Dan vraag ik me af wat je er mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mijWant ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit
Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekkingquote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef stefan1187 het volgende:
Ok dus Vodafone is eigenlijk niet aan te raden voor mijWant ik weet nooit wanneer ik over m'n limiet heen zit
Volgens mij ga ik echt snel over de 1GB heen.
Ik heb nu HI. Dat bevalt me opzich goed.. maar die raad je dus niet aan ?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat wordt dan T-Mobile voor jou... enige volgens mij die nog geen limiet heeft. Nadeel is de dekking
ja maar ik kijk eigelijk zelden youtube filmpjes op mijn telefoon. is de kwaliteit gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:16 schreef stefan1187 het volgende:
hmm ja als je youtube filmpjes kijkt dan stream je toch ? Of heb ik het verkeerd![]()
Tja ik weet gewoon niet echt wat de beste provider is i.c.m een HTC Desire HD.
Ik ben op zoek naar een provider waar je het meest mee uit je Desire HD kan halen.
Dat je niet telkens of te traag internet hebt, of dat je je telkens zorgen moet maken of je niet over je limiet heen gaat.
Ik moet flink mijn best doen om over de 1GB heen te gaan moet ik zeggen. Filmpjes kijken doe ik overigens weinig.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef stefan1187 het volgende:
Tja ik kan niet echt inschatten hoe snel je oer je limiet heen gaat... maar ik neem aan dat als je gewoon internet, beetje streamt... download.. dat je er toch vrij snel over heen gaat of niet ?
Kijk hier eens:quote:Op donderdag 30 september 2010 13:30 schreef stefan1187 het volgende:
Maar ik zie op bijvoorbeeld belnu.nl geen optie voor 1GB want ik heb gelezen dat je daar extra voor moet betalen. Ik neem aan dat de Bel-sms-Web optie die op belnu.nl staat gewoon 250mb is ?
Ja ik herinnerde me ineens weer dat ik in een artikel op tweakers had gelezen dat je bij duurdere abonnementen 1GB krijgt.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.vodafone.nl/mo(...)toestel/bel_sms_web/
Op de Desire is het ook gewoon mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Bij de iPhone 3Gs staat bij de specificaties ook alleen 802.11 b/g maar met behulp van een Apple config tooltje is dit wel mogelijk. Vandaar mijn vraag of dit op een Desire ook mogelijk is.
Kijk gewoon ff bij halfords of zo'n onderdelenhuis/winkel. Ik heb mijn houder bij action (¤2/3) en een 12volt adapter die 2x usb en 1x 12 volt uitspuwt (¤6).quote:Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet dat de vraag al vaker langs is geweest, maar nu moet ik er zelf aan geloven. Heeft iemand nog een tip voor een degelijke autohouder + lader?
Hoezo 200 eu? Wat was er kapot?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021. Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
Ehh... bij mij stond dat alles boven de 80eu gemeld moest worden etc etc etc...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef svefn het volgende:
Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021. Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een HTC Desire HD in combinatie zal nemen met HI of Vodafone.
HI omdat je buiten de bundel afgeknepen wordt i.p.v. dat je moet bijbetalen. (Ik ben nog steeds onzeker of je snel over de 1GB gaat). Dat je afgeknepen ipv moet bijbetalen geeft me toch een beter gevoel.
Vodafone omdat dat je dus niet hoeft bij betalen. Maar deze heeft weer sneller internet dan Hi.
Ik hoor van veel mensen dat ze T-mobile afraden... waarom ?
Zou iemand mij antwoord kunnen geven op deze vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |