Joh. Laat dit nou precies zijn wat Mubarak wilt. ElBaradei moet roepen dat er geen geweld gebruikt mag worden en wel nu meteen. Anders gaan de lui die nu in de garage allerlei bommen en wapentuig aan het fabriceren zijn dat morgen gebruiken en begint de burgeroorlog echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet goed iig. Dit gaat volledig uit de hand lopen.
Nee, je zag meerdere keren mensen die kant op lopen. Journalisten melden het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet niet of er wel gegooid wordt op dat gebouw, lijkt dat niet maar zo omdat er soms brandende takken van wegwaaien?
CNNquote:
Stimmt, achter de groep Anti onder het museum staat weer een rij tanks te wachten al de hele avondquote:
Idd, is dus geen keuze. Mijn vrouw ligt al op bed, die is verstandigquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat is kiezen tussen seks en egypte, maar je bent getrouwd zie ik in je profiel.
Heb ik dus ook! Ik kan het niet uitstaan dat die soldaten maar een beetje staan te staan en de andere kant opkijken. Der moet nou toch wel een generaal zijn die denkt ja, godsamme nu ben ik zat Moebie met je geouwehoer!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef raistlin6 het volgende:
Ik kan me echt zo boos om dit alles maken. Hoop echt dat het leger omslaat en de anti's actief gaat helpen.
Staat op, wie's wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
geen audio though
Meeste soldaten zijn ongewapendquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef tass het volgende:
[..]
Heb ik dus ook! Ik kan het niet uitstaan dat die soldaten maar een beetje staan te staan en de andere kant opkijken. Der moet nou toch wel een generaal zijn die denkt ja, godsamme nu ben ik zat Moebie met je geouwehoer!
Zuid= viesbah, noord=helden!quote:
KPN 21 of UPC 401 is met geluid. Linksonder is Pro's, Rechtsboven is Anti's, net zoals vanmiddag.quote:
Ik zou minstens over de auto's heen rijden die molotovcocktails komen bezorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Meeste soldaten zijn ongewapend
Op de brug (onder in beeld) de thugs, oftewel pro'squote:
Waar kan ik die beelden terugzien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Gibbs vroeg ook om een schoen in z'n muil hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |