dan betaal ik liever met creditcardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.
True, ik gebruik het voor documenten die ik wil opslaan. Met de mobiele Android applicatie kan ik het onderweg ook nog even doornemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik Dropbox, wat een superapplicatie is dat
Ik zet de APK's in mijn dropbox op mijn pc, en installeer ze via de dropbox op mijn desire.
Geniale applicatie
Ik heb daarom ook internet en gps aan staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.
Ze hebben hier ook WiFiquote:Denk je ook even aan je datakosten en roaming enzo? 1mb in Mexico downloaden kan aardig in de kosten lopen!
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijdje geleden (voor Fok-termen, een hele tijd geleden) had ik een vraag over het weer op je homescreen.
Deze update niet meer automatisch bij mij (het kwam na het updaten naar Froyo, enkele dagen later geloof ik of direct weet ik niet meer). Ik heb automatisch updaten aanstaan, maar kijk ik nog een keer staat ie weer uitgevinkt. Kortom, automatisch updaten blijft on aangevinkt. Een poster voor mij had hetzelfde probleem.
Nou weet ik niet of hier antwoord op is gegeven, maar weet iemand de oplossing van mijn tamelijk irritante probleem?
ey, thanks. Het werkt weer!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.
Nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef msnk het volgende:
Maand lang helemaal geen bericht, niet eens een status update van Vodafone (nog steeds niet trouwens). Word ik opeens gebeld door Online Pakketdienst dat ze vrijdag langskomen met mijn nieuwe pokkie!
Dat zou dan betekenen dat ik bij de FUP-users hoor nietwaar, hoewel ik nog steeds twijfel of het uberhaupt veel meer wordt dan de nieuwe vastgestelde datalimiet.
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-usersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die gaan pas in September van kracht.
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-users?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
Er komt een strenge FUP en die gaat vanaf september in. Je hoort dan nog bij het "oude" systeem inderdaad met een "soepele" FUP. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Oww, ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Pfew, gelukkig maar danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oww, ja je hebt gelijk. Sorry, nu haal ik zelf even de zaken door elkaar. Maar Vodafone hanteert dan wel een FUP maar is praktisch onbeperkt voor de huidige klanten.
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Mijn abbo loopt in januari af en 6 september is de "3 maanden verlang datum", dus vandaar...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Toch?
Uhuh, HI zit nu op een grens van 250mb ofzo. Ik zal eens gaan kijken. Ik wilde eigenlijk met mijn kosten omlaag, omdat ik bijna nooit bel & bij HI eindeloos SMS en internet er op heb zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Crank het volgende:
Iemand die nog zo silicone bumper gebruikt voor de desire? staat er één op de pda shop is dat wat?
[ afbeelding ] en die is gladder en dunner. Bevalt mij prima.
Inderdaad koop zo'n gel case voor je HTC Desire op Ebay, veel beter dan die andere, die had een vriend van mij gekocht voor een andere telefoon en die ging op een gegeven moment te flubberen, hij was uitgerekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.
Ik heb de Desire altijd in mijn broekzak en ik vind die dingen te stroef en te dik. Ik heb nu een Gel Case.
Die is wat gladder en dunner.
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
De applicatie moet het dan wel ondersteunen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die een hoesje om hun telefoon doen. Dat maakt hem dik lelijk en onhandig. Gebruikerssporen horen er nou eenmaal bij.
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?
2 dan, het is superdun leer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Jawel hoor.. Je bent het contract een maand geleden aangegaan of hebt hem toen verlengd.. Toen was dat datalimiet nog niet eens in zicht..quote:
Ik heb 4 apps ofzo die dat kunnen.. Wel de kleinste apps die ik heb maargoedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manier
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Ook dat snap ik niet. Maargoed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.
Ik heb nu een Touch Pro en er zitten wel een aantal grote krassen op. Had ik makkelijk kunnen voorkomen door een simpele plastic laagje eroverheen te plakken die je amper ziet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |