Dus......quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Het wordt nog geleverd met 2.1 toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Jaheur het volgende:
• Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
Moet dat niet Froyo zijn
Dat lijkt me erg vreemdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
Ik gebruik NetCounter, maar ik kijk nu net voor het eerst op mijn telefoon vandaag en ik zie dat ik 303.94MB gebruikt vandaag alleen
Ik heb dus niks op mijn telefoon gedaan he
Mij ook.. niet zo gek dat ik anderhalve week na het ingaan van de nieuwe week, van mijn abbo, een sms kreeg dat ik al over de 80% zit (hi)quote:
Jemiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen week 828mb verzonden en ontvangen
Ook echt of een flaw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.34 gb hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, dat werkt via de computer lees ik?![]()
Dan moet ik dus telkens wanneer ik een app op de SD card wil hebben het .apk pakketje via de pc installeren.. Niet gebruiksvriendelijk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Salatrel het volgende:
NEE WANT T-MOBILE HEEFT NOG STEEDS GEEN 2.2 STERVENDEHOERENKANKERPROVIDER
Software van derden boeit me niet, ik heb mijn telefoon echt nooit aan een pc hangen. Dat HTC pakket heb ik ook nog nooit geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik heb afgelopen week 15.38MB gebruikt.
Dat kan echt niet hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tweets worden om de zoveel minuten opgehaald en flink wat mailtjes denk ik.
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zit op het moment in Mexico maar mijn klok/weerwidget geeft nog steeds Haarlemmermeer (schiphol) aan als mijn huidige locatie. Ik heb met gps contact gemaakt en mijn locatie wordt in de maps app wel goed weergegeven. Hoe kan ik dat kekke klokje instellen op de goeie locatie?
Gewoon weer opnieuw bekijken bij je software:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Darkmello het volgende:
Waar kun je je updates zien? 'k Kreeg een melding om FroYo te installeren die ik perongeluk heb weggeklikt
Het is andersom, taken worden (helaas) niet gesyncd met de standaard applicaties. Er is wel een Exchange Suite beschikbaar, die kost alleen iets van 30 euro in Market ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef MuRKie het volgende:
Hoe kan ik mijn taken syncen en in android terug vinden? Zit dat wel standaard in de exchange? In het vorige deel werd er gezegd dat de takenlijst wel werkte maar de agenda niet. Ik kan de takenlijst alleen niet terug vinden..
Denk je ook even aan je datakosten en roaming enzo? 1mb in Mexico downloaden kan aardig in de kosten lopen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zit op het moment in Mexico maar mijn klok/weerwidget geeft nog steeds Haarlemmermeer (schiphol) aan als mijn huidige locatie. Ik heb met gps contact gemaakt en mijn locatie wordt in de maps app wel goed weergegeven. Hoe kan ik dat kekke klokje instellen op de goeie locatie?
Type deze post nog eens, nadat je je ochtendkoffie hebt gedronken, misschien dat we het dan wel snappen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:38 schreef Salatrel het volgende:
anywej: mijn scherm gaat niet meer vanzelf uithet scherm gaat wel en die energie besparende modus maar niet helemaal uit (of het duurt zo lang dat ik het inmiddels is opgevallen dat het scherm nog aanstaat en ik hem handmatig uitzet)
kan ook geen instelling vinden alleen time-out scherm maar die staat op 1 minuut....
Ik zit ook op 1,5 gb ofzo. Maar nou heb ik 'm ook gebruikt als wifi hotspotquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik heb afgelopen week 15.38MB gebruikt.
nou als je telefoon aan staat. scherm aan enzo je je legt hem neer omdat ze er niets mee doet. dan word na een korte periode je scherm donkerder om energy te besparen maar gaat he scherm nog niet uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef Adolecens het volgende:
Type deze post nog eens, nadat je je ochtendkoffie hebt gedronken, misschien dat we het dan wel snappen...
gelukkig dat je niet per MB bij hoeft te betalenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef Fendy het volgende:
net rekening van juli ontvangen en even telsommetje gedaan.
Mijn dataverbruik over juli is (tromgeroffel)
14.594.421
Dus 14 en een halve gig
Whehe, ja...dat wordt in de toekomst wel anders dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig dat je niet per MB bij hoeft te betalen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Software van derden boeit me niet, ik heb mijn telefoon echt nooit aan een pc hangen. Dat HTC pakket heb ik ook nog nooit geïnstalleerd.
Ik kopieer via ES File Explorer een .apk pakketje naar mijn telefoon en installeer rechtstreeks vanaf de telefoon. Vind het onzinnig om een veredelde minicomputer aan een computer te hangen om software op te moeten installeren.
Ik gebruik Dropbox, wat een superapplicatie is datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het standaard programma van HTC, daarmee kun je ook gewoon software vanaf de PC installeren en heb je helemaal geen software van derden nodig.
als je Gtasks download en de agendawidget kan het wel. dan zie je in die widget zowel je afspraken van je agenda en je takenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is andersom, taken worden (helaas) niet gesyncd met de standaard applicaties. Er is wel een Exchange Suite beschikbaar, die kost alleen iets van 30 euro in Market ofzo![]()
[..]
Op dit moment nog niet... voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
Is er eigenlijk een andere manier om apps te kopen dan met een credit card?
Ik heb zelf geen credit card en ben wel een paar apps tegen gekomen die me tof leken, maar waarvoor je moet betalen
Paypal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet... voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.
dan betaal ik liever met creditcardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
voor het einde van dit jaar moet betalen met paypal mogelijk zijn.
True, ik gebruik het voor documenten die ik wil opslaan. Met de mobiele Android applicatie kan ik het onderweg ook nog even doornemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik Dropbox, wat een superapplicatie is dat
Ik zet de APK's in mijn dropbox op mijn pc, en installeer ze via de dropbox op mijn desire.
Geniale applicatie
Ik heb daarom ook internet en gps aan staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen je GPS nodig voor de locatie. Hij heeft natuurlijk ook internet nodig om de gegevens voor de tijd en het weer op te halen. Anders blijft het op Haarlemmermeer staan.
Ze hebben hier ook WiFiquote:Denk je ook even aan je datakosten en roaming enzo? 1mb in Mexico downloaden kan aardig in de kosten lopen!
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijdje geleden (voor Fok-termen, een hele tijd geleden) had ik een vraag over het weer op je homescreen.
Deze update niet meer automatisch bij mij (het kwam na het updaten naar Froyo, enkele dagen later geloof ik of direct weet ik niet meer). Ik heb automatisch updaten aanstaan, maar kijk ik nog een keer staat ie weer uitgevinkt. Kortom, automatisch updaten blijft on aangevinkt. Een poster voor mij had hetzelfde probleem.
Nou weet ik niet of hier antwoord op is gegeven, maar weet iemand de oplossing van mijn tamelijk irritante probleem?
ey, thanks. Het werkt weer!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk even bij: instellingen - accounts en synchroniseren en kijk dan of daar het weer bij staat en of deze automatisch geüpdate wordt.
Nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef msnk het volgende:
Maand lang helemaal geen bericht, niet eens een status update van Vodafone (nog steeds niet trouwens). Word ik opeens gebeld door Online Pakketdienst dat ze vrijdag langskomen met mijn nieuwe pokkie!
Dat zou dan betekenen dat ik bij de FUP-users hoor nietwaar, hoewel ik nog steeds twijfel of het uberhaupt veel meer wordt dan de nieuwe vastgestelde datalimiet.
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-usersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die gaan pas in September van kracht.
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
De datalimiet gaat pas in september in(?), dus dan hoor ik toch bij de FUP-users?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdag nog augustus.
Er komt een strenge FUP en die gaat vanaf september in. Je hoort dan nog bij het "oude" systeem inderdaad met een "soepele" FUP. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Oww, ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef msnk het volgende:
[..]
FUP is toch het oude systeem? Dat in augustus actief is?
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Pfew, gelukkig maar danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oww, ja je hebt gelijk. Sorry, nu haal ik zelf even de zaken door elkaar. Maar Vodafone hanteert dan wel een FUP maar is praktisch onbeperkt voor de huidige klanten.
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal!
Weet je wat best zuur is... Ik kan mijn abonnement per 6 september verlengen (HI) en ik wilde eigenlijk naar Vodafone...En vanaf dan gaat bij Vodafone de wijziging in
Mijn abbo loopt in januari af en 6 september is de "3 maanden verlang datum", dus vandaar...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
Nou mijn abonnement bij T-Mobile loopt pas in oktober af, maar had wel alvast bij Vodafone besteld (die dus vrijdag zou moeten komen). En de dag dat ze aanhouden is de dag dat de simkaart in jouw bezit is... Toch?
Uhuh, HI zit nu op een grens van 250mb ofzo. Ik zal eens gaan kijken. Ik wilde eigenlijk met mijn kosten omlaag, omdat ik bijna nooit bel & bij HI eindeloos SMS en internet er op heb zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je dan 1GB als limiet krijgt is het niet zo erg (zeker omdat Hi natuurlijk een strenge FUP heeft), als je een abonnement met 250mb als limiet heeft zou ik toch zeker verder gaan zoeken.
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Crank het volgende:
Iemand die nog zo silicone bumper gebruikt voor de desire? staat er één op de pda shop is dat wat?
[ afbeelding ] en die is gladder en dunner. Bevalt mij prima.
Inderdaad koop zo'n gel case voor je HTC Desire op Ebay, veel beter dan die andere, die had een vriend van mij gekocht voor een andere telefoon en die ging op een gegeven moment te flubberen, hij was uitgerekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
¤19,- betalen voor een silicon case? Een collega heeft er ook een gekocht in de Vodafoon winkel voor nog wat meer. Ik heb er een van EBay van zo'n 3¤. We hebben ze naast elkaar gelegd en we zien totaal geen verschil.
Ik heb de Desire altijd in mijn broekzak en ik vind die dingen te stroef en te dik. Ik heb nu een Gel Case.
Die is wat gladder en dunner.
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
De applicatie moet het dan wel ondersteunen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die een hoesje om hun telefoon doen. Dat maakt hem dik lelijk en onhandig. Gebruikerssporen horen er nou eenmaal bij.
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoesje is praktisch niets dikker, 4mm of zo?
2 dan, het is superdun leer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Jawel hoor.. Je bent het contract een maand geleden aangegaan of hebt hem toen verlengd.. Toen was dat datalimiet nog niet eens in zicht..quote:
Ik heb 4 apps ofzo die dat kunnen.. Wel de kleinste apps die ik heb maargoedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Je kan bijna geen één applicatie verplaatsen via die manier
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Ook dat snap ik niet. Maargoed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.
Ik heb nu een Touch Pro en er zitten wel een aantal grote krassen op. Had ik makkelijk kunnen voorkomen door een simpele plastic laagje eroverheen te plakken die je amper ziet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Maargoed.
Mijn vriendin had vanavond ook al problemen met de buienradar app..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
en daardoor ook de grafiek blijft staan op 19:55.
Focking irritant![]()
Geen idee, maar ik heb er ook last van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
Focking irritant![]()
Werkt weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb er ook last van.
Ik had het ook, telefoon diverse malen aan en uit gezet, mocht niet baten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
er is een update uitgebrachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor!
Tweets is gewoon platte tekst en daar praatje eerder in kb, dan mb en mailtjes..?
Zou alleen kunnen als je in die periode bijlagen in mails hebt gehad ter grootte van 1,34 gb en dat lijkt me sterk(Daarnaast staat het standaard uit dat ie onbeperkt bijlagen ophaalt)
Ik zou de boel eens goed nalopen als ik jouw was
En hoe komt het dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
er is een update uitgebracht
Mijn Batterij heeft (ook) kuren. Hij ging om half 6 vd oplader en is nu voor de helft leeg, terwijl ik er bijna niets mee heb gedaan.
Edit: ik zie het al hoe het komt
Welcome to the botnetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
ik zet snachts internet uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zet snachts internet uitdan word ik ook niet wakker als er mail binnenkomt
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Ah, gevonden. Dankquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??
daar staan ze voor mobiel internet, wifi, bluetooth en gps
Das waar ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ik![]()
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef _Flea_ het volgende:
Zitten jullie ook nog steeds de hele dag met dat ding te pielen?
Ik heb 'm nu zo'n 3 maanden en doe er superveel mee.
Mailen, apps als buienradar, navigeren, games, social networking, muziek incl. scrobbelen voor Last.fm en uiteraard bellen en smssen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugen
Dat scrobblen doe je dan via een thuisnetwerk? Anders blaas je zo je limiet op lijkt mequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Mailen, apps als buienradar, navigeren, games, social networking, muziek incl. scrobbelen voor Last.fm en uiteraard bellen en smssen en ga zo maar door.
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Maar heb nu sinds net ook een Samsung Galaxy S hier liggen, de verleiding is groot om het doosje te openen, maar met verzegelde doos levert ie meer op lijkt me...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef _Flea_ het volgende:
Zitten jullie ook nog steeds de hele dag met dat ding te pielen?
Ik heb 'm nu zo'n 3 maanden en doe er superveel mee.
Je kan in dat programma aangeven dat je handmatig scrobbled of wanneer een playlist is afgespeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat scrobblen doe je dan via een thuisnetwerk? Anders blaas je zo je limiet op lijkt me
http://3vcash.nl. Kun je een CC aangeschaffen met iDEAL.quote:Op [url=]25 augustus 2010 12:32[/url] schreef iBenny het volgende:
Is er eigenlijk een andere manier om apps te kopen dan met een credit card?
Ik heb zelf geen credit card en ben wel een paar apps tegen gekomen die me tof leken, maar waarvoor je moet betalen
En hoe lang houdt je batterij het dan vol? Ik red het amper een dag met een beetje klooien met mijn Desire..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Mailen, apps als buienradar, navigeren, games, social networking, muziek incl. scrobbelen voor Last.fm en uiteraard bellen en smssen en ga zo maar door.
Heb jij er ervaring mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://3vcash.nl. Kun je een CC aangeschaffen met iDEAL.
Jep. Ik heb een Palm Prē en om applicaties te kopen in de App Catalog heb ik net zoals bij Market een creditcard nodig.quote:
Dat is algemeen bekend bij de desire... hij laadt tot 100 op en dan laat ie hem weer leeggaan tot 90% en dan gaat ie weer verder tot 100%... weet niet hoe jij aan 82% komt want dat heb ik nog nooit gehad...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En hoe komt het dan?
Ik heb de afgelopen 2 dagen gehad dat als ik hem van de oplader haalde hij 100% vol was en na een paar tellen ineens 96% of gisteren zelfs 82%!
Dan leg ik hem opnieuw aan de lader en kan hij nog een heel stuk opladen..![]()
Prepaid credit card... dat neemt toch wel een beetje het idee van een credit card wegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Ik heb een Palm Prē en om applicaties te kopen in de App Catalog heb ik net zoals bij Market een creditcard nodig.
Ik had er eerst eentje van 20 euro gekocht om het te testen. Het bleek te werken zoals verwacht. Hierna heb ik er vaker van gebruik gemaakt, om bijvoorbeeld spullen te kopen bij webshops waar er alleen met een creditcard betaald kan worden.
[ afbeelding ]
Al je uitgaven worden netjes bijgehouden. Volgens mij duurt het zo'n 10 minuten voordat je een aankoop terugziet op de website.
[ afbeelding ]
Waar je wellicht wel op moet letten is dat wanneer je je creditcard koppelt aan bijvoorbeeld PayPal, er eerst geld van je rekening wordt afgehaald (volgens mij om te kijken of je creditcard valide is). Koop dus geen creditcard voor 30 euro als je iets moet halen voor 30 euro. Er werd trouwens geen geld afgehaald van de creditcard toen ik deze koppelde aan App Catalog op m'n telefoon.
[ afbeelding ]
Wanneer je een te laag tegoed hebt voor een aankoop, moet je een nieuwe creditcard(nummer) aanschaffen. Je kunt een bestaande nummer dus niet bijvullen. Je kunt je tegoed trouwens wel van een creditcard overboeken naar een andere creditcard, maar dat kost dan wel 2,50 euro (zelf nooit nodig gehad).
Een goede optie dus als je applicaties wil kopen.
Vodafone heeft al een weekje de 2.2 update naar ik begrepen heb..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef LastClick het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat mijn telefoon de SD kaart niet meer pakt. Ik kan dan geen foto's nemen of de foto's die op de SD kaart staan, bekijken.
Ook geeft hij dan ook geen geluid als ik gebeld word, aangezien mn ringtone ook op de SD kaart staat...
Ik moet dan m dan opnieuw opstarten, maar het uitschakelen duurt dan ook een aantal minuten :S
Bekende problemen? Ik heb trouwens ook nog steeds niet de update van android... 'k heb Vodafone
same herequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef _Flea_ het volgende:
Ik gebruik nog steeds de Sense interface. Maar dat is meer omdat ik me nog niet verdiept heb in alternatieven aangezien Sense met goed bevalt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef _Flea_ het volgende:
Ik gebruik nog steeds de Sense interface. Maar dat is meer omdat ik me nog niet verdiept heb in alternatieven aangezien Sense met goed bevalt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef _Flea_ het volgende:
Ik gebruik nog steeds de Sense interface. Maar dat is meer omdat ik me nog niet verdiept heb in alternatieven aangezien Sense me goed bevalt.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef MuRKie het volgende:
Wat ik trouwens gisteren ergens in een menutje tegen kwam is dat ik ergens kon instellen of ik alleen GSM, GSM en WCDMA of alleen WCDMA wil ontvangen. WCDMA is toch UMTS/HSDPA?
yup dat is juist het hele puntquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik gewoon Sense en ik heb ook niet veel zin om het aan te passen.
Oja, sinds vandaag ook WhatsApp op mijn telefoon (ik dacht; laat ik het nog eens een keer proberen en ik kon mij meteen aanmelden haha). Je blijft trouwens altijd online met WhatsApp of niet? Bij Google Talk (bijvoorbeeld) kan je je ook afmelden.
Ik had altijd alleen gsm (totdat ik jouw bericht las) en volgens de statusbalk had ik toch g verbinding?quote:
Lijkt me niet dat je dan 3G/H in scherm had staan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had altijd alleen gsm (totdat ik jouw bericht las) en volgens de statusbalk had ik toch g verbinding?
Dat g kwam alleen als ik data ging verbruiken. Maar heb nu op GSM en WCDMA staan. Zie wel of er wat veranderd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je dan 3G/H in scherm had staan?
Edit: Laat ik het zo zeggen, dat klopt toch ook, de G van GSM.
Nu krijg je ook gewoon 3G/HSPDA verbinding, waarom zou je hem überhaupt op alleen GSM zetten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat g kwam alleen als ik data ging verbruiken. Maar heb nu op GSM en WCDMA staan. Zie wel of er wat veranderd.
Ik had hem op gsm staan, nu staat ie op beide.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu krijg je ook gewoon 3G/HSPDA verbinding, waarom zou je hem überhaupt op alleen GSM zetten?
Swype, daar type ik nu ook mee, dit berichtje kun je in dertig seconden typen. Geweldig! Als je wilt kan ik de apk wel online zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef msnk het volgende:
Het is wel wennen zeg, ik maak de hele tijd typo's
Heb ik ook en ik weet ook niet hoe je in een lap tekst een typo even bijwerkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef msnk het volgende:
Het is wel wennen zeg, ik maak de hele tijd typo's
Wist niet dat Desire dat ook had. Doe maar als je wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef GieJay het volgende:
[..]
Swype, daar type ik nu ook mee, dit berichtje kun je in dertig seconden typen. Geweldig! Als je wilt kan ik de apk wel online zetten.
Sense vind ik prima, en die grote telefoonknop vind ik juist een vorodeel. Buiten alle functies blijft het primair nog altijd een telefoon namelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Ireyon het volgende:
Gebruikt iedereen hier de standaard HTC Sense interface nog? 'k Ben afgelopen week overgestapt op LauncherPro en 'k moet zetten dat ik de Sense-widgets nou niet echt mis. Verder voelt het echt een stuk 'professioneler' aan dan zo'n enorme Telefoonknop en +je dat je nooit gebruikt.
Behoorlijk rare opmerking over een Android toestel, met alle mogelijke social-network verbindingen tot m'n beschikking is bellen wel het laatste wat in me opkomt als ik contact wil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sense vind ik prima, en die grote telefoonknop vind ik juist een vorodeel. Buiten alle functies blijft het primair nog altijd een telefoon namelijk.
Dat ziet er nice uit. Moet je de desire daarvoor rooten? En is dit snel te installeren en makkelijk terug te zetten naar Sense?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Behoorlijk rare opmerking over een Android toestel, met alle mogelijke social-network verbindingen tot m'n beschikking is bellen wel het laatste wat in me opkomt als ik contact wil.
Maar hoe dan ook, ook LauncherPro heeft gewoon een belknop. Je kan sowieso zelf kiezen wat je onderin wilt hebben staan en dan heb ik daar liever 5 nuttige shortcuts
[ afbeelding ]
Nee en ja, heel makkelijk, je behoudt sense maar je kunt gewoon kiezen tussen sense en launcherproquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat ziet er nice uit. Moet je de desire daarvoor rooten? En is dit snel te installeren en makkelijk terug te zetten naar Sense?
Even met de vinger naar de plek gaan waar je de fout hebt gemaakt en backspacen? Als je verkeerd klikt (2 letters ernaast ofzo) dan kun je de cursor met de trackbal naar de goede plek slepen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook en ik weet ook niet hoe je in een lap tekst een typo even bijwerkt.
Lukt mij alleen maar door een paar regels te backspacen.
Nee het is gewoon heel simpel de LauncherPro app downloaden en installerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat ziet er nice uit. Moet je de desire daarvoor rooten? En is dit snel te installeren en makkelijk terug te zetten naar Sense?
Ziet er gaaf uit. Werkt dat ook gewoon zonder root?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:26 schreef GieJay het volgende:
En mijn lockscreen (goto):
[ afbeelding ]
Handig om direct te zien of je smsjes/mailtjes/missed calls hebt.
Aha, ik heb veel te lompe vingers om precies te klikken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef GieJay het volgende:
[..]
Even met de vinger naar de plek gaan waar je de fout hebt gemaakt en backspacen? Als je verkeerd klikt (2 letters ernaast ofzo) dan kun je de cursor met de trackbal naar de goede plek slepen.
Dat is wel relaxed.. Ben prima tevreden over hoe Sense eruit ziet en alles, alleen op lock-screen (alles zwart) en dan n sms krijgen; dat ie daarbij zwart blijft vind k wat irritant.. Als je dan op 'unlock' klikt (maar nog niet unlockt (slepen dus)) kun je t wel zien, maar toch..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:26 schreef GieJay het volgende:
En mijn lockscreen (goto):
[ afbeelding ]
Handig om direct te zien of je smsjes/mailtjes/missed calls hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee het is gewoon heel simpel de LauncherPro app downloaden en installeren. De widgets en icons zitten er overigens niet zelf bij. De widgets zijn BattStatt en Tajm en de text icons heb ik ergens van de androidforums gehaald.
[..]
Ziet er gaaf uit. Werkt dat ook gewoon zonder root?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef msnk het volgende:
Bedankt voor de upload GieJay
Een algemene vraag over VF, niet boos worden plx!:Is dat toestel niet simlocked?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Een algemene vraag over VF, niet boos worden plx!:Ik heb het even voor je geprobeerd. Ik heb nl. ook nu nog hi en 6 september gaat voda in.. Het werkt niet, krijg geen signaal; "alleen alarmnummers". Dus dat zal wel normaal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Hm, jammer. In mijn geval is dit dus tot eind oktober...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je geprobeerd. Ik heb nl. ook nu nog hi en 6 september gaat voda in.. Het werkt niet, krijg geen signaal; "alleen alarmnummers". Dus dat zal wel normaal zijn.
Een algemene vraag over VF, niet boos worden plx!:Bel de klantenservice? Je geeft je telefoonnummer en ze vertellen je precies wat er aan de hand is. Maar bij mij was het probleem inderdaad dat mijn T-Mobile abonnement echt beëindigd moest zijn voordat Vodafone verbinding maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Heb gewoon het standaard internet abo'tje van 10 euro bij Hi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm, jammer. In mijn geval is dit dus tot eind oktober...
Hoe gebruik jij je toestel nu dan? Met je (oude) Hi simkaart en dus Hi internet?
Ik heb een aantal nummers gevonden die me allemaal naar het internet verwijzen (zo'n cassettebandjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bel de klantenservice? Je geeft je telefoonnummer en ze vertellen je precies wat er aan de hand is. Maar bij mij was het probleem inderdaad dat mijn T-Mobile abonnement echt beëindigd moest zijn voordat Vodafone verbinding maakte.
Als ik voor mijn werk even ondersteuning nodig heb van iemand op de zaak, heb ik niks aan al die social-network crap. In eerste instantie blijft het voor mij nog steeds een telefoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Behoorlijk rare opmerking over een Android toestel, met alle mogelijke social-network verbindingen tot m'n beschikking is bellen wel het laatste wat in me opkomt als ik contact wil.
Ik kreeg een dikke maand na m'n bestelling (en dus 29 dagen nadat ik m'n telefoon kreeg) een mail dat m'n telefoon onderweg was om bezorgd te wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:39 schreef msnk het volgende:
Een toevoeging. Dit staat er bij mijn orderstatus
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 31-07-2010
Meer info:
Niet beschikbaar
Ik heb het toestel al de hele dag in mijn handen he
Ik denk niet dat hij het serieus bedoelde....quote:Als ik voor mijn werk even ondersteuning nodig heb van iemand op de zaak, heb ik niks aan al die social-network crap. In eerste instantie blijft het voor mij nog steeds een telefoon.
Dat wordt vanavond knutselenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee het is gewoon heel simpel de LauncherPro app downloaden en installeren. De widgets en icons zitten er overigens niet zelf bij. De widgets zijn BattStatt en Tajm en de text icons heb ik ergens van de androidforums gehaald.
[..]
Ziet er gaaf uit. Werkt dat ook gewoon zonder root?
Denk het wel, ik bedoel, je kunt zoveel meer met deze telefoon dan alleen bellen. Het blijft natuurlijk wel een belangrijk onderdeel van de telefoon, net zoals sms'en. Al denk ik dat sms'en over een jaar ook niet meer zoveel gedaan wordt omdat iedereen whatsapp oid gebruikt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kreeg een dikke maand na m'n bestelling (en dus 29 dagen nadat ik m'n telefoon kreeg) een mail dat m'n telefoon onderweg was om bezorgd te worden![]()
[..]
Ik denk niet dat hij het serieus bedoelde....
Heb je het nu over Ping of in het algemeen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
Hij slurpt inderdaad op zich wel veel. maar gebruik hem ook erg veel. Wat mij opvalt: soms heeft-ie opeens geen verbinding meer. Dmv. twitter blijkt dat _misschien_ aan mijn woonplek te liggen, ik sjees van 'paal' naar 'paal'
In zn algemeen. Dat ik van zendmast naar zendmast ga en dat ik weet dat dat ook veel slurpt. Vooral omdat hij soms opeens zijn netwerk weer kwijt is om onverklaarbare redenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ping of in het algemeen?
Wat een onzin, ik zou niet weten wat ik zonder Sense beter zou kunnen... Sense voldoet meer dan prima voor mij, wat is er dan zoveel beter aan die andere interfaces?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef GieJay het volgende:
[..]
En om nou te zeggen; Sense is goed omdat er een grote knop voor het bellen opzit.. Dan heb je of hele dikke vingers of je hebt geen betere argumenten.
Mooi dat het voor jouw voldoet, voor mij niet want naar mijn mening kun je er te weinig mee vanaf het homescreen. Launcherpro daarentegen kan veel meer en is ook een stuk sneller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik zou niet weten wat ik zonder Sense beter zou kunnen... Sense voldoet meer dan prima voor mij, wat is er dan zoveel beter aan die andere interfaces?
zoveel meer kan je met launcherpro nou ook weer niet hoor. Het is wel ietsje sneller ja, vooral in het programmalijstje. Verder vind ik de programmas die htc meeleverd (stopwatch etc) echt ideaal en mis ik die bij de kale android(incl launcherpro)...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mooi dat het voor jouw voldoet, voor mij niet want naar mijn mening kun je er te weinig mee vanaf het homescreen. Launcherpro daarentegen kan veel meer en is ook een stuk sneller.
Ik gebruik de stopwatch (en klok) ook vaak ja! En ik hoef alleen maar op mijn beautifull widget klok te klikken. Zelfde geldt voor de HTC Agenda, vind ik ook zeer fijn werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef resque het volgende:
[..]
zoveel meer kan je met launcherpro nou ook weer niet hoor. Het is wel ietsje sneller ja, vooral in het programmalijstje. Verder vind ik de programmas die htc meeleverd (stopwatch etc) echt ideaal en mis ik die bij de kale android(incl launcherpro)...
Widgets doen inderdaad niet, maar als je launcherpro plus hebt zijn de widgets bijna identiek aan die van Sense. En ik vind de pure calendar widget veel beter dan die van sense omdat je daar veeeel meer zelf kunt instellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:47 schreef Vanyel het volgende:
Hoe combineert je die dan?
Ik heb net toch maar eens launcher pro geïnstalleerd, vind de dock met 5 zinvolle knoppen onderin een stuk aangenamer dan die enorme loze telefoonknop uit sense, maar mis nog wel wat wickets (hoewel andere klok- en weerwidgets ook een heel eind komen).
Heb je nog meer voorbeeldjes van LauncherPro-widgets? Het gebrek aan coole widgets is de reden waarom ik Sense weer gebruik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef GieJay het volgende:
[..]
Widgets doen inderdaad niet, maar als je launcherpro plus hebt zijn de widgets bijna identiek aan die van Sense. En ik vind de pure calendar widget veel beter dan die van sense omdat je daar veeeel meer zelf kunt instellen.
Ook de beautifull widgets kleinere klok vind ik handiger dan zon lompe klok die 2 regels in beslag neemt.
[ afbeelding ]
Voorbeeldje van een widget van launcherpro plus. Verder kun je ook nog bookmarks, smsjes en een calendar.
Ligt er een beetje aan hoe je het indeelt. Ik heb ook de apps andere icons en sommige andere of kortere namen gegeven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef Merkie het volgende:
Mooi heur. Vind alleen van zulke homescreen-replacements dat het er zo inconsistent ziet met de rest van het uiterlijk van Android als je één keer opzij swipet.
[..]
Heb je nog meer voorbeeldjes van LauncherPro-widgets? Het gebrek aan coole widgets is de reden waarom ik Sense weer gebruik.
Zou je die Dock willen delenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik gebruik Sense ook niet. Vind de knoppen onderin te groot aanwezig en te kostbare ruimte. Met Launcher Pro kan je daar tot 16 apps of snelkoppelingen in kwijt.
Mijn homescreen nu op m'n Desire
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure
http://androidforums.com/(...)-150-text-icons.html
Jij ook bedankt voor de inspiratiequote:
Je hebt hier een hele mooie weerwidget staan, waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:50 schreef Adolecens het volgende:
Scherm 1 keer rechts;
[ afbeelding ]
Dat is de Widget van Buienalarm, geeft alleen aan wanneer het gaat regenen maar doet dat wel heel goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt hier een hele mooie weerwidget staan, waar komt die vandaan?
En die andere icons?
De balk met aan/uit knoppen is waarschijnlijk Extended Controls. Het zou ook SwitchPro kunnen zijn, maar die vind ik persoonlijk minder fijn werken. Helemaal onderaan is het zgn. Dock wat je bij LauncherPro krijgt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe heet die widget onderaan je tweede scherm?
SwitchPro is het niet, die heb ik zelf op mn tel net als LauncherProquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is de Widget van Buienalarm, geeft alleen aan wanneer het gaat regenen maar doet dat wel heel goed. Voor een mooie weerwidget kan ik Snowstorm aanraden.
[..]
De balk met aan/uit knoppen is waarschijnlijk Extended Controls. Het zou ook SwitchPro kunnen zijn, maar die vind ik persoonlijk minder fijn werken. Helemaal onderaan is het zgn. Dock wat je bij LauncherPro krijgt.
Oeh, jouw weerding is ook schatttig. Waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:04 schreef Alxander het volgende:
Hier vandaag ook lekker aan het prutsen geweest met Launcher Pro! Voorlopig eindresultaat
Beautifull widgets home + een andere weather skin gok ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oeh, jouw weerding is ook schatttig. Waar komt die vandaan?
Anders is die snowstorm ook wel mooi.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe heet die widget onderaan je tweede scherm?
Welke widget bedoel je dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
SwitchPro is het niet, die heb ik zelf op mn tel net als LauncherPro
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:16 schreef Luukiemaster het volgende:
wil je vandaag leuk een desire halen bij de T-mobile store...hadden ze ze niet meer:( nu maar online besteld en we zullen zien wanneer die aankomt.
quote:
Dan kan je dit soort dingen gaan maken;quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:54 schreef Alxander het volgende:
[..]
Extended controls, kost een dollar ofzo, te vinden in de market!
MIsschien heb ik erover heen gelezen maar hoe maak je een screenshot?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je dit soort dingen gaan maken;
De widgets op de 1e en 3e rij.
Op zich wel grappig, die widgets kan je helemaal zelf indelen met de functies die jij switchable wil hebben.
[ afbeelding ]
Ik zie hem niet staan bij 'Actieve services', bedoel je dit?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:36 schreef _Flea_ het volgende:
Toegegeven; dat LauncherPro ziet er wel erg goed uit qua stijl en graphics. Vreet dat nog veel geheugen?
Ja, daar baal ik ook vanquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:01 schreef mirelia het volgende:
Alleen jammer dat bluetooth word afgebroken op de derde rij. Kan je daar evt een kleiner lettertype van maken?
Alles wat jij noemt komt me onbekend voor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
Geen idee of het aan de desire ligt, of aan Froyo... maar ik heb wat bugs.
Onder andere als mijn foon een tijdje op stil heeft gestaan... en ik zet hem weer op volume dan is de beltoon opeens andersvet vaag.
En soms ook als je de camera start, dat je dan strepen krijgt. App afsluiten en opnieuw starten en het is opgelost.
Heeeeeeeeeeeeeeeel soms hangt froyo ook. De aan/uit knop ff ingedrukt houden en dan wachten tot het menutje verschijnt en dan doet hij het weer
Meer mensen die dit herkennen?
Hier heb je een how-to.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef lekzzz het volgende:
[..]
MIsschien heb ik erover heen gelezen maar hoe maak je een screenshot?
Wat zie je onderin staan bij Actieve Services?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan bij 'Actieve services', bedoel je dit?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:22 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wat zie je onderin staan bij Actieve Services?
Ik heb nu staan:
Overig 77mb in gebruik
Beschikbaar 88mb +150mb....
Valt zeker wel mee. Zal er komende week ook een mee gaan spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed te doen toch?
Whehe, een vriendin van me heeft/had een Desire. Laten flikkeren, scherm kapot en wacht nu op reparatie. In de tussentijd gebruikt ze nu haar oude toestel weer... Een Touch Diamond. Echt, je hoort haar al vloeken zodra ze hem ziet liggen nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Valt zeker wel mee. Zal er komende week ook een mee gaan spelen.
Wat dat betreft zijn de mogelijkheden voor dit toestel echt eindeloos. Heb hier zoveel meer plezier mee dan met m'n oude Touch Diamond.
Hmm, fuck. Nou eens aankijken dan maar. En anders maar eens terug naar factory default. Mocht dat niet werken dan maar es naar de winkelquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
Alles wat jij noemt komt me onbekend voor.
Gohquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heb hier zoveel meer plezier mee dan met m'n oude Touch Diamond.
waar heb je die agenda vandaan? Ik had hem maar kan hem niet meer vinden. Oh en die naast je batteryleft, geheugen intern en sd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:04 schreef Alxander het volgende:
Hier vandaag ook lekker aan het prutsen geweest met Launcher Pro! Voorlopig eindresultaat:
Als je WhatsApp gebruikt zijn steeds meer mensen die het hebben, ondersteund steeds meer platformen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
Ik gebruik geen Ping. Zou ook niet weten in m'n omgeving wie Ping gebruikt.
Gewoon op laten sturen, binnen twee weken heb je hem terugquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Beste
Dank u wel voor uw vraag, Het lijkt er op dat dit een Hardware fout is en hiervoor zou het toestel ingeboekt moeten worden voor reparatie. U kunt ons bereiken op 020-715 7310 op Maandag tot Vrijdag tussen 09:00 en 18:00 en ook op Zaterdags tussen 09:00 en 13:00.
Je kunt een antwoord sturen op dit bericht of laten weten dat hiermee je vraag is beantwoord, door je aan te melden bij onze website ContactUs met je e-mailadres en het ticketnummer xxxx
Met vriendelijke groet,
Marius
HTC
![]()
![]()
2 weken? Ow dat valt mee... Had gelezen hem wel 3 maanden kwijt te zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon op laten sturen, binnen twee weken heb je hem terug
Bij vermelden dat dat al een keer gebeurd is en niet werkt. Ik kreeg die van mij na 11 dagen terug met compleet nieuwe hardware erinquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
2 weken? Ow dat valt mee... Had gelezen hem wel 3 maanden kwijt te zijn![]()
Maargoed, dan wordt ie opgestuurd naar die prutsers van Dynafix die alleen een firmwareflash doen, iets wat ik al lang gedaan heb...
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:33 schreef lekzzz het volgende:
[..]
waar heb je die agenda vandaan? Ik had hem maar kan hem niet meer vinden. Oh en die naast je batteryleft, geheugen intern en sd?
Oh ja haha, lekker he zondagmiddagquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quote
Pure Calender Widget, Internal Memory Widget en SD Card Memory Widget
Jep, hetzelfde scherm zit er nog op. Ze hebben alleen de binnenkant vervangenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef kikoooooo het volgende:
Nog wel met je AMOLED scherm hoop ik?
Kennelijk hebben we dezelfde smaak, welke battery indicator gebruik je?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je dit soort dingen gaan maken;
De widgets op de 1e en 3e rij.
Op zich wel grappig, die widgets kan je helemaal zelf indelen met de functies die jij switchable wil hebben.
[ afbeelding ]
Battery leftquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Kennelijk hebben we dezelfde smaak, welke battery indicator gebruik je?
+ iets donkerder gemaakt wegens persoonlijke smaakquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.pimpyourdroid.com/2010/07/android-eats-an-apple/
Ik vind hem donkerder mooier ja, vooral aan de bovenkant icm met de tekstenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
+ iets donkerder gemaakt wegens persoonlijke smaak.
Deze is ook leuk;
[ afbeelding ]
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:42 schreef Merkie het volgende:
Ik vind er geen hol aan, beetje Calimero-gedrag. Rivaliteit tussen telefoonmerken =. De iPhone is een uitstekende telefoon, net zoals de Desire. Maar dat zal ik dan wel weer zijn
.
Hoe scan je zo'n plaatje eigenlijk?quote:
Wat doe jij met je Android? Alleen bellen zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe scan je zo'n plaatje eigenlijk?
Moet je zeker ook weer iets voor downloaden?
Af en toe bellen ja en een beetje internetten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat doe jij met je Android? Alleen bellen zeker?
Hier: scanner installeren en barcode's scannen. Probeer maar eens...
http://www.androlib.com/a(...)ent-android-xzA.aspx
Dan zoek je dat ding in de market.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
Af en toe bellen ja en een beetje internetten.
Zal er even naar kijken, zou het liefst gewoon zo'n ding downloaden ipv iets te moeten installeren om het binnen te krijgen.
Dan moet je je aanmelden bij google-gedoe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zoek je dat ding in de market.
Dan moet je dat doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je je aanmelden bij google-gedoe.
'Your password and / or username does not match, bla bla bla.'
Ik heb een gmail-account, daar kan ik zelfs niet eens meer op inloggen omdat ik bij google-gedoe terecht kom en ik niet kan inloggen omdat mijn gebruikersnaam al in gebruik is.quote:
Welke kalender is dat, want sinds Froyo ben ik die kwijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:
Zal ik ook maar eens al m'n homescreens posten
[ afbeelding ]
Een vervelende dwangneurose voor symmetrie en rust zorgt niet voor veel variatie. Scherm 2 is bewust zo leeg om alvast ruimte te reserveren voor de Friendstream-widget van LauncherPro
.
Je snapt toch wel dat Android + Google eenzelfde combinatie is als iPhone/iPod/iPad + iTunes. Als mp3-speler + oordopjes. Als een camera + SD-kaart. Het kan wel zonder elkaar maar dat 1) slaat nergens op en 2) maakt het onnodig moeilijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een gmail-account, daar kan ik zelfs niet eens meer op inloggen omdat ik bij google-gedoe terecht kom en ik niet kan inloggen omdat mijn gebruikersnaam al in gebruik is.
Ja logisch, door mij.
De LauncherPro widget die je bij de (betaalde) Plus versie krijgt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef Crank het volgende:
[..]
Welke kalender is dat, want sinds Froyo ben ik die kwijt.
Kan nog niet met de beta-versie. Dit wordt langzamerhand uitgebreidquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:59 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe je pics kan versturen met whatsapp?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:59 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe je pics kan versturen met whatsapp?
Kan wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Kan nog niet met de beta-versie. Dit wordt langzamerhand uitgebreid
jij hebt je serieus nog niet aangemeld bij de market? Dan doe je inderdaad heel weinig met je mobielquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je je aanmelden bij google-gedoe.
'Your password and / or username does not match, bla bla bla.'
Inmiddels wel hoor, maar een hoop dingen kun je ook via de pc downloaden. (Dacht ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef GieJay het volgende:
[..]
jij hebt je serieus nog niet aangemeld bij de market? Dan doe je inderdaad heel weinig met je mobiel
Raar met die van mij kon het nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Kan nog niet met de beta-versie. Dit wordt langzamerhand uitgebreid
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef LostFormat het volgende:
Jullie kunnen me vast verder helpen. Ik kan swype wel vinden maar verschillende versies. Welke heb ik nodig voor m'n desire?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:26 schreef GieJay het volgende:
Hier swype:
http://dl.dropbox.com/u/9605890/Swype_1.60.36.8214_WVGA.apk
Heb je ook niet nodig, gewoon een longpress in je tekstveld, dan invoer methode kiezen en dan swype kiezen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:57 schreef LostFormat het volgende:
Dank u, ik ben scheel.
Edit: hmm, geïnstalleerd en ik zie nergens een icoontje?
Eerst nog naar instellingen, toetsenbord en taal, en dan swype aantikken, en evt nog de nederlandse taal even instellenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig, gewoon een longpress in je tekstveld, dan invoer methode kiezen en dan swype kiezen....
Welke gebruik je daarvoor? Ik heb op dit moment remote desktop van xtralogic, werkt perfectquote:
Welke Radio heb jij nu gebruikt? Mijn batterij gaat namelijk ook niet zo lang mee maar ik heb de ROM gebruikt die je in veel tutorials ziet. Ik was er vanuit gegaan dat dit de nieuwste is..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef GieJay het volgende:
Batterij is nu een stuk beter na het flashen van de nieuwste radio
Na 8 uur gebruik (wat smsjes, bellen, google maps icm gps) nu op 70 procent.
Heb verder juicedefender geinstalleerd (min 245, max 850 mhz).
Ben nu redelijk tevreden, zou mooi zijn als ik er gewoon 2 dagen mee kan halen!
RealVNC en androidVNCquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Welke gebruik je daarvoor? Ik heb op dit moment remote desktop van xtralogic, werkt perfect
Ik heb geen goeie gratis vnc client kunnen vinden geloof ik.. Of in ieder geval geen RDP client..quote:
Ik zeg met pek en veren in een bolderkar door de stad rijden! Dit is heiligschennis!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
M'n vriendin heeft mijn Desire laten vallenNu zit er een mooie put naast de luidspreker waar de lak er af is. Net 2 maanden oud en was er verdomme zo zuinig op omdat ik 'm zo mooi vond
Beetje kut dat het ook niet onder garantie valt
RealVNC heeft een gratis server versiequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie gratis vnc client kunnen vinden geloof ik.. Of in ieder geval geen RDP client..
Gohquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
Koop gewoon een nieuw achterkantje in de HTC store en je probleem is voor een paar tientjes opgelost.:)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef The6thgate het volgende:
M'n vriendin heeft mijn Desire laten vallenNu zit er een mooie put naast de luidspreker waar de lak er af is. Net 2 maanden oud en was er verdomme zo zuinig op omdat ik 'm zo mooi vond
Duh denk je dat ik dat niet weetquote:
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taalquote:
Zou kunnen, gebruik het zelf niet. Ik quote alleen maar wat er eerder gepost is in dit topic zoals je ziet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taal
'quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:14 schreef retorbrapi het volgende:
Die wallpapers!! Hoe serieus kan je het nemen
![]()
Geeft niet maar ik dacht scheelt weer ruimte, aangezien je hem intern moet installeren en niet op de sd. Althans ik kan hem niet op de sd installeren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou kunnen, gebruik het zelf niet. Ik quote alleen maar wat er eerder gepost is in dit topic zoals je ziet.
Ik ook niet. Moet ook zeggen dat mijn telefoon nog helemaal standaard is, afgezien van de apps natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Geeft niet maar ik dacht scheelt weer ruimte, aangezien je hem intern moet installeren en niet op de sd. Althans ik kan hem niet op de sd installeren.
Ah en waar is de 3,5mb versie te vinden? De Swype die ik heb neemt momenteel 19mb in beslag..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit is de 12 mb versie, er is ook een 3,5 mb versie. Engels en NL taal
Toen ik vorige maand besloot een Desire te kopen was Phonehouse goedkoper dan Hi, kreeg ik alleen wel een nieuw nummer. Bij het opzeggen van mijn oude Hi-abbo (waarbij ik haast geen korting kreeg bij een verlening omdat ik altijd netjes in de bundel blijf) kreeg ik nog een vrij scherpe aanbieding. Niet op ingegaan vanwege de levertijd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
Mag zaterdag eindelijjk mijn abbo verlengen en dus de Desire bestellen! Bij Hi, waar 'ie niet op voorraad is(wil via hen bestellen omdat dat goedkoper is)
Iemand een idee wanneer er weer een lading binnenkomt bij hen?
En nog tips hoe ik korting aangeboden kan krijgen?Gewoon bellen en om korting vragen zal denk ik niet werken
Ik heb die ergens... momentje. Je hebt PM.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah en waar is de 3,5mb versie te vinden? De Swype die ik heb neemt momenteel 19mb in beslag..
Die werkt toch niet meer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb die ergens... momentje. Je hebt PM.
bij mij wel, de talen zijn er niet alleen NL en Engelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die werkt toch niet meer?
Ik gebruik ook de 12mb versie nu, omdat de oude 3,5mb het niet meer deed meen ik.
En wat is het verschil? Die mb's moeten ergens gecompenseerd worden toch?
Lukt niet te activerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja. In applicatiebeheer kun je dat weer terugzetten.
De voorkant is toch niet los te bestellen dacht ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Duh denk je dat ik dat niet weetDesalniettemin vind ik het nog wel kut.
Overigens is het niet de achterkant, maar de voorkant. Kan wel een nieuwe behuizing vinden, maar ga het toch maar niet zelf proberen te vervangen.
Gelukt bij launcherpro moet je standaard waarden uitzettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
bij mij wel, de talen zijn er niet alleen NL en Engels
[..]
Lukt niet te activeren
okeej ik rpobeerde gewoon wat normale reacties te krijgen over wat jullie vinden wat het beste is aan de desire of wat de beste app is ofzo. maarja als ik dit soort reacties krijg ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
ik zou hem stukgooien tegen de muur en een iPhone nemen
dan is het namelijk normaal dat iemand anders beslist wat jij wel of niet met je telefoon doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |