ik had hem binnen een week terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
De mijne is vanochtend weer opgepikt. Heb een beetje op tweakers gezocht, en verwacht dat zo'n moederbordwissel zo'n 4 weken in beslag gaat nemen
Skype is bij mij gewoon naar m'n SD Kaart te verplaatsen.. Neemt het nog steeds 5mb in beslag maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat je 't niet op de SD kaart kunt zetten, en de Desire maar beperkt geheugen heeft.
volgens de factuur (die overigens 0 euro bedroeg) zijn er onderdelen vervangenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Na een software update, of ook na een daadwerkelijke hardwarewissel?
Voor een mobo switch was ik hem... uit mijn hoofd... 2.5 week kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Na een software update, of ook na een daadwerkelijke hardwarewissel?
Is ie nu goed?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een mobo switch was ik hem... uit mijn hoofd... 2.5 week kwijt.
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 30-9-2010 7:39:17
Reparatie repair center - In behandeling 6-10-2010 9:32:38
Dat valt niet zo te zeggen. Genoeg applicaties die gewoon door blijven draaien. En ook data gebruiken. Daarvoor is het een smartphone.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Orchestra. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met dataverbruik?
Ik gebruik Hi Eindeloos Online Xtra Snel, en ik vraag me af of er data wordt verbruikt als die telefoon zeg maar op vergrendeling gaat, denk het niet toch?
Kan ik dat ergens zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat valt niet zo te zeggen. Genoeg applicaties die gewoon door blijven draaien. En ook data gebruiken. Daarvoor is het een smartphone.
security off.quote:
Sense bestaat niet alleen uit de widgets he, ook een aantal apps zijn anders waaronder de contacten app, de agenda, het weer... En nu vergeet ik er een heleboel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef Crank het volgende:
Nou lees je toch nog veel dat de meeste voor de desire gaan wegens htc sense.
Maar iedereen die ik er mee zie lopen draait launcher pro waaronder ik... waarom dan iedereen zo laaiend enthousiast over sense?
Nouuuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef nattermann het volgende:
Desire Z en de HD uitgesteld tot eind oktober.
Ik geloof dat het vooral een voordeel biedt aan developers. Hier staat een deel uitgelegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
security off.
Wat heb je er nou precies aan? Ik begrijp dat je nu ook de kern van het systeem kan aanpassen, maar wat zijn de praktische voordelen?
Ik heb gewoon HomeSwitcher hoor, op Froyo. Als het nit goed werkt kan je het altijd nog via instellingen doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef Koepert het volgende:
Als ik in gewoon sms op 'menu' klik kan ik 'concepten' openen en die weggooien... zit dat in Handcent niet netzo?
On the subject trouwens; hoe zit dat met switchen tussen Sense en LauncherPro? HomeSwitcher zegt niet geschikt te zijn voor Froyo (aldus de marketinfo) en cleardefaulthome wel... werkt dat? en dan ook weer vice versa naar Sense? K wil de optie hebben om naar sense te gaan, bevalt nu prima, maar wil LP wel proberen...zonder de hele shit weer opnieuw te moeten installeren/instellen ofzo... Iemand ervaringen mbt heen en weer switchen aldanniet via CDH?
Bumper gekocht niks meer van te zien had hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
Kut; telefoon laten vallen op straat (niet voor het eerst) en dus nu een paar krasjes/plekjes
Nou en. Gebruiksschade. Het is een gebruiksproduct.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
Kut; telefoon laten vallen op straat (niet voor het eerst) en dus nu een paar krasjes/plekjes
Boeiend, zie je toch niet als het scherm aan staat. Of wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
Huh? Als je hem gewoon in je hand hebt kan je toch met je wijsvinger die knop indrukken? Daarvoor hoef je hem niet aan de bovenkant vast te hebben (wat je daar ook mee bedoelt).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vroeg me alleen af of het in standby zetten en er weer uithalen niet makkelijker kan. Die power-knop vind ik daar helemaal niet handig voor want ik heb mn telefoon niet aan de bovenkant vast.
Ben je een lilliputter of een indonesisch vrouwtje ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef Stefanovic83 het volgende:
ja goed het kan allemaal wel, maar ik vind het onhandig, kan er niet goed bij. Zal wel door mijn kleine handen komen
En vrijdag door mij opgehaaldquote:STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 26-9-2010 15:52:05
Service-aanmelding - Bevestigd 26-9-2010 15:52:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 27-9-2010 11:18:06
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 28-9-2010 3:03:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-9-2010 3:03:01
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 30-9-2010 7:39:17
Reparatie repair center - In behandeling 6-10-2010 9:32:38
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 7-10-2010 16:01:21
Reparatie repair center - Voltooid 7-10-2010 16:01:21
Logistiek - Product klaar voor retourzending 7-10-2010 17:20:30
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 7-10-2010 23:34:40
Maar wat mij opviel is dat ik door die boardswap nu ook een ander IMEI nummer heb dan op mijn garantiebewijs staat. Dit zit me toch niet zo lekker want als er straks weer wat mee is dan zeggen ze dat dit een ander toestel isquote:In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Boardswap
Van jou?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidworld.nl/47499/aw-column-ik-mag-dat/
Als je Adobe AIR op je computer + Desire installeert, kun je SkyTunes gebruiken. Werkt prima hier, mooie interface ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:43 schreef lekzzz het volgende:
Ik gebruikte voorheen Gmote om thuis muziek van mijn computer op m'n Desire te luisteren. Echter nu werkt deze niet meer en is er ook nog geen oplossing gevonden voor de error 1-1007.
Weet iemand een app die je hiervoor kan gebruiken, moet wel werkbaar zijn met een iMac.
Oké duidelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nee, ivm prijsvergelijking en onduidelijkheid welke shop als 1e kan leveren.
Door te wachten loop ik het risico niet bij de eerste groep te zitten die het toestel geleverd krijgen, maar ja
Ga zondag op vakantie en verwacht niet dat ik het daarvoor zal ontvangen. Een week later zien we wel weer verder.
Idem, en die Desire HD; sommigen zeggen dat die een mooi uiterlijk heeft, nou om eerlijk te zijn vind ik die gewoon lelijk. Vooral de achterkant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
nee geklikt want mijn Desire is net een half jaar oud
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem, en die Desire HD; sommigen zeggen dat die een mooi uiterlijk heeft, nou om eerlijk te zijn vind ik die gewoon lelijk. Vooral de achterkant.
En van metaal, toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef stefan1187 het volgende:
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.
Ow, bedoel je dat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterkant bij de camera/flits en de onderkant van de achterkant; allerlei vormen/randen. Bij de Desire is dat mooi een geheel vlak van een fijn materiaal. Vind ik mooier.
Boeit mij ook niet, ben tevreden ben m'n Desire, daar zing ik nog makkelijk 1,5 jaar mee uit en ik zie dan wel weer wat ik dan neem.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ow, bedoel je dat.
Ja ik irriteer mezelf daar niet zo aan eerlijk gezegd.
Maar ieder z'n smaak
Ik denk sowieso niet dat als ik 'm nu koop ik bij de eerste groep zal zitten die 'm krijgt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nee, ivm prijsvergelijking en onduidelijkheid welke shop als 1e kan leveren.
Door te wachten loop ik het risico niet bij de eerste groep te zitten die het toestel geleverd krijgen, maar ja
Ga zondag op vakantie en verwacht niet dat ik het daarvoor zal ontvangen. Een week later zien we wel weer verder.
Ziet er strak uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
www.htcsense.com
http://www.androidworld.nl/47603/htcsense-com-is-live/
Met het dashboard op HTCSense.com regel je eigenlijk alles op het gebied van beveiliging en controle. Ben je je toestel kwijt of is hij gestolen? Geen paniek, remote lock is here! Via HTCSense.com zijn er een aantal manieren die je kunt gebruiken om je toestel terug te vinden en/of te beschermen tegen onrechtmatige gebruik van jouw toestel.
* Laat je toestel afgaan, ook al staat deze op stil of trillen
* Lokaliseer je toestel op Google Maps
* Vergrendeling van het toestel op afstand
* Doorschakeling naar ander toestel
* Laatste redmiddel: toestel en persoonlijke gegevens wissen en/of toestel volledig blokkeren
Opzich wel vet dat het allemaal kan, maar moet er toch een beetje van uitgaan dat je je telefoon nooit kwijtraakt, mij althans nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
www.htcsense.com
http://www.androidworld.nl/47603/htcsense-com-is-live/
Met het dashboard op HTCSense.com regel je eigenlijk alles op het gebied van beveiliging en controle. Ben je je toestel kwijt of is hij gestolen? Geen paniek, remote lock is here! Via HTCSense.com zijn er een aantal manieren die je kunt gebruiken om je toestel terug te vinden en/of te beschermen tegen onrechtmatige gebruik van jouw toestel.
* Laat je toestel afgaan, ook al staat deze op stil of trillen
* Lokaliseer je toestel op Google Maps
* Vergrendeling van het toestel op afstand
* Doorschakeling naar ander toestel
* Laatste redmiddel: toestel en persoonlijke gegevens wissen en/of toestel volledig blokkeren
edit: Ik lees net in de comments dat t niet voor de desire geldt helaas
lol al uitverkochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Voor als de standaard 4 gig niet genoeg is (alleen tot 12 uur vanmiddag):
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |