Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef Kloon2009 het volgende:
Is er behalve het uiterlijk en de prijs een reden om de HTC Legend te verkiezen boven de Desire?
Die 4 tvp's van de 17 postjes? Overdrijven is ook een vak he...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Kloon2009 het volgende:
Echt handig een topic vol tpv'tjes, daar heeft de (potentiële) Desire gebruiker wat aan.
Met welke widget doe je dat ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
Wifi vreet idd best veel. En mobiel internet ook. Heb nu idd zo'n widget staan op mijn bureaublad om het aan en uit te zetten. Scheelt wel.
Ook maar ff de airhorn gedownload
Speelgoed
En een WK speelschema
toevoegen > programma's > instellingen > wifiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met welke widget doe je dat ?
Ik had gister de airhorn hier aangesloten op de speakers op het balkon vol hard
gelijk allemaal mensen kijken
snel maar weer naar binnen gegaan![]()
had ik geen ruimte voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
Wifi vreet idd best veel. En mobiel internet ook. Heb nu idd zo'n widget staan op mijn bureaublad om het aan en uit te zetten. Scheelt wel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
toevoegen > programma's > instellingen > wifi
Je hebt alle 7 schermen volgepropt met andere dingen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had ik geen ruimte voorik hou gewoon de knop bovenop (die je ook gebruikt om scherm aan en uit te zetten ingedrukt. dan kan je ook internet aan of uit zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |