Executed? Kweetnie. Ik heb die melding niet gehad afaik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:
STATUS DATE
Order - Registration 23-9-2010
Logistics - In transport 25-9-2010
Order successfully executed 27-9-2010
Dit zijn de enige tracking gegevens over mijn tel bij dynafix... is dat normaal?
edit: Tamara vertelde me net dat ie gister is aangeboden bij de raparatieafdeling.
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Whatsapp.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand een idee hoe de app heet waarmee je met je htc kunt pingen?
Google Talk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Werkt met andere platforms.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk.
Volgens mij is er geen enkele app waarmee je kunt 'pingen'. De ander moet ook altijd een applicatie hebben geïnstalleerd. Alleen zou ik niet weten wat het voordeel is van WhatApp boven bijvoorbeel GTalk of MSN etc.
Heeft een wat kleinere doelgroep... Maar op zich werkt dat ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk kun je toch ook gewoon op de Blackberry en iPhone zetten?
Gebruik gewoon Whatsapp, dat is het meest gebruikt op diverse besturingssystemenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik gebruik het niet omdat je altijd verbinding moet maken. Voorheen weleens gebruikt en het werkte wel goed volgens mij. Wat ik dan ook heel leuk vind is streetviewquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Vragende het volgende:
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
Hmmm tja, ik heb voor een 2 jarig abonnement gekozen omdat ik geen zin had om bij te betalen en doorgaans wel 2 jaar met een gsm doe (mijn afgelopen gsm was een Nokia E65 en die heb ik ruim 3 jaar gebruikt)..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
Ik neem zelf graag 1-jarige abonnement.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
[Insert Tweakers reactie]quote:Op donderdag 30 september 2010 08:01 schreef Xebber het volgende:
Hoi!
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de HTC Desire (Silver). Het is verdomd even wennen als je die Nokia's gewend bent, en al helemaal als 't je eerste smartphone is mét internet.
In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk.
Paar vraagjes:
- Hoe kan je controleren welke Android software je draait?
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n krasbestendig ding voor het scherm, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?
En er zullen vast nog wel meer vragen komen.
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 30 september 2010 08:28 schreef Xebber het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen, maar bedankt voor de info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |