How about opladen via een USB-kabel ...?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Klaploper het volgende:![]()
Oplader kwijt, ik denk dat-ie een paar honderd kilometer hier vandaan ligt, dus eventjes geen telefoon meer voor mij.
Heb natuurlijk weer geen micro-USB-kabel, en kan er voorlopig ook geen gaan halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef gday het volgende:
[..]
How about opladen via een USB-kabel ...?
Hmm, zou dat een verklaring kunnen zijn voor mijn 3G-problemen de afgelopen dagen?quote:Vodafone versnelt mobiel netwerk tot 29 Mbps
Vodafone rolt een sneller mobiel datanetwerk uit, vooralsnog eerst in de grote steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. De upgrade kan overlast veroorzaken.
Vodafone investeert in de Randstad in zowel snelheid- als capaciteitsverhoging van zijn mobiele datanetwerk. Binnen enkele weken zal in de vier grote steden de downloadsnelheid zijn opgeschroefd naar maximaal 28,8 Mbps.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:21 schreef Kloon2009 het volgende:
Wanneer komt die hoerige update voor de HTC Hero nou eens uit.
Ik vind het vrij intuïtief. Misschien helpt het overigens dat ik blind kan typen (op een gewoon keyboard uiteraard) en dus sneller de lokatie van de diverse toetsen weet te vinden. Het is nl. niet altijd goed te zien waar je bent als je vinger ervoor zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Swype echt bagger. De leercurve is erg hoog en het voordeel is niet of nauwelijks aanwezig. Met het standaard HTC-keyboard ben ik iig veel sneller.
Android 2.2? De officiële 2.2 is nog niet eens uit. Geduld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:21 schreef Kloon2009 het volgende:
De Hero draait officieel nog op 1.5.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Warrick21 het volgende:
Android 2.2? De officiële 2.2 is nog niet eens uit. Geduld.
Ik denk gewoon dat het puur persoonlijk is. Ik typ normaal ook blind (619 karakters per minuut) maar Swype vind ik ook kut.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vind het vrij intuïtief. Misschien helpt het overigens dat ik blind kan typen (op een gewoon keyboard uiteraard) en dus sneller de lokatie van de diverse toetsen weet te vinden. Het is nl. niet altijd goed te zien waar je bent als je vinger ervoor zit.
Momenteel ben ik er sneller mee dan met een normaal keyboard. Alleen kortere woorden moet ik nogal eens herstellen.
De pre-update wordt momenteel uitgerold, de echte update zou dus binnen een paar weken moeten komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:21 schreef Kloon2009 het volgende:
daar heb je allu-folie voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Jongens, we kunnen nog een paar jaar genieten van onze smartphones en dan is 't feest voorbij: NASA: 'Einde ICT in 2013'
En dan krijg je hooguit 2.1. En anders rooten en custom roms installen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:37 schreef Kloon2009 het volgende:
[..]
De Hero draait officieel nog op 1.5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |