Executed? Kweetnie. Ik heb die melding niet gehad afaik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:
STATUS DATE
Order - Registration 23-9-2010
Logistics - In transport 25-9-2010
Order successfully executed 27-9-2010
Dit zijn de enige tracking gegevens over mijn tel bij dynafix... is dat normaal?
edit: Tamara vertelde me net dat ie gister is aangeboden bij de raparatieafdeling.
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Whatsapp.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand een idee hoe de app heet waarmee je met je htc kunt pingen?
Google Talk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Werkt met andere platforms.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk.
Volgens mij is er geen enkele app waarmee je kunt 'pingen'. De ander moet ook altijd een applicatie hebben geïnstalleerd. Alleen zou ik niet weten wat het voordeel is van WhatApp boven bijvoorbeel GTalk of MSN etc.
Heeft een wat kleinere doelgroep... Maar op zich werkt dat ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Talk kun je toch ook gewoon op de Blackberry en iPhone zetten?
Gebruik gewoon Whatsapp, dat is het meest gebruikt op diverse besturingssystemenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik gebruik het niet omdat je altijd verbinding moet maken. Voorheen weleens gebruikt en het werkte wel goed volgens mij. Wat ik dan ook heel leuk vind is streetviewquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Vragende het volgende:
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
Hmmm tja, ik heb voor een 2 jarig abonnement gekozen omdat ik geen zin had om bij te betalen en doorgaans wel 2 jaar met een gsm doe (mijn afgelopen gsm was een Nokia E65 en die heb ik ruim 3 jaar gebruikt)..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
Ik neem zelf graag 1-jarige abonnement.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 1 of 2 jarig abonnement zal nemen i.c.m een HTC Desire HD.
Is de HTC Desire HD een telefoon waar je echt 2 jaar mee kunt doen ? Afgezien van het feit dat de telefoon na 2 jaar weleens kapot zou kunnen gaan (dat kan natuurlijk met elke telefoon) ?
Wat zijn de redenen voor degene die dat hebben gedaan om een 2 jarig i.p.v. een 1 jarig abonnement af te sluiten ?![]()
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
[Insert Tweakers reactie]quote:Op donderdag 30 september 2010 08:01 schreef Xebber het volgende:
Hoi!
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de HTC Desire (Silver). Het is verdomd even wennen als je die Nokia's gewend bent, en al helemaal als 't je eerste smartphone is mét internet.
In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk.
Paar vraagjes:
- Hoe kan je controleren welke Android software je draait?
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n krasbestendig ding voor het scherm, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?
En er zullen vast nog wel meer vragen komen.
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 30 september 2010 08:28 schreef Xebber het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen, maar bedankt voor de info.
Ik vind het handig, want er blijven op de achtergrond dingen draaien die ik graag uit wil hebben na gebruik. Zou mooi wezen dat als ik een applicatie weg klik dat deze ook afgesloten word. Ik mis het kruisje van Windowsquote:Op donderdag 30 september 2010 08:42 schreef kikoooooo het volgende:
Een task killer is sowieso overbodig in android. Zelfs de maker van ATK zegt dat tasks killen nergens voor nodig is.
Voor jullie is Whatsapp dan zeker handig: gratis berichten sturen naar elkaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:01 schreef Xebber het volgende:
In het begin vroeg ik me serieus af of je d'r ook nog mee kon smssen. Ik en vriendin zijn doof, dus zijn daar nogal van afhankelijk.
Paar vraagjes:
- Wat zijn de absolute 'must-have-apps'?
- Zo'n screenprotector, is dat iets wat handig is, of is dat totale onzin?
binnen nederland werkt het prima. internationaal is het niet echt handig omdat google navigation afhankelijk is van internet voor het kaartmateriaal dus met die roaming kosten kan het behoorlijk kostbaar worden. dan kun je beter een alternatief nemen waarmee je kaartmateriaal op je sd kaart zet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Vragende het volgende:
Hoe betrouwbaar is Google Navigation?
dat zal wel froyo zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Xebber het volgende:
Een systeemupdate van 91,8Mb. Dat gaat wel even duren.
En nee, ik heb geen WiFi in de buurt.![]()
WhatsApp had ik al gezien ja, die gaat zeker gebruikt worden.
En toch gaat mijn accu veel langer mee, dan wanneer ik task killer niet gebruik.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:42 schreef kikoooooo het volgende:
Een task killer is sowieso overbodig in android. Zelfs de maker van ATK zegt dat tasks killen nergens voor nodig is.
Ja, maar android killed ze zelf wanneer nodig. Met een taskkiller schop je dat proces alleen maar in de war.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het handig, want er blijven op de achtergrond dingen draaien die ik graag uit wil hebben na gebruik. Zou mooi wezen dat als ik een applicatie weg klik dat deze ook afgesloten word. Ik mis het kruisje van Windows
of je kijkt gewoon even bij de specificaties van de Desire en ziet daar wifi 802.11 b/g staan waardoor ik tot de conclusie kom dat het antwoord hoogstwaarschijnlijk nee is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Iemand een antwoord op deze vraag?
Bij de iPhone 3Gs staat bij de specificaties ook alleen 802.11 b/g maar met behulp van een Apple config tooltje is dit wel mogelijk. Vandaar mijn vraag of dit op een Desire ook mogelijk is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of je kijkt gewoon even bij de specificaties van de Desire en ziet daar wifi 802.11 b/g staan waardoor ik tot de conclusie kom dat het antwoord hoogstwaarschijnlijk nee is.
Ok... tja ik stelde deze vraag omdat ik even wilde weten of zo'n soort telefoon na 2 jaar niet gaat vervelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm tja, ik heb voor een 2 jarig abonnement gekozen omdat ik geen zin had om bij te betalen en doorgaans wel 2 jaar met een gsm doe (mijn afgelopen gsm was een Nokia E65 en die heb ik ruim 3 jaar gebruikt)..
ik heb nog nooit een telefoon kapot laten vallen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef kikoooooo het volgende:
Je laat je telefoon kapotvallen na 3 maanden en dan zit je er nog 21 maanden aan vast.
Neem aan dat je wel wat kaarsen had opgestoken en een varken had geslacht? Anders is het immers wel een mager ritueel.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een telefoon kapot laten vallen hoorik ga gewoon voorzichtig met mijn spullen om.
mijn N95 heb ik ritueel tegen de muur kapot gegooid toen ik mijn Desire binnenhad maar dat was eigen keuze
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel wat kaarsen hebt opgestoken en een varken hebt geslacht? Anders is het immers wel een mager ritueel.
Als je hem laat vallen maakt het niet uit of je nou een los toestel hebt gekocht of 1 hebt gekregen bij je abonnement, in beide gevallen ben je erg veel geld kwijt. In het eerste geval 400 euro voor een nieuwe telefoon en in het tweede geval een dergelijk bedrag voor hogere abonnementskosten.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen een 2 jarig abo nemen. Je laat je telefoon kapotvallen na 3 maanden en dan zit je er nog 21 maanden aan vast.
Het prijsverschil/bijbetalen is echt minimaal imo bij een 1 jarig abo.
Hoe leuk een telefoon ook is, na een half jaar gaan ze mij echt wel vervelen hoor.
Tegenwoordig koop ik alleen nog maar losse toestellen, want ik heb een simkaart van de baas
Dat is afhankelijk van je abonnement, tot 35 euro per maand heb je 250 mb, vanaf 35 per maand heb je 1GB als limiet. Ga je er overheen mag je extra betalen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:36 schreef stefan1187 het volgende:
Wat is de datalimiet eigenlijk bij Vodafone ? Ik kan er niet echt wijs uit worden. Als ik via belnu.nl kijk kan ik het geeneens vinden, en op de site van vodafone staat als je blox hebt je een limiet van 250 mb hebt (Dat lijkt me toch erg weinig voor een HTC Desire HD ?)
Als je dan boven de limiet gaat worden er dan extra kosten berekend of gaat je snelheid dan omlaag ?
Bij Vodafone ligt het eraan hoelang je je abonnement hebt.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:36 schreef stefan1187 het volgende:
Wat is de datalimiet eigenlijk bij Vodafone ? Ik kan er niet echt wijs uit worden. Als ik via belnu.nl kijk kan ik het geeneens vinden, en op de site van vodafone staat als je blox hebt je een limiet van 250 mb hebt (Dat lijkt me toch erg weinig voor een HTC Desire HD ?)
Als je dan boven de limiet gaat worden er dan extra kosten berekend of gaat je snelheid dan omlaag ?
Dan vraag ik me af wat je er mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mijWant ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit
Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekkingquote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mijWant ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit
Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Ik heb nu HI. Dat bevalt me opzich goed.. maar die raad je dus niet aan ?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekking
ja maar ik kijk eigelijk zelden youtube filmpjes op mijn telefoon. is de kwaliteit gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:16 schreef stefan1187 het volgende:
hmm ja als je youtube filmpjes kijkt dan stream je toch ? Of heb ik het verkeerd![]()
Tja ik weet gewoon niet echt wat de beste provider is i.c.m een HTC Desire HD.
Ik ben op zoek naar een provider waar je het meest mee uit je Desire HD kan halen.
Dat je niet telkens of te traag internet hebt, of dat je je telkens zorgen moet maken of je niet over je limiet heen gaat.
Ik moet flink mijn best doen om over de 1GB heen te gaan moet ik zeggen. Filmpjes kijken doe ik overigens weinig.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef stefan1187 het volgende:
Tja ik kan niet echt inschatten hoe snel je oer je limiet heen gaat... maar ik neem aan dat als je gewoon internet, beetje streamt... download.. dat je er toch vrij snel over heen gaat of niet ?
Kijk hier eens:quote:Op donderdag 30 september 2010 13:30 schreef stefan1187 het volgende:
Maar ik zie op bijvoorbeeld belnu.nl geen optie voor 1GB want ik heb gelezen dat je daar extra voor moet betalen. Ik neem aan dat de Bel-sms-Web optie die op belnu.nl staat gewoon 250mb is ?
Ja ik herinnerde me ineens weer dat ik in een artikel op tweakers had gelezen dat je bij duurdere abonnementen 1GB krijgt.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.vodafone.nl/mo(...)toestel/bel_sms_web/
Op de Desire is het ook gewoon mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Bij de iPhone 3Gs staat bij de specificaties ook alleen 802.11 b/g maar met behulp van een Apple config tooltje is dit wel mogelijk. Vandaar mijn vraag of dit op een Desire ook mogelijk is.
Kijk gewoon ff bij halfords of zo'n onderdelenhuis/winkel. Ik heb mijn houder bij action (¤2/3) en een 12volt adapter die 2x usb en 1x 12 volt uitspuwt (¤6).quote:Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet dat de vraag al vaker langs is geweest, maar nu moet ik er zelf aan geloven. Heeft iemand nog een tip voor een degelijke autohouder + lader?
Hoezo 200 eu? Wat was er kapot?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021. Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
Ehh... bij mij stond dat alles boven de 80eu gemeld moest worden etc etc etc...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021. Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een HTC Desire HD in combinatie zal nemen met HI of Vodafone.
HI omdat je buiten de bundel afgeknepen wordt i.p.v. dat je moet bijbetalen. (Ik ben nog steeds onzeker of je snel over de 1GB gaat). Dat je afgeknepen ipv moet bijbetalen geeft me toch een beter gevoel.
Vodafone omdat dat je dus niet hoeft bij betalen. Maar deze heeft weer sneller internet dan Hi.
Ik hoor van veel mensen dat ze T-mobile afraden... waarom ?
Zou iemand mij antwoord kunnen geven op deze vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |