Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk wat op een dikte van 12 millimeter. Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uitzien en ook niet nodig.
Ook dat snap ik niet. Maargoed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Eens. Een screenprotector is meer dan genoeg.
Ik heb nu een Touch Pro en er zitten wel een aantal grote krassen op. Had ik makkelijk kunnen voorkomen door een simpele plastic laagje eroverheen te plakken die je amper ziet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Maargoed.
Mijn vriendin had vanavond ook al problemen met de buienradar app..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
en daardoor ook de grafiek blijft staan op 19:55.
Focking irritant![]()
Geen idee, maar ik heb er ook last van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kan me iemand vertellen waarom de 'laatste update 23:30 is bij Buien Alarm maar het tijdstip
Focking irritant![]()
Werkt weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb er ook last van.
Ik had het ook, telefoon diverse malen aan en uit gezet, mocht niet baten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
er is een update uitgebrachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Focking irritant![]()
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor!
Tweets is gewoon platte tekst en daar praatje eerder in kb, dan mb en mailtjes..?
Zou alleen kunnen als je in die periode bijlagen in mails hebt gehad ter grootte van 1,34 gb en dat lijkt me sterk(Daarnaast staat het standaard uit dat ie onbeperkt bijlagen ophaalt)
Ik zou de boel eens goed nalopen als ik jouw was
En hoe komt het dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
er is een update uitgebracht
Mijn Batterij heeft (ook) kuren. Hij ging om half 6 vd oplader en is nu voor de helft leeg, terwijl ik er bijna niets mee heb gedaan.
Edit: ik zie het al hoe het komt
Welcome to the botnetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
ik zet snachts internet uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat hij elke avond/nacht 150MB download. Maar waar dit vandaan komt weet ik nietOverdag doet 'ie niks extra's
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zet snachts internet uitdan word ik ook niet wakker als er mail binnenkomt
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Is er een widget ofzo waarmee je dat makkelijk aan en uit kan zetten?
Ah, gevonden. Dankquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes. zit er standaard in. widget > instellingen > ??
daar staan ze voor mobiel internet, wifi, bluetooth en gps
Das waar ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Deze vraag is ook pas 30 keer voorbij gekomen geloof ik![]()
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef _Flea_ het volgende:
Zitten jullie ook nog steeds de hele dag met dat ding te pielen?
Ik heb 'm nu zo'n 3 maanden en doe er superveel mee.
Mailen, apps als buienradar, navigeren, games, social networking, muziek incl. scrobbelen voor Last.fm en uiteraard bellen en smssen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals wat allemaal, zodat ik me kan gaan verheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |