Maar geen 2.3quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Voor MIUI zijn tientallen gratis themes beschikbaar![]()
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doetquote:
Hoe moet je die updates uitvoeren? Steeds weer alles wegpleuren en weer een nieuwe zip inladen? Of hoef je hem niet volledig 'clear all' te doen in het bootsystem? Dat is wat mij verteld is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doet. En met wekelijkse updates is de overgang naar 2.3 ook niet meer ver weg..
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe moet je die updates uitvoeren? Steeds weer alles wegpleuren en weer een nieuwe zip inladen?
Goed, we gaan maar eens downloaden. Villainrom is nog niet helemaal mijn ding...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.
Dan doe jij overbodige dingen. Ik doe gewoon een normale clear cache, en in advanced (Clockworkmod Recovery) clear dalvik cache, en dan de zip flashen. Alle WiFi-settings en andere dingen behoud ik, de icon-plaatsen ook, het enige verschil is dat ik de nieuwe versie en dus nieuwe functies heb. Alleen als je opeens veel FC's (force closes, dus dat je steeds die melding krijgt dat een proces is vastgelopen) krijgt moet je een factory reset doen, maar bij mij werkt het perfect zo hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jup, 'k voer dan ook zelf hooguit 1x per maand zo'n update uit. Verder heeft het een prima back-up functie waardoor apps en wifi-settings zo weer terug staan.
Alleen het oogt als een Japanse-fake-phone. Das dan weer jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk dat MIUI meer functies toevoegt t.o.v. stock Froyo dan dat Gingerbread doet. En met wekelijkse updates is de overgang naar 2.3 ook niet meer ver weg..
En nog veel meer van het officiële MIUI forum, maar ik kan geen chineesquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Voor MIUI zijn tientallen gratis themes beschikbaar![]()
Dat ging verkeerd bij mij, de instellingen, echt zonde, maar goed, tweaken is leuk dus I don't mindquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Na een tijdje kent ie wel je Nederlandse woordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Crank het volgende:
Ik zelf vond miui een hele mooie ROM alleen dat smsen zonder nederlands woorden boek wat een hel!
Mwah, het is een soort iPhone-achtige interface, maar omdat de Desire gewoon goede hardware heeft werkt alles vloeiend, dus eigenlijk heb jij dan een hele hoge waardering voor Japanse namaaktelefoons (Chinese bedoel je trouwens?).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Alleen het oogt als een Japanse-fake-phone. Das dan weer jammer.
Ik heb/had de batterij er op den duur al eens uitgehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef lekzzz het volgende:
Wacht al 25 minuten met oxygen in beeld, ben ik te ongeduldig?
Moete even zoeken op HTC IME MOD in het MIUI topic op forum-xda developers. Je kan zelf nog kiezen tussen verschillende kleurtjes haha.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Crank het volgende:
Nah als ik gewoon het woordenboek van de stock rom er in kan krijgen scheelt dat een hoop dan stap ik zo weer over!
Dat zelf toevoegen is gewoon een ramp.
Overigens al opgevallen dat je telefoonnummers anders worden op gebouwd? Bv 061-2345-678. Nu staan ze ook zo in een andere rom opgeslagen wel vaag
Willekeurig contact aanklikken en onder informatie staat "beltoon:".quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef lekzzz het volgende:
Enig idee hoe ik ringtones aan een contact kn toevoegen?
Ah gevonden, tnx.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Willekeurig contact aanklikken en onder informatie staat "beltoon:".
Is het mogelijk om het scherm op te laten lichten bij het ontvangen van een sms?
Op www.miui-dev.com kun je bovenaan in het menu op Live Chat klikken daar zijn wat programmeurs die je meteen kunnen helpen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef bravo het volgende:
Hmm, ik heb mijn telefoon ook geroot, ging allemaal prima, heb mijn op mijn sd kaart 2 roms gezet. Ben nu iumi aan het installeren, maar als ik reboot duurt het wel erg lang ( nu al een kwartier) terwijl ik niets zie, alleen maar het htc logo...
Ik heb geen cleanwipe gedaan, duurt het daarom zolang? of heb ik iets verkeerd gedaan?
En als ik wel eerst moet wipen, hoe doe ik dat dan?
Ik kan nog wel gewoon in de recovery mode komen..
Hoe vaker je hem gebruikt/oplaad des te langer hij uiteindelijk meegaat. Ik heb de mijn nu bijna een jaar en het verbruik is een stuk minder belastend geworden.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi!
Ik heb sinds gister een HTC Desire
Alleen kan het kloppen dat de batterij vrij snel leeg gaat als je veel op internet zit/spelletjes doet?
Ik heb hem namelijk vannacht opgeladen en hij heeft nu nog 1 kwart batterij
Waar staat dat basis voor dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef T_Fuff het volgende:
Internet basis, slechts 200 minuten/400 sms, vind het een beetje karig, maar alsnog wel voordeliger dan los halen + sim only. Echter vind ik 2 jaar gewoon te lang.
Maar als je hem zowat elke dag moet opladen, dat is toch best veel??quote:Op maandag 17 januari 2011 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan wat je ermee doet. Als je wat internet en spelletjes speelt, kan de batterijduur best omlaag gaan.
Ik doe ongeveer een dag met mijn batterij, en dat is volgens mij een gemiddelde.
Zo is dat nou eenmaal met android. Ik doe er meestal anderhalve dag mee, als ik hem 's morgens uit de lader haal moet hij begin van de avond de volgende dag er weer in. Wat dus eigenlijk inhoudt dat hij bij mij meestal ook elke dag aan de lader ligt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar als je hem zowat elke dag moet opladen, dat is toch best veel??
Ah oke, dan is het normaalquote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo is dat nou eenmaal met android. Ik doe er meestal anderhalve dag mee, als ik hem 's morgens uit de lader haal moet hij begin van de avond de volgende dag er weer in. Wat dus eigenlijk inhoudt dat hij bij mij meestal ook elke dag aan de lader ligt.
Bij mij viel dat in het begin ook heel erg tegen, maar goed ik was er op voorbereid (staat ook in alle reviews namelijk).quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het normaal
Ik maakte me al zorgen, dat de batterij niet goed was ofzo.
Met mijn oude telefoon deed ik zowat een week op een batterij
Dit is dan ook mijn eerste telefoon met internet e.d.
Oke, dan is het duidelijk! Dank je!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij viel dat in het begin ook heel erg tegen, maar goed ik was er op voorbereid (staat ook in alle reviews namelijk).
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
Mijn Gingervillain loopt steeds vast!!!!!
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Welke versie? 0.7? 0.8? Die van mij (0.7) lijkt soms opeens opnieuw opgestart te zijn, al heb ik dat de laatste dagen niet meer gezien...
Geen, als je er 1 neemt zou ik er 1 nemen die zo min mogelijk opvalt en die telefoon niet onnodig dik maakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik heb hem ook sinds een weekje maar abbo gaat pas de 26e in
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Ojee...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
Ik heb niets. Ik heb 'm nu bijna een jaar en er zitten een paar hele kleine beschadigingen op (als je het niet wist dat ze er waren zie je ze bijna niet).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nu wou ik eigenlijk wel een hoesje of op zijn minst screenprotector denk ik maar ik zie zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie dus ik vroeg me af wat jullie gebruikenen wat jullie ervan vinden?
ben er nog niet uit of ik zo een siliconending wil of een leren hoesje met klepje dus alle reacties zijn welkom
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflowquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Een "ongelukje" is snel gebeurd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om; bijvoorbeeld altijd in m'n broekzak zonder dat daar nog meer in zit.
Waarom wil je dat niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zal in de zomer mijn abo verlengen en wil graag een Android toestel. Ik ben me nog aan het orienteren en wil in ieder geval een toestel dat text reflow in de browser heeft. Nu weet ik dat dat bij HTC vaak het geval is, zoals bij de Desire.
Mijn vraag is of dit Android specifiek is, of dat het echt iets is dat HTC heeft. Ik vind dit nl. een eis waar mijn toestel aan moet voldoen.
Okay dank je. Duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Automatische text reflow is een HTC Sense feature. Bij de Android browser is het simpel een kwestie van pinch to zoom en dan dubbeltikken op het scherm en dan krijg jij ook text reflow
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje domme vergelijking denk ik maar voor hetzelfde geld word ik morgen platgereden door een bus.
(kleine kans; want ik ga morgen de straat niet 'ns op)
Helemaal leuk voor m'n Desire maar jammer dat hij het niet doet op m'n galaxy tabquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Worms for Android
Gekozen voor Oxygen. Stukkkkken beter dan gingervillainquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
0,8 uit mijn hoofd, in ieder geval: dan zit hij vast, uitzetten werkt niet - batterij eruit halen wel...
Goede reden om Chinees te leren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
FFFFUUUUUU door de auto-updates van MIUI zijn nu m'n browser en camera nu in 't Chinees
Equote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Worms for Android
Je USB poort is niet zo krachtig als het adaptertje. Heb ook altijd het idee dat ie sneller leegloopt via USB. Maar dat hij langer oplaadt is zeker een feit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via USB...
USB poorten leveren slechts 500mAh, je USB-lader levert 1000mAh. Via het stopcontact gaat dus 2 keer zo snel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB (laptop) de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB (laptop) laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via de laptop als via de AC lader...
1. Hama liegt en hij levert geen 1000mAhquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:33 schreef treinbruno het volgende:
Rare was ook dat ik een tijdje mijn HTC stopcontactlader kwijtwas, en toen een Hama stopcontactlader (die 1000mAh kon leveren) gebruikte, en toch laadde hij toen ook traag op, toen ik in de instellingen keek bleek ook dat er charge USB stond, terwijl ik gewoon een stopcontactlader gebruikte...
Mijn desire weet dus het verschil tussen een HTC stopcontactlader een een Hama stopcontactlader, terwijl die laatste ook gewoon 1000 mAh aankan
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Widget voor mail staat gewoon in de market hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Widget voor mail staat gewoon in de market hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.
Daar chat je over met hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Pics?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja beetje small talk, hij heeft een vriendin van 19
Hij had net wel een foto laten zien ik zei zo van: More pics or GTFOquote:
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
nice, 16mbit upload,quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.
Ga naar een contact -> -menu- -> contact bewerken -> -menu- -> samenvoegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |