Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?quote:foto Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat ik hem vandaag mag ophalen
je krijgt hem niet thuisbezorgdquote:Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat ik hem vandaag mag ophalen
quote:Op maandag 27 september 2010 08:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?
Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.quote:Op maandag 27 september 2010 08:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt hem niet thuisbezorgddie van mij lag netjes in de brievenbus
Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?quote:foto Op maandag 27 september 2010 09:32 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Weet iemand hier misschien wanneer de HD ongeveer uit komt.
Het enigste klote is dat ik afstand moet doen van mijn iPhone waar ik 100 den euro's heb gestoken in de App Store.
Maar T-Mobile is geen optie.
ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgdquote:Op maandag 27 september 2010 08:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.
Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.quote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?
Tweede helft oktober ergens.quote:foto Op maandag 27 september 2010 10:35 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.
Maar jij weet ook niet wanneer de HD ongeveer uit kan komen?
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mijne is zojuist opgehaald. Weer terug naar de E71 van de baas. Ik mis hem nu al
misschien heeft ie evne moeite met je locatiebepaling? bij mij werkt hij wel gewoon namelijk. heb even handmatig update gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Mijn weerbericht ding doet het niet meer
quote:foto Op maandag 27 september 2010 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
ook oververhitting / spontane reboots / vastlopers?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, terug van vakantie waar het dagelijks 30 graden was.
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
Maandag wordt ie opgehaald... Hoop dat ik AMOLED terug krijg
In dit geval zat er een Dynafix hulppunt in de winkel. Dus vandaar.quote:Op maandag 27 september 2010 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgd
Check mijn reparatiestatus maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop