Oke, dan is het duidelijk! Dank je!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij viel dat in het begin ook heel erg tegen, maar goed ik was er op voorbereid (staat ook in alle reviews namelijk).
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
Mijn Gingervillain loopt steeds vast!!!!!
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...
Geen, als je er 1 neemt zou ik er 1 nemen die zo min mogelijk opvalt en die telefoon niet onnodig dik maakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik heb hem ook sinds een weekje maar abbo gaat pas de 26e in
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Ojee...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
Ik heb niets. Ik heb 'm nu bijna een jaar en er zitten een paar hele kleine beschadigingen op (als je het niet wist dat ze er waren zie je ze bijna niet).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflowquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Een "ongelukje" is snel gebeurd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.
Waarom wil je dat niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Okay dank je. Duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflow
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.
(kleine kans; want ik ga morgen de straat niet 'ns op)
Helemaal leuk voor m'n Desire maar jammer dat hij het niet doet op m'n galaxy tabquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
Gekozen voor Oxygen. Stukkkkken beter dan gingervillainquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |