abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86887063

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Links vanuit Chrome of Firefox naar je Android toestel sturen
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen

Voor al je vragen over Android:
Android #22 Met Whatsapp problemen en Angrybird beta release!

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15,
#16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26

De OP:
Die vind je hier
pi_86887095
Game on :)
pi_86887228
Ik was bezig met nieuw topic :?
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 06:49:39 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86888922
Hopen dat ik hem vandaag mag ophalen O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_86889302
quote:
Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?
pi_86889345
quote:
Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
je krijgt hem niet thuisbezorgd :o die van mij lag netjes in de brievenbus :P
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 08:10:38 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86889357
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je krijgt hem niet thuisbezorgd :o die van mij lag netjes in de brievenbus :P
Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.
pi_86889649
Hehe, mooie TT. Mijne ligt nog steeds bij de reparateur ivm een gebroken scherm, al een paar weken :')
pi_86890515
Ik ben net over van T-mobile naar Vodafone. Internet is een stuk soepeler, opeens blijkt die trage browser niet aan de telefoon te liggen maar aan de verbinding, best fijn.

Jammer alleen van die afschuwelijke website. Iedere keer als je inlogt weer die spampopup of je je wil aanmelden voor emaildiensten, onoverzichtelijke site (zo staat bij Extra's bij mij Zorgeloos Web, maar is die term met de zoekfunctie niet terug te vinden) en elke keer een foutmelding bij het tegoed. Dat deed T-mobile dan toch beter en duidelijker.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86890749
Weet iemand hier misschien wanneer de HD ongeveer uit komt.
Het enigste klote is dat ik afstand moet doen van mijn iPhone waar ik 100 den euro's heb gestoken in de App Store. :P

Maar T-Mobile is geen optie.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86891158
:).
pi_86891181
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:32 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Weet iemand hier misschien wanneer de HD ongeveer uit komt.
Het enigste klote is dat ik afstand moet doen van mijn iPhone waar ik 100 den euro's heb gestoken in de App Store. :P

Maar T-Mobile is geen optie.
Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?
pi_86891737
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

[..]

Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.
ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgd
  maandag 27 september 2010 @ 10:32:38 #14
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86892176
Angry Birds uitgespeeld :).
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_86892248
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?
Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.

Maar jij weet ook niet wanneer de HD ongeveer uit kan komen?
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86892275
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:35 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.

Maar jij weet ook niet wanneer de HD ongeveer uit kan komen?
Tweede helft oktober ergens.
pi_86894199
ik ben nog steeds verliefd op deze phone O+
pi_86894368
Mijne is zojuist opgehaald. Weer terug naar de E71 van de baas. Ik mis hem nu al -O-
pi_86895431
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mijne is zojuist opgehaald. Weer terug naar de E71 van de baas. Ik mis hem nu al -O-
rip aan de nabestaanden ;(

ook oververhitting / spontane reboots / vastlopers?
pi_86895712
Mijn weerbericht ding doet het niet meer -O-
pi_86895806
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Mijn weerbericht ding doet het niet meer -O-
misschien heeft ie evne moeite met je locatiebepaling? bij mij werkt hij wel gewoon namelijk. heb even handmatig update gedaan
pi_86895924
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

rip aan de nabestaanden ;(

ook oververhitting / spontane reboots / vastlopers?
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, terug van vakantie waar het dagelijks 30 graden was.

Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.

Maandag wordt ie opgehaald... Hoop dat ik AMOLED terug krijg :'(
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 12:38:43 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86896015
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgd
In dit geval zat er een Dynafix hulppunt in de winkel. Dus vandaar.

quote:
Op maandag 27 september 2010 12:36 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Check mijn reparatiestatus maar ;) ! Heb er bij mijn bericht duidelijk bijgezet dat het een bekend probleem was, dus hebben ze hem maar gelijk vervangen (moederbord) ;)
pi_86909659
Weet iemand hoe het zit met Android updates als je je telefoon root? Moet je dan elke keer weer een nieuwe ROM installeren, of kan je updaten?

Als het erg ingewikkeld is root ik hem pas nadat 3.0 uitkomt.
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 18:21:40 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86909806

*) *) *) *)
pi_86911272
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Hard_Feesten het volgende:
Weet iemand hoe het zit met Android updates als je je telefoon root? Moet je dan elke keer weer een nieuwe ROM installeren, of kan je updaten?

Als het erg ingewikkeld is root ik hem pas nadat 3.0 uitkomt.
Laat maar, heb een beetje rondgekeken en het is allemaal veel te moeilijk met die Goldcard en alles. Wist niet dat de Desire beveiligd was tegen rooten, flauw van HTC.
pi_86912505
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:21 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

*) *) *) *)
Ahhh, wat een leuke tekst :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_86913409
quote:
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
En bij mij begint ook het wachten ;(.
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 20:34:29 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86916066
Hoe slikt de Desire makkelijk afspeellijstjes? Wou een samengestelde CD erin gooien, maar kan al die verschillende nummers niet per map pakken (alles staat nu kris kras door elkaar) maar ook niet een afspeellijst maken. Ik kan er een maken maar dan moet ik alle titels weten...

Iemand een ideetje?
pi_86917368
Geen goede reclame die TT hè o|O

Overigens nog een apptip;
D-Centralize heeft sinds kort voor de meeste providers een Beltegoed app uitgebracht. Zeer aantrekkelijk vormgegeven en zelfs extra's zoals 2 gratis sms'jes per dag (Vodafone) werkt prima vanuit de app. Die euro meer dan waard. Ik wil geen creditcard-huilers gaan maar ergens anders huilen.
pi_86917779
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ireyon het volgende:

Idd, wilde dit gisteren ook posten, maar de Desire wilde het bericht niet 'invoeren'. Het scherm ging steeds naar boven en postte niks.

Dubbel fail dus eigenlijk. :')
pi_86917953
quote:

D-Centralize heeft sinds kort voor de meeste providers een Beltegoed app uitgebracht. Zeer aantrekkelijk vormgegeven en zelfs extra's zoals 2 gratis sms'jes per dag (Vodafone) werkt prima vanuit de app. Die euro meer dan waard. Ik wil geen creditcard-huilers gaan maar ergens anders huilen.
Dat ziet er leuk uit! En handig lijkt mij :Y

Btw, je kan toch ook wel iemand z'n creditcard lenen en dan zo'n app kopen of niet?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_86918088
Ik merk ineens dat een e-mail af en toe eerder aankomt op mijn laptop dan op de Desire, terwijl dat eerst altijd andersom was. Dat zou toch niet moeten kunnen met push email? Bij de Gmail instellingen vind ik niets waar ik in dit verband wat aan zou kunnen hebben.
pi_86924439
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Laat maar, heb een beetje rondgekeken en het is allemaal veel te moeilijk met die Goldcard en alles. Wist niet dat de Desire beveiligd was tegen rooten, flauw van HTC.
Heb nu de unrevoked methode gevonden, dat was makkelijk! Alleen het programmaatje downloaden en hij was binnen 10 minuten klaar.
  maandag 27 september 2010 @ 22:58:13 #35
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86924703
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
Hoe slikt de Desire makkelijk afspeellijstjes? Wou een samengestelde CD erin gooien, maar kan al die verschillende nummers niet per map pakken (alles staat nu kris kras door elkaar) maar ook niet een afspeellijst maken. Ik kan er een maken maar dan moet ik alle titels weten...

Iemand een ideetje?
Wordt wel proppen hoor zo'n cd'tje in de Desire :9

Werkt het niet om het in iTunes te importeren, dan krijg je de nummers automatisch en kan je er een afspeellijst in 1 map van maken.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 23:08:39 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86925227
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Wordt wel proppen hoor zo'n cd'tje in de Desire :9

Werkt het niet om het in iTunes te importeren, dan krijg je de nummers automatisch en kan je er een afspeellijst in 1 map van maken.
Het zit al in een map eigenlijk... ik plak de map op mijn SD kaart maar vervolgems sorteert hij op artiest -O- ! De map is kwijt.
pi_86925490
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het zit al in een map eigenlijk... ik plak de map op mijn SD kaart maar vervolgems sorteert hij op artiest -O- ! De map is kwijt.
Dan verander je de artiestennaam toch gewoon in Afspeellijst 1 ofzo?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86928472
Sinds WhatsApp op mijn telefoon staat betaal ik +/- 30 euro minder per maand.

KPN/Hi is trouwens lekker bezig met de verlengtermijn, deze wordt verder beperkt (http://www.hi.nl/Producti(...)g-verlengtermijn.htm)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_86928561
quote:

Ik zag deze app inderdaad van de week ook, wat ik mij afvraag is als ik mijn telefoon hardreset, moet ik deze app dan opnieuw aanschaffen. De vraag geldt trouwens voor alle betaalde apps.
pi_86930148
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:53 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ik zag deze app inderdaad van de week ook, wat ik mij afvraag is als ik mijn telefoon hardreset, moet ik deze app dan opnieuw aanschaffen. De vraag geldt trouwens voor alle betaalde apps.
Lijkt me niet, aangeschafte apps zijn bij je Google-account geregistreerd dus ze zullen vast wel onthouden dat je het al hebt gekocht.
pi_86930266
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 05:46 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Lijkt me niet, aangeschafte apps zijn bij je Google-account geregistreerd dus ze zullen vast wel onthouden dat je het al hebt gekocht.
Dat zou dus betekenen dat ik een aangeschafde app dus maar op één account kan gebruiken :'(.
pi_86931291
Ik wil van de door HTC voorgeïnstalleerde meuk af op mijn Desire. Als ik het toestel root, kan ik dan zonder meer die zooi verwijderen of moet ik er een kale rom opzetten o.i.d.?

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 28-09-2010 09:06:26 ]
pi_86932487
Ah, beter. De nieuwe my6sense app kan nu ook de zooi op SD kaart kwijt. Redelijk grote app namelijk.
pi_86934634
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:

Iemand een ideetje?
quote:
Music by doubleTwist is the best music, radio and video app.

Finds all the music on your phone and syncs music & video with the free doubleTwist app on Mac/PC.

Imports your iTunes playlists, music ratings & playcounts from your Mac/PC; sync music and play your audio and video podcasts!

hmm de QR doet moeilijk maar je kunt hem in de market gewoon opzoeken door doubletwist in te voeren als zoekterm en dan de music app. is overigens graties
pi_86934931
ik gebruikte de desktop software van doubletwist al om videobestanden op mijn telefoon te zetten aangezien deze automagisch de bestanden converteert naar een voor android bruikbaar formaat als bronbestand niet ondersteund word
pi_86939087
Is de HTC Desire HD aan te raden i.c.m een iMAC ? I.v.m syncen enzo?
pi_86939219
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef stefan1187 het volgende:
wat wil je syncen dan?
pi_86939977
Nja weet niet of dat nodig is met de HTC ? Maar sowieso ... is het te gebruiken met een iMac ? Ik heb nu een HTC Touch Pro :') En als ik iets op m'n computer wil zetten moet ik 'm syncen via een pc met windows. Omdat dat via activesync gaat.
pi_86940083
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef stefan1187 het volgende:
Nja weet niet of dat nodig is met de HTC ? Maar sowieso ... is het te gebruiken met een iMac ? Ik heb nu een HTC Touch Pro :') En als ik iets op m'n computer wil zetten moet ik 'm syncen via een pc met windows. Omdat dat via activesync gaat.
adressenboek enzo synct gewoon via internet met je google account. media en dergelijke kun je zoals ik eerder al postte doubletwist app + desktop versie voor gebruiken. die is er ook voor mac en kan ook gewoon je itunes bibliotheek lezen
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:55:04 #51
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_86940195
quote:

Wat een heerlijk programma, gelijk gekocht. De website van vodafone vind ik traag en het lijkt net of niks goed wordt weergegeven maar deze app is echt meesterlijk.
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:06:30 #52
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_86940621
quote:
Kan ik dit ook gebruiken voor mijn Hi-Online abonnement? Zie het niet echt er tussen staan namelijk (of kijk ik weer scheef?)

Omdat ik paar keer al over mijn bundel ben heengegaan is dit misschien wel een puike oplossing :P
pi_86941762
Gameboid, speelt dat een beetje lekker met het touchscreen? Aktiegames doen me sowieso niet zo veel maar dingen als rpg's zijn die te doen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_86941826
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Kan ik dit ook gebruiken voor mijn Hi-Online abonnement? Zie het niet echt er tussen staan namelijk (of kijk ik weer scheef?)

Omdat ik paar keer al over mijn bundel ben heengegaan is dit misschien wel een puike oplossing :P
De Hyacint versie is voor Hi. Maar hij geeft volgens mij geen waarschuwing als je over je bundel heen gaat..
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 17:40:49 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86948377
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef LostFormat het volgende:
Gameboid, speelt dat een beetje lekker met het touchscreen? Aktiegames doen me sowieso niet zo veel maar dingen als rpg's zijn die te doen?
Sure :) Moet je wel de goede versie hebben :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:26:54 #56
87334 lekzzz
pi_86949993
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef stefan1187 het volgende:
Ik gebruik een iMac en deze sluit goed aan bij de Desire
pi_86953976
Ik heb al een tijdje de laatste Android firmware 2.2 geïnstalleerd maar ik heb geen flauw idee hoe ik bij de camera 720p HD recording aanzet, bij instellingen heb ik bij encoding type al H.264 aangevinkt maar ik heb net een testfilmpje gemaakt maar die is niet in 720p maar in 480p (standaard kwaliteit).

Iemand die kan helpen? :P
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86955329
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb al een tijdje de laatste Android firmware 2.2 geïnstalleerd maar ik heb geen flauw idee hoe ik bij de camera 720p HD recording aanzet, bij instellingen heb ik bij encoding type al H.264 aangevinkt maar ik heb net een testfilmpje gemaakt maar die is niet in 720p maar in 480p (standaard kwaliteit).

Iemand die kan helpen? :P
Coderingstype kan gewoon op MPEG4 blijven staan hoor, daarboven bij Resolutie moet je even 1280x720 kiezen ;) .
pi_86956168
Verdomme, ik heb Froyo niet geïnstalleerd natuurlijk. Wat stom van mij.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 20:50:47 #60
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86956276
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, ik heb Froyo niet geïnstalleerd natuurlijk. Wat stom van mij.
:') !!!!
pi_86956358
Froyo = 2.2?
pi_86956652
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Froyo = 2.2?
Dacht ik ook :?
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:27:36 #63
87334 lekzzz
pi_86958306
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dacht ik ook :?
Welkom :O
  woensdag 29 september 2010 @ 10:11:13 #64
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86971642
Echt erg. Sinds vanmorgen kan ik de andere kant van de lijn niet meer horen. Als ik iemand bel horen ze mij wel. Ik hun niet. Heb ik met en zonder headset. Maar muziek luisteren en alle andere geluiden werken wel. Waar zou het aan kunnen liggen? Ik vermoed dat ik perongeluk een instelling verbouwd heb, maar krijg niet gevonden welke.
pi_86973281
Hoe denken jullie over de Desire Z die binnenkort uitkomt in Nederland? :)
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_86974407
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe denken jullie over de Desire Z die binnenkort uitkomt in Nederland? :)
de beste desire ooit met fysiek toetsenbord!
  woensdag 29 september 2010 @ 11:52:36 #67
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_86974616
Kun je met de Desire ook op een netwerk met beveiligings type 802.1X?
Kan soms handig zijn op de HAN.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:06:45 #68
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_86977123
Welke toetsenbord gebruiken jullie op je desire? Ik heb swiftkey geinstalleerd, an sich wel fijn maar het kan beter denk ik.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:10:05 #69
36431 bleiblei
pi_86977236
Woei, niets veranderd aan instellingen, wel een aantal keer geswitched qua simkaart tussen mijn zakelijke nokia en prive desire en ik kan mijn voicemail wil afluisteren *O* .
Wazige bug :{ .
pi_86977356
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Elkouw het volgende:
Welke toetsenbord gebruiken jullie op je desire? Ik heb swiftkey geinstalleerd, an sich wel fijn maar het kan beter denk ik.
ik gebruik gewoon de standaard
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 14:06:36 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86979383
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik gebruik gewoon de standaard
dat
pi_86980642
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Echt erg. Sinds vanmorgen kan ik de andere kant van de lijn niet meer horen. Als ik iemand bel horen ze mij wel. Ik hun niet. Heb ik met en zonder headset. Maar muziek luisteren en alle andere geluiden werken wel. Waar zou het aan kunnen liggen? Ik vermoed dat ik perongeluk een instelling verbouwd heb, maar krijg niet gevonden welke.
Storing bij KPN.
pi_86980661
STATUS DATE
Order - Registration 23-9-2010
Logistics - In transport 25-9-2010
Order successfully executed 27-9-2010

Dit zijn de enige tracking gegevens over mijn tel bij dynafix... is dat normaal?

edit: Tamara vertelde me net dat ie gister is aangeboden bij de raparatieafdeling.

[ Bericht 17% gewijzigd door kikoooooo op 29-09-2010 14:55:44 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 15:17:25 #74
36431 bleiblei
pi_86982129
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Storing bij KPN.
Serieus ja? Ik dacht dat het aan mijn foon lag :') .
pi_86982302
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Serieus ja? Ik dacht dat het aan mijn foon lag :') .
Neuh, half Nederland ligt plat.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:27:00 #76
36431 bleiblei
pi_86982502
Mja, hier werkt het weer (Zeist), vanmorgen in Utrecht werkte het niet -O- .
pi_86983521
Swype blijft lekkerste vind ik.
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 15:50:20 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86983675
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:
STATUS DATE
Order - Registration 23-9-2010
Logistics - In transport 25-9-2010
Order successfully executed 27-9-2010

Dit zijn de enige tracking gegevens over mijn tel bij dynafix... is dat normaal?

edit: Tamara vertelde me net dat ie gister is aangeboden bij de raparatieafdeling.
Executed? Kweetnie. Ik heb die melding niet gehad afaik.
pi_86983934
zijn telefoon is door de shredder ;(
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 15:55:37 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86983979
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Salatrel het volgende:
zijn telefoon is door de shredder ;(
Executie :'( !
pi_86984212
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

Executie :'( !
bel john williams! uitstel van executie!
pi_86990869
Iemand een idee hoe de app heet waarmee je met je htc kunt pingen?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_86990926
Pingchat? Of Whatsapp, die heeft veel meer gebruikers.

Mijn phone is al een stapje verder..

quote:
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
pi_86990946
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Whatsapp.
pi_86992538
quote:

Google Talk.

Volgens mij is er geen enkele app waarmee je kunt 'pingen'. De ander moet ook altijd een applicatie hebben geïnstalleerd. Alleen zou ik niet weten wat het voordeel is van WhatApp boven bijvoorbeel GTalk of MSN etc.
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 20:16:29 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86994540
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Google Talk.

Volgens mij is er geen enkele app waarmee je kunt 'pingen'. De ander moet ook altijd een applicatie hebben geïnstalleerd. Alleen zou ik niet weten wat het voordeel is van WhatApp boven bijvoorbeel GTalk of MSN etc.
Werkt met andere platforms.
pi_86994869
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Renesite het volgende:

Werkt met andere platforms.
Google Talk kun je toch ook gewoon op de Blackberry en iPhone zetten?
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 20:42:10 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86995993
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Google Talk kun je toch ook gewoon op de Blackberry en iPhone zetten?
Heeft een wat kleinere doelgroep... Maar op zich werkt dat ook wel.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:28:11 #89
87334 lekzzz
pi_86998440
quote:
Gebruik gewoon Whatsapp, dat is het meest gebruikt op diverse besturingssystemen
pi_86999482
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
  woensdag 29 september 2010 @ 22:06:21 #91
87334 lekzzz
pi_87000761
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Vragende het volgende:
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
Ik gebruik het niet omdat je altijd verbinding moet maken. Voorheen weleens gebruikt en het werkte wel goed volgens mij. Wat ik dan ook heel leuk vind is streetview
pi_87004704
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?

Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ? :)

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties :)
pi_87005236
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?

Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ? :)

Hmmm tja, ik heb voor een 2 jarig abonnement gekozen omdat ik geen zin had om bij te betalen en doorgaans wel 2 jaar met een gsm doe (mijn afgelopen gsm was een Nokia E65 en die heb ik ruim 3 jaar gebruikt)..
pi_87007404
Klopt, als het goed is doe je toch minstens twee jaar met zo´n gsm. En het is in totaal natuurlijk vaak goedkoper om een tweejarig abonnement te nemen.
pi_87008317
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:

Ik neem zelf graag 1-jarige abonnement.

Reden 1: Gadget-freak
Reden 2: Flexibiliteit m.b.t. eventueel switchen van abonnement/provider
  donderdag 30 september 2010 @ 08:01:56 #96
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87009708
Hoi!

Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de HTC Desire (Silver). Het is verdomd even wennen als je die Nokia's gewend bent, en al helemaal als 't je eerste smartphone is mét internet. :')

In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk. :P

Paar vraagjes:

- Hoe kan je controleren welke Android software je draait?
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n screenprotector, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?

En er zullen vast nog wel meer vragen komen. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87009770
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:01 schreef Xebber het volgende:
Hoi!

Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de HTC Desire (Silver). Het is verdomd even wennen als je die Nokia's gewend bent, en al helemaal als 't je eerste smartphone is mét internet. :')

In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk. :P

Paar vraagjes:

- Hoe kan je controleren welke Android software je draait?
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n krasbestendig ding voor het scherm, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?

En er zullen vast nog wel meer vragen komen. :P
[Insert Tweakers reactie]
Lees de topicreeks eens goed door, daar zijn veel antwoorden te vinden.
[/Insert Tweakers reactie]
;)

Nu even serieus,
Vraag 1. Menu --> Instellingen --> Over de telefoon --> Software informatie

Vraag 2. Per persoon verschillend, bij mij is het: Advanced Task Killer, Astro (file manager), Barcode scanner, QuickOffice (en dan de volledige versie en niet de zooi die er standaard opstaat), RingPro, Touiteur.

Vraag 3. In mijn geval is het absolute noodzaak, aangezien mijn scherm anders snel vol krassen staat en dat vind ik niet mooi. Tevens heb ik een case-mate (de zwarte uitvoering) om het toestel heen ter bescherming.

P.S. Als jij een case-mate koopt hoef jij niet nog eens een screenprotector te kopen want die wordt erbij geleverd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 30-09-2010 08:19:58 ]
  donderdag 30 september 2010 @ 08:28:06 #98
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87009968
Ik ga geen 27 topics doorlezen, maar bedankt voor de info. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87009978
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:28 schreef Xebber het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen, maar bedankt voor de info. :Y
Was ook maar een grapje ;)
pi_87010072
advanced task killer is toch overbodig in 2.2 sowieso. want bij instellingen > applicaties kun je ook gewoon apps gedwongen stoppen.

kwam ik gisteren achter toen dolphin geen 1 pagina meer kon openen terwijl internet het wel gewoon deed in andere apps. even gedwongen stoppen en daarna werkte het weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')