Ja, hophop een beetje vaart erin. En niet luieren en of tot 6u in bed blijven liggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef alors het volgende:
Ja dat was Annemarie die aan het werk ging
http://www.pearle.nl/nl_NL/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
Die berber is echt het mooiste meisje![]()
!
Mr autistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef bascross het volgende:
Volgens mij zei Henk: ''het is 30/30/40, met een lichte voorsprong voor Karlijn''.
Zegt een man eens waar het op staat; vinden de vrouwtjes het wéér niet goedquote:
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Catch_me het volgende:
Die berber is echt het mooiste meisje![]()
!
net even gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef alors het volgende:
DWDD: http://player.omroep.nl/?aflID=11969397
minuut 27 voor degene die het gemist hebben
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk dat ze de 'grap' aan het eind nog uitleggen.
Das toch die blonde chickie die geen vlees eet? Die vind ik juist wel knap, mooie ogen enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met mooi? Heb je het niet over leuk? Knap is ze in elk geval niet.
ik ook, maar het viel me nu veel meer op dan in de uitzendingen omdat ik er toen niet op lettequote:
Knap of niet, ze is ontzettend leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:15 schreef Teslynd het volgende:
Dit is Berber: [ afbeelding ]
Met alleen een paar mooie ogen ben je nog niet knap.
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Die Sonja... er is al veel over gezegd maar kom op... zo jong en dan er zo uitzien...wat een horror.
Marcel kijkt niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Berberquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Berber niet knap, en ook niet leuk. Wat is er dan zo leuk aan haar? Ik vind het eigenlijk maar een saaie doos.
Dat heeft hij in een van de eerste afleveringen verklaard waarom hij Sonja had gekozen. Hij vond haar een frisse uitstraling hebben of zoiets in die richting.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 30 of niet? Hoe kun je zo'n mokkel uitkiezen als je tientallen brieven hebt ontvangen
Yvonne is echt een prachtige vrouw. Dat zij zonder kinderen (en dus verleden) nog vrij rondloopt. Ongelofelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
Ja 5 jaar ouder dan Sonja en er zo uitzienquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind die Yvonne toch ook wel zeker wat hebben, wat vinden jullie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |