abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87017570
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mij :P Want ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit :P Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Dan vraag ik me af wat je er mee gaat doen?
pi_87017662
Tja ik kan niet echt inschatten hoe snel je oer je limiet heen gaat... maar ik neem aan dat als je gewoon internet, beetje streamt... download.. dat je er toch vrij snel over heen gaat of niet ?
  donderdag 30 september 2010 @ 13:06:05 #128
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87017679
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mij :P Want ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit :P Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekking ;)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87017729
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekking ;)
Ik heb nu HI. Dat bevalt me opzich goed.. maar die raad je dus niet aan ?
pi_87017893
wat wil je streamen dan? t-mobile heeft weliswaar geen datalimiet maar wel een snelheidslimiet. over 3g bijvoorbeeld youtube kijken levert niet echt goede kwaliteit op... wil je streaming radio luisteren dan is de snelheid genoeg.
pi_87018043
hmm ja als je youtube filmpjes kijkt dan stream je toch ? Of heb ik het verkeerd :P
Tja ik weet gewoon niet echt wat de beste provider is i.c.m een HTC Desire HD.
Ik ben op zoek naar een provider waar je het meest mee uit je Desire HD kan halen.
Dat je niet telkens of te traag internet hebt, of dat je je telkens zorgen moet maken of je niet over je limiet heen gaat.
pi_87018093
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:16 schreef stefan1187 het volgende:
hmm ja als je youtube filmpjes kijkt dan stream je toch ? Of heb ik het verkeerd :P
Tja ik weet gewoon niet echt wat de beste provider is i.c.m een HTC Desire HD.
Ik ben op zoek naar een provider waar je het meest mee uit je Desire HD kan halen.
Dat je niet telkens of te traag internet hebt, of dat je je telkens zorgen moet maken of je niet over je limiet heen gaat.
ja maar ik kijk eigelijk zelden youtube filmpjes op mijn telefoon. is de kwaliteit gewoon niet goed genoeg voor.

maar radio streamen gaat prima. daarom vraag ik: wat wil je streamen?
pi_87018173
Tja als ik wil streamen zou ik youtube filmpjes streamen ... dat doe ik ook zelden.... maar ik hou er gewoon rekening mee. Dat ik met een bepaald abonnement me gewoon geen zorgen hoef te maken of ik over m'n limiet heen ga. Ik wil niet met het gevoel zitten dat ik straks een prachtige HTC Desire HD heb maar wel moet uitkijken voor eventuele hoge kosten. Gewoon geen beperkingen zeg maar.
pi_87018289
voorheen was vodafone dan de provider geweest maar dat is ook afgelopen door mensen die hun telefoon ook als modem voor hun pc gebruikten :')
pi_87018331
Tja jammer inderdaad.
pi_87018372
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef stefan1187 het volgende:
Tja ik kan niet echt inschatten hoe snel je oer je limiet heen gaat... maar ik neem aan dat als je gewoon internet, beetje streamt... download.. dat je er toch vrij snel over heen gaat of niet ?
Ik moet flink mijn best doen om over de 1GB heen te gaan moet ik zeggen. Filmpjes kijken doe ik overigens weinig.

Maar er zijn nog maar weinig providers die onbeperkt zijn, alleen T-mobile, maar die wil je sowieso niet. KPN/Hi hebben ook een FUP, die ligt rond de 800 mb, en daarna word je flink geknepen.

Daarbij hebben deze providers allemaal flink trager internet dan Vodafone.
pi_87018538
ok... dan ga ik toch maar eens serieus over Vodafone nadenken.
pi_87018605
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:30 schreef stefan1187 het volgende:
Maar ik zie op bijvoorbeeld belnu.nl geen optie voor 1GB want ik heb gelezen dat je daar extra voor moet betalen. Ik neem aan dat de Bel-sms-Web optie die op belnu.nl staat gewoon 250mb is ?
Kijk hier eens:

http://www.vodafone.nl/mo(...)toestel/bel_sms_web/
pi_87018675
quote:
Ja ik herinnerde me ineens weer dat ik in een artikel op tweakers had gelezen dat je bij duurdere abonnementen 1GB krijgt.

Te vroeg geschreeuwd :@
  donderdag 30 september 2010 @ 16:24:17 #140
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87025560
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Bij de iPhone 3Gs staat bij de specificaties ook alleen 802.11 b/g maar met behulp van een Apple config tooltje is dit wel mogelijk. Vandaar mijn vraag of dit op een Desire ook mogelijk is.
Op de Desire is het ook gewoon mogelijk :) Heb zelf ook veel gebruik gemaakt van het schoolnetwerk toen ik nog op Fontys zat.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_87027509
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.

Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021 :) . Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
pi_87028132
Ik weet dat de vraag al vaker langs is geweest, maar nu moet ik er zelf aan geloven. Heeft iemand nog een tip voor een degelijke autohouder + lader?
pi_87032759
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet dat de vraag al vaker langs is geweest, maar nu moet ik er zelf aan geloven. Heeft iemand nog een tip voor een degelijke autohouder + lader?
Kijk gewoon ff bij halfords of zo'n onderdelenhuis/winkel. Ik heb mijn houder bij action (¤2/3) en een 12volt adapter die 2x usb en 1x 12 volt uitspuwt (¤6).
pi_87034663
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.

Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021 :) . Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
Hoezo 200 eu? Wat was er kapot?
  Moderator donderdag 30 september 2010 @ 20:07:07 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_87034768
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:

Ehh... bij mij stond dat alles boven de 80eu gemeld moest worden etc etc etc...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 30 september 2010 @ 21:16:10 #146
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_87038199
heeft iemand een oplossing voor het volgende;

Als ik een mail met bijlage krijg op mn gmail en open deze op mijn desire (via de Gmaill app), dan kan ik enkel een voorbeeld zien van deze bijlage.
Dit is zoal bij muziek als bij documenten. Echter zou ik deze ook graag op willen slaan op mn mobiel, is dit mogelijk?
:)
pi_87039702
Zal wel niet aan HTC of Vodafone liggen maar op elke NS station dat ik tegenkom heb ik geen mobiel internet. Minder fijn... :(
pi_87039761
Ik zit te twijfelen of ik een HTC Desire HD in combinatie zal nemen met HI of Vodafone.
HI omdat je buiten de bundel afgeknepen wordt i.p.v. dat je moet bijbetalen. (Ik ben nog steeds onzeker of je snel over de 1GB gaat). Dat je afgeknepen ipv moet bijbetalen geeft me toch een beter gevoel.
Vodafone omdat dat je dus niet hoeft bij betalen. Maar deze heeft weer sneller internet dan Hi.

Ik hoor van veel mensen dat ze T-mobile afraden... waarom ?

Zou iemand mij antwoord kunnen geven op deze vragen ? :)
pi_87039919
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een HTC Desire HD in combinatie zal nemen met HI of Vodafone.
HI omdat je buiten de bundel afgeknepen wordt i.p.v. dat je moet bijbetalen. (Ik ben nog steeds onzeker of je snel over de 1GB gaat). Dat je afgeknepen ipv moet bijbetalen geeft me toch een beter gevoel.
Vodafone omdat dat je dus niet hoeft bij betalen. Maar deze heeft weer sneller internet dan Hi.

Ik hoor van veel mensen dat ze T-mobile afraden... waarom ?

Zou iemand mij antwoord kunnen geven op deze vragen ? :)
T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.
Ik zit niet een paar keer per week op mobiel internet en zit (sinds het begin van de maand) op het moment op 169,3 MB, ten opzichte van 1 GB is dat nog maar 16.5%.

EDIT: ik geloof als je boven de 1 GB uit wil komen dat je elke dag wel een paar uur op mobiel internet moet.
pi_87039930
Ik heb zelf meer dan genoeg aan die 1GB per maand heb ik afgelopen maanden gemerkt. En persoonlijk heb ik liever sneller internet dan onbeperkt en traag.

En de dekking en betrouwbaarheid van het netwerk van T-mobile laat te wensen over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')