abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:34:24 #176
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111970590
En de kwaliteit van het scherm is niet echt top, maar dat merk je pas als je bijv. de HTC One X gewend bent :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111970972
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Devolution het volgende:
Werkt je koptelefoon wel op andere apparaten?
jup

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef lekzzz het volgende:

[..]

al een keer herstart? Hielp bij mij ook en keer
jup, hielp niks

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef abruzzese het volgende:
De minpunten van een HTC Desire waarvoor ik straks kies voor een nieuwe smartphone zijn
1 / te weinig telefoongeheugen
2 / de 4 knoppen ( homeknop enz... ) reageren zeer slecht en zie ze liever in het touchscreen verwerkt
3 / zeer slechte 5 megapixel camera ( waarschijnlijk slechte kwaliteit lens
Dat zijn voor mij de belangrijkste punten waaraan ik mij zeer stoor .
De rest werkt perfect .
dit, telefoongeheugen is ruk, camera is ruk, volumeknoppen zijn ruk, voor de rest werkt 't allemaal goed, gaan vergelijken met de one X is natuurlijk kul, het enige verschil daarin is de voorsprong van techniek.. dus dat het scherm beter is is niet echt een hele verrassing (of wel..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:50:05 #178
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112425414
Ik heb mijn HTC Desire nu 2 jaar en voorheen nog nooit problemen gehad met de accu , deze hield het makkelijk een dag vol .
Nu de laatste week raakt mijn accu van de HTC Desire zeer snel leeg en kan op Google.com niets vinden voor oplossing .
Ik heb al die 2 jaar de WiFi aanstaan dus daar ligt het niet aan .
Wel staat bij mij / instellingen - mijn locatie - GPS aan ??
Weet jij voor mij de oplossing dan lees ik dit graag .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  maandag 4 juni 2012 @ 15:02:49 #179
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112425863
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En de kwaliteit van het scherm is niet echt top, maar dat merk je pas als je bijv. de HTC One X gewend bent :D
Volgens mij maakt het ook nog heel wat uit of je een Super LCD scherm hebt of een Amoled, met die laatste heb ik eigenlijk nog altijd niets te klagen...

Ik moet nog tot november met mijn Desire :( Overweeg dan een One X, maar vind het een heeeel groot nadeel dat de accu niet verwisselbaar is.
Don't let my username fool you...
  maandag 4 juni 2012 @ 15:04:49 #180
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112425926
Als die accu's van die High End Smartphones maar 2 jaar lang meegaan dan vind ik de levensduur wel erg kort , Ik denk dat ik dan liever na mijn Smartphone geen nieuwe meer wil kopen .
2 jaar en je telefoon van ¤500,00 is dan afgeschreven , dit word mij wel te gek .
pi_112426014
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef abruzzese het volgende:
Als die accu's van die High End Smartphones maar 2 jaar lang meegaan dan vind ik de levensduur wel erg kort , Ik denk dat ik dan liever na mijn Smartphone geen nieuwe meer wil kopen .
2 jaar en je telefoon van ¤500,00 is dan afgeschreven , dit word mij wel te gek .
De accu blijft altijd een minpunt. Die worden gewoon minder, doe je niks aan. Voor 2 tientjes heb je een nieuwe ofzo.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:25:00 #182
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112426807
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef abruzzese het volgende:
Tja, accu's zijn altijd een probleem, het is niet voor niets dat bij laptops op accu's over het algemeen maar een half jaar garantie wordt gegeven... Een accu heeft een minder lange levensduur dan de smartphone waar deze zich in bevindt. Ik wil dus gewoon mijn accu kunnen vervangen als ik dat wil, plus als ik enkele dagen weg ga naar een plaats waar geen stroom is (festivals bijvoorbeeld) vind ik het fijn om een reserve-accu achter de hand te kunnen houden.
pi_112427042
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, accu's zijn altijd een probleem, het is niet voor niets dat bij laptops op accu's over het algemeen maar een half jaar garantie wordt gegeven... Een accu heeft een minder lange levensduur dan de smartphone waar deze zich in bevindt. Ik wil dus gewoon mijn accu kunnen vervangen als ik dat wil, plus als ik enkele dagen weg ga naar een plaats waar geen stroom is (festivals bijvoorbeeld) vind ik het fijn om een reserve-accu achter de hand te kunnen houden.
Daar heb je ook nog externe accu's voor, ik ben zelf ook meer benieuwd hoe mijn accu in mijn One X het na 2 jaar nog doet. In mijn Desire merkte ik na 2 jaar toch ook een behoorlijke afname in de prestatie van de accu.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:31:34 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112427074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef abruzzese het volgende:
De minpunten van een HTC Desire waarvoor ik straks kies voor een nieuwe smartphone zijn
1 / te weinig telefoongeheugen
2 / de 4 knoppen ( homeknop enz... ) reageren zeer slecht en zie ze liever in het touchscreen verwerkt
3 / zeer slechte 5 megapixel camera ( waarschijnlijk slechte kwaliteit lens
Dat zijn voor mij de belangrijkste punten waaraan ik mij zeer stoor .
De rest werkt perfect .
Het enige minpunt vind ik het kleine telefoongeheugen. Maar ik zou daar op dit moment niet voor overstappen naar een ander merk, vindt HTC's fijner werken dan andere smartphones.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:38:45 #185
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112430156
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar heb je ook nog externe accu's voor, ik ben zelf ook meer benieuwd hoe mijn accu in mijn One X het na 2 jaar nog doet. In mijn Desire merkte ik na 2 jaar toch ook een behoorlijke afname in de prestatie van de accu.
Ja, lekker handig, rondrennen op een festival met twee van die lompe apparaten... Waarom niet gewoon accu kunnen vervangen? Eerst klaagt iedereen (terecht) over de niet-verwisselbare accu van een iPhone en nu HTC dat ook doet is het ineens geen probleem meer?
pi_112430198
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, lekker handig, rondrennen op een festival met twee van die lompe apparaten... Waarom niet gewoon accu kunnen vervangen? Eerst klaagt iedereen (terecht) over de niet-verwisselbare accu van een iPhone en nu HTC dat ook doet is het ineens geen probleem meer?
Ehm, die externe accu laat je in je tent en laad je 's nachts op? Overigens doet accu van de iPhone het na 2 jaar nog prima, dus ik zie daar geen probleem in verder.
  maandag 4 juni 2012 @ 17:58:30 #187
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112433584
Ik heb inderdaad geaccepteerd dat Smartphones batterijen een levensduur hebben van ongeveer 2 jaar en dan zijn ze aan vervanging toe , en was voorheen een beetje teleurgesteld maar nu ik op google.com heb gezocht naar smartphones accu was ik toch weer wat positiever zoals de prijs en levering .
Heb mijn accu bij Accu-shop.nl besteld voor ¤14,95 inclusief bezorgen en dat valt echt reuze mee .
Maar nu vraag ik mij toch wel af waarom de HTC One modellen ( waar ik zo naar uitkijk ) geen vervangbare batterij mogelijk is , deze batterij raken toch ook op ?????
pi_112433791
mijn batterij is na 2 jaar trouwe dienst niet op, dus who cares?
  maandag 4 juni 2012 @ 20:40:20 #189
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112441810
Als ik goed heb gelezen hebben de volgende Smartphones geen vervangbare accu / Sony Xperia S / HTC One X / HTC One S .
Als deze batterij later ( na 2 jaar ) niet meer volledig oplaad of snel leegloopt is deze Smartphone afgeschreven en vraag mij af waarom deze fabrikanten dit risico lopen ???
Ook zullen deze Smartphones veel minder in waarde zijn omdat ze maar een levensduur hebben van ongeveer 2 jaar , is toch absurd .
pi_112441913
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef abruzzese het volgende:
Als ik goed heb gelezen hebben de volgende Smartphones geen vervangbare accu / Sony Xperia S / HTC One X / HTC One S .
Als deze batterij later ( na 2 jaar ) niet meer volledig oplaad of snel leegloopt is deze Smartphone afgeschreven en vraag mij af waarom deze fabrikanten dit risico lopen ???
Ook zullen deze Smartphones veel minder in waarde zijn omdat ze maar een levensduur hebben van ongeveer 2 jaar , is toch absurd .
De telefoon is niet na 2 jaar afgeschreven, sowieso zal de accu het in de meeste vallen nog dermate goed doen dat de telefoon nog gewoon goed kan blijven werken. Daarnaast zal het zeker wel mogelijk zijn om de accu te laten vervangen, maar van via HTC. Hoeveel iPhones ken jij die na 2 jaar zijn afgeschreven?
pi_112442399
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:58 schreef abruzzese het volgende:.
Maar nu vraag ik mij toch wel af waarom de HTC One modellen ( waar ik zo naar uitkijk ) geen vervangbare batterij mogelijk is , deze batterij raken toch ook op ?????
Is wel mogelijk....door HTC zélf. :P

Overigens heb ik ook al gezien dat mensen de One X uit elkaar konden halen en batterij konden vervangen; maar dat is allemaal op eigen risico en met verval van garantie.

Ben het ergens ook wel eens dat een niet verwijderbare (althans, normaal verwijderbare :+ ) accu niet echt handig is, maar goed; iPhone heeft dat ook en dat wordt door elke eigenaar prima gevonden. Zelfde geldt voor een eventuele sd-slot.

Hoewel er ook wel wat voor valt te zeggen om op deze manier een grotere accu en stevige unibody te verkrijgen. Persoonlijk val ik er niet zo over; ik heb de One X genomen i.c.m. 1-jarig abbo en dat jaar moet ie écht wel vol houden. :P

Mijn Desire houdt het nou bij weinig gebruik zo'n 1.5 dag vol; nog prima dus. Als ik hopelijk morgen de One X binnenkrijg ga ik de Desire eens als testtoestel gebruiken; (weer) andere ROM's (ICS?), apps of als dedicated remote voor tv/XBMC...
  maandag 4 juni 2012 @ 21:31:33 #192
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_112445605
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:49 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens heb ik ook al gezien dat mensen de One X uit elkaar konden halen en batterij konden vervangen; maar dat is allemaal op eigen risico en met verval van garantie.
Ach, tegen de tijd dat de accu merkbaar minder geworden is is de garantie toch allang verlopen, dus dat zou geen probleem moeten zijn ;)

quote:
Ben het ergens ook wel eens dat een niet verwijderbare (althans, normaal verwijderbare :+ ) accu niet echt handig is, maar goed; iPhone heeft dat ook en dat wordt door elke eigenaar prima gevonden. Zelfde geldt voor een eventuele sd-slot.
Lijkt me niet echt te vergelijken. iPhone bezitters geven niks om de hardware, zolang er een appeltje op de achterkant staat kopen ze die telefoon blind. Of er nou wel of niet een verwijderbare accu, SD slot of fatsoenlijke ontvangst op zit.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_112656539
Ik heb voor mezelf de beste oplossing gevonden voor het tekort-aan-opslag probleem: een mooie witte One X gekocht :7 .

Dus vaarwel dames en heren, het was me een genoegen. Jullie hebben in ieder geval nog altijd de mooiste OP van alle toestellen in [DIG] :Y) .
pi_112656854
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb voor mezelf de beste oplossing gevonden voor het tekort-aan-opslag probleem: een mooie witte One X gekocht :7 .

Dus vaarwel dames en heren, het was me een genoegen. Jullie hebben in ieder geval nog altijd de mooiste OP van alle toestellen in [DIG] :Y) .
Zelfde hier, ook een witte. Wat een mooi toestel ( *; ) en het is wel weer eens fijn om te lezen dat ik bijna 2GB ruimte over heb i.p.v. een paar MB. :')

Maar goed, ik denk dat ik mijn One X mag laten ophalen; wifi bereik is beroerd. Maar goed, m'n nieuwe abonnement gaat toch pas over een maand in dus kan ik 'm beter nu opsturen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:24:01 #195
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112659178
quote:
12s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ach, tegen de tijd dat de accu merkbaar minder geworden is is de garantie toch allang verlopen, dus dat zou geen probleem moeten zijn ;)

[..]

Lijkt me niet echt te vergelijken. iPhone bezitters geven niks om de hardware, zolang er een appeltje op de achterkant staat kopen ze die telefoon blind. Of er nou wel of niet een verwijderbare accu, SD slot of fatsoenlijke ontvangst op zit.
Maar dat zei ik dus ook al een keer: eerst werd er door alle Androidtelefoonbezitters (3x woordwaarde :P ) gezeikt over het feit dat de iPhone dat allemaal niet had, nu heeft een Android telefoon dat ook niet en is het allemaal ineens prima en missen ze het niet. Ik vind dat gewoon echt een heel groot gebrek van de One X, dus ik twijfel nog heel hard of ik niet beter voor een SIII kan gaan.
pi_112659370
Is de voorkant met het glas een beetje makkelijk te vervangen?
Die van mij is vandaag kapot gevallen ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_112659447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar dat zei ik dus ook al een keer: eerst werd er door alle Androidtelefoonbezitters (3x woordwaarde :P ) gezeikt over het feit dat de iPhone dat allemaal niet had, nu heeft een Android telefoon dat ook niet en is het allemaal ineens prima en missen ze het niet. Ik vind dat gewoon echt een heel groot gebrek van de One X, dus ik twijfel nog heel hard of ik niet beter voor een SIII kan gaan.
Ik vind de onvervangbare batterij ook bijzonder jammer, maar het prachtige design wat je daarvoor terugkrijgt compenseert ruimschoots. Bij de SIII kun je wel een batterij vervangen, maar dan heb je ook een bijzonder lelijke telefoon, zowel qua hardware als software design.
pi_112660147
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Jesse_ het volgende:
Is de voorkant met het glas een beetje makkelijk te vervangen?
Die van mij is vandaag kapot gevallen ;(
t scherm is wel het duurste van de telefoon.. je hebt geen verzekering?

'k heb zelf een verzekering, dat ding is al 10x naar beneden getyft en doet het nog steeds ;( 'k wil een nieuwe :(

van de week: d'r zat geen oortje of hoofdtelefoon in maar hij zei van wel :') 'k hoorde niks tijdens 't bellen en muziek afspelen hoorde je ook niet.. terwijl een paar weken terug hij juist m'n hoofdtelefoon niet herkende :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 15:50:41 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:07:39 #199
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112660761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:31 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik vind de onvervangbare batterij ook bijzonder jammer, maar het prachtige design wat je daarvoor terugkrijgt compenseert ruimschoots. Bij de SIII kun je wel een batterij vervangen, maar dan heb je ook een bijzonder lelijke telefoon, zowel qua hardware als software design.
Pff, hoe een telefoon eruit ziet boeit me eigenlijk niet eens. Het is allebei gewoon een scherm met behuizing, zo'n groot verschil zit er nu ook weer niet tussen smartphones. Ik zie het "bijzonder lelijke" van de Galaxy S3 niet ten opzichte van de One X...
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:08:47 #200
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112660787
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef andreas612 het volgende:

[..]

t scherm is wel het duurste van de telefoon.. je hebt geen verzekering?

Telefoonverzekeringen :') Dat is toch wel de grootste melkkoe die we tegenwoordig kennen...

Je weet dat je eigen schuld tegenwoordig voor nog geen euro extra per maand kan meeverzekeren bij je inboedelverzekering he? En dan geldt dat voor alles en niet alleen je telefoon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')