Gewone mini-USB wel, maar ook de micro-USB die je voor de Desire nodig hebt? Dacht dat die nog wel wat duurder waren toch?quote:
Nee, ik bedoelde de text_only layout.... internet op mn werk loopt vast door de sneeuwbanner in New_Decade. En aangezien ik praktisch in een bunker werk, heeft mobiel internet daar ook geen zinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
Je bedoelt de oranje mobiele layout? Kijk eens onderaan
Root de Desire en ga aan de gang met ADB.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef markymark81 het volgende:
Is het mogelijk om bepaalde apps toch te verwijderen, die staan er al in en kunnen niet verwijderd worden via de instellingen, zoals aandelen en nieuws app?
Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:31 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo
Sinds 2 wkn ook in het bezit van een desire.
Heb al veel info gevonden op internet m.b.t. vragen die ik had, alleen de volgende krijg ik niet echt duidelijkheid over, ook niet in de handleiding.
Wij wonen zeer dicht bij de duitse grens dus bij mijn nokia had ik mijn provider vast staan want anders springt ie steeds op duits netwerk en das niet fijn voor mijn rekening
Kun je met de htc je provider ook vast zetten?
Zoja, hoe?
WiFi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
Wifiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
Zeker een tweaker?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef Mr.DD het volgende:
M'n Desire begint zich al te gedragen als een echte computer, met crashende applicates op z'n tijd.
Stiekem vind ik dat wel tof.
Thx, ik ga het eens proberen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:05 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringt
Gebruik je een taskkiller?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef svefn het volgende:
Tsja, zo'n usbkabeltje is idd al voor weinig te krijgen via dealextreme enzo, maar om nu twee weken met de oplader van m'n broertje te doen is ook niet zo praktisch.
Zou zoiets ook bij bijvoorbeeld de mediamarkt te krijgen zijn voor een redelijke prijs, een euro of 5?
[..]
Zeker een tweaker?ik vind het allesbehalve tof. Kreeg een tijdje geleden de melding dat het proces phone.Android ofzo gestopt was. Als je telefoontjes worden afgebroken door windows-achtige foutmelding dan vraag je je toch af waar we heen gaan met onze smartphones. De oude nokia die ik deze week gebruikte kon niet veel, maar hij was wel veel en veel stabieler dan elke smartphone.
Ik heb het ook wel 'ns en ik heb een taskkiller idd. Soms merk je wel dat als je alles weer even uitzet daarmee dat het wel weer wat tempo krijgt.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:31 schreef Ireyon het volgende:
Als je een taskkiller gebruikt, mag je gewoon niet zeuren over crashes
Doe eens een linkjequote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Gingerbread ROM flashen, veel stabieler, mooier en leuker !
Alleen de screen-off animatie is al te cool voor woorden
Heb je een how-to?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
En nederlands?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Normaal zou ik links geven waar staat uitgelegd hoe het moet, maar als ik ze nu zie bedenk ik me weer hoe ontzettend slecht en onduidelijk al die instructies geschreven zijn. 'k Zal vanavond of morgen weleens iets fatsoenlijks typen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Ik denk persoonlijk dat Gingerbread niet naar de Desire komt, ik heb hier echter geen bronnen voor dus zeker weten doe ik het niet. Voor zo'n kleine update is het HTC denk ik teveel moeite en werk en zullen ze dit toch laten voor de Desire Z en Desire HD. Misschien dat er op de MWC wel een opvolger van de Desire en Legend zal worden aangekondigd.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Yes, hij staat gewoon in het nederlands, heb de Nederlandse taal voor het toetsenbord wel geflashed, maar weet niet of dat echt noodzakelijk wasquote:
Oh die van mij staat trouwens ook op 0 zie ik netquote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Thanks!
Ik las alleen op GoT dat je swap op 0 moet zetten, omdat die 32mb je sdkaart sloopt? Heb het dus maar op 0 gezet.
Hmmmmmmm... Wist ik dat maar eerderquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Check die startpost in het GoT topic. Werkt ook met mac.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Hoppa, hij werktWat makkelijk zeg. Had ik eerder moeten doen
Zoals het hoortquote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Renesite het volgende:
HTC Sync bestaat er alleen voor windows.![]()
![]()
![]()
Nice. Dus dan gaan we maar eem kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Ireyon het volgende:
De HTC Sync stap is alleen voor Windows users hè.. Mac-mensen kunnen die overslaan
Als je meer apps installeert, zul je (als het goed is) zien dat die 110MB niet minder wordt. Het menu waar je kijkt, leest waarschijnlijk nog het 'echte' interne geheugen, is er niet ergens een menu voor SD-kaart info? Zo ziet het er bij mij uit in resp. het About Phone als SD-Card menu;quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
Nog 1 ding hè. Heb nu 512mb extra intern geheugen gedaan via die bootloader, alleen zie ik dat nog niet terug in mijn toestel. 38 MB Gebr, 110MB vrij..
Dat lijkt me niet goed toch?
Aanzetten? Instellingen ->Beeld-> Scherm autom. draaien. (Bij HTC Sense danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nou alles draait, uitermate tevreden. Alleen werkt de landscape mode niet, in geen enkele app... Iemand nog een idee hoe ik het kan fixen? In de threat op xda zie ik het probleem niet voorbij komen
Na een reboot werkte het ineens wel. Gister deed ie gewoon niks.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aanzetten? Instellingen ->Beeld-> Scherm autom. draaien. (Bij HTC Sense dan).
Is er wel, moet je gewoon even een language-pack zoeken, voor 1.1.07 is die er zelfs al.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Juup© het volgende:
Ik probeer MIUI pas weer als het fatsoenlijk in het Nederlands is.
MIUI heeft een eigen backup functie onder Settings -> Personal -> Data backup. Alle apps die op je interne geheugen staan kun je daarmee backuppen en dus bij een volgende versie weer restorenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb nu nog versie 11.26 van MIUI ik wil wel naar 1.1.7 gaan maar betekent dat dat ik al mijn apps weer opnieuw moet installeren? Of is er een makkelijkere manier?
En de kans is vrij groot dat het dat is denk je?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Moederbord kapot.
Op laten halen door HTC.
Is een bekend probleem.
Aah waarschijnlijk verkeerde volgorde gedaan, ik kan mijn sd kaart nu dus niet openen met mijn laptop omdat ie zegt dat de kaart geformatteerd moet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Ireyon het volgende:
Je hoeft van je SD-kaart helemaal niks te wissen? Dan ben je ook je backup kwijt hè. Wipe Data en Wipe Cache moet je éérst doen, dan pas het .zip bestand installeren.
Nope hij reageert meteen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef T_Fuff het volgende:
Enige wat ik ervaar bij MIUI is dat als ik scherm wil waken, met trackball of gewoon de wake-knop bovenop
Dat ik soms wel 3 of 4 keer moet drukken (of geduld hebben) eer dat de telefoon aangaat.
Iemand nog meer last van ?
Tip: Dropbox.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nope hij reageert meteen.
edit: MIUI file explorer en traffic monitor zijn relaxed en ook nog eens de muziek speler die automatisch de lyrics erbij laad, er zit zelfs een firewall op en je kunt een ftp server maken waardoor je gewoon bestanden op je telefoon kunt slepenooh wat hou ik van mijn telefoon apple kan niet tippen aan dit
Ja die heb ik ook, ook omdat ik die met school gebruik zeer handig. Maar toch wel leuk dat ie gewoon ftp kan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tip: Dropbox.
Veel handiger dan ftp
Je gmail accountquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Fendy het volgende:
Wie had er nou laatst een fantastisch tooltje om contacten te managen vanaf je pc enzo. PC Suite achtig iets...?
Maar die slaat toch niet alle links met facebook, twitter etc op?quote:
Dat geloof ik niet nee, moest het ook laatst opnieuw instellen. Weet verder niets wat zo uitgebreid is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Maar die slaat toch niet alle links met facebook, twitter etc op?
Yep, doet precies wat ik wil, contacts editten etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Fendy het volgende:
HTC Desire #31 - Waar Iekzzz geen nieuw deel opende
Dit bedoelde ik dus, myphone explorer.
Die stap mag je als Mac-gebruiker overslaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef lekzzz het volgende:
Als ik ga rooten staat er:
Installeer HTC Sync incl. de drivers. De-installeer daarna HTC Sync, maar niet de drivers. De laatste versie van HTC Sync vind je hier.
ik heb een Mac en kan geen exe bestanden aan moet ik eerst syncen? Ik heb wel een back-up gemaakt van m'n sdcard
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef lekzzz het volgende:
Nou dan denk ik dat ik maar eens van wal ga steken *slik* Wel spannend hoor. Kan ik ooit nog terug?
Maar geen 2.3quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Voor MIUI zijn tientallen gratis themes beschikbaar![]()
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doetquote:
Hoe moet je die updates uitvoeren? Steeds weer alles wegpleuren en weer een nieuwe zip inladen? Of hoef je hem niet volledig 'clear all' te doen in het bootsystem? Dat is wat mij verteld is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doet. En met wekelijkse updates is de overgang naar 2.3 ook niet meer ver weg..
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe moet je die updates uitvoeren? Steeds weer alles wegpleuren en weer een nieuwe zip inladen?
Goed, we gaan maar eens downloaden. Villainrom is nog niet helemaal mijn ding...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.
Dan doe jij overbodige dingen. Ik doe gewoon een normale clear cache, en in advanced (Clockworkmod Recovery) clear dalvik cache, en dan de zip flashen. Alle WiFi-settings en andere dingen behoud ik, de icon-plaatsen ook, het enige verschil is dat ik de nieuwe versie en dus nieuwe functies heb. Alleen als je opeens veel FC's (force closes, dus dat je steeds die melding krijgt dat een proces is vastgelopen) krijgt moet je een factory reset doen, maar bij mij werkt het perfect zo hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.
Alleen het oogt als een Japanse-fake-phone. Das dan weer jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doet. En met wekelijkse updates is de overgang naar 2.3 ook niet meer ver weg..
En nog veel meer van het officiële MIUI forum, maar ik kan geen chineesquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Voor MIUI zijn tientallen gratis themes beschikbaar![]()
Dat ging verkeerd bij mij, de instellingen, echt zonde, maar goed, tweaken is leuk dus I don't mindquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Na een tijdje kent ie wel je Nederlandse woordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Crank het volgende:
Ik zelf vond miui een hele mooie ROM alleen dat smsen zonder nederlands woorden boek wat een hel!
Mwah, het is een soort iPhone-achtige interface, maar omdat de Desire gewoon goede hardware heeft werkt alles vloeiend, dus eigenlijk heb jij dan een hele hoge waardering voor Japanse namaaktelefoons (Chinese bedoel je trouwens?).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Alleen het oogt als een Japanse-fake-phone. Das dan weer jammer.
Ik heb/had de batterij er op den duur al eens uitgehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef lekzzz het volgende:
Wacht al 25 minuten met oxygen in beeld, ben ik te ongeduldig?
Moete even zoeken op HTC IME MOD in het MIUI topic op forum-xda developers. Je kan zelf nog kiezen tussen verschillende kleurtjes haha.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Crank het volgende:
Nah als ik gewoon het woordenboek van de stock rom er in kan krijgen scheelt dat een hoop dan stap ik zo weer over!
Dat zelf toevoegen is gewoon een ramp.
Overigens al opgevallen dat je telefoonnummers anders worden op gebouwd? Bv 061-2345-678. Nu staan ze ook zo in een andere rom opgeslagen wel vaag
Willekeurig contact aanklikken en onder informatie staat "beltoon:".quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef lekzzz het volgende:
Enig idee hoe ik ringtones aan een contact kn toevoegen?
Ah gevonden, tnx.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Willekeurig contact aanklikken en onder informatie staat "beltoon:".
Is het mogelijk om het scherm op te laten lichten bij het ontvangen van een sms?
Op www.miui-dev.com kun je bovenaan in het menu op Live Chat klikken daar zijn wat programmeurs die je meteen kunnen helpen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef bravo het volgende:
Hmm, ik heb mijn telefoon ook geroot, ging allemaal prima, heb mijn op mijn sd kaart 2 roms gezet. Ben nu iumi aan het installeren, maar als ik reboot duurt het wel erg lang ( nu al een kwartier) terwijl ik niets zie, alleen maar het htc logo...
Ik heb geen cleanwipe gedaan, duurt het daarom zolang? of heb ik iets verkeerd gedaan?
En als ik wel eerst moet wipen, hoe doe ik dat dan?
Ik kan nog wel gewoon in de recovery mode komen..
Hoe vaker je hem gebruikt/oplaad des te langer hij uiteindelijk meegaat. Ik heb de mijn nu bijna een jaar en het verbruik is een stuk minder belastend geworden.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi!
Ik heb sinds gister een HTC Desire
Alleen kan het kloppen dat de batterij vrij snel leeg gaat als je veel op internet zit/spelletjes doet?
Ik heb hem namelijk vannacht opgeladen en hij heeft nu nog 1 kwart batterij
Waar staat dat basis voor dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef T_Fuff het volgende:
Internet basis, slechts 200 minuten/400 sms, vind het een beetje karig, maar alsnog wel voordeliger dan los halen + sim only. Echter vind ik 2 jaar gewoon te lang.
Maar als je hem zowat elke dag moet opladen, dat is toch best veel??quote:Op maandag 17 januari 2011 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan wat je ermee doet. Als je wat internet en spelletjes speelt, kan de batterijduur best omlaag gaan.
Ik doe ongeveer een dag met mijn batterij, en dat is volgens mij een gemiddelde.
Zo is dat nou eenmaal met android. Ik doe er meestal anderhalve dag mee, als ik hem 's morgens uit de lader haal moet hij begin van de avond de volgende dag er weer in. Wat dus eigenlijk inhoudt dat hij bij mij meestal ook elke dag aan de lader ligt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar als je hem zowat elke dag moet opladen, dat is toch best veel??
Ah oke, dan is het normaalquote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo is dat nou eenmaal met android. Ik doe er meestal anderhalve dag mee, als ik hem 's morgens uit de lader haal moet hij begin van de avond de volgende dag er weer in. Wat dus eigenlijk inhoudt dat hij bij mij meestal ook elke dag aan de lader ligt.
Bij mij viel dat in het begin ook heel erg tegen, maar goed ik was er op voorbereid (staat ook in alle reviews namelijk).quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het normaal
Ik maakte me al zorgen, dat de batterij niet goed was ofzo.
Met mijn oude telefoon deed ik zowat een week op een batterij
Dit is dan ook mijn eerste telefoon met internet e.d.
Oke, dan is het duidelijk! Dank je!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij viel dat in het begin ook heel erg tegen, maar goed ik was er op voorbereid (staat ook in alle reviews namelijk).
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
Mijn Gingervillain loopt steeds vast!!!!!
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...
Geen, als je er 1 neemt zou ik er 1 nemen die zo min mogelijk opvalt en die telefoon niet onnodig dik maakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik heb hem ook sinds een weekje maar abbo gaat pas de 26e in
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Ojee...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
Ik heb niets. Ik heb 'm nu bijna een jaar en er zitten een paar hele kleine beschadigingen op (als je het niet wist dat ze er waren zie je ze bijna niet).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflowquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Een "ongelukje" is snel gebeurd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.
Waarom wil je dat niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Okay dank je. Duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflow
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.
(kleine kans; want ik ga morgen de straat niet 'ns op)
Helemaal leuk voor m'n Desire maar jammer dat hij het niet doet op m'n galaxy tabquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Worms for Android
Gekozen voor Oxygen. Stukkkkken beter dan gingervillainquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...
Goede reden om Chinees te leren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
FFFFUUUUUU door de auto-updates van MIUI zijn nu m'n browser en camera nu in 't Chinees
Equote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Worms for Android
Je USB poort is niet zo krachtig als het adaptertje. Heb ook altijd het idee dat ie sneller leegloopt via USB. Maar dat hij langer oplaadt is zeker een feit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via USB...
USB poorten leveren slechts 500mAh, je USB-lader levert 1000mAh. Via het stopcontact gaat dus 2 keer zo snel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB (laptop) de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB (laptop) laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via de laptop als via de AC lader...
1. Hama liegt en hij levert geen 1000mAhquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:33 schreef treinbruno het volgende:
Rare was ook dat ik een tijdje mijn HTC stopcontactlader kwijtwas, en toen een Hama stopcontactlader (die 1000mAh kon leveren) gebruikte, en toch laadde hij toen ook traag op, toen ik in de instellingen keek bleek ook dat er charge USB stond, terwijl ik gewoon een stopcontactlader gebruikte...
Mijn desire weet dus het verschil tussen een HTC stopcontactlader een een Hama stopcontactlader, terwijl die laatste ook gewoon 1000 mAh aankan
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Widget voor mail staat gewoon in de market hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Widget voor mail staat gewoon in de market hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.
Daar chat je over met hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Pics?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja beetje small talk, hij heeft een vriendin van 19
Hij had net wel een foto laten zien ik zei zo van: More pics or GTFOquote:
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
nice, 16mbit upload,quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.
Ga naar een contact -> -menu- -> contact bewerken -> -menu- -> samenvoegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Niet echt favo, maar ik heb nu LeeDrOiD geinstalleerd (Froyo met A2SD) en dat werkt gewoon zoals vanouds (behalve dat ik nu lekker intern geheugen heb).quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?
Die kan ik nog altijd niet installeren via de update, moet hem handmatig doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef APK het volgende:
Had net een system update naar 2.49.405.5
Is dat een oudere of iets nieuws?
En weet iemand wat het voor leuks doet?
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.
Misschien is dit wat voor je? Je hebt 'm niet dezelfde dag maar goedkoop is het zeker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Precies, heb even geduld maar dan heb je precies hetzelfde voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.
Een collega heeft zo'n ding in een winkel gekocht voor ¤25,- en ik voor ¤3,- in China. We hebben ze naast elkaar gelegd en er was geen enkel verschil te zien.
Ja dat stond niet op tweakersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Swap van 1GB is zwaar overdreven, meestal is 0MB goed, maar sommige mensen doen 32MB voor de zekerheid ofzo
Klopt, heb nu alles nu weer terug bij het oudequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
Daar kun je ook facebook, whatsapp, twitter e.d. koppelen. Dan krijg je ook weer facebookfoto's bij je contacten enzo te zien, net als bij Sense.
Ik had dat met Oxygen 30min, heb de batterij eruit gehaald, opnieuw opgestart en het werkte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb het idee dat als ik nu de Desire uitzet ik alles verneuk, net de ROM uitgepakt en gereboot, dus nu is ie al 20-25 minuten bezig met een knipperend ''VillainRom'' scherm.
Ah, heb gewoon de batterij eruit gejast en nu een swap van 0Mb gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Ireyon het volgende:
Heb je gewiped voordat je de Rom flashte?
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijnquote:
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijn. In je Recovery zou ergens "Wipe Data/Cache" moeten staan of iets wat daar op lijkt. Als je een nieuwe rom (dus niet een update van ..) flasht, is het aangeraden om een Full wipe te doen.
'k Zou eerst wel proberen wat lekzzz zegt, maar als dat geen effect heeft is een full wipe waarschijnlijk de oplossing.
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.
Had toch wel wat verwacht van tweakers, maar dat over wipen staat er ook niet bij. Ik verwachtte een volledige handleiding
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Op Tweakers wordt verwacht dat je eerst zelf moeite doet, dat weet je nu toch wel van die autistenbende?
Ja daar had ik beter kunnen kijken, gebruikte tutorials van daar voor m'n Touch Pro alquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.
Dat is k#tquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
Ik had alles dat ik kon backupen met dat programma gedaan, maar kennelijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Klopt had ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niks
[..]
Klopt had ik ookGebruik nu Titanium
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.
Ik gebruik rootexplorer om de file te zoeken
Staat ook niet op de sd-card maar in de telefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
Zijn de standaard widgets ergens te downloaden? Friendstream en die klok etc.
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installeren
Aha, ik heb nu dus Ginger Villain, dus nu kan ik niet Friendstream/Gallerij/flip-clock?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Juup© het volgende:
Shit ik bedenk mezelf ineens iets belangrijksFriendstream werkt alleen op een Sense ROM
voor zover ik weet.
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.
Ik DM je m'n mail even
Tevens, ik zal wel een mongool zijn die er nog niks van af weet, maar ik heb dus 1024mb aan ext3 partitie, ik dacht dat dat zou zijn om apps op te installeren? Alle apps staan nu gewoon op telefoongeheugen, die al weer bijna vol zit.
Wat is het verschil nu, kan ik ze nu allemaal kopieren naar SD? Ik heb dat Amon_Ra gebruikt.
Maar die 1GB aan ext3 die ik gemaakt hebt, waar wordt die voor gebruikt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.
Go Launcher werkt ook fijn, en is gratiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen maar ff opzoek naar alternatieven (launcherpro?)
Ik heb überhaupt niks ingesteldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan heb je apps2sd niet goed ingesteld, ik heb dan wel ext2 met MIUI maar bij mij installeert hij automatisch naar de ext2-partitie, en ik kan alles naar de normale SD-partitie zetten als ik dat.
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, als je het goed hebt geinstalleerd hoort het automatisch te werken, misschien ligt het aan ext3 ipv ext2, Google anders even "android terminal apps2sd check", dan vind je wat commando-regels om te testen of je apps2sd werkt of niet.
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?
ik gebruik simiclock, ook handig en veel in te stellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.
Dat uitgaan van het scherm is volgens mij stock GingerbreadTof hè?
Voor de klok zou je beautiful widgets kunnen gebruiken.
Kijk hier maar evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja die screen-off animatie van Gingerbread is echt mooi.
@RacerDKB worms komt van EAmobile af of heb je een andere bron?
Ik heb die gasten van EA al 2 keer gemailed omdat ik mijn reeds gekochte NFS:shift opnieuw moet kopen na een reinstall van android en na 2 weken nog geen reactie. Dat lokt niet echt uit dat ik andere spellen van hun ga kopen...
Tnx. Op mijn Desire kreeg ik een .bin bestand binnen via die link, op de computer gaat het wel goed...quote:
Koop gewoon joh, die paar duppies/centquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze zitten nog steeds te kloten met die server van applanet.
Nope, Vodafone hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Omgeving Gouda hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef Koepert het volgende:
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleem
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUIquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Een paar dagen terug waren er een hoop posts van mensen die hun toestel hadden geroot en daarna is het wat stiller geworden.. Ben gewoon benieuwd hoe het ze bevaltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUI
Totaal niet, werkt perfect!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Ok, weten we dat ook weer. Dankuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef Devolution het volgende:
H is sneller dan 3G. In de volgorde van langzaam naar snelst: G-3G-H-Wifi (meestal)
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ok, weten we dat ook weer. Danku![]()
Toch niet geheel tevreden met de internetverbinding van Hi/KPN. Hij laadt heel snel, maar het laatste stukje heel langzaam. En dat met xtra snel = oplichterij.
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Primaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.
Dat is onzin natuurlijk, de verbinding is sneller of niet dan een standaard abonnement. Jij vergelijkt met Vodafone maar je moet vergelijken met Hi/KPN 'gewoon snel' of hoe dat ook mag heten. Dit heeft namelijk niets met oplichting te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.
Volgende update Launcher Proquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Prima! Alleen mis ik nog steeds mailwidgets
Aaahquote:
Wow, dat ziet er wel vet uit zeg! Als ik wat meer vrije tijd had, zou ik zelf ook graag zoiets willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Via via kwam ik op een site waar iemand een houten dock had gemaakt voor z'n iPhone iPod Touch.
Nou leek mij het eigenlijk ook wel leuk om dat te maken, hij had dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik een combinatie met een kabel maken, deze:
[ afbeelding ]
En dan krijg je dus eigenlijk dit:
[ afbeelding ]
Maar die wil ik denk ik meer in de stijl van de eerste maken. Leuk projectje zo.
Even een geschikte usb kabel zoeken op eBay...
Ehm. Dom moment hier (quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Devolution het volgende:
Het ligt alleen aan de adapter hoe snel dit zal gaan.
jah, sinds gister.. en rete snelquote:
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Ook na 2x opnieuw downloaden..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
Je download
Zet op je SDkaart
Je download apkinstaller
Installeert
En je krijgt een black-market. En je krijgt n parseerfout
Vreemdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ook na 2x opnieuw downloaden..
Hij geeft ook bij downloaden aan dat ik geen prog heb die er wat mee kan.. terwijl k apkinstaller er toch echt op heb staan..
Zo gaat het al jaren, met muziek, games, films, series en nu ook apps.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |