Ohjeej, heb ik die indruk op je achter gelaten? Maar daar mag je toch niet over oordelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat heeft jouw buurt er mee te maken dan? Want je zei: "Ze woont bij me in de buurt dus ik ken haar soort", of zoiets.
Woon je in een tokkie-buurt of zo?![]()
Ze hoeft hem toch niet op te eten? En veganist is ze niet, dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eén probleempje: ze wil Frank zijn worst niet hebben.
Ze hoeft er inderdaad alleen aan te sabbelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hoeft hem toch niet op te eten? En veganist is ze niet, dacht ik.
Huh? Jij begon over de buurt. Dat je het soort kent omdat ze uit je buurt komt. Dus ik ben wel benieuwd, is dat zo gek?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ohjeej, heb ik die indruk op je achter gelaten? Maar daar mag je toch niet over oordelen?![]()
Maar goed, jij mag het wel en ik niet. Fijn :p
Jemig, Viks, léés eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen denkt in hokjes, bewust of niet. En daarmee bedoelt niemand een ander te stigmatiseren, maar het maakt het gewoon gemakkelijker om de wereld te beschouwen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb er zoooo'n zin in
Kijk er serieus al de hele week naar uit!
Sonja is een slimme vent, onder druk zetten die zoetsappige Marcel. Ik ben heel benieuwd.
Ksenia kijkt wel vaak alsof ze denkt 'wat een losers ben ik bij beland!'.
Aparte observering.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef Jane het volgende:
Wat ik frappant vind aan deze discussie, is dat er continu over iedereen zonder enige nuance geoordeeld wordt (en dat maakt deze topics ook zo hilarisch), maar dat dat blijkbaar ineens niet mag als het over Smetvrees-Femke gaat. Apart.
De uitspraak (beoordeling) "Richard lijkt mij een typische seriemoordenaar" is natuurlijk iets anders dan "Richard lijkt mij echt iemand die op zijn vierde date het blonde slachtoffer bedwelmd, haar nek omdraait en haar vervolgens dumpt in een sloot". De tweede uitspraak is wel érg veel giswerk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef Jane het volgende:
Wat ik frappant vind aan deze discussie, is dat er continu over iedereen zonder enige nuance geoordeeld wordt (en dat maakt deze topics ook zo hilarisch), maar dat dat blijkbaar ineens niet mag als het over Smetvrees-Femke gaat. Apart.
Dat zijn aannames en daarmee bouw je een indruk op. Hoe kan je mij dan nog langer verwijten over iets waar je zelf ook niet in staat bent om het precies neer te leggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Jij begon over de buurt. Dat je het soort kent omdat ze uit je buurt komt. Dus ik ben wel benieuwd, is dat zo gek?
Mijn idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat een gezeik hier.
Het mooie van dit topic is juist dat je heerlijk ongeremd en zonder onderbouwing over mensen kunt oordelen na aanleiding van hele korte fragmenten![]()
Niks mis mee.
Ja, dit topic zou in Noord-Korea niet kunnen bestaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat een gezeik hier.
Het mooie van dit topic is juist dat je heerlijk ongeremd en zonder onderbouwing over mensen kunt oordelen na aanleiding van hele korte fragmenten![]()
Niks mis mee.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef pfaf het volgende:
Klamme handjes, lichte hardkloppingen, droge keel.. De zenuwen gieren door m'n lichaam, maar ik zit er weer klaar voor.
De juiste vraag is: lasagna/lasagne, om half negen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn lasagne staat in de oven, ik ben er klaar voor
edit: lasagna?
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn lasagne staat in de oven, ik ben er klaar voor
edit: lasagna?
Chips in je lasagne dippen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.
Lasagne of chips?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef wieksel het volgende:
ik heb de appelcrumble in de oven staan, over exotische desserts gesproken, hhhjaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |