Gewone mini-USB wel, maar ook de micro-USB die je voor de Desire nodig hebt? Dacht dat die nog wel wat duurder waren toch?quote:
Nee, ik bedoelde de text_only layout.... internet op mn werk loopt vast door de sneeuwbanner in New_Decade. En aangezien ik praktisch in een bunker werk, heeft mobiel internet daar ook geen zinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
Je bedoelt de oranje mobiele layout? Kijk eens onderaan
Root de Desire en ga aan de gang met ADB.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef markymark81 het volgende:
Is het mogelijk om bepaalde apps toch te verwijderen, die staan er al in en kunnen niet verwijderd worden via de instellingen, zoals aandelen en nieuws app?
Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:31 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo
Sinds 2 wkn ook in het bezit van een desire.
Heb al veel info gevonden op internet m.b.t. vragen die ik had, alleen de volgende krijg ik niet echt duidelijkheid over, ook niet in de handleiding.
Wij wonen zeer dicht bij de duitse grens dus bij mijn nokia had ik mijn provider vast staan want anders springt ie steeds op duits netwerk en das niet fijn voor mijn rekening
Kun je met de htc je provider ook vast zetten?
Zoja, hoe?
WiFi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
Wifiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
Zeker een tweaker?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef Mr.DD het volgende:
M'n Desire begint zich al te gedragen als een echte computer, met crashende applicates op z'n tijd.
Stiekem vind ik dat wel tof.
Thx, ik ga het eens proberen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:05 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringt
Gebruik je een taskkiller?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef svefn het volgende:
Tsja, zo'n usbkabeltje is idd al voor weinig te krijgen via dealextreme enzo, maar om nu twee weken met de oplader van m'n broertje te doen is ook niet zo praktisch.
Zou zoiets ook bij bijvoorbeeld de mediamarkt te krijgen zijn voor een redelijke prijs, een euro of 5?
[..]
Zeker een tweaker?ik vind het allesbehalve tof. Kreeg een tijdje geleden de melding dat het proces phone.Android ofzo gestopt was. Als je telefoontjes worden afgebroken door windows-achtige foutmelding dan vraag je je toch af waar we heen gaan met onze smartphones. De oude nokia die ik deze week gebruikte kon niet veel, maar hij was wel veel en veel stabieler dan elke smartphone.
Ik heb het ook wel 'ns en ik heb een taskkiller idd. Soms merk je wel dat als je alles weer even uitzet daarmee dat het wel weer wat tempo krijgt.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:31 schreef Ireyon het volgende:
Als je een taskkiller gebruikt, mag je gewoon niet zeuren over crashes
Doe eens een linkjequote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Gingerbread ROM flashen, veel stabieler, mooier en leuker !
Alleen de screen-off animatie is al te cool voor woorden
Heb je een how-to?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
En nederlands?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Alxander het volgende:
Normaal zou ik links geven waar staat uitgelegd hoe het moet, maar als ik ze nu zie bedenk ik me weer hoe ontzettend slecht en onduidelijk al die instructies geschreven zijn. 'k Zal vanavond of morgen weleens iets fatsoenlijks typen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Ik denk persoonlijk dat Gingerbread niet naar de Desire komt, ik heb hier echter geen bronnen voor dus zeker weten doe ik het niet. Voor zo'n kleine update is het HTC denk ik teveel moeite en werk en zullen ze dit toch laten voor de Desire Z en Desire HD. Misschien dat er op de MWC wel een opvolger van de Desire en Legend zal worden aangekondigd.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nope, telefoon is nog helemaal standaard.
Komt gingerbread officieel ook naar de Desire, of is daar nog niks over bekend?
Welke van bovenstaande zou jij adviseren?
Yes, hij staat gewoon in het nederlands, heb de Nederlandse taal voor het toetsenbord wel geflashed, maar weet niet of dat echt noodzakelijk wasquote:
Oh die van mij staat trouwens ook op 0 zie ik netquote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Thanks!
Ik las alleen op GoT dat je swap op 0 moet zetten, omdat die 32mb je sdkaart sloopt? Heb het dus maar op 0 gezet.
Hmmmmmmm... Wist ik dat maar eerderquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Check die startpost in het GoT topic. Werkt ook met mac.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Hoppa, hij werktWat makkelijk zeg. Had ik eerder moeten doen
Zoals het hoortquote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Renesite het volgende:
HTC Sync bestaat er alleen voor windows.![]()
![]()
![]()
Nice. Dus dan gaan we maar eem kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Ireyon het volgende:
De HTC Sync stap is alleen voor Windows users hè.. Mac-mensen kunnen die overslaan
Als je meer apps installeert, zul je (als het goed is) zien dat die 110MB niet minder wordt. Het menu waar je kijkt, leest waarschijnlijk nog het 'echte' interne geheugen, is er niet ergens een menu voor SD-kaart info? Zo ziet het er bij mij uit in resp. het About Phone als SD-Card menu;quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
Nog 1 ding hè. Heb nu 512mb extra intern geheugen gedaan via die bootloader, alleen zie ik dat nog niet terug in mijn toestel. 38 MB Gebr, 110MB vrij..
Dat lijkt me niet goed toch?
Aanzetten? Instellingen ->Beeld-> Scherm autom. draaien. (Bij HTC Sense danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
Nou alles draait, uitermate tevreden. Alleen werkt de landscape mode niet, in geen enkele app... Iemand nog een idee hoe ik het kan fixen? In de threat op xda zie ik het probleem niet voorbij komen
Na een reboot werkte het ineens wel. Gister deed ie gewoon niks.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aanzetten? Instellingen ->Beeld-> Scherm autom. draaien. (Bij HTC Sense dan).
Is er wel, moet je gewoon even een language-pack zoeken, voor 1.1.07 is die er zelfs al.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Juup© het volgende:
Ik probeer MIUI pas weer als het fatsoenlijk in het Nederlands is.
MIUI heeft een eigen backup functie onder Settings -> Personal -> Data backup. Alle apps die op je interne geheugen staan kun je daarmee backuppen en dus bij een volgende versie weer restorenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb nu nog versie 11.26 van MIUI ik wil wel naar 1.1.7 gaan maar betekent dat dat ik al mijn apps weer opnieuw moet installeren? Of is er een makkelijkere manier?
En de kans is vrij groot dat het dat is denk je?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Moederbord kapot.
Op laten halen door HTC.
Is een bekend probleem.
Aah waarschijnlijk verkeerde volgorde gedaan, ik kan mijn sd kaart nu dus niet openen met mijn laptop omdat ie zegt dat de kaart geformatteerd moet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Ireyon het volgende:
Je hoeft van je SD-kaart helemaal niks te wissen? Dan ben je ook je backup kwijt hè. Wipe Data en Wipe Cache moet je éérst doen, dan pas het .zip bestand installeren.
Nope hij reageert meteen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef T_Fuff het volgende:
Enige wat ik ervaar bij MIUI is dat als ik scherm wil waken, met trackball of gewoon de wake-knop bovenop
Dat ik soms wel 3 of 4 keer moet drukken (of geduld hebben) eer dat de telefoon aangaat.
Iemand nog meer last van ?
Tip: Dropbox.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nope hij reageert meteen.
edit: MIUI file explorer en traffic monitor zijn relaxed en ook nog eens de muziek speler die automatisch de lyrics erbij laad, er zit zelfs een firewall op en je kunt een ftp server maken waardoor je gewoon bestanden op je telefoon kunt slepenooh wat hou ik van mijn telefoon apple kan niet tippen aan dit
Ja die heb ik ook, ook omdat ik die met school gebruik zeer handig. Maar toch wel leuk dat ie gewoon ftp kan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tip: Dropbox.
Veel handiger dan ftp
Je gmail accountquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Fendy het volgende:
Wie had er nou laatst een fantastisch tooltje om contacten te managen vanaf je pc enzo. PC Suite achtig iets...?
Maar die slaat toch niet alle links met facebook, twitter etc op?quote:
Dat geloof ik niet nee, moest het ook laatst opnieuw instellen. Weet verder niets wat zo uitgebreid is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Maar die slaat toch niet alle links met facebook, twitter etc op?
Yep, doet precies wat ik wil, contacts editten etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Fendy het volgende:
HTC Desire #31 - Waar Iekzzz geen nieuw deel opende
Dit bedoelde ik dus, myphone explorer.
Die stap mag je als Mac-gebruiker overslaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef lekzzz het volgende:
Als ik ga rooten staat er:
Installeer HTC Sync incl. de drivers. De-installeer daarna HTC Sync, maar niet de drivers. De laatste versie van HTC Sync vind je hier.
ik heb een Mac en kan geen exe bestanden aan moet ik eerst syncen? Ik heb wel een back-up gemaakt van m'n sdcard
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef lekzzz het volgende:
Nou dan denk ik dat ik maar eens van wal ga steken *slik* Wel spannend hoor. Kan ik ooit nog terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |