Nope, gps kan alleen op je telefoon zelf aangezet worden. Ik heb het zelf gewoon altijd aan staan, zolang er geen apps draaien die er gebruik van maken, kost het toch geen energie.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah nice!
Kan die eerste op afstand je gps enablen? Die staat bij mij zelden aan namelijk, kan het niet terugvinden op de site.
Oh, dat wist ik niet, ik dacht dat het altijd wel batterij zou kosten, maar ik ga gewoon efies testen. En die app installerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nope, gps kan alleen op je telefoon zelf aangezet worden. Ik heb het zelf gewoon altijd aan staan, zolang er geen apps draaien die er gebruik van maken, kost het toch geen energie.
Zeker weten? Want dan kan ik het net zo goed wel aanlatenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nope, gps kan alleen op je telefoon zelf aangezet worden. Ik heb het zelf gewoon altijd aan staan, zolang er geen apps draaien die er gebruik van maken, kost het toch geen energie.
Ik heb het nu al uren aanstaan, geen verschil in batterijverbruik. Op het moment dat ik de app daadwerkelijk ging testen zag ik het sattelietschoteltje even in mijn werkbalkje komen, daarna weer weg. Dus hij gebruikt het echt on demandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zeker weten? Want dan kan ik het net zo goed wel aanlaten
De digitale klok is SiMiClock, de analoge klok is MIUI Analog Clock die er met LauncherPro widget-resize overheen is geplakt en helemaal rechts is Battstattquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mooi! Welke widgets? Ziet eruit als een leuke vervanger voor Clockr & Battstatt.
Okay leuk! Die slider en sms/phone onderin? Gewoon iconen voor LauncherPro?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De digitale klok is SiMiClock, de analoge klok is MIUI Analog Clock die er met LauncherPro widget-resize overheen is geplakt en helemaal rechts is Battstatt.
MyBackup En als jij alles bedoeld, dan neem ik aan dat jij de Standaard ROM behoudt, in dat geval kun jij een ROM backup maken met ROMmanager of Titanium Backup.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef RacerDKB het volgende:
Is er een programma dat ALLES kan backupen?
Ik wil hem gaan rooten, en heb geen zin om 50 apps opnieuw te installeren + in te stellen
En ik wil mijn Angry Birds savegame niet kwijt
Toen m'n broer dat gebruikte waren savegames van spellen wel wegquote:
Vreemd, ik heb idd de betaalde (Pro) versie en heb er geen problemen mee. Misschien dat het daar aan ligt maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toen m'n broer dat gebruikte waren savegames van spellen wel weg
Kan alleen de betaalde versie 100% back-uppen?
Ik had het over mijn verbinding he, niet over mijn telefoon of iets andersquote:
Hoezo werkte dat niet dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Iemand91 het volgende:
En ik kan blijkbaar weer sms ontvangen/versturen zonder eigenlijk wat gedaan te hebben.
Vreemd... (maar mooi)
Andere optie is bij Hi een studenten abonnement te nemen , maar dan heb ik wel 1 gig als limiet. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik geen verstand heb qua mobiel internet, maar weet wel dat als ik een HD filmpje stream het toch al wel veel vreet van de 1 gig en dat is best wel onhandig als ik even snel een filmpje wil showen wat ik heb gemaakt...quote:De maximum snelheid is 384 Kpbs downstream en 64 Kbps upstream. Ben internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS en UMTS.
Verrek, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
1 gig is genoeg hoor. Thuis, op je werk, op je school, bij vrienden enzovoort pak je toch automatisch wifi.
Das waar, maar ik prefereer toch streamen. En met de snelheid kun je wel filmpjes kijken, maar dan moet je wel eerst wachten tot het goed is gebuffered.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef APK het volgende:
Als je alleen maar zelfgemaakte filmpjes wilt tonen kun je ze gewoon op de telefoon opslaan.
1GB is genoeg voor mij en 384 Kpbs vind ik veel te langzaam, kun je met die snelheid wel filmpjes bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |