Harry?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef Morendo het volgende:
Ik weet niet of ik wel met Annemarie zou willen trouwen: naar verluidt bedraagt de bruidsschat 740 kilo kaas.
Groot Nederlands artiest/cabaretier. Wie kent 'oh, oh, Den Haag' niet?quote:
Wat een stuitend gebrek aan humor............. Ben jij soms de broer van Berber?quote:
Bij Marcel zijn vruchtbare vrouwen meteen leuke vrouwenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb net de preview gezien met onze anti-held Marcel en Sonja op de trekker waarin ze zegt dat ze verliefd is op Marcel. Ik hoorde Sonja tegen Marcel zeggen dat hij drie leuke vrouwen had uitgekozen. Ik kwam niet bij van het lachen.Welke drie mooie vrouwen? Het waren toch twee leuke vrouwen en een bloempot?
Volgens mij ben jij het derde been van sonja in slappe toestand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, met een derde been van 32 cm, in slappe toestand hé.
Ik las het in dat topic ja, maar ik keek niet meequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Jongens, mijlpaaltje, onze Johannes heeft met zijn Hhhja hhja de TV draait door gehaald in DWDD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Kutjelik op 13-01-2011 20:38:26 ]Kut het meest veelzijdige stukje vlees
ohreally?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Jongens, mijlpaaltje, onze Johannes heeft met zijn Hhhja hhja de TV draait door gehaald in DWDD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man niet, Marcel waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
what. the. fuck. heeft ze ook voor een jas aan zeg, mozes kriebel! Geen enkele man wordt daar ook enigszins seksueel opgewonden van als zo'n pratende hobbezak dat tegen je zegt?
Haha, achter elkaar is het inderdaad ook nog grappiger. Maar dat is in principe met elke ademhaling, zelfs als je het commentaar van Jack van Gelder bij de 2-1 van Bergkamp in '98 tegen Argentinië terughoort is het lachen als je elke keer zijn ademhaling hoort tussen 'Dennis Bergkamp IEGGHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHHH'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef Smikke het volgende:
De ademhalingstechniek van Johannes heeft DWDD gehaald.
Maar het is een superlieve man! Hoe kunnen jullie zo over hem praten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, achter elkaar is het inderdaad ook nog grappiger. Maar dat is in principe met elke ademhaling, zelfs als je het commentaar van Jack van Gelder bij de 2-1 van Bergkamp in '98 tegen Argentinië terughoort is het lachen als je elke keer zijn ademhaling hoort tussen 'Dennis Bergkamp IEGGHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHH Dennis Bergkamp IEGGHHHHHH'.
Al is Johannes wel een koning daarin.
Hjja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef bloodymary het volgende:
Johannes met de blauwe trui, bedoelen jullie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |