Jij kan toch niet zomaar een mail adres van planet via ziggo wegsturen? Je moet gewoon de uitgaande server van Planet gebruiken. Mij lukt dat gewoon, via Hi (provider) en WiFi mailtjes ontvangen en versturen via ziggo instellingen omdat ik ook mijn mail gebeuren via ziggo heb lopen (@home = ziggo)quote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom smtp.planet.nl ? de inkomende server is planet, de uitgaande ziggo. Ik zit immers v ia wifi. En het netwerk is een ziggo kabel.
En wat bedoel je met mailinstellingen van planet zelf?
Als dat vaker gebeurd, dan gaat zo'n accu hoe dan ook sneller leeg dan dat-ie netjes in zijn standby ligt te slapenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh zo, ja wellicht. Maar ding gaat ook na paar tellen weer uit. Kan me niet voorstellen dat dat je batterij leegtrekt. En ik vind het al helemaal onbegrijpelijk omdat de rest van de HTC toestellen het wel kan.
Talloze. Maar het gaat om de GPS chip in de telefoon zelf. Die is erg zwak.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
|Zijn er geen nav apps voor de iphone dan
Mjah, dan zal het moeten zijn omdat je een 1Ghz cpu wakker maakt, een andere reden kan ik niet bedenken. Maar ik bepaal dat liever zelf.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij kan toch niet zomaar een mail adres van planet via ziggo wegsturen? Je moet gewoon de uitgaande server van Planet gebruiken. Mij lukt dat gewoon, via Hi (provider) en WiFi mailtjes ontvangen en versturen via ziggo instellingen omdat ik ook mijn mail gebeuren via ziggo heb lopen (@home = ziggo)
[..]
Als dat vaker gebeurd, dan gaat zo'n accu hoe dan ook sneller leeg dan dat-ie netjes in zijn standby ligt te slapen
Nee. Behalve wanneer je telefoon geholpen wordt door GSM/UMTS masten.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Jesse_ het volgende:
GPS verkeer telt als data van je internet abotje toch?
Ah, ik zat vanmiddag in een huiskamer (lees: een donker hol doordat er geen ramen enzo inzaten) en kreeg gewoon een fix met 4 sats... Stond er zelf ook van te kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Talloze. Maar het gaat om de GPS chip in de telefoon zelf. Die is erg zwak.
Dat begrijp ikquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dan zal het moeten zijn omdat je een 1Ghz cpu wakker maakt, een andere reden kan ik niet bedenken. Maar ik bepaal dat liever zelf.
a-gps heet dat geloof ik...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Behalve wanneer je telefoon geholpen wordt door GSM/UMTS masten.
Anders kost het niks?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Behalve wanneer je telefoon geholpen wordt door GSM/UMTS masten.
ik zal eens mail.planet.nl proberen... maar via de pc gaat het identiek hoor. pop.planet.nl, mail.ziggo.nlquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij kan toch niet zomaar een mail adres van planet via ziggo wegsturen? Je moet gewoon de uitgaande server van Planet gebruiken. Mij lukt dat gewoon, via Hi (provider) en WiFi mailtjes ontvangen en versturen via ziggo instellingen omdat ik ook mijn mail gebeuren via ziggo heb lopen (@home = ziggo)
Heel veel apps voor de iPhone bepalen je locatie middels GPS. En waar ik in huis ook was (alles 30/40 cm beton). het werkte ook altijd.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik zat vanmiddag in een huiskamer (lees: een donker hol doordat er geen ramen enzo inzaten) en kreeg gewoon een fix met 4 sats... Stond er zelf ook van te kijken
GPS is gratis, maar dan moet je er zeker van zijn dat het zoeken van je locatie middels GPS niet geholpen wordt door een GSM mast in je omgeving. In je instellingen onder locatie kun je aan en uitvinken qua hulp bij je locatie zoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Anders kost het niks?
*GPS n00b hier*
Ik wil het graag gebruiken zonder straks voor nare verrassingen te staan
Dank je.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
GPS is gratis, maar dan moet je er zeker van zijn dat het zoeken van je locatie middels GPS niet geholpen wordt door een GSM mast in je omgeving.
Het GPS signaal zelf is gratis en wordt opgevangen uit de lucht (satellieten in de ruimte).
In principe zou je moeten gaan navigeren zonder gegevensverbinding en wifi aan...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
GPS is gratis, maar dan moet je er zeker van zijn dat het zoeken van je locatie middels GPS niet geholpen wordt door een GSM mast in je omgeving. In je instellingen onder locatie kun je aan en uitvinken qua hulp bij je locatie zoeken.
Het GPS signaal zelf is gratis en wordt opgevangen uit de lucht (satellieten in de ruimte).
de uitgaande server ondersteund geen authenticatie. controleer de instellngen van de uitgaande server[/Quote]quote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
Alleen A-GPS oftwel assisted gps moet je uitzetten tot je een internet abbootje hebt voor je tel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dank je.
Nog maar even uit laten staan tot mijn internet abonnement in gaat dan
Told yaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Qwea het volgende:
Hij doet het. Kwestie van "login vereist" uitzetten bij de uitgaande server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |