Welnee, zijn al zat topics met duizenden nummersquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef Nibb-it het volgende:
Dit heeft wel potentie om de langste reeks op FOK! te worden
Enige schatting voor het 100ste deel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef Nibb-it het volgende:
Dit heeft wel potentie om de langste reeks op FOK! te worden
Donderdagavond, vrijdagmorgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Enige schatting voor het 100ste deel?
Morgenochtend? (deze ochtend dus eigenlijk al)
Was te verwachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef GeileSoeplepel het volgende:
CNN repte geen woord over de politie id's / geld bij de pro's
Met dit tempo moeten we dat wel redden, ik gok zo rond 10 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rond 2 uur smiddags, toen het allemaal begon, zaten we rond de 60 geloof ik, dus betwijfel het. Verder zijn al veel mensen slapen. Ik gok op morgen rond etenstijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan is er binnenkort wel genoeg werk daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Men is weer stenen aan het verzamelen? Ik zie dat dat halve plein eral uit ligt
Ik zie op CNN tv nu beelden van de cycloon in aussieland...quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij liggen er zwaar gewonden bij dat standbeeld op wat je nu op CNN ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |