Er is iets irritants met haar mond. Of nouwja, dat stukje tussen haar bovenlip en neus. Soms als ze praat en tegelijkertijd wil glimlachen staat dat zo strak dat ik bang ben dat het gaat knappen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet een heel mooi gezichtje hebben.
Je mist m'n puntquote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik schaarde haar niet zo snel achter iemand die op vrouwen valt aangezien ze zich wel erg druk maakt over het feit waarom Berber dan zo leuk zou moeten zijn.
Maar goed dat is iets subjectiefs, gelukkig vind ik haar wel leuk
Ze heeft iets liefs. Iets aantrekkelijks om de kleren van haar lijf te scheuren. En Yvonne is knapper en ook een leuke uitstraling, maar bij haar is die drang sterker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe ben ik nog nooit op een vrouw gevallen. Maar ik was gewoon benieuwd wat mannen lekker aan haar vinden, ik zie dat niet, voor mij lijkt ze nog steeds op een chihuahua en die vind ik sexueel ook niet aantrekkelijk.
Ik begrijp niet waarom dat een tegenvaller kan zijn. Als ze het anderen niet opdringt, wat is er dan zo vervelend aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef marcodej het volgende:
Berber heeft gewoon 'iets' wat haar heel erg leuk maakt. Hoewel haar vegetarisme een serieuze tegenvaller is, vind ik het bij haar toch niet heel erg ofzo...
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees op de botten zitten hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Berber er nogal mager uit zien, van mij mag een vrouw wel iets steviger zijn
Ja precies! Je mag als mens toch ook zeggen of je een paard of een koe mooi vindt, ook al val je niet op koeien en paarden, waarom mag je daar dan als vrouw niet bij een andere vrouw over oordelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mist m'n punt.
Het gaat erom dat je als vrouw (of je nou lesbisch of heteroseksueel bent) niet minder zinnigs over het uiterlijk van een andere vrouw te zeggen hebt dan een man.
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik helemaal niet, volgens mij heeft ze wel wat vlees om de botten zitten hoor...
We hebben haar toch al in bikini gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We zullen het zien als ze uit de kleren gaat.
Annemarie en Marcelquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
WIe stemt er nou Harrie en Ksenia?
Ikquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Lekker met Harrie naar schuurfeesten toenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |