Dus......quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Het wordt nog geleverd met 2.1 toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Jaheur het volgende:
• Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
Moet dat niet Froyo zijn
Dat lijkt me erg vreemdquote:foto Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Mij ook.. niet zo gek dat ik anderhalve week na het ingaan van de nieuwe week, van mijn abbo, een sms kreeg dat ik al over de 80% zit (hi)quote:
Jemiequote:foto Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangen
Ook echt of een flaw?quote:foto Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.34 gb hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, dat werkt via de computer lees ik?![]()
Dan moet ik dus telkens wanneer ik een app op de SD card wil hebben het .apk pakketje via de pc installeren.. Niet gebruiksvriendelijk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Software van derden boeit me niet, ik heb mijn telefoon echt nooit aan een pc hangen. Dat HTC pakket heb ik ook nog nooit geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik heb afgelopen week 15.38MB gebruikt.
Dat kan echt niet hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zit op het moment in Mexico maar mijn klok/weerwidget geeft nog steeds Haarlemmermeer (schiphol) aan als mijn huidige locatie. Ik heb met gps contact gemaakt en mijn locatie wordt in de maps app wel goed weergegeven. Hoe kan ik dat kekke klokje instellen op de goeie locatie?
Gewoon weer opnieuw bekijken bij je software:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Darkmello het volgende:
Waar kun je je updates zien? 'k Kreeg een melding om FroYo te installeren die ik perongeluk heb weggeklikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop