Inmiddels wel hoor, maar een hoop dingen kun je ook via de pc downloaden. (Dacht ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef GieJay het volgende:
[..]
jij hebt je serieus nog niet aangemeld bij de market? Dan doe je inderdaad heel weinig met je mobiel
Raar met die van mij kon het nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Kan nog niet met de beta-versie. Dit wordt langzamerhand uitgebreid
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef LostFormat het volgende:
Jullie kunnen me vast verder helpen. Ik kan swype wel vinden maar verschillende versies. Welke heb ik nodig voor m'n desire?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:26 schreef GieJay het volgende:
Hier swype:
http://dl.dropbox.com/u/9605890/Swype_1.60.36.8214_WVGA.apk
Heb je ook niet nodig, gewoon een longpress in je tekstveld, dan invoer methode kiezen en dan swype kiezen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:57 schreef LostFormat het volgende:
Dank u, ik ben scheel.
Edit: hmm, geïnstalleerd en ik zie nergens een icoontje?
Eerst nog naar instellingen, toetsenbord en taal, en dan swype aantikken, en evt nog de nederlandse taal even instellenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig, gewoon een longpress in je tekstveld, dan invoer methode kiezen en dan swype kiezen....
Welke gebruik je daarvoor? Ik heb op dit moment remote desktop van xtralogic, werkt perfectquote:
Welke Radio heb jij nu gebruikt? Mijn batterij gaat namelijk ook niet zo lang mee maar ik heb de ROM gebruikt die je in veel tutorials ziet. Ik was er vanuit gegaan dat dit de nieuwste is..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef GieJay het volgende:
Batterij is nu een stuk beter na het flashen van de nieuwste radio
Na 8 uur gebruik (wat smsjes, bellen, google maps icm gps) nu op 70 procent.
Heb verder juicedefender geinstalleerd (min 245, max 850 mhz).
Ben nu redelijk tevreden, zou mooi zijn als ik er gewoon 2 dagen mee kan halen!
RealVNC en androidVNCquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Welke gebruik je daarvoor? Ik heb op dit moment remote desktop van xtralogic, werkt perfect
Ik heb geen goeie gratis vnc client kunnen vinden geloof ik.. Of in ieder geval geen RDP client..quote:
Ik zeg met pek en veren in een bolderkar door de stad rijden! Dit is heiligschennis!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
M'n vriendin heeft mijn Desire laten vallenNu zit er een mooie put naast de luidspreker waar de lak er af is. Net 2 maanden oud en was er verdomme zo zuinig op omdat ik 'm zo mooi vond
Beetje kut dat het ook niet onder garantie valt
RealVNC heeft een gratis server versiequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie gratis vnc client kunnen vinden geloof ik.. Of in ieder geval geen RDP client..
Gohquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
Koop gewoon een nieuw achterkantje in de HTC store en je probleem is voor een paar tientjes opgelost.:)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
M'n vriendin heeft mijn Desire laten vallenNu zit er een mooie put naast de luidspreker waar de lak er af is. Net 2 maanden oud en was er verdomme zo zuinig op omdat ik 'm zo mooi vond
Duh denk je dat ik dat niet weetquote:
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taalquote:
Zou kunnen, gebruik het zelf niet. Ik quote alleen maar wat er eerder gepost is in dit topic zoals je ziet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taal
'quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:14 schreef retorbrapi het volgende:
Die wallpapers!! Hoe serieus kan je het nemen
![]()
Geeft niet maar ik dacht scheelt weer ruimte, aangezien je hem intern moet installeren en niet op de sd. Althans ik kan hem niet op de sd installeren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou kunnen, gebruik het zelf niet. Ik quote alleen maar wat er eerder gepost is in dit topic zoals je ziet.
Ik ook niet. Moet ook zeggen dat mijn telefoon nog helemaal standaard is, afgezien van de apps natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Geeft niet maar ik dacht scheelt weer ruimte, aangezien je hem intern moet installeren en niet op de sd. Althans ik kan hem niet op de sd installeren.
Ah en waar is de 3,5mb versie te vinden? De Swype die ik heb neemt momenteel 19mb in beslag..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taal
Toen ik vorige maand besloot een Desire te kopen was Phonehouse goedkoper dan Hi, kreeg ik alleen wel een nieuw nummer. Bij het opzeggen van mijn oude Hi-abbo (waarbij ik haast geen korting kreeg bij een verlening omdat ik altijd netjes in de bundel blijf) kreeg ik nog een vrij scherpe aanbieding. Niet op ingegaan vanwege de levertijd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
Mag zaterdag eindelijjk mijn abbo verlengen en dus de Desire bestellen! Bij Hi, waar 'ie niet op voorraad is(wil via hen bestellen omdat dat goedkoper is)
Iemand een idee wanneer er weer een lading binnenkomt bij hen?
En nog tips hoe ik korting aangeboden kan krijgen?Gewoon bellen en om korting vragen zal denk ik niet werken
Ik heb die ergens... momentje. Je hebt PM.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah en waar is de 3,5mb versie te vinden? De Swype die ik heb neemt momenteel 19mb in beslag..
Die werkt toch niet meer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb die ergens... momentje. Je hebt PM.
bij mij wel, de talen zijn er niet alleen NL en Engelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die werkt toch niet meer?
Ik gebruik ook de 12mb versie nu, omdat de oude 3,5mb het niet meer deed meen ik.
En wat is het verschil? Die mb's moeten ergens gecompenseerd worden toch?
Lukt niet te activerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja. In applicatiebeheer kun je dat weer terugzetten.
De voorkant is toch niet los te bestellen dacht ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Duh denk je dat ik dat niet weetDesalniettemin vind ik het nog wel kut.
Overigens is het niet de achterkant, maar de voorkant. Kan wel een nieuwe behuizing vinden, maar ga het toch maar niet zelf proberen te vervangen.
Gelukt bij launcherpro moet je standaard waarden uitzettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
bij mij wel, de talen zijn er niet alleen NL en Engels
[..]
Lukt niet te activeren
okeej ik rpobeerde gewoon wat normale reacties te krijgen over wat jullie vinden wat het beste is aan de desire of wat de beste app is ofzo. maarja als ik dit soort reacties krijg ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
ik zou hem stukgooien tegen de muur en een iPhone nemen
dan is het namelijk normaal dat iemand anders beslist wat jij wel of niet met je telefoon doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |