ja, hoe dat zo eigenlijk? Camera was toch stuk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
AJE heeft al sinds zonsopgang weer live beeld hoor.
Ja in een paar uur hadden ze het probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja, hoe dat zo eigenlijk? Camera was toch stuk?
Er schijnt in the Museum avenue voedsel te worden uitgedeeld. Door wie is nog onduidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef wdn het volgende:
Het probleem wat nu opkomt zal voedsel zijn denk ik?
die "paar uur" zijn wel de hele nacht geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja in een paar uur hadden ze het probleem opgelost.
Maar kan je dan nagaan dat het heel vaak zo is? Wij weten het nu toevallig wel omdat er live beeld is wat we goed in de gaten houden. Maar er zijn zovaak enorme gebeurtenissen in de wereld waar het nieuws maar heel oppervlakkig over bericht. Maar meestal denk je dan ach jah het zal wel, omdat je dan zelf ook geen live beeld bij de hand hebt. Als je leest dat er bijvoorbeeld weer 1000 doden zijn gevallen in darfur op pagina 10 van de krant zal je waarschijnlijk vergeten dat daar ook net zo'n groot verhaal achter zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ik denk dat nieuwswebsites zich moeten schamen over het nieuws wat ze brengen. Weinig en inhoudloos. Ik lees alleen nog hier en volg de live streams.
Witte rook is doorgaans traangas in die regionen tegenwoordig. Of dat het nu is weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:06 schreef Infection het volgende:
Wat is nou eigenlijk die witte rook die telkens voorbij komt op het viaduct?
Dapper en nuchter persoon.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef danilel het volgende:
Achtergrond van GPD Cairo;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harald_Doornbos
interessant!
hoe dan? wat had je verwacht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het buitenland (dus niet alleen het westen) had zich afzijdig moeten houden, tot de aanvallen begonnen. Nu is het tijd voor heb die hun mond altijd vol hebben over mensenrechten, to put their words into action.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |