ha ja ik ben altijd laat met etenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
De juiste vraag is: lasagna/lasagne, om half negen?
Chipsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Hm dilemma, ik heb cassave chips, maar ook nog een restje lasagne van gisteren, wat zal ik eten.
Lasagne of chips?
Dat was vorig jaar toch bij die kerel die er nog 2 had, dat hij eerder zijn keuze duidelijk maakte omdat hij al zo verliefd was...... Namen zijn me even ontschotenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
Wat ik heel leuk zou vinden is als een boer al meteen stapelverliefd is op een vrouw en helemaal niet meer geïnteresseerd is voor die anderen, "stop het programma maar, ik heb d'er gevonden!". Maar dat zal wel in een contract staan dat ze van tevoren niet iemand mogen wegstemmen.
Ik bedoel, als je zo'n meid als Berber tussen twee van die andere drollen hebt dan ben je toch meteen verkocht!
Bij Jos en Dieke!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch bij die kerel die er nog 2 had, dat hij eerder zijn keuze duidelijk maakte omdat hij al zo verliefd was...... Namen zijn me even ontschoten
Ik neem me ook iedere keer voor dat te proberen. Lukt nooit.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Saninl het volgende:
Ik zit ook weer klaarWaarschijnlijk met iets minder posts, omdat ik er vandaag eens echt goed voor ga zitten (A)
Hahaha Tof! ik dacht, die hint liever stil om niet met de eer te strijken en zodat ik het zelf mocht gaan posten, ............maar niet dus....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bij Jos en Dieke!
Oops ik stuurde je een PM, ben nog niet echt aan dat nieuwe fok gewend
ik ken het, onmogelijk is dat. Fokken is té leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem me ook iedere keer voor dat te proberen. Lukt nooit.
Wow dat zou lief zijn zeg. Daar kom ik dan weer niet opquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hahaha Tof! ik dacht, die hint liever stil om niet met de eer te strijken en zodat ik het zelf mocht gaan posten, ............maar niet dus....![]()
Natuurlijk wel heel erg bedankt, kan er niet tegen als ik niet op namen kan komen
Ik mis Bos en Sileen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:23 schreef JustD1984 het volgende:
Ik mis een aantal mensen, normaal was deze post nog wel vol geweest voor de uitzending....
Johannes: "Ik ben geen moeilijke eter, maar ano...ani...ananus ofzo? Nee, ik heb er weleens van gehoord, maar nog nooit gegeten. Maar eens moet een eerste keer zijn, hhhja."quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Chips in je lasagne dippen.
[..]
Ik heb ananas. Da's wel een exotisch fruit. Die mannen zouden gek worden.
Melk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Annemarie heeft ook alles van koeien, lakens, bekers, wat nog meer?!
Haar ogen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Neusgaten?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Wat goed!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef alors het volgende:
prachtigmooegezichthoedemelk20a15litervolkomtdatistochietsbijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |