Jep pas op, want ik verlies het zo meteen helemaal en plak je vol met screenprotectors!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo even iets zinvols posten, want anders heb ik gday op m'n dak.
Een ander GROOT nadeel van Telfort is dat je altijd roaming bent ... dat is echt schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo even iets zinvols posten, want anders heb ik gday op m'n dak.
Dit houdt het gebruikelijke niveau wel op pijlquote:wonderbaarlijk is 7 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
opvallend (bn) : duidelijk, flagrant, frappant, in het oog lopend, in het oog springend, indrukwekkend, kras, markant, merkbaar, merkwaardig, opmerkelijk, opzichtelijk, opzichtig, prachtig, sprekend, treffend, voyant, wonderbaarlijk
buitengewoon (bn) : afwijkend, apart, bijzonder, buitengemeen, exceptioneel, ongemeen, ongewoon, speciaal, uitzonderlijk, uniek, verbazend, vreemd, wonderbaarlijk, zeldzaam
verbazend (bn) : onvoorstelbaar, prodigieus, verbazingwekkend, verbijsterend, verbluffend, verrassend, verwonderlijk, wonderbaarlijk, wonderlijk
verrassend (bn) : ongedacht, opzienbarend, verbazend, verbazingwekkend, verbluffend, verwonderlijk, wonderbaarlijk
miraculeus (bn) : verbazingwekkend, wonderbaar, wonderbaarlijk
wonder (bn) : miraculeus, ongelooflijk, wonderbaarlijk
verbazingwekkend (bn) : fabelachtig, miraculeus, wonderbaarlijk
De iphone 4 in ieder geval niet. Ik wil een telefoon waarmee je kunt bellen en tegelijk vasthoudenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken.wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
Mijn voornaamste redenen om geen iPhone te nemen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken.wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
iemand tips om filmpjes te kijken op de desire? Welk formaat (wmv etc) is het beste? Het gaat me niet zozeer om bioscoopfilmps, dat vind ik beetjeop een smartphone maar wat ik wel graag doe is bv afleveringen van the simpsons.
avi's speelt ie niet af, of is dat wel mogelijk? Indien niet, welk programma gebruik je om te converteren naar een ander file formaat
Dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
Mijn voornaamste redenen om geen iPhone te nemen:
- Duur
- iTunes
- Het treurige toelatingsbeleid van Apple's App Store
- Geen vervangbare accu: is je accu brak? Dan moet je iPhone in reparatie
Dank je wel Mister Boswachterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:41 schreef Boswachter het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.
Info:
http://www.ubergizmo.com/(...)eta_for_android.html
en
http://www.liliputing.com(...)nt-video-player.html
Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
- Duur
- iTunes
- Het treurige toelatingsbeleid van Apple's App Store
- Geen vervangbare accu: is je accu brak? Dan moet je iPhone in reparatie
Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
- Duur
en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).
Heb ze zelf t/m de 3GS gehad en duur was het zeker niet. Ook de iTunes stores niet.
OS begon me te vervelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef mcwops het volgende:
[..]
en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |