voor hem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:29 schreef raistlin6 het volgende:
http://twitpic.com/3w0r32
Foto van net gepakte thug-ID. Wordt momenteel in elkaar geslagen aldus de fotograaf.
En dit plaatje is geniaal! Heel overzichtelijk!quote:
Blijkbaar...ze zijn via facebook en andere websites aan het oproepen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef wdn het volgende:
Hey men heeft weer normaal internet in Egypte?
Dat heb ik ergens gemist
Nu mijn bureaubladachtergrond om nog een tab te voorkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dit plaatje is geniaal! Heel overzichtelijk!
Officieel 7 was net op aje (is nog niet in de banner onderin geweest; was gesproken). Onofficieel aantallen heb ik nog nergens gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Muridae het volgende:
Hoeveel doden zijn er inmiddels gevallen?
De niet-officiele cijfers.
Sinds gisterochtend. Sinds Mubarak besloot dat het weer tijd was voor het normale leven, maar dat loopt net iets anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Blijkbaar...ze zijn via facebook en andere websites aan het oproepen?
Ik word steeds meer gesterkt in de mening dat Mubarak 1 grote dikke stalen plaat voor zijn kop heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Sinds gisterochtend. Sinds Mubarak besloot dat het weer tijd was voor het normale leven, maar dat loopt net iets anders.
Probeer het wel...maar toch...quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten wij proberen net zo vreedzaam te blijven als de antiM's willen zijn.
Van de Franse zender gepluktquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dit plaatje is geniaal! Heel overzichtelijk!
Ja vond ik ook. Was een aje correspondent.quote:
Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik veel gemist sinds gisteravond?Hoorde nog 5 doden en gevechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |