Met een enorme barst in m'n scherm en een volume knop die amper meer werkt. Tevens wil hij nog wel eens random trillen, en natuurlijk het ruimte probleem.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik verwijder altijd m'n gegevens bij ruimte tekort, scheelt zo 10 mb.
Nog helden over met een Desire?
Denk dat jij met zo'n instelling hier ook als kiespijn gemist wordtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef Mr.DD het volgende:
Haha, ik heb onderhand al weer een kleine 5 maanden de Nokia Lumia 820. Android mis ik als kiespijn.
DIG / Printscreen van Android?? (HTC Desire HD)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb een HTC Desire C, als ik op het home knopje druk wordt er een prntsc gemaakt terwijl ik daar niet om vraag en dat is behoorlijk irritant.
Wat ook irritant is dat ik meer dan 4x op het aan/uit knopje moet drukken om het toestel weer te vergrendelen.
Enige idee wat hiermee aan de hand kan zijn?
Dat is em nu juist, de homeknop schijnt ingedrukt te blijven of wat dan ook...iets wat ik dus helemaal niet wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef Xetran het volgende:
[..]
DIG / Printscreen van Android?? (HTC Desire HD)
Heb je de homescreen toets niet ingedrukt ofzo?
Wat dan? Ik heb nog steeds het abo van mijn Desire voor 22,20 (los een nieuwe GS3 gekocht) omdat er onbeperkt internet bij kwam, al is dat maar 1Mb.. Tegenwoordig betaal je al snel 20 euro voor alleen het internet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef andreas612 het volgende:
wop wop, desiretje gaat hier al 3 jaar meemaar over 2 maanden komt er denk toch een nieuwe (ivm voordelige prijs). Maar 'k hou m erbij voor uitgaanstelefoon oid.
Ja, snap ik. Maar bedoelde te vragen of je hometoets niet ingedrukt bleef.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is em nu juist, de homeknop schijnt ingedrukt te blijven of wat dan ook...iets wat ik dus helemaal niet wil.
Hoe ik die screen moet maken is me wel duidelijk.
haha, paraat dan, hier 18, maar betaalde ook eerst 22, maar kreeg opeens 20% korting oid... maarja, ben nu in china, dus ben gek als ik hier een goed toestel voor de halve prijs laat liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb nog steeds het abo van mijn Desire voor 22,20 (los een nieuwe GS3 gekocht) omdat er onbeperkt internet bij kwam, al is dat maar 1Mb.. Tegenwoordig betaal je al snel 20 euro voor alleen het internet.
[..]
Ja, snap ik. Maar bedoelde te vragen of je hometoets niet ingedrukt bleef.Het domme er aan is, is dat je die sneltoets ook niet kan veranderen.
uitgaanstelefoon, was da?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef andreas612 het volgende:
wop wop, desiretje gaat hier al 3 jaar meemaar over 2 maanden komt er denk toch een nieuwe (ivm voordelige prijs). Maar 'k hou m erbij voor uitgaanstelefoon oid.
Eentje die je meeneemt naar het uitgaan. Als je een mobieltje van 550 euro meeneemt en hij kapot gaat dan baal je hard.quote:
quote:
dit dus, als ik katjelam foto's en videotjes ga maken wil ie nog wel eens vallen (of ikzelf).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Eentje die je meeneemt naar het uitgaan. Als je een mobieltje van 550 euro meeneemt en hij kapot gaat dan baal je hard.
Nou nou een welgemeende mening is blijkbaar een gospe tegenwoordig. Ts.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk dat jij met zo'n instelling hier ook als kiespijn gemist wordt
Mijne is nu bijna 3 jaar oud en ziet er nog uit als nieuw, geen krasje op of niksquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik verwijder altijd m'n gegevens bij ruimte tekort, scheelt zo 10 mb.
Nog helden over met een Desire?
kun je dan niet beter altijd dat ding thuislaten als je toch zo motorisch gestoord bent dat je de veiligheid van zo'n ding niet kunt garanderen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Eentje die je meeneemt naar het uitgaan. Als je een mobieltje van 550 euro meeneemt en hij kapot gaat dan baal je hard.
anders bump je dit topic niet met je rasautistishe opmerkingquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kun je dan niet beter altijd dat ding thuislaten als je toch zo motorisch gestoord bent dat je de veiligheid van zo'n ding niet kunt garanderen?
was het meest recente tipoc op dat moment; dan moet je toch wat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
anders bump je dit topic niet met je rasautistishe opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |