Goede reden om Chinees te leren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
FFFFUUUUUU door de auto-updates van MIUI zijn nu m'n browser en camera nu in 't Chinees
Equote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
Je USB poort is niet zo krachtig als het adaptertje. Heb ook altijd het idee dat ie sneller leegloopt via USB. Maar dat hij langer oplaadt is zeker een feit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via USB...
USB poorten leveren slechts 500mAh, je USB-lader levert 1000mAh. Via het stopcontact gaat dus 2 keer zo snel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef treinbruno het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de desire gebruikt tijdens het opladen via USB (laptop) de batterij sneller leegloopt als oplaad?
via USB (laptop) laad mijn desire echt zeer traag op (6 uur om hem helemaal vol te krijgen) terwijl de iPhone die ik vroeger had bijna even snel laadde via de laptop als via de AC lader...
1. Hama liegt en hij levert geen 1000mAhquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:33 schreef treinbruno het volgende:
Rare was ook dat ik een tijdje mijn HTC stopcontactlader kwijtwas, en toen een Hama stopcontactlader (die 1000mAh kon leveren) gebruikte, en toch laadde hij toen ook traag op, toen ik in de instellingen keek bleek ook dat er charge USB stond, terwijl ik gewoon een stopcontactlader gebruikte...
Mijn desire weet dus het verschil tussen een HTC stopcontactlader een een Hama stopcontactlader, terwijl die laatste ook gewoon 1000 mAh aankan
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Widget voor mail staat gewoon in de market hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat-ie het nog doen? Ik wil widget voor mail namelijk.
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Widget voor mail staat gewoon in de market hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mar als het via applanet gratuit kan, nah, dan proberen we dat eerst. Nederlander.
Daar chat je over met hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Hehe, vroeg me af waarom applanet nog steeds offline was en zit nu te chatten met de maker
edit: die dude is wel fakt up, 28 jaar en al een kunstgebit
Pics?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja beetje small talk, hij heeft een vriendin van 19
Hij had net wel een foto laten zien ik zei zo van: More pics or GTFOquote:
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
nice, 16mbit upload,quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft de server vandaag aangezet en morgen doet ie het weer, geen idee hoe laat want ik chat niet meer.
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja je vroeg het net op Tweakers ook al, maar als je niet heel erg vast zit aan GB vanwege een of andere onmisbare feature, zou ik een Froyo Sense ROM flashen... Het voelt mij zoveel vertrouwder aan met de kleine handigheidjes dan een stock Android.
Ga naar een contact -> -menu- -> contact bewerken -> -menu- -> samenvoegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ik vond Froyo een fijne Dialer hebben die alles van één contact onder één en dezelfde naam plaatste. Nu ik via Oxygen Gingerbread heb heb ik deze dialer niet meer en staat alles los in m'n contactlijst. Iemand een oplossing hiervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |