Dat heeft hij in een van de eerste afleveringen verklaard waarom hij Sonja had gekozen. Hij vond haar een frisse uitstraling hebben of zoiets in die richting.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Yvonne is echt een prachtige vrouw. Dat zij zonder kinderen (en dus verleden) nog vrij rondloopt. Ongelofelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
Ja 5 jaar ouder dan Sonja en er zo uitzienquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Denk dat het wel meevalt. Dat het een eerste verlegenheid is tot je haar echt kent.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef bloodymary het volgende:
Yvonne ziet er heel leuk uit en is ook heel aardig, maar ik denk dat je heel snel genoeg van haar krijgt omdat ze zo onzeker is. Heel de tijd zo giechelactig en onzeker en nooit een eigen mening. Je moet er van houden.... Lijkt mij zo op het eerste gezicht hoor, misschien valt ze wel mee.
Jij bent ook een vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Ja, en? Mag je dan geen mening hebben over andere vrouwen omdat je dan jaloers zou zijn of zo? Ik vind Berber gewoon lelijk. Femke vind ik wel een heel mooi meisje. Kan toch, smaken verschillen.quote:
quote:
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.quote:
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Femke heeft al een kind hè? Wel iets om even bij stil te staan.
Of ze vullen elkaar daardoor juist goed aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ja hoe oud is ze danquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan iemand aub voortaan in de OP vermelden hoe oud Femke is?
Die vraag is in deze topics al 120049586584838 x voorbijgekomen.
Ze is Amerikaans.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Ja dit snap ik niet echt, in het begin sprak ze namelijk wel vaker Nederlands. Een paar woordjes wel maar, maar dat was tenminste iets. Nu lijkt het alsof ze er helemaal niets meer van snapt.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.
Of ben jij zo'n type dat meteen bang is dat 'ie voor homo wordt uitgemaakt als 'ie iets zegt over een man?.
Me too. Moet me wel echt mentaal voorbereiden nog (vooral op dit topicquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef alors het volgende:
omg ik heb er zo'n zin inIk weet niet hoe ik verder moet als dit straks afgelopen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Nou ja, er zit natuurlijk wel heel veel tussen niet zo heel leuk en gemeen. Ik bedoel meer dat ze me een huisvrouwentypje lijkt. Dat geeft niets, zo zijn heel veel vrouwen, met heel veel poetsen en zo en alles verzorgen, maar ik zou als man meer een vrouw zoeken die zich op andere gebieden ontplooit heeft en waar je heel erg mee kunt lachen en die lekker van feesten houdt en zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vindt ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Er is iets irritants met haar mond. Of nouwja, dat stukje tussen haar bovenlip en neus. Soms als ze praat en tegelijkertijd wil glimlachen staat dat zo strak dat ik bang ben dat het gaat knappen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.
Je mist m'n puntquote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ze heeft iets liefs. Iets aantrekkelijks om de kleren van haar lijf te scheuren. En Yvonne is knapper en ook een leuke uitstraling, maar bij haar is die drang sterker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Ik begrijp niet waarom dat een tegenvaller kan zijn. Als ze het anderen niet opdringt, wat is er dan zo vervelend aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef marcodej het volgende:
Berber heeft gewoon 'iets' wat haar heel erg leuk maakt. Hoewel haar vegetarisme een serieuze tegenvaller is, vind ik het bij haar toch niet heel erg ofzo...
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees op de botten zitten hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Berber er nogal mager uit zien, van mij mag een vrouw wel iets steviger zijn
Ja precies! Je mag als mens toch ook zeggen of je een paard of een koe mooi vindt, ook al val je niet op koeien en paarden, waarom mag je daar dan als vrouw niet bij een andere vrouw over oordelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mist m'n punt.
Het gaat erom dat je als vrouw (of je nou lesbisch of heteroseksueel bent) niet minder zinnigs over het uiterlijk van een andere vrouw te zeggen hebt dan een man.
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees om de botten zitten hoor...
We hebben haar toch al in bikini gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.
Annemarie en Marcelquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
WIe stemt er nou Harrie en Ksenia?
Ikquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Lekker met Harrie naar schuurfeesten toenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe kan je iemand die je niet kent op basis van een paar minuten airtime nu een feeks noemenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Deckard het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen stemmen op die feeks van een femke.
Dat doet iedereen hier toch? Dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Devz het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand die je niet kent op basis van een paar minuten airtime nu een feeks noemen![]()
Zegt meer over jou imo.
Ze staan er allebei tussen, dus zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef bloodymary het volgende:
Er heeft ook iemand op Annemarie gestemd, zou die niet Annemieke bedoelen?
Je kent haar persoonlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 17:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier toch? Dus.
En ik ken haar soort aangezien ze bij in de buurt heeft gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |