Ik heb het ook wel 'ns en ik heb een taskkiller idd. Soms merk je wel dat als je alles weer even uitzet daarmee dat het wel weer wat tempo krijgt.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:31 schreef Ireyon het volgende:
Als je een taskkiller gebruikt, mag je gewoon niet zeuren over crashes
Doe eens een linkjequote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Gingerbread ROM flashen, veel stabieler, mooier en leuker !
Alleen de screen-off animatie is al te cool voor woorden
Heb je een how-to?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
En nederlands?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Normaal zou ik links geven waar staat uitgelegd hoe het moet, maar als ik ze nu zie bedenk ik me weer hoe ontzettend slecht en onduidelijk al die instructies geschreven zijn. 'k Zal vanavond of morgen weleens iets fatsoenlijks typen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Ik denk persoonlijk dat Gingerbread niet naar de Desire komt, ik heb hier echter geen bronnen voor dus zeker weten doe ik het niet. Voor zo'n kleine update is het HTC denk ik teveel moeite en werk en zullen ze dit toch laten voor de Desire Z en Desire HD. Misschien dat er op de MWC wel een opvolger van de Desire en Legend zal worden aangekondigd.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Yes, hij staat gewoon in het nederlands, heb de Nederlandse taal voor het toetsenbord wel geflashed, maar weet niet of dat echt noodzakelijk wasquote:
Oh die van mij staat trouwens ook op 0 zie ik netquote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Thanks!
Ik las alleen op GoT dat je swap op 0 moet zetten, omdat die 32mb je sdkaart sloopt? Heb het dus maar op 0 gezet.
Hmmmmmmm... Wist ik dat maar eerderquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Check die startpost in het GoT topic. Werkt ook met mac.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Hoppa, hij werktWat makkelijk zeg. Had ik eerder moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |