MM en Saturn zijn hetzelfde bedrijf dus wellicht ook dezelfde service mbt Zonzoo. Daarnaast bieden ze misschien lager dan Zonzoo omdat ze ook kosten maken.quote:Niemand heeft het over Saturn gehad en ja MM biedt hetzelfde als Zonzoo want zij zijn partners, is dat je nu nog altijd niet duidelijk ?
Nou nee, ze zijn niet hetzelfde bedrijf, ze vallen onder dezelfde holding. En nee, ze bieden geen lager bedrag (spreek uit ervaring).quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
MM en Saturn zijn hetzelfde bedrijf dus wellicht ook dezelfde service mbt Zonzoo. Daarnaast bieden ze misschien lager dan Zonzoo omdat ze ook kosten maken.
Over 8 maanden zijn we alweer bij de volgende generatie toestellen beland en de zoveelste tarief verandering bij de providers. Dus wie weet wat je dan kiest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef abruzzese het volgende:
Nog ongeveer 8 maanden en dan loopt mijn contract af bij Vodafone met de HTC Desire .
Maar ik denk wel dat ik straks wel weer een HTC koop zoals de One S of One X .
Het scherm van de HTC One S lijkt mij de geschikte grootte 4.3 inch .
Maar voorlopig zit ik nog vast aan mijn 2 jaar oud toestel .
Voor mij is het heel simpel, geen T-mobile. In de afgelopen teveel gezeur met bereik gehad. Wellicht dat het momenteel wat beter is, maar met Vodafone heb ik maar weinig te klagen over het bereik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef abruzzese het volgende:
Ik wil straks een nieuwe high End Smartphone aanschaffen en wilde misschien overstappen naar T-Mobile vanwege de goedkopere bundels .
Maar ben al velen jaren abonnee van Vodafone en zeker tevreden met alles , alleen word Vodafone wat duurder vergelijking met T-Mobile .
Nu heb ik vandaag op een forum gelezen dat Vodafone de veel betere telecom provider is met bereikbaarheid en internetsnelheid http://www.onemorething.nl/community/topic/vodafone-of-t-mobile
Wat denken jullie hierover ???????
Dankjewel voor je antwoord en ik blijf toch maar bij Vodafone , ook al is hij wat duurder maar beter kwaliteit vind ik zeer belangrijk .quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel, geen T-mobile. In de afgelopen teveel gezeur met bereik gehad. Wellicht dat het momenteel wat beter is, maar met Vodafone heb ik maar weinig te klagen over het bereik.
Hollands Nieuwe = Vodafonequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Dankjewel voor je antwoord en ik blijf toch maar bij Vodafone , ook al is hij wat duurder maar beter kwaliteit vind ik zeer belangrijk .
Tja, helaas ben je dan vaak net zo duur uit als bij een abonnement, maar dan met slechtere voorwaarden (afhankelijk van je eigen wensen).quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hollands Nieuwe = Vodafone
Moet je alleen wel zelf een telefoon erbij aanschaffen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand heeft het over Saturn gehad en ja MM biedt hetzelfde als Zonzoo want zij zijn partners, is dat je nu nog altijd niet duidelijk?
Het is ook mogelijk bij Saturn.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, want zij doen het in samenwerking met Zonzoo. Verder geldt dit niet bij Saturn, alleen de MM.
Maar is dat nou zo'n groot probleem?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Ireyon het volgende:
Damn, ICS for Desire draait als een tierelier. Soepel, redelijk snel en alles, alleen zo zonde van dat interne geheugen.. 50mb aan Chrome niet aankunnen
Hoe installeer ik ics op de desire? Ik ben echt een leek als t gaat om rom oid..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Ireyon het volgende:
Damn, ICS for Desire draait als een tierelier. Soepel, redelijk snel en alles, alleen zo zonde van dat interne geheugen.. 50mb aan Chrome niet aankunnen
Zijn er nog bugs? Ik twijfel nog of ik over zal stappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen Gingerbread en ICS?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Ireyon het volgende:
bij die ene staat dat de camera wel werkt enzo alleen fm radio niet en nog een klein dingetje, maar als ik dan op die link van hen klikt staat er dat de camera niet werkt...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er nog bugs? Ik twijfel nog of ik over zal stappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen Gingerbread en ICS?
Ik neem aan dat je de Desire ook hebt? Ik ben altijd bij custom GB gebleven omdat er een aantal dingen van een custom ICS op een Desire gewoonweg niet werken. De camera bijv heeft maanden geduurd voor ze het aan de praat kregen maar hij werkt nu maar half en dan nog niet eens stabiel, je kan alleen fotos maken, je kan de recorder niet gebruiken. Voor de rest schijnt het wel te werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er nog bugs? Ik twijfel nog of ik over zal stappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen Gingerbread en ICS?
Eh naja er is nog nooit zoveel verschil geweest tussen Android versies als Gingerbread - ICS dus 'kleine dingen' zou ik het niet willen noemen. Alles werkt gewoon net wat lekkerder, meer animaties, soepeler, aanzienlijk betere interface voor zowel het hele systeem als losse (Google-)apps. Tot nu toe is het alleen de camera die nog niet lekker werkt maar laat dat nou net datgene zijn waar ik absoluut geen zak om geef.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu met mijn huidige nieuwe toestel zit ik wel op ICS. Er zitten leuke dingen in zoals accuverbruik; is net wat uitgebreider, dataverbruik kan je een limiet instellen zodat je nooit over de databundel van je provider heen gaat, gewoon van die kleine dingen die nu standaard ingebouwd zitten. Als je daar niets om geeft, geef je dus ook niets om ICS
Wellicht zit er wat stof in je hoofdtelefoonaansluiting?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef andreas612 het volgende:
Zeg, opeens herkent mn desire mn koptelefoon niet meer, iemand enig idee hoe dit kan of eerder meegemaakt en hoe dit op te lossen is?
al een keer herstart? Hielp bij mij ook en keerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef andreas612 het volgende:
Nop, k heb al goed geblazen en met papiertje erin geroerd maar er gebeurd niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |