Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Niet echt favo, maar ik heb nu LeeDrOiD geinstalleerd (Froyo met A2SD) en dat werkt gewoon zoals vanouds (behalve dat ik nu lekker intern geheugen heb).quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?
Die kan ik nog altijd niet installeren via de update, moet hem handmatig doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef APK het volgende:
Had net een system update naar 2.49.405.5
Is dat een oudere of iets nieuws?
En weet iemand wat het voor leuks doet?
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.
Misschien is dit wat voor je? Je hebt 'm niet dezelfde dag maar goedkoop is het zeker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Precies, heb even geduld maar dan heb je precies hetzelfde voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.
Een collega heeft zo'n ding in een winkel gekocht voor ¤25,- en ik voor ¤3,- in China. We hebben ze naast elkaar gelegd en er was geen enkel verschil te zien.
Ja dat stond niet op tweakersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Swap van 1GB is zwaar overdreven, meestal is 0MB goed, maar sommige mensen doen 32MB voor de zekerheid ofzo
Klopt, heb nu alles nu weer terug bij het oudequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
Daar kun je ook facebook, whatsapp, twitter e.d. koppelen. Dan krijg je ook weer facebookfoto's bij je contacten enzo te zien, net als bij Sense.
Ik had dat met Oxygen 30min, heb de batterij eruit gehaald, opnieuw opgestart en het werkte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb het idee dat als ik nu de Desire uitzet ik alles verneuk, net de ROM uitgepakt en gereboot, dus nu is ie al 20-25 minuten bezig met een knipperend ''VillainRom'' scherm.
Ah, heb gewoon de batterij eruit gejast en nu een swap van 0Mb gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Ireyon het volgende:
Heb je gewiped voordat je de Rom flashte?
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijnquote:
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijn. In je Recovery zou ergens "Wipe Data/Cache" moeten staan of iets wat daar op lijkt. Als je een nieuwe rom (dus niet een update van ..) flasht, is het aangeraden om een Full wipe te doen.
'k Zou eerst wel proberen wat lekzzz zegt, maar als dat geen effect heeft is een full wipe waarschijnlijk de oplossing.
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.
Had toch wel wat verwacht van tweakers, maar dat over wipen staat er ook niet bij. Ik verwachtte een volledige handleiding
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Op Tweakers wordt verwacht dat je eerst zelf moeite doet, dat weet je nu toch wel van die autistenbende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |