abonnement Unibet Coolblue
pi_112660860
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef andreas612 het volgende:

[..]

t scherm is wel het duurste van de telefoon.. je hebt geen verzekering?

'k heb zelf een verzekering, dat ding is al 10x naar beneden getyft en doet het nog steeds ;( 'k wil een nieuwe :(

van de week: d'r zat geen oortje of hoofdtelefoon in maar hij zei van wel :') 'k hoorde niks tijdens 't bellen en muziek afspelen hoorde je ook niet.. terwijl een paar weken terug hij juist m'n hoofdtelefoon niet herkende :')
Van het geld dat ik aan een verzekering betaald zou hebben kan ik een nieuwe kopen en een avondje bier drinken :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_112660863
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Jesse_ het volgende:
Is de voorkant met het glas een beetje makkelijk te vervangen?
Die van mij is vandaag kapot gevallen ;(
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_112660900
quote:
Dat wordt dus kijken of de telefoonturk het voor een betaalbaar prijsje kan doen :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_112661011
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat wordt dus kijken of de telefoonturk het voor een betaalbaar prijsje kan doen :P
Vind het nog nogal meevallen eigenlijk :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_112661045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Vind het nog nogal meevallen eigenlijk :')
Ik had hem eigenlijk net zo willen verwisselen als vroeger bij de Nokia's.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_112661395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Telefoonverzekeringen :') Dat is toch wel de grootste melkkoe die we tegenwoordig kennen...

Je weet dat je eigen schuld tegenwoordig voor nog geen euro extra per maand kan meeverzekeren bij je inboedelverzekering he? En dan geldt dat voor alles en niet alleen je telefoon...
ja, maar toen nog niet, 'k was toen nog onwetend, jong en geil.. had geld zat.. nu 2 jaar later de skeerste van de straat..

:')
  zondag 10 juni 2012 @ 15:21:31 #207
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_112694055
Aaah die One X is prachtig, studiegenoot heeft er eentje. Dat scherm is bizar helder en wat ligt ie lekker in de hand. Voelt helemaal niet te groot aan, vooral als je kijkt naar mijn studiegenoot die 1.70 is (ik ben 1.95). Hebben hebben hebben! Maar student hè, dus de Desire nog even uitzitten totdat ie echt dood is. Half jaartje zal dat zijn, schat ik zo. Verder geen klachten met de Desire, nog steeds niet.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  maandag 11 juni 2012 @ 12:56:05 #208
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112733362
Ik laad mijn HTC Desire altijd in de nacht op maar de laatste maanden loopt de batterij snel leeg terwijl ik de telefoon niet veel gebruik .
Instellingen / mijn telefoon / accu / accugebruik :
Mobiel stand-by 31%
WiFi 28%
Telefoon inactief 30%
Android-systeem 8%
Weergave 3%
Heb trouwens ook een nieuwe accu die hetzelfde probleem heeft .
Weet jij een oplossing dan lees ik dit graag .
Alvast Bedankt .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  maandag 11 juni 2012 @ 13:02:04 #209
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112733604
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef abruzzese het volgende:
Ik laad mijn HTC Desire altijd in de nacht op maar de laatste maanden loopt de batterij snel leeg terwijl ik de telefoon niet veel gebruik .
Instellingen / mijn telefoon / accu / accugebruik :
Mobiel stand-by 31%
WiFi 28%
Telefoon inactief 30%
Android-systeem 8%
Weergave 3%
Heb trouwens ook een nieuwe accu die hetzelfde probleem heeft .
Weet jij een oplossing dan lees ik dit graag .
Alvast Bedankt .
Ik merk bijvoorbeeld wel dat sinds ik een nieuwe baan heb, het Wifi netwerk daar mijn accu sneller leeg trekt dan op mijn vorige werkplek of thuis... Misschien een wijziging in je Wifi netwerk?
Don't let my username fool you...
pi_113677635
Echt fijn zo weinig intern geheugen. Heb op m'n Desire nu echt totaal geen geheugen meer over. Met App 2 SD Free kan ik dan weer even 7mb vrijmaken (cache) maar een dag later is het weer vol. (heb totaal ook maar 147,62mb i.p.v. zo'n 1GB :? )

Ergens heb ik bij het rooten/custom ROM iets verkeerd gedaan want ik zou geloof ik toch echt meer ruimte moeten hebben. (Heb overigens ook een brakke Custom ROM erop staan: Runnymede v6.0.4.1 S.E.; te zwaar voor de Desire en ik lees net op XDA dat die ROM discontinued is...)

Overigens kan ik sinds kort pas écht m'n One X gaan gebruiken (tijdje naar Dynafix geweest voor Wifi - wat overigens nu nog niet echt goed is), dus deze Desire gaat als testtoestel o.i.d. dienen.
Een ICS ROM o.i.d. erop dumpen.
En/of als dedicated XBMC en TV remote.

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 02-07-2012 17:08:52 ]
  maandag 2 juli 2012 @ 17:39:45 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113679824
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
Echt fijn zo weinig intern geheugen. Heb op m'n Desire nu echt totaal geen geheugen meer over. Met App 2 SD Free kan ik dan weer even 7mb vrijmaken (cache) maar een dag later is het weer vol. (heb totaal ook maar 147,62mb i.p.v. zo'n 1GB :? )

Ergens heb ik bij het rooten/custom ROM iets verkeerd gedaan want ik zou geloof ik toch echt meer ruimte moeten hebben. (Heb overigens ook een brakke Custom ROM erop staan: Runnymede v6.0.4.1 S.E.; te zwaar voor de Desire en ik lees net op XDA dat die ROM discontinued is...)

Overigens kan ik sinds kort pas écht m'n One X gaan gebruiken (tijdje naar Dynafix geweest voor Wifi - wat overigens nu nog niet echt goed is), dus deze Desire gaat als testtoestel o.i.d. dienen.
Een ICS ROM o.i.d. erop dumpen.
En/of als dedicated XBMC en TV remote.
Had er zelf altijd oxygen op zitten, beviel wel goed (weet niet of die ook al 4.0 draaien)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113795045
Hallo allemaal, ik heb een probleempje;

Mijn telefoon liep vast toen ik muziek luisterde. Omdat hij nergens opreageerde heb ik de batterij er uit moeten halen. Hierna ging de telefoon in zijn volledigheid niet meer aan.
Eenmaal op mijn werk aangesloten op de oplader, geen reactie, zelfs het lampje gaat niet branden.

Nu heb ik de batterij, mini-SD en simkaart er voor 10 minuten uitgehaald en opnieuw er in gedaan. Als ik hem aan de oplader hang gaat het lampje weer branden maar zodra ik het aan-knopje indruk gaat het lampje uit en gebeurd er helemaal niks. Het lampje komt ook niet meer terug..

Harde reset proberen met volumeknopje en aanzetten gebeurd ook niks, lampje gaat uit en blijft uit totdat ik bovenstaande stap herhaal.

Telefoon is net een maand na de garantieperiode... *zucht*
pi_120187104
aaahhh het volgende
mijn htc desire start niet meer goed op. De telefoon blijft zichzelf steeds opstarten
Als hij bijna klaar is met opstarten valt hij uit en start weer op
Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?

Accu en sdkaart al een paar keer eruit gehaald en opnieuw geprobeerd
Telefoon is nooit geroot
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_120188816
inmiddels gevonden wat het is....bootloop dus
kan iemand mij vertellen wat er allemaal verdwijnt wanneer je een harde reset uitvoert
moet de sdkaart wel of niet verwijdert worden voordat ik dit doe
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  donderdag 13 december 2012 @ 19:49:08 #215
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_120279196
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:51 schreef sjeppert het volgende:
inmiddels gevonden wat het is....bootloop dus
kan iemand mij vertellen wat er allemaal verdwijnt wanneer je een harde reset uitvoert
moet de sdkaart wel of niet verwijdert worden voordat ik dit doe
Terugzetten naar fabrieksinstellingen bedoel je? Inhoud SDkaart blijft dan behouden als het goed is. SD wel of niet eruit halen maakt niet uit (maar voor de zekerheid kun je die eruit halen).
maar het oog wil ook wat
  woensdag 19 december 2012 @ 20:24:34 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_120522306
Ik heb via fabrieksinstellingen --> ALLES WISSEN, alles van mijn Desire gegooid.

Is nu daadwerkelijk alles weg? Dat was namelijk wel de bedoeling..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 december 2012 @ 14:34:38 #217
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_120551652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb via fabrieksinstellingen --> ALLES WISSEN, alles van mijn Desire gegooid.

Is nu daadwerkelijk alles weg? Dat was namelijk wel de bedoeling..
nou ja niet op de SD-kaart dus, die wordt dan niet gewist. Wil je die ook leeg, dan moet je die formateren via Instellingen, sd- en telefoongeheugen.
maar het oog wil ook wat
  donderdag 20 december 2012 @ 14:42:22 #218
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_120551957
Het probleem van te weinig ruimte in het geheugen voor apps kun je trouwens oplossen zonder te rooten: het zijn vooral de updates van de meegeleverde Google-apps die ruimte vreten en niet naar de SD-kaart kunnen met App2SD. Als je bij die apps de updates er af gooit (en niet meer update), heb je voldoende ruimte:
Gmail
Facebook
Maps
Youtube

update ik allemaal niet meer (kruisje uitzetten bij automatisch updaten in Google Play). Heb nu ruim 30 mb vrij en toch een stuk of 20 apps (in combinatie met App2SD).
Je mist natuurlijk wel de nieuwe functies in die apps, vooral bij Facebook schijnt dat veel uit te maken. Maar Youtube, Gmail en Maps werken prima zonder updates.
maar het oog wil ook wat
pi_120552477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef zakstront het volgende:
Het probleem van te weinig ruimte in het geheugen voor apps kun je trouwens oplossen zonder te rooten: het zijn vooral de updates van de meegeleverde Google-apps die ruimte vreten en niet naar de SD-kaart kunnen met App2SD. Als je bij die apps de updates er af gooit (en niet meer update), heb je voldoende ruimte:
Gmail
Facebook
Maps
Youtube

update ik allemaal niet meer (kruisje uitzetten bij automatisch updaten in Google Play). Heb nu ruim 30 mb vrij en toch een stuk of 20 apps (in combinatie met App2SD).
Je mist natuurlijk wel de nieuwe functies in die apps, vooral bij Facebook schijnt dat veel uit te maken. Maar Youtube, Gmail en Maps werken prima zonder updates.
Ik verwijder altijd m'n gegevens bij ruimte tekort, scheelt zo 10 mb.
Nog helden over met een Desire? _O_
pi_120554530
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ik verwijder altijd m'n gegevens bij ruimte tekort, scheelt zo 10 mb.
Nog helden over met een Desire? _O_
Als back-up telefoon samen met een Nokia N82 in m'n nachtkastje. :)
pi_120559805
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ik verwijder altijd m'n gegevens bij ruimte tekort, scheelt zo 10 mb.
Nog helden over met een Desire? _O_
Zeker, met MildWild rom :Y.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_120563135
Hier nog als main phone, fungeert als bieropener en telefoon ;)

Hou 'm zeker nog wel half jaar denk.. al die telefoons die nu uitkomen kunnen nog precies hetzelfde als ik.
pi_120563456
Hier ook nog, met custom rom, zodat ik iets meer ruimte voor apps heb. Helaas heb ik hem laatst dronken op de fiets drie keer laten vallen. Gebeurt supervaak, maar deze keer ben ik over de accu heen gefietst waardoor 'ie gedeukt is.

Nu zwelt 'ie langzaam op, klepje kan niet meer dicht, en hij loopt steeds sneller leeg :').
pi_120588649
:') volgens mij zijn die nieuwe accus iets van 2 tientjes, of zwelt je hele telefoon op? :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:21:55 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120590837
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Hier ook nog, met custom rom, zodat ik iets meer ruimte voor apps heb. Helaas heb ik hem laatst dronken op de fiets drie keer laten vallen. Gebeurt supervaak, maar deze keer ben ik over de accu heen gefietst waardoor 'ie gedeukt is.

Nu zwelt 'ie langzaam op, klepje kan niet meer dicht, en hij loopt steeds sneller leeg :').
Nieuwe kopen :D
Ik had deze: http://dx.com/p/replaceme(...)-one-g7-desire-82624
Jaar gebruikt en geen problemen gehad (niet ontploft oid). De capaciteit zat ook wel goed :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')