ik had hem binnen een week terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
De mijne is vanochtend weer opgepikt. Heb een beetje op tweakers gezocht, en verwacht dat zo'n moederbordwissel zo'n 4 weken in beslag gaat nemen
Skype is bij mij gewoon naar m'n SD Kaart te verplaatsen.. Neemt het nog steeds 5mb in beslag maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat je 't niet op de SD kaart kunt zetten, en de Desire maar beperkt geheugen heeft.
Na een software update, of ook na een daadwerkelijke hardwarewissel?quote:foto Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had hem binnen een week terug
volgens de factuur (die overigens 0 euro bedroeg) zijn er onderdelen vervangenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Na een software update, of ook na een daadwerkelijke hardwarewissel?
Voor een mobo switch was ik hem... uit mijn hoofd... 2.5 week kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Na een software update, of ook na een daadwerkelijke hardwarewissel?
Is ie nu goed?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een mobo switch was ik hem... uit mijn hoofd... 2.5 week kwijt.
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 30-9-2010 7:39:17
Reparatie repair center - In behandeling 6-10-2010 9:32:38
Dat valt niet zo te zeggen. Genoeg applicaties die gewoon door blijven draaien. En ook data gebruiken. Daarvoor is het een smartphone.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Orchestra. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met dataverbruik?
Ik gebruik Hi Eindeloos Online Xtra Snel, en ik vraag me af of er data wordt verbruikt als die telefoon zeg maar op vergrendeling gaat, denk het niet toch?
Kan ik dat ergens zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat valt niet zo te zeggen. Genoeg applicaties die gewoon door blijven draaien. En ook data gebruiken. Daarvoor is het een smartphone.
security off.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop