quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:29 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat profiel van Annemarie eens aan het bekijken op de site. Wat een humor.
Hoe woon je? Op mezelf
ORLY?
Welke bewoners treffen we op je boerderij? Ouders
Waar heb je voor het eerst gekust? Op een schuurfeest. (Harrie possibly?)
Wat zijn je hobbys? touwtrekken
Vooral die opmerking dat de vrouw moet koken. Rot een eind opquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik die Adriaan veel erger dan Johannes. Hij ziet er misschien iets minder erg uit en hij hyperventileert niet zo, maar wat komt daar een hoop onzin uit zeg (als je het al kunt verstaan).
Touwtrekken?quote:
Hij is anders wel de master in het geven van wijsheden over vrouwen. Heb al een boel geleerd van hem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik die Adriaan veel erger dan Johannes. Hij ziet er misschien iets minder erg uit en hij hyperventileert niet zo, maar wat komt daar een hoop onzin uit zeg (als je het al kunt verstaan).
Zelfkennis heeft ze dan toch nog wel een beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij maakte Annemarie ook een soort opmerking dat sander out of her league was, of iets in die strekking.
Die gozer schrijft toch niet voor niets, vond het raar dat hij om die reden afviel.
Sander was bij de 5 ook de enige die niets met het boerenleven had. Daarom was hij ook wel een verandeming geweest op de boerderij. Nu zijn het drie pummels die alleen over roodbont en zwartbont praten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij maakte Annemarie ook een soort opmerking dat sander out of her league was, of iets in die strekking.
Die gozer schrijft toch niet voor niets, vond het raar dat hij om die reden afviel.
Omdat Annemarie haar die suffe vragen voorschotelt ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef Terreros85 het volgende:
Nu zijn het drie pummels die alleen over roodbont en zwartbont praten.
Jij bent een wijfie die niet van dergelijke aanduidingen houdt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vooral die opmerking dat de vrouw moet koken. Rot een eind op
Sowieso vind ik al die mannen van Annemarie wel heel erg vaak het woord "vrouwtje" gebruiken. Brrr
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook die opmerking dat je 'als je gaat samenwonen net zo goed kunt trouwen', dat zulke mensen nog bestáán in Nederland zeg.*ril*
Haha ok, sorry. Misschien als je een bepaalde christelijke opvoeding hebt gehad, ik kan er zelf in ieder geval met m'n pet niet bij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Adriaantje eens.
Dat zal uiteindelijk wel meevallen. Ik denk dat Berber bij Frank wat minder enthousiast is en dat het dan al redelijk ophoudt. Waarschijnlijk zijn Johannes, Harrie en Adriaan ook niet enthousiast, maar die zullen dat toch een beetje kunstmatig moeten opwekken omdat ze anders helemaal nooit pussy kunnen scoren, om het maar even romantisch te zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef Susi het volgende:
Het zal mij niets verbazen als bij een aantal boeren de dames/heren zelf opstappen.
Laten we het hopen. Dan zijn er tenminste nog mensen in dat programma met enig zelfwaarde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef Susi het volgende:
Het zal mij niets verbazen als bij een aantal boeren de dames/heren zelf opstappen.
Ach, zo lang het maar niet gaat over 'chickies'quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent een wijfie die niet van dergelijke aanduidingen houdt?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb net de preview gezien met onze anti-held Marcel en Sonja op de trekker waarin ze zegt dat ze verliefd is op Marcel. Ik hoorde Sonja tegen Marcel zeggen dat hij drie leuke vrouwen had uitgekozen. Ik kwam niet bij van het lachen.Welke drie mooie vrouwen? Het waren toch twee leuke vrouwen en een bloempot?
what. the. fuck. heeft ze ook voor een jas aan zeg, mozes kriebel! Geen enkele man wordt daar ook enigszins seksueel opgewonden van als zo'n pratende hobbezak dat tegen je zegt?quote:
Harry?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef Morendo het volgende:
Ik weet niet of ik wel met Annemarie zou willen trouwen: naar verluidt bedraagt de bruidsschat 740 kilo kaas.
Groot Nederlands artiest/cabaretier. Wie kent 'oh, oh, Den Haag' niet?quote:
Wat een stuitend gebrek aan humor............. Ben jij soms de broer van Berber?quote:
Bij Marcel zijn vruchtbare vrouwen meteen leuke vrouwenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb net de preview gezien met onze anti-held Marcel en Sonja op de trekker waarin ze zegt dat ze verliefd is op Marcel. Ik hoorde Sonja tegen Marcel zeggen dat hij drie leuke vrouwen had uitgekozen. Ik kwam niet bij van het lachen.Welke drie mooie vrouwen? Het waren toch twee leuke vrouwen en een bloempot?
Volgens mij ben jij het derde been van sonja in slappe toestand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, met een derde been van 32 cm, in slappe toestand hé.
Ik las het in dat topic ja, maar ik keek niet meequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Jongens, mijlpaaltje, onze Johannes heeft met zijn Hhhja hhja de TV draait door gehaald in DWDD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Kutjelik op 13-01-2011 20:38:26 ]Kut het meest veelzijdige stukje vlees
ohreally?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Jongens, mijlpaaltje, onze Johannes heeft met zijn Hhhja hhja de TV draait door gehaald in DWDD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man niet, Marcel waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
what. the. fuck. heeft ze ook voor een jas aan zeg, mozes kriebel! Geen enkele man wordt daar ook enigszins seksueel opgewonden van als zo'n pratende hobbezak dat tegen je zegt?
Haha, achter elkaar is het inderdaad ook nog grappiger. Maar dat is in principe met elke ademhaling, zelfs als je het commentaar van Jack van Gelder bij de 2-1 van Bergkamp in '98 tegen Argentinië terughoort is het lachen als je elke keer zijn ademhaling hoort tussen 'Dennis Bergkamp IEGGHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHHH'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef Smikke het volgende:
De ademhalingstechniek van Johannes heeft DWDD gehaald.
Maar het is een superlieve man! Hoe kunnen jullie zo over hem praten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, achter elkaar is het inderdaad ook nog grappiger. Maar dat is in principe met elke ademhaling, zelfs als je het commentaar van Jack van Gelder bij de 2-1 van Bergkamp in '98 tegen Argentinië terughoort is het lachen als je elke keer zijn ademhaling hoort tussen 'Dennis Bergkamp IEGGHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHHH'.
Al is Johannes wel een koning daarin.
Hjja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef bloodymary het volgende:
Johannes met de blauwe trui, bedoelen jullie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ah, daar komt dat Hjhaaa dus vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef alors het volgende:
DWDD: http://player.omroep.nl/?aflID=11969397
minuut 27 voor degene die het gemist hebben
Denk ik ook, alleen Anita in plaats van Berber.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Promo voor de komende zondag, ze gaan er allemaal 1 wegsturenIk denk: Adriaan, Berber, José, Marita en Susan.
Nee, Anita lijkt mij een zekerheidje om door te gaan. Het wordt exit voor die vegetarische fundamentalist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Denk ik ook, alleen Anita in plaats van Berber.
Zeg ik Johannes ipv Adriaan.De rest lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Promo voor de komende zondag, ze gaan er allemaal 1 wegsturenIk denk: Adriaan, Berber, José, Marita en Susan.
1 Woord: Harriequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef alors het volgende:
Ik vind die Adriaan zo'n dooie. Ook niet gezellig en te serieus, niets voor Annemarie dus.
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was. Maar hoeft inderdaad niks te zeggen.quote:
Wie? Richard? Niet gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef marcodej het volgende:
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was.zeggen.
Nee toch? Waar hoor jij dat? Ik hoor zoiets als "Grmblgrehjeworjh apetrots dat er zulke leuke meiden gereageerd hebben"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was. Maar hoeft inderdaad niks te zeggen.
Is t wel eens voorgekomen dat een boer met NIEMAND overbleef, dat ie ze zeg maar alle 3 niet zag zitten??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Naamah het volgende:
En Frank met z'n "Kan nou niet echt zeggen dat ik verliefd aan het worden ben" vind ik echt net zo'n uitgebluste vijftiger lijkenKom op joh, je bent hartstikke leuk en jong, je hebt drie leuke meiden op je boerderij, máák er in vredesnaam wat van.
Ik heb zo'n idee dat ze dat er uit editen. Afgelopen week zat hij ook bijna op zijn hjaa qua timing en toen schakelden ze over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
Johannes in de promo: 'Annemarie is niet echt een flirter'. Ik zat te wachten op hja
Nu weet ik het zeker, Johannes moet vertrekken volgende keer. Annemarie zoekt een ijskast he. Al dat gevoelsmatige en sentimentele moet je niet mee aankomen bij haar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
Johannes in de promo: 'Annemarie is niet echt een flirter'. Ik zat te wachten op hja
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze dat er uit editen. Afgelopen week zat hij ook bijna op zijn hjaa qua timing en toen schakelden ze over.
Oh ja... Hoorde het ook maar half, en het was Sonja die inderdaad zei dat ze verliefd was...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee toch? Waar hoor jij dat? Ik hoor zoiets als "Grmblgrehjeworjh apetrots dat er zulke leuke meiden gereageerd hebben"
boer Jan, volgens wiki:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Is t wel eens voorgekomen dat een boer met NIEMAND overbleef, dat ie ze zeg maar alle 3 niet zag zitten??
Volgens mij niet he.
en boer Henk, volgens wiki:quote:Geen vrouwen meer: Annet en Siepie vertrokken zelf, Anita viel af
beide 3de seizoenquote:Geen keuze: Maartje en Marlou vertrokken in overleg voor het keuzemoment, Klarijn vertrok zelf
procentenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Terreros85 het volgende:
Henk, dat was ook zo'n dude. Die had ook echt hele leuke vrouwen. Maar hij was niet zo tactisch op sommige punten. Marlou![]()
Volgens mij is hij uiteindelijk een relatie begonnen met iemand die na het programma zijn erf opliep.
geen idee of zij zijn erf is opgelopen, maar hij heeft is getrouwd met Vanessa en sinds april 2010 een zoontje, Olivierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Terreros85 het volgende:
Henk, dat was ook zo'n dude. Die had ook echt hele leuke vrouwen. Maar hij was niet zo tactisch op sommige punten. Marlou![]()
Volgens mij is hij uiteindelijk een relatie begonnen met iemand die na het programma zijn erf opliep.
Nooit begrepen wat daar nou zo schandalig aan was...quote:
Inderdaad, dat was echt overdreven van die vrouwen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou zo schandalig aan was...
Leuk dat ze de 'grap' aan het eind nog uitleggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Carlo![]()
"Alles met een hartslag vind ik wel behoorlijk lekker"![]()
Haha, inderdaad. Bij de TV-Kantine moeten ze het nooit van hun teksten hebben, de imitaties zijn meestal wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat ze de 'grap' aan het eind nog uitleggen.
Oooh ja, er begint me weer wat te dagen. Boer Jan en Boer Henk..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef kvd het volgende:
[..]
boer Jan, volgens wiki:
[..]
en boer Henk, volgens wiki:
[..]
beide 3de seizoen
quote:Boer zoekt Vrouw: wie moet de boerderij verlaten?
Uitzenddatum: 16/01/2011
De logeerweek is in volle gang. Richard en zijn vrouwen genieten met volle teugen van elkaars gezelschap en van de mooie boerderij. Vol trots laat Richard zijn grote bedrijf zien. Bij Annemarie moet er altijd hard gewerkt worden, maar nu ze drie assistenten in huis heeft, gooit ze er nog een schepje bovenop.
Deze week worden de eerste vrouwen op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel weggestuurd.
De aanvaring met Berber van vorige week dreunt nog na op de geitenboerderij van Frank. Hij moet vandaag zijn eerste keuze maken. Eén van de vrouwen van Marcel verklaart hem de liefde, maar of dat gevolgen heeft voor zijn keuze....? Gijsbert doet een uiterste poging al zijn vrouwen te leren kennen, alvorens de eerste vrouw de deur te wijzen.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/01/23/R003.htmquote:Boer zoekt Vrouw: onrust op de boerderijen
Uitzenddatum: 23/01/2011
Op de boerderijen van Frank, Gijsbert en Marcel zijn na vorige week nog maar twee vrouwen over. Annemarie moet vandaag haar eerste keuze maken. Tot die tijd maakt ze gretig gebruik van het feit dat ze drie sterke mannen op de boerderij heeft. Marcel rijdt rond op een overvolle trekker, genietend van de aandacht. Dit leidt tot jaloezie bij een van de dames. Frank zet intussen zijn gevoel opzij en gaat op zoek naar de praktische kant van zijn keuze. Eén van de vrouwen van Gijsbert heeft behoefte aan een gesprekje alleen met haar boer. Susan en Heidy en proberen Richard ook even alleen te spreken, voordat hij zijn eerste keuze maakt. Dit krijgt een heel opmerkelijk staartje...
Jan wou Siepie, maar Siepie wou niet nie.quote:Oooh ja, er begint me weer wat te dagen. Boer Jan en Boer Henk..
Was dat niet Annemarie die haar boeren wakker maakte?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Succinyl het volgende:
Hoorde ik Berber nou zeggen "ik weet niet wat jullie doen, maar ik ben weg hoor", of iets van die strekking? (Al kan dat natuurlijk nog op vanalles slaan)
Ik heb wat uitzendingen zitten terugkijken...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
Die berber is echt het mooiste meisje![]()
!
Ja, hophop een beetje vaart erin. En niet luieren en of tot 6u in bed blijven liggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef alors het volgende:
Ja dat was Annemarie die aan het werk ging
http://www.pearle.nl/nl_NL/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
!
Mr autistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef bascross het volgende:
Volgens mij zei Henk: ''het is 30/30/40, met een lichte voorsprong voor Karlijn''.
Zegt een man eens waar het op staat; vinden de vrouwtjes het wéér niet goedquote:
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
!
net even gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef alors het volgende:
DWDD: http://player.omroep.nl/?aflID=11969397
minuut 27 voor degene die het gemist hebben
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk dat ze de 'grap' aan het eind nog uitleggen.
Das toch die blonde chickie die geen vlees eet? Die vind ik juist wel knap, mooie ogen enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.
ik ook, maar het viel me nu veel meer op dan in de uitzendingen omdat ik er toen niet op lettequote:
Knap of niet, ze is ontzettend leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:15 schreef Teslynd het volgende:
Dit is Berber: [ afbeelding ]
Met alleen een paar mooie ogen ben je nog niet knap.
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Die Sonja... er is al veel over gezegd maar kom op... zo jong en dan er zo uitzien...wat een horror.
Marcel kijkt niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Berberquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Dat heeft hij in een van de eerste afleveringen verklaard waarom hij Sonja had gekozen. Hij vond haar een frisse uitstraling hebben of zoiets in die richting.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Yvonne is echt een prachtige vrouw. Dat zij zonder kinderen (en dus verleden) nog vrij rondloopt. Ongelofelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
Ja 5 jaar ouder dan Sonja en er zo uitzienquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Denk dat het wel meevalt. Dat het een eerste verlegenheid is tot je haar echt kent.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef bloodymary het volgende:
Yvonne ziet er heel leuk uit en is ook heel aardig, maar ik denk dat je heel snel genoeg van haar krijgt omdat ze zo onzeker is. Heel de tijd zo giechelactig en onzeker en nooit een eigen mening. Je moet er van houden.... Lijkt mij zo op het eerste gezicht hoor, misschien valt ze wel mee.
Jij bent ook een vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Ja, en? Mag je dan geen mening hebben over andere vrouwen omdat je dan jaloers zou zijn of zo? Ik vind Berber gewoon lelijk. Femke vind ik wel een heel mooi meisje. Kan toch, smaken verschillen.quote:
quote:
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.quote:
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Femke heeft al een kind hè? Wel iets om even bij stil te staan.
Of ze vullen elkaar daardoor juist goed aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ja hoe oud is ze danquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan iemand aub voortaan in de OP vermelden hoe oud Femke is?
Die vraag is in deze topics al 120049586584838 x voorbijgekomen.
Ze is Amerikaans.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Ja dit snap ik niet echt, in het begin sprak ze namelijk wel vaker Nederlands. Een paar woordjes wel maar, maar dat was tenminste iets. Nu lijkt het alsof ze er helemaal niets meer van snapt.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.
Of ben jij zo'n type dat meteen bang is dat 'ie voor homo wordt uitgemaakt als 'ie iets zegt over een man?.
Me too. Moet me wel echt mentaal voorbereiden nog (vooral op dit topicquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef alors het volgende:
omg ik heb er zo'n zin inIk weet niet hoe ik verder moet als dit straks afgelopen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Nou ja, er zit natuurlijk wel heel veel tussen niet zo heel leuk en gemeen. Ik bedoel meer dat ze me een huisvrouwentypje lijkt. Dat geeft niets, zo zijn heel veel vrouwen, met heel veel poetsen en zo en alles verzorgen, maar ik zou als man meer een vrouw zoeken die zich op andere gebieden ontplooit heeft en waar je heel erg mee kunt lachen en die lekker van feesten houdt en zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vindt ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Er is iets irritants met haar mond. Of nouwja, dat stukje tussen haar bovenlip en neus. Soms als ze praat en tegelijkertijd wil glimlachen staat dat zo strak dat ik bang ben dat het gaat knappen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.
Je mist m'n puntquote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ze heeft iets liefs. Iets aantrekkelijks om de kleren van haar lijf te scheuren. En Yvonne is knapper en ook een leuke uitstraling, maar bij haar is die drang sterker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Ik begrijp niet waarom dat een tegenvaller kan zijn. Als ze het anderen niet opdringt, wat is er dan zo vervelend aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef marcodej het volgende:
Berber heeft gewoon 'iets' wat haar heel erg leuk maakt. Hoewel haar vegetarisme een serieuze tegenvaller is, vind ik het bij haar toch niet heel erg ofzo...
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees op de botten zitten hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Berber er nogal mager uit zien, van mij mag een vrouw wel iets steviger zijn
Ja precies! Je mag als mens toch ook zeggen of je een paard of een koe mooi vindt, ook al val je niet op koeien en paarden, waarom mag je daar dan als vrouw niet bij een andere vrouw over oordelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mist m'n punt.
Het gaat erom dat je als vrouw (of je nou lesbisch of heteroseksueel bent) niet minder zinnigs over het uiterlijk van een andere vrouw te zeggen hebt dan een man.
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees om de botten zitten hoor...
We hebben haar toch al in bikini gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.
Annemarie en Marcelquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
WIe stemt er nou Harrie en Ksenia?
Ikquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Lekker met Harrie naar schuurfeesten toenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe kan je iemand die je niet kent op basis van een paar minuten airtime nu een feeks noemenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Deckard het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen stemmen op die feeks van een femke.
Dat doet iedereen hier toch? Dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Devz het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand die je niet kent op basis van een paar minuten airtime nu een feeks noemen![]()
Zegt meer over jou imo.
Ze staan er allebei tussen, dus zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef bloodymary het volgende:
Er heeft ook iemand op Annemarie gestemd, zou die niet Annemieke bedoelen?
Je kent haar persoonlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 17:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier toch? Dus.
En ik ken haar soort aangezien ze bij in de buurt heeft gewoond.
Je kent haar 'soort'?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier toch? Dus.
En ik ken haar soort aangezien ze bij in de buurt heeft gewoond.
Niet kosjer. Wel leuk als je haar leert kennen en je hebt wel leuke gesprekken, maar als het er ooit op aan komt niet zuiver op de graat. En achterbaks tot op een zekere hoogte.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kent haar 'soort'?![]()
Tot welke 'soort' behoort zij dan?
Er wordt toch ook geoordeelt over anderen? En nu zou ik het niet mogen? Schei uit zegquote:
En waar baseer je dat ook alweer opquote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet kosjer. Wel leuk als je haar leert kennen en je hebt wel leuke gesprekken, maar als het er ooit op aan komt niet zuiver op de graat. En achterbaks tot op een zekere hoogte.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet kosjer. Wel leuk als je haar leert kennen en je hebt wel leuke gesprekken, maar als het er ooit op aan komt niet zuiver op de graat. En achterbaks tot op een zekere hoogte.
Instinct. Observatie. En ik verwacht ook van niemand dat serieus te nemen. Ik zeg enkel wat mijn indruk is. Net zoals een ieder ook haar gedachtes over iedereen heeft.quote:
Dan heb je in ieder geval een slecht gevoel van mensenkennis.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
En dat weet je omdat ze bij je in de buurt woont en je haar kent?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, hij kent haar soortquote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dat weet je omdat ze bij je in de buurt woont en je haar kent?
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef Devz het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een slecht gevoel van mensenkennis.
En jij kent haar wel persoonlijk?quote:
Mwoah.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind Femke ook niet echt sympathiek overkomen, heel erg reserveerd. Ze is natuurlijk wel een aantrekkelijke vrouw.
quote:Ik denk dat zij nooit met Gijsbert gaat matchen, echt twee totaal verschillende mensen.
Het blijft natuurlijk wel televisie, niet echt een natuurlijke en eenvoudige omgeving om elkaar te leren kennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind Femke ook niet echt sympathiek overkomen, heel erg reserveerd. Ze is natuurlijk wel een aantrekkelijke vrouw. Ik denk dat zij nooit met Gijsbert gaat matchen, echt twee totaal verschillende mensen.
Annemarie is wel weer een eigen soort volgens mij, trouwens. Echt! Een net-ontdekte soort. Een missing link tussen het een of ander.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:52 schreef Jojoke het volgende:
Femke lijkt me iemand die wat stug is in eerste instantie, maar waar je wel wat aan hebt als het erop aankomt en als je ze goed leert kennen. Annemarie lijkt me ook iemand van dat 'soort'
Precies, dat is ook hetgeen waarover ik viel.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef Duderella het volgende:
Dat is gewoon lekker oppervlakkig gezeik. Niks mis mee.
Maar jij impliceert een diepgaande sociaal-biologische analyse, als je het over 'het soort' hebt. Dat roept vragen op natuurlijk.
Je deelt mensen altijd in soorten in. Dus daarom.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef Duderella het volgende:
Dat is gewoon lekker oppervlakkig gezeik. Niks mis mee.
Maar jij impliceert een diepgaande sociaal-biologische analyse, als je het over 'het soort' hebt. Dat roept vragen op natuurlijk.
Niet iedereen doet aan hokjes-denken, hoor. Beetje bekrompen gedachte. En in jouw geval ook nog eens nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je deelt mensen altijd in soorten in. Dus daarom.
Het slaat gewoon nergens op. Klaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar wat heeft jouw buurt er mee te maken dan? Want je zei: "Ze woont bij me in de buurt dus ik ken haar soort", of zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar begint het mee, maar het eindigt met concentratiekampen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk weten we wel dat de praktijk anders is, maar soms is het gewoon even leuk en makkelijk om zwart/wit te denken.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar begint het mee, maar het eindigt met concentratiekampen.
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Viking, het 'soort' was het intrigerende struikelblok.
Lijkt me als deelnemende boer juist vreselijk lastig omdat je dat ook mee moet nemen in je keuzeoverwegingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Devz het volgende:
Ik hoop dat Sonja vanavond afvalt, ben benieuwd hoe Marcel reageert op zijn liefdesverklaring.
Moet ze eigenlijk doen direct na zijn keuze, veel leuker.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roguee het volgende:
Ik zit al klaar
Kan niet wachten op de liefdesveklaring van onze Sonnie-boy naar Marcel. En of Berber haar spullen gaat pakken of niet....Of dat ze net op het moment dat Frank zijn keuze bekend gaat maken zegt: 'Nou doe geen moeite, ik maak deze keuze wel voor je. Ik ga der vandeur!
Klopt. En dan vooral rond de heupen. Ze heeft al een pittig kapsel, een 'gezellig' figuur zou haar helemaal een stereotype maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Devz het volgende:
Ik hoop dat Sonja vanavond afvalt, ben benieuwd hoe Marcel reageert op zijn liefdesverklaring.
Eén probleempje: ze wil Frank zijn worst niet hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
Ik bedoel, als je zo'n meid als Berber tussen twee van die andere drollen hebt dan ben je toch meteen verkocht!
Snobbig hé? Pretentieus. Bah.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef Duderella het volgende:
Maar ik vind de bewering dat je 'het soort' kent toch wel wat vreemd. Hautain ook. Zeg dan gewoon: ze lijkt me een enorme snol.
Je moet wel behoorlijk hypocriet zijn om te beweren dat je zelf niet in hokjes denkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Niet iedereen doet aan hokjes-denken, hoor. Beetje bekrompen gedachte. En in jouw geval ook nog eens nergens op gebaseerd.
Op naar vanavond
Ohjeej, heb ik die indruk op je achter gelaten? Maar daar mag je toch niet over oordelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat heeft jouw buurt er mee te maken dan? Want je zei: "Ze woont bij me in de buurt dus ik ken haar soort", of zoiets.
Woon je in een tokkie-buurt of zo?![]()
Ze hoeft hem toch niet op te eten? En veganist is ze niet, dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eén probleempje: ze wil Frank zijn worst niet hebben.
Ze hoeft er inderdaad alleen aan te sabbelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hoeft hem toch niet op te eten? En veganist is ze niet, dacht ik.
Huh? Jij begon over de buurt. Dat je het soort kent omdat ze uit je buurt komt. Dus ik ben wel benieuwd, is dat zo gek?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ohjeej, heb ik die indruk op je achter gelaten? Maar daar mag je toch niet over oordelen?![]()
Maar goed, jij mag het wel en ik niet. Fijn :p
Jemig, Viks, léés eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen denkt in hokjes, bewust of niet. En daarmee bedoelt niemand een ander te stigmatiseren, maar het maakt het gewoon gemakkelijker om de wereld te beschouwen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb er zoooo'n zin in
Kijk er serieus al de hele week naar uit!
Sonja is een slimme vent, onder druk zetten die zoetsappige Marcel. Ik ben heel benieuwd.
Ksenia kijkt wel vaak alsof ze denkt 'wat een losers ben ik bij beland!'.
Aparte observering.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef Jane het volgende:
Wat ik frappant vind aan deze discussie, is dat er continu over iedereen zonder enige nuance geoordeeld wordt (en dat maakt deze topics ook zo hilarisch), maar dat dat blijkbaar ineens niet mag als het over Smetvrees-Femke gaat. Apart.
De uitspraak (beoordeling) "Richard lijkt mij een typische seriemoordenaar" is natuurlijk iets anders dan "Richard lijkt mij echt iemand die op zijn vierde date het blonde slachtoffer bedwelmd, haar nek omdraait en haar vervolgens dumpt in een sloot". De tweede uitspraak is wel érg veel giswerk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef Jane het volgende:
Wat ik frappant vind aan deze discussie, is dat er continu over iedereen zonder enige nuance geoordeeld wordt (en dat maakt deze topics ook zo hilarisch), maar dat dat blijkbaar ineens niet mag als het over Smetvrees-Femke gaat. Apart.
Dat zijn aannames en daarmee bouw je een indruk op. Hoe kan je mij dan nog langer verwijten over iets waar je zelf ook niet in staat bent om het precies neer te leggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Jij begon over de buurt. Dat je het soort kent omdat ze uit je buurt komt. Dus ik ben wel benieuwd, is dat zo gek?
Mijn idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat een gezeik hier.
Het mooie van dit topic is juist dat je heerlijk ongeremd en zonder onderbouwing over mensen kunt oordelen na aanleiding van hele korte fragmenten![]()
Niks mis mee.
Ja, dit topic zou in Noord-Korea niet kunnen bestaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat een gezeik hier.
Het mooie van dit topic is juist dat je heerlijk ongeremd en zonder onderbouwing over mensen kunt oordelen na aanleiding van hele korte fragmenten![]()
Niks mis mee.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef pfaf het volgende:
Klamme handjes, lichte hardkloppingen, droge keel.. De zenuwen gieren door m'n lichaam, maar ik zit er weer klaar voor.
De juiste vraag is: lasagna/lasagne, om half negen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn lasagne staat in de oven, ik ben er klaar voor
edit: lasagna?
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn lasagne staat in de oven, ik ben er klaar voor
edit: lasagna?
Chips in je lasagne dippen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.
Lasagne of chips?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef wieksel het volgende:
ik heb de appelcrumble in de oven staan, over exotische desserts gesproken, hhhjaaa
ha ja ik ben altijd laat met etenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
De juiste vraag is: lasagna/lasagne, om half negen?
Chipsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.
Lasagne of chips?
Dat was vorig jaar toch bij die kerel die er nog 2 had, dat hij eerder zijn keuze duidelijk maakte omdat hij al zo verliefd was...... Namen zijn me even ontschotenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
Wat ik heel leuk zou vinden is als een boer al meteen stapelverliefd is op een vrouw en helemaal niet meer geïnteresseerd is voor die anderen, "stop het programma maar, ik heb d'er gevonden!". Maar dat zal wel in een contract staan dat ze van tevoren niet iemand mogen wegstemmen.
Ik bedoel, als je zo'n meid als Berber tussen twee van die andere drollen hebt dan ben je toch meteen verkocht!
Bij Jos en Dieke!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch bij die kerel die er nog 2 had, dat hij eerder zijn keuze duidelijk maakte omdat hij al zo verliefd was...... Namen zijn me even ontschoten
Ik neem me ook iedere keer voor dat te proberen. Lukt nooit.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Saninl het volgende:
Ik zit ook weer klaarWaarschijnlijk met iets minder posts, omdat ik er vandaag eens echt goed voor ga zitten (A)
Hahaha Tof! ik dacht, die hint liever stil om niet met de eer te strijken en zodat ik het zelf mocht gaan posten, ............maar niet dus....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bij Jos en Dieke!
Oops ik stuurde je een PM, ben nog niet echt aan dat nieuwe fok gewend
ik ken het, onmogelijk is dat. Fokken is té leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem me ook iedere keer voor dat te proberen. Lukt nooit.
Wow dat zou lief zijn zeg. Daar kom ik dan weer niet opquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hahaha Tof! ik dacht, die hint liever stil om niet met de eer te strijken en zodat ik het zelf mocht gaan posten, ............maar niet dus....![]()
Natuurlijk wel heel erg bedankt, kan er niet tegen als ik niet op namen kan komen
Ik mis Bos en Sileen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:23 schreef JustD1984 het volgende:
Ik mis een aantal mensen, normaal was deze post nog wel vol geweest voor de uitzending....
Johannes: "Ik ben geen moeilijke eter, maar ano...ani...ananus ofzo? Nee, ik heb er weleens van gehoord, maar nog nooit gegeten. Maar eens moet een eerste keer zijn, hhhja."quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Chips in je lasagne dippen.
[..]
Ik heb ananas. Da's wel een exotisch fruit. Die mannen zouden gek worden.
Melk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Annemarie heeft ook alles van koeien, lakens, bekers, wat nog meer?!
Haar ogen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Neusgaten?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Wat goed!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef alors het volgende:
prachtigmooegezichthoedemelk20a15litervolkomtdatistochietsbijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |