Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat ik hem vandaag mag ophalen
je krijgt hem niet thuisbezorgdquote:Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat ik hem vandaag mag ophalen
quote:Op maandag 27 september 2010 08:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo ophalen? Bij de winkel ofzo?
Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.quote:Op maandag 27 september 2010 08:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt hem niet thuisbezorgddie van mij lag netjes in de brievenbus
Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?quote:Op maandag 27 september 2010 09:32 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Weet iemand hier misschien wanneer de HD ongeveer uit komt.
Het enigste klote is dat ik afstand moet doen van mijn iPhone waar ik 100 den euro's heb gestoken in de App Store.
Maar T-Mobile is geen optie.
ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgdquote:Op maandag 27 september 2010 08:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb hem ingeleverd bij een vodafone service plek. Dus zal hem daar ook moeten ophalen.
Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.quote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol. Waarom jailbreak je hem niet dan?
Tweede helft oktober ergens.quote:Op maandag 27 september 2010 10:35 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste iPhone de 2G al gejailbreakt en alles en deze keer wou ik liever alles gewoon normaal houden.
Maar jij weet ook niet wanneer de HD ongeveer uit kan komen?
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mijne is zojuist opgehaald. Weer terug naar de E71 van de baas. Ik mis hem nu al
misschien heeft ie evne moeite met je locatiebepaling? bij mij werkt hij wel gewoon namelijk. heb even handmatig update gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Mijn weerbericht ding doet het niet meer
quote:Op maandag 27 september 2010 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
ook oververhitting / spontane reboots / vastlopers?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, terug van vakantie waar het dagelijks 30 graden was.
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
Maandag wordt ie opgehaald... Hoop dat ik AMOLED terug krijg
In dit geval zat er een Dynafix hulppunt in de winkel. Dus vandaar.quote:Op maandag 27 september 2010 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem destijds ook ingeleverd bij een T-mobile shop maar kreeg hem gewoon thuisbezorgd
Check mijn reparatiestatus maarquote:
Laat maar, heb een beetje rondgekeken en het is allemaal veel te moeilijk met die Goldcard en alles. Wist niet dat de Desire beveiligd was tegen rooten, flauw van HTC.quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Hard_Feesten het volgende:
Weet iemand hoe het zit met Android updates als je je telefoon root? Moet je dan elke keer weer een nieuwe ROM installeren, of kan je updaten?
Als het erg ingewikkeld is root ik hem pas nadat 3.0 uitkomt.
Ahhh, wat een leuke tekstquote:
En bij mij begint ook het wachtenquote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Idd, wilde dit gisteren ook posten, maar de Desire wilde het bericht niet 'invoeren'. Het scherm ging steeds naar boven en postte niks.quote:
Dat ziet er leuk uit! En handig lijkt mijquote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ireyon het volgende:
Geen goede reclame die TT hè![]()
Overigens nog een apptip;
D-Centralize heeft sinds kort voor de meeste providers een Beltegoed app uitgebracht. Zeer aantrekkelijk vormgegeven en zelfs extra's zoals 2 gratis sms'jes per dag (Vodafone) werkt prima vanuit de app. Die euro meer dan waard. Ik wil geen creditcard-huilers gaan maar ergens anders huilen.
Heb nu de unrevoked methode gevonden, dat was makkelijk! Alleen het programmaatje downloaden en hij was binnen 10 minuten klaar.quote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Laat maar, heb een beetje rondgekeken en het is allemaal veel te moeilijk met die Goldcard en alles. Wist niet dat de Desire beveiligd was tegen rooten, flauw van HTC.
Wordt wel proppen hoor zo'n cd'tje in de Desirequote:Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
Hoe slikt de Desire makkelijk afspeellijstjes? Wou een samengestelde CD erin gooien, maar kan al die verschillende nummers niet per map pakken (alles staat nu kris kras door elkaar) maar ook niet een afspeellijst maken. Ik kan er een maken maar dan moet ik alle titels weten...
Iemand een ideetje?
Het zit al in een map eigenlijk... ik plak de map op mijn SD kaart maar vervolgems sorteert hij op artiestquote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt wel proppen hoor zo'n cd'tje in de Desire![]()
Werkt het niet om het in iTunes te importeren, dan krijg je de nummers automatisch en kan je er een afspeellijst in 1 map van maken.
Dan verander je de artiestennaam toch gewoon in Afspeellijst 1 ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het zit al in een map eigenlijk... ik plak de map op mijn SD kaart maar vervolgems sorteert hij op artiest! De map is kwijt.
Ik zag deze app inderdaad van de week ook, wat ik mij afvraag is als ik mijn telefoon hardreset, moet ik deze app dan opnieuw aanschaffen. De vraag geldt trouwens voor alle betaalde apps.quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ireyon het volgende:
D-Centralize heeft sinds kort voor de meeste providers een Beltegoed app uitgebracht. Zeer aantrekkelijk vormgegeven en zelfs extra's zoals 2 gratis sms'jes per dag (Vodafone) werkt prima vanuit de app. Die euro meer dan waard. Ik wil geen creditcard-huilers gaan maar ergens anders huilen.
Lijkt me niet, aangeschafte apps zijn bij je Google-account geregistreerd dus ze zullen vast wel onthouden dat je het al hebt gekocht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:53 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik zag deze app inderdaad van de week ook, wat ik mij afvraag is als ik mijn telefoon hardreset, moet ik deze app dan opnieuw aanschaffen. De vraag geldt trouwens voor alle betaalde apps.
Dat zou dus betekenen dat ik een aangeschafde app dus maar op één account kan gebruikenquote:Op dinsdag 28 september 2010 05:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangeschafte apps zijn bij je Google-account geregistreerd dus ze zullen vast wel onthouden dat je het al hebt gekocht.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
Hoe slikt de Desire makkelijk afspeellijstjes? Wou een samengestelde CD erin gooien, maar kan al die verschillende nummers niet per map pakken (alles staat nu kris kras door elkaar) maar ook niet een afspeellijst maken. Ik kan er een maken maar dan moet ik alle titels weten...
Iemand een ideetje?
quote:Music by doubleTwist is the best music, radio and video app.
Finds all the music on your phone and syncs music & video with the free doubleTwist app on Mac/PC.
Imports your iTunes playlists, music ratings & playcounts from your Mac/PC; sync music and play your audio and video podcasts!
wat wil je syncen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef stefan1187 het volgende:
Is de HTC Desire HD aan te raden i.c.m een iMAC ? I.v.m syncen enzo?
adressenboek enzo synct gewoon via internet met je google account. media en dergelijke kun je zoals ik eerder al postte doubletwist app + desktop versie voor gebruiken. die is er ook voor mac en kan ook gewoon je itunes bibliotheek lezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef stefan1187 het volgende:
Nja weet niet of dat nodig is met de HTC ? Maar sowieso ... is het te gebruiken met een iMac ? Ik heb nu een HTC Touch ProEn als ik iets op m'n computer wil zetten moet ik 'm syncen via een pc met windows. Omdat dat via activesync gaat.
Wat een heerlijk programma, gelijk gekocht. De website van vodafone vind ik traag en het lijkt net of niks goed wordt weergegeven maar deze app is echt meesterlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ireyon het volgende:
Kan ik dit ook gebruiken voor mijn Hi-Online abonnement? Zie het niet echt er tussen staan namelijk (of kijk ik weer scheef?)quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ireyon het volgende:
De Hyacint versie is voor Hi. Maar hij geeft volgens mij geen waarschuwing als je over je bundel heen gaat..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan ik dit ook gebruiken voor mijn Hi-Online abonnement? Zie het niet echt er tussen staan namelijk (of kijk ik weer scheef?)
Omdat ik paar keer al over mijn bundel ben heengegaan is dit misschien wel een puike oplossing
Surequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef LostFormat het volgende:
Gameboid, speelt dat een beetje lekker met het touchscreen? Aktiegames doen me sowieso niet zo veel maar dingen als rpg's zijn die te doen?
Ik gebruik een iMac en deze sluit goed aan bij de Desirequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef stefan1187 het volgende:
Is de HTC Desire HD aan te raden i.c.m een iMAC ? I.v.m syncen enzo?
Coderingstype kan gewoon op MPEG4 blijven staan hoor, daarboven bij Resolutie moet je even 1280x720 kiezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb al een tijdje de laatste Android firmware 2.2 geïnstalleerd maar ik heb geen flauw idee hoe ik bij de camera 720p HD recording aanzet, bij instellingen heb ik bij encoding type al H.264 aangevinkt maar ik heb net een testfilmpje gemaakt maar die is niet in 720p maar in 480p (standaard kwaliteit).
Iemand die kan helpen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, ik heb Froyo niet geïnstalleerd natuurlijk. Wat stom van mij.
de beste desire ooit met fysiek toetsenbord!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe denken jullie over de Desire Z die binnenkort uitkomt in Nederland?
ik gebruik gewoon de standaardquote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Elkouw het volgende:
Welke toetsenbord gebruiken jullie op je desire? Ik heb swiftkey geinstalleerd, an sich wel fijn maar het kan beter denk ik.
datquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon de standaard
Storing bij KPN.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Echt erg. Sinds vanmorgen kan ik de andere kant van de lijn niet meer horen. Als ik iemand bel horen ze mij wel. Ik hun niet. Heb ik met en zonder headset. Maar muziek luisteren en alle andere geluiden werken wel. Waar zou het aan kunnen liggen? Ik vermoed dat ik perongeluk een instelling verbouwd heb, maar krijg niet gevonden welke.
Neuh, half Nederland ligt plat.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik dacht dat het aan mijn foon lag.
Executed? Kweetnie. Ik heb die melding niet gehad afaik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:
STATUS DATE
Order - Registration 23-9-2010
Logistics - In transport 25-9-2010
Order successfully executed 27-9-2010
Dit zijn de enige tracking gegevens over mijn tel bij dynafix... is dat normaal?
edit: Tamara vertelde me net dat ie gister is aangeboden bij de raparatieafdeling.
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Whatsapp.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand een idee hoe de app heet waarmee je met je htc kunt pingen?
Google Talk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Werkt met andere platforms.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk.
Volgens mij is er geen enkele app waarmee je kunt 'pingen'. De ander moet ook altijd een applicatie hebben geïnstalleerd. Alleen zou ik niet weten wat het voordeel is van WhatApp boven bijvoorbeel GTalk of MSN etc.
Heeft een wat kleinere doelgroep... Maar op zich werkt dat ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk kun je toch ook gewoon op de Blackberry en iPhone zetten?
Gebruik gewoon Whatsapp, dat is het meest gebruikt op diverse besturingssystemenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik gebruik het niet omdat je altijd verbinding moet maken. Voorheen weleens gebruikt en het werkte wel goed volgens mij. Wat ik dan ook heel leuk vind is streetviewquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Vragende het volgende:
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
Hmmm tja, ik heb voor een 2 jarig abonnement gekozen omdat ik geen zin had om bij te betalen en doorgaans wel 2 jaar met een gsm doe (mijn afgelopen gsm was een Nokia E65 en die heb ik ruim 3 jaar gebruikt)..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
Ik neem zelf graag 1-jarige abonnement.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
[Insert Tweakers reactie]quote:Op donderdag 30 september 2010 08:01 schreef Xebber het volgende:
Hoi!
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de HTC Desire (Silver). Het is verdomd even wennen als je die Nokia's gewend bent, en al helemaal als 't je eerste smartphone is mét internet.
In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk.
Paar vraagjes:
- Hoe kan je controleren welke Android software je draait?
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n krasbestendig ding voor het scherm, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?
En er zullen vast nog wel meer vragen komen.
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 30 september 2010 08:28 schreef Xebber het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen, maar bedankt voor de info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |