Dus......quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Het wordt nog geleverd met 2.1 toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Jaheur het volgende:
• Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
Moet dat niet Froyo zijn
Dat lijkt me erg vreemdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Mij ook.. niet zo gek dat ik anderhalve week na het ingaan van de nieuwe week, van mijn abbo, een sms kreeg dat ik al over de 80% zit (hi)quote:
Jemiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangen
Ook echt of een flaw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.34 gb hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, dat werkt via de computer lees ik?![]()
Dan moet ik dus telkens wanneer ik een app op de SD card wil hebben het .apk pakketje via de pc installeren.. Niet gebruiksvriendelijk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Software van derden boeit me niet, ik heb mijn telefoon echt nooit aan een pc hangen. Dat HTC pakket heb ik ook nog nooit geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik heb afgelopen week 15.38MB gebruikt.
Dat kan echt niet hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zit op het moment in Mexico maar mijn klok/weerwidget geeft nog steeds Haarlemmermeer (schiphol) aan als mijn huidige locatie. Ik heb met gps contact gemaakt en mijn locatie wordt in de maps app wel goed weergegeven. Hoe kan ik dat kekke klokje instellen op de goeie locatie?
Gewoon weer opnieuw bekijken bij je software:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Darkmello het volgende:
Waar kun je je updates zien? 'k Kreeg een melding om FroYo te installeren die ik perongeluk heb weggeklikt
Het is andersom, taken worden (helaas) niet gesyncd met de standaard applicaties. Er is wel een Exchange Suite beschikbaar, die kost alleen iets van 30 euro in Market ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef MuRKie het volgende:
Hoe kan ik mijn taken syncen en in android terug vinden? Zit dat wel standaard in de exchange? In het vorige deel werd er gezegd dat de takenlijst wel werkte maar de agenda niet. Ik kan de takenlijst alleen niet terug vinden..
Denk je ook even aan je datakosten en roaming enzo? 1mb in Mexico downloaden kan aardig in de kosten lopen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zit op het moment in Mexico maar mijn klok/weerwidget geeft nog steeds Haarlemmermeer (schiphol) aan als mijn huidige locatie. Ik heb met gps contact gemaakt en mijn locatie wordt in de maps app wel goed weergegeven. Hoe kan ik dat kekke klokje instellen op de goeie locatie?
Type deze post nog eens, nadat je je ochtendkoffie hebt gedronken, misschien dat we het dan wel snappen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:38 schreef Salatrel het volgende:
anywej: mijn scherm gaat niet meer vanzelf uithet scherm gaat wel en die energie besparende modus maar niet helemaal uit (of het duurt zo lang dat ik het inmiddels is opgevallen dat het scherm nog aanstaat en ik hem handmatig uitzet)
kan ook geen instelling vinden alleen time-out scherm maar die staat op 1 minuut....
Ik zit ook op 1,5 gb ofzo. Maar nou heb ik 'm ook gebruikt als wifi hotspotquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik heb afgelopen week 15.38MB gebruikt.
nou als je telefoon aan staat. scherm aan enzo je je legt hem neer omdat ze er niets mee doet. dan word na een korte periode je scherm donkerder om energy te besparen maar gaat he scherm nog niet uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef Adolecens het volgende:
Type deze post nog eens, nadat je je ochtendkoffie hebt gedronken, misschien dat we het dan wel snappen...
gelukkig dat je niet per MB bij hoeft te betalenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef Fendy het volgende:
net rekening van juli ontvangen en even telsommetje gedaan.
Mijn dataverbruik over juli is (tromgeroffel)
14.594.421
Dus 14 en een halve gig
Whehe, ja...dat wordt in de toekomst wel anders dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig dat je niet per MB bij hoeft te betalen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Software van derden boeit me niet, ik heb mijn telefoon echt nooit aan een pc hangen. Dat HTC pakket heb ik ook nog nooit geïnstalleerd.
Ik kopieer via ES File Explorer een .apk pakketje naar mijn telefoon en installeer rechtstreeks vanaf de telefoon. Vind het onzinnig om een veredelde minicomputer aan een computer te hangen om software op te moeten installeren.
Ik gebruik Dropbox, wat een superapplicatie is datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.
als je Gtasks download en de agendawidget kan het wel. dan zie je in die widget zowel je afspraken van je agenda en je takenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is andersom, taken worden (helaas) niet gesyncd met de standaard applicaties. Er is wel een Exchange Suite beschikbaar, die kost alleen iets van 30 euro in Market ofzo![]()
[..]
Op dit moment nog niet... voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
Is er eigenlijk een andere manier om apps te kopen dan met een credit card?
Ik heb zelf geen credit card en ben wel een paar apps tegen gekomen die me tof leken, maar waarvoor je moet betalen
Paypal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet... voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.
dan betaal ik liever met creditcardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.
True, ik gebruik het voor documenten die ik wil opslaan. Met de mobiele Android applicatie kan ik het onderweg ook nog even doornemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik Dropbox, wat een superapplicatie is dat
Ik zet de APK's in mijn dropbox op mijn pc, en installeer ze via de dropbox op mijn desire.
Geniale applicatie
Ik heb daarom ook internet en gps aan staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.
Ze hebben hier ook WiFiquote:Denk je ook even aan je datakosten en roaming enzo? 1mb in Mexico downloaden kan aardig in de kosten lopen!
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijdje geleden (voor Fok-termen, een hele tijd geleden) had ik een vraag over het weer op je homescreen.
Deze update niet meer automatisch bij mij (het kwam na het updaten naar Froyo, enkele dagen later geloof ik of direct weet ik niet meer). Ik heb automatisch updaten aanstaan, maar kijk ik nog een keer staat ie weer uitgevinkt. Kortom, automatisch updaten blijft on aangevinkt. Een poster voor mij had hetzelfde probleem.
Nou weet ik niet of hier antwoord op is gegeven, maar weet iemand de oplossing van mijn tamelijk irritante probleem?
ey, thanks. Het werkt weer!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.
Nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef msnk het volgende:
Maand lang helemaal geen bericht, niet eens een status update van Vodafone (nog steeds niet trouwens). Word ik opeens gebeld door Online Pakketdienst dat ze vrijdag langskomen met mijn nieuwe pokkie!
Dat zou dan betekenen dat ik bij de FUP-users hoor nietwaar, hoewel ik nog steeds twijfel of het uberhaupt veel meer wordt dan de nieuwe vastgestelde datalimiet.
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-usersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die gaan pas in September van kracht.
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-users?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
Er komt een strenge FUP en die gaat vanaf september in. Je hoort dan nog bij het "oude" systeem inderdaad met een "soepele" FUP. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Oww, ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Pfew, gelukkig maar danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oww, ja je hebt gelijk. Sorry, nu haal ik zelf even de zaken door elkaar. Maar Vodafone hanteert dan wel een FUP maar is praktisch onbeperkt voor de huidige klanten.
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Mijn abbo loopt in januari af en 6 september is de "3 maanden verlang datum", dus vandaar...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Toch?
Uhuh, HI zit nu op een grens van 250mb ofzo. Ik zal eens gaan kijken. Ik wilde eigenlijk met mijn kosten omlaag, omdat ik bijna nooit bel & bij HI eindeloos SMS en internet er op heb zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Crank het volgende:
Iemand die nog zo silicone bumper gebruikt voor de desire? staat er één op de pda shop is dat wat?
[ afbeelding ] en die is gladder en dunner. Bevalt mij prima.
Inderdaad koop zo'n gel case voor je HTC Desire op Ebay, veel beter dan die andere, die had een vriend van mij gekocht voor een andere telefoon en die ging op een gegeven moment te flubberen, hij was uitgerekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.
Ik heb de Desire altijd in mijn broekzak en ik vind die dingen te stroef en te dik. Ik heb nu een Gel Case.
Die is wat gladder en dunner.
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
De applicatie moet het dan wel ondersteunen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die een hoesje om hun telefoon doen. Dat maakt hem dik lelijk en onhandig. Gebruikerssporen horen er nou eenmaal bij.
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?
2 dan, het is superdun leer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Jawel hoor.. Je bent het contract een maand geleden aangegaan of hebt hem toen verlengd.. Toen was dat datalimiet nog niet eens in zicht..quote:
Ik heb 4 apps ofzo die dat kunnen.. Wel de kleinste apps die ik heb maargoedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manier
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Ook dat snap ik niet. Maargoed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.
Ik heb nu een Touch Pro en er zitten wel een aantal grote krassen op. Had ik makkelijk kunnen voorkomen door een simpele plastic laagje eroverheen te plakken die je amper ziet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Maargoed.
Mijn vriendin had vanavond ook al problemen met de buienradar app..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
en daardoor ook de grafiek blijft staan op 19:55.
Focking irritant![]()
Geen idee, maar ik heb er ook last van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
Focking irritant![]()
Werkt weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb er ook last van.
Ik had het ook, telefoon diverse malen aan en uit gezet, mocht niet baten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
er is een update uitgebrachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor!
Tweets is gewoon platte tekst en daar praatje eerder in kb, dan mb en mailtjes..?
Zou alleen kunnen als je in die periode bijlagen in mails hebt gehad ter grootte van 1,34 gb en dat lijkt me sterk(Daarnaast staat het standaard uit dat ie onbeperkt bijlagen ophaalt)
Ik zou de boel eens goed nalopen als ik jouw was
En hoe komt het dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
er is een update uitgebracht
Mijn Batterij heeft (ook) kuren. Hij ging om half 6 vd oplader en is nu voor de helft leeg, terwijl ik er bijna niets mee heb gedaan.
Edit: ik zie het al hoe het komt
Welcome to the botnetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
ik zet snachts internet uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zet snachts internet uitdan word ik ook niet wakker als er mail binnenkomt
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Ah, gevonden. Dankquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??
daar staan ze voor mobiel internet, wifi, bluetooth en gps
Das waar ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ik![]()
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef _Flea_ het volgende:
Zitten jullie ook nog steeds de hele dag met dat ding te pielen?
Ik heb 'm nu zo'n 3 maanden en doe er superveel mee.
Mailen, apps als buienradar, navigeren, games, social networking, muziek incl. scrobbelen voor Last.fm en uiteraard bellen en smssen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |