Jep, klinkt ook als een kapot moederbord.
Rijstkoker: als je een ext2/3/4-partitie hebt staan daar waarschijnlijk bijna alle apps op, maar doe inderdaad maar een backup zoals Ireyon zegt. Titanium Backup is ook handig daarvoor. Tegenwoordig hoef ik bij een nieuwe rom alleen nog maar de cache&dalvik cache te wipen en de rom te flashen, dan is alles precies hetzelfde maar heb ik de extra functies/bugfixes van de nieuwe rom erbij

.
Auto-brightness is naar mijn mening trouwens eigenlijk altijd iets te laag, ik had hem nu toevallig op 100% terwijl ik hem normaal op 40% heb ofzo, ik had maar een paar uur school dus maakte batterijduur niet zoveel uit.
Een kernel flashen is meestal niet zo belangrijk, maar soms heb je net dat de batterij heel snel leegloopt en naast andere problemen kan dat door de kernel komen.
Ik ben echt blij met mijn Desire, alleen merkte ik wel iets bij mijn zusje's Desire Z: het échte multi-touch scherm. Op de Desire krijg je een soort samenklappen van de 2 touchpunten wat duidelijk te zien is in Touch Test, terwijl de Desire Z 4 aparte touchpunten heeft waar je gewoon cirkels mee kan maken naast elkaar, bij de Desire krijg je dan rare rechte lijnen ertussen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.