Ja, hophop een beetje vaart erin. En niet luieren en of tot 6u in bed blijven liggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef alors het volgende:
Ja dat was Annemarie die aan het werk ging
http://www.pearle.nl/nl_NL/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
Die berber is echt het mooiste meisje![]()
!
Mr autistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef bascross het volgende:
Volgens mij zei Henk: ''het is 30/30/40, met een lichte voorsprong voor Karlijn''.
Zegt een man eens waar het op staat; vinden de vrouwtjes het wéér niet goedquote:
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
Die berber is echt het mooiste meisje![]()
!
net even gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef alors het volgende:
DWDD: http://player.omroep.nl/?aflID=11969397
minuut 27 voor degene die het gemist hebben
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk dat ze de 'grap' aan het eind nog uitleggen.
Das toch die blonde chickie die geen vlees eet? Die vind ik juist wel knap, mooie ogen enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.
ik ook, maar het viel me nu veel meer op dan in de uitzendingen omdat ik er toen niet op lettequote:
Knap of niet, ze is ontzettend leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:15 schreef Teslynd het volgende:
Dit is Berber: [ afbeelding ]
Met alleen een paar mooie ogen ben je nog niet knap.
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Die Sonja... er is al veel over gezegd maar kom op... zo jong en dan er zo uitzien...wat een horror.
Marcel kijkt niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Berberquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Dat heeft hij in een van de eerste afleveringen verklaard waarom hij Sonja had gekozen. Hij vond haar een frisse uitstraling hebben of zoiets in die richting.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Yvonne is echt een prachtige vrouw. Dat zij zonder kinderen (en dus verleden) nog vrij rondloopt. Ongelofelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
Ja 5 jaar ouder dan Sonja en er zo uitzienquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Denk dat het wel meevalt. Dat het een eerste verlegenheid is tot je haar echt kent.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef bloodymary het volgende:
Yvonne ziet er heel leuk uit en is ook heel aardig, maar ik denk dat je heel snel genoeg van haar krijgt omdat ze zo onzeker is. Heel de tijd zo giechelactig en onzeker en nooit een eigen mening. Je moet er van houden.... Lijkt mij zo op het eerste gezicht hoor, misschien valt ze wel mee.
Jij bent ook een vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Ja, en? Mag je dan geen mening hebben over andere vrouwen omdat je dan jaloers zou zijn of zo? Ik vind Berber gewoon lelijk. Femke vind ik wel een heel mooi meisje. Kan toch, smaken verschillen.quote:
quote:
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.quote:
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Femke heeft al een kind hè? Wel iets om even bij stil te staan.
Of ze vullen elkaar daardoor juist goed aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ja hoe oud is ze danquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan iemand aub voortaan in de OP vermelden hoe oud Femke is?
Die vraag is in deze topics al 120049586584838 x voorbijgekomen.
Ze is Amerikaans.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Ja dit snap ik niet echt, in het begin sprak ze namelijk wel vaker Nederlands. Een paar woordjes wel maar, maar dat was tenminste iets. Nu lijkt het alsof ze er helemaal niets meer van snapt.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
En wat doet die britse dame in deze serie? Verstaat ze ook nederlands, want iedereen praat NL
_!
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh dat is ook zeker zo. Ik zeg ook alleen dat ik haar een heel mooi meisje vind. Maar ze is volgens mij niet zo heel leuk en ook zo'n heel poetserig typje. Dat hoorde je vorige week in dat gesprek. Ik zou daar als man persoonlijk niet op vallen, liever een wat meer relaxed type. En voor Gijsbert lijkt me dat ook niet zo geschikt met zijn zooi, hij is duidelijk heel relaxed.
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn ook vrouwen die op vrouwen vallen, dus kunnen vrouwen (ook heteroseksuele trouwens) heel goed hun mening geven over andere vrouwen.
Of ben jij zo'n type dat meteen bang is dat 'ie voor homo wordt uitgemaakt als 'ie iets zegt over een man?.
Me too. Moet me wel echt mentaal voorbereiden nog (vooral op dit topicquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef alors het volgende:
omg ik heb er zo'n zin inIk weet niet hoe ik verder moet als dit straks afgelopen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Nou ja, er zit natuurlijk wel heel veel tussen niet zo heel leuk en gemeen. Ik bedoel meer dat ze me een huisvrouwentypje lijkt. Dat geeft niets, zo zijn heel veel vrouwen, met heel veel poetsen en zo en alles verzorgen, maar ik zou als man meer een vrouw zoeken die zich op andere gebieden ontplooit heeft en waar je heel erg mee kunt lachen en die lekker van feesten houdt en zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo heel leuk? Misschien wat door haar accent dat ze zo overkomt, maar ik heb haar niks gemeens of wat dan ook horen zeggen en lijkt mij oprecht geïnteresseerd in Gijssie.
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vindt ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |