Ah, daar komt dat Hjhaaa dus vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef alors het volgende:
DWDD: http://player.omroep.nl/?aflID=11969397
minuut 27 voor degene die het gemist hebben
Denk ik ook, alleen Anita in plaats van Berber.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Promo voor de komende zondag, ze gaan er allemaal 1 wegsturenIk denk: Adriaan, Berber, José, Marita en Susan.
Nee, Anita lijkt mij een zekerheidje om door te gaan. Het wordt exit voor die vegetarische fundamentalist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Denk ik ook, alleen Anita in plaats van Berber.
Zeg ik Johannes ipv Adriaan.De rest lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef Jojoke het volgende:
Promo voor de komende zondag, ze gaan er allemaal 1 wegsturenIk denk: Adriaan, Berber, José, Marita en Susan.
1 Woord: Harriequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef alors het volgende:
Ik vind die Adriaan zo'n dooie. Ook niet gezellig en te serieus, niets voor Annemarie dus.
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was. Maar hoeft inderdaad niks te zeggen.quote:
Wie? Richard? Niet gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef marcodej het volgende:
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was.zeggen.
Nee toch? Waar hoor jij dat? Ik hoor zoiets als "Grmblgrehjeworjh apetrots dat er zulke leuke meiden gereageerd hebben"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het beeld werd gelijk gemonteerd met de uitspraak dat hij verliefd was. Maar hoeft inderdaad niks te zeggen.
Is t wel eens voorgekomen dat een boer met NIEMAND overbleef, dat ie ze zeg maar alle 3 niet zag zitten??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Naamah het volgende:
En Frank met z'n "Kan nou niet echt zeggen dat ik verliefd aan het worden ben" vind ik echt net zo'n uitgebluste vijftiger lijkenKom op joh, je bent hartstikke leuk en jong, je hebt drie leuke meiden op je boerderij, máák er in vredesnaam wat van.
Ik heb zo'n idee dat ze dat er uit editen. Afgelopen week zat hij ook bijna op zijn hjaa qua timing en toen schakelden ze over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
Johannes in de promo: 'Annemarie is niet echt een flirter'. Ik zat te wachten op hja
Nu weet ik het zeker, Johannes moet vertrekken volgende keer. Annemarie zoekt een ijskast he. Al dat gevoelsmatige en sentimentele moet je niet mee aankomen bij haar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
Johannes in de promo: 'Annemarie is niet echt een flirter'. Ik zat te wachten op hja
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze dat er uit editen. Afgelopen week zat hij ook bijna op zijn hjaa qua timing en toen schakelden ze over.
Oh ja... Hoorde het ook maar half, en het was Sonja die inderdaad zei dat ze verliefd was...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee toch? Waar hoor jij dat? Ik hoor zoiets als "Grmblgrehjeworjh apetrots dat er zulke leuke meiden gereageerd hebben"
boer Jan, volgens wiki:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Is t wel eens voorgekomen dat een boer met NIEMAND overbleef, dat ie ze zeg maar alle 3 niet zag zitten??
Volgens mij niet he.
en boer Henk, volgens wiki:quote:Geen vrouwen meer: Annet en Siepie vertrokken zelf, Anita viel af
beide 3de seizoenquote:Geen keuze: Maartje en Marlou vertrokken in overleg voor het keuzemoment, Klarijn vertrok zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |