dat snap ik maar is typisch een vraag die in elk topic op elke pagina zo ongeveer voorbij komtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
okeej ik rpobeerde gewoon wat normale reacties te krijgen over wat jullie vinden wat het beste is aan de desire of wat de beste app is ofzo. maarja als ik dit soort reacties krijg ^^
Hmmm...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef Qwea het volgende:spontane reboot gehad.
Ik denk dat dat ding maar eens nach htc terug gaat
Hij reset eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:
apps opschrijven?
je app history is toch gewoon zichbaar onder het kopje downloads in de market?
Ah ok. Viel me niet op. Heb alles nu netjes op papiertje staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ja weet ik maar je market history is volgens mij gekoppeld aan je google account en niet aan je telefoon.
ik kon na een harde reset gewoon weer naar market en onder downloads alles opnieuw installeren
Maar goed, het hoort niet....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Had ik ook soms: wat ik dan doe is eventjes alles opslaan (contacten etc.) en vervolgens ook alle apps eventjes opschrijven + instellingen en dan een harde reset doen. Opstarten met volume omlaag en bovenste knop. Vervolgens in het menu de onderste optie.
Daarna had ik het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef UncleSam het volgende:
Waar kan je die Whatsapp beta bestellen? Kan m nergens vinden..
Euhhh. Heb hem ergens weggedownload > http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:
Ik heb zelf een keer de moeite genomen ze op de PC over te nemen binnen de contactpersonen van Google. Dat synct heerlijk 1:1. Je kunt daar ook je contacten importeren:quote:foto Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog advies wat de beste manier is om de contacten op mijn WM phone over te zetten naar mijn Android phone?
quote:We ondersteunen het importeren van CSV-bestanden vanuit Outlook, Outlook Express, Yahoo! Mail, Hotmail, Eudora en enkele andere toepassingen. We ondersteunen ook het importeren van vCard vanuit toepassingen als het Apple-adresboek.Meer informatie
Selecteer een CSV- of vCard-bestand om te uploaden:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef resque het volgende:
volgens mij wordt die history gewist hoor van je downloadapps... ik heb dat rijtje nooit gevonden onder downloads, vanaf een eerste boot....
Neem AppBrain, heb je al je apps altijd als back-upquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:
apps opschrijven?
je app history is toch gewoon zichbaar onder het kopje downloads in de market?
En die gaat NIET verwijderd worden met een harde restore?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
[..]
Neem AppBrain, heb je al je apps altijd als back-up
Nee want je slaat je apps online op. Daarvandaan kan je ze weer terug syncen op je telefoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die gaat NIET verwijderd worden met een harde restore?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop