Van jou?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidworld.nl/47499/aw-column-ik-mag-dat/
Als je Adobe AIR op je computer + Desire installeert, kun je SkyTunes gebruiken. Werkt prima hier, mooie interface ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:43 schreef lekzzz het volgende:
Ik gebruikte voorheen Gmote om thuis muziek van mijn computer op m'n Desire te luisteren. Echter nu werkt deze niet meer en is er ook nog geen oplossing gevonden voor de error 1-1007.
Weet iemand een app die je hiervoor kan gebruiken, moet wel werkbaar zijn met een iMac.
Oké duidelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nee, ivm prijsvergelijking en onduidelijkheid welke shop als 1e kan leveren.
Door te wachten loop ik het risico niet bij de eerste groep te zitten die het toestel geleverd krijgen, maar ja
Ga zondag op vakantie en verwacht niet dat ik het daarvoor zal ontvangen. Een week later zien we wel weer verder.
Idem, en die Desire HD; sommigen zeggen dat die een mooi uiterlijk heeft, nou om eerlijk te zijn vind ik die gewoon lelijk. Vooral de achterkant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
nee geklikt want mijn Desire is net een half jaar oud
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem, en die Desire HD; sommigen zeggen dat die een mooi uiterlijk heeft, nou om eerlijk te zijn vind ik die gewoon lelijk. Vooral de achterkant.
En van metaal, toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef stefan1187 het volgende:
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan dan? Hij is alleen een stukkie groter.
Ow, bedoel je dat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterkant bij de camera/flits en de onderkant van de achterkant; allerlei vormen/randen. Bij de Desire is dat mooi een geheel vlak van een fijn materiaal. Vind ik mooier.
Boeit mij ook niet, ben tevreden ben m'n Desire, daar zing ik nog makkelijk 1,5 jaar mee uit en ik zie dan wel weer wat ik dan neem.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ow, bedoel je dat.
Ja ik irriteer mezelf daar niet zo aan eerlijk gezegd.
Maar ieder z'n smaak
Ik denk sowieso niet dat als ik 'm nu koop ik bij de eerste groep zal zitten die 'm krijgt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nee, ivm prijsvergelijking en onduidelijkheid welke shop als 1e kan leveren.
Door te wachten loop ik het risico niet bij de eerste groep te zitten die het toestel geleverd krijgen, maar ja
Ga zondag op vakantie en verwacht niet dat ik het daarvoor zal ontvangen. Een week later zien we wel weer verder.
Ziet er strak uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
www.htcsense.com
http://www.androidworld.nl/47603/htcsense-com-is-live/
Met het dashboard op HTCSense.com regel je eigenlijk alles op het gebied van beveiliging en controle. Ben je je toestel kwijt of is hij gestolen? Geen paniek, remote lock is here! Via HTCSense.com zijn er een aantal manieren die je kunt gebruiken om je toestel terug te vinden en/of te beschermen tegen onrechtmatige gebruik van jouw toestel.
* Laat je toestel afgaan, ook al staat deze op stil of trillen
* Lokaliseer je toestel op Google Maps
* Vergrendeling van het toestel op afstand
* Doorschakeling naar ander toestel
* Laatste redmiddel: toestel en persoonlijke gegevens wissen en/of toestel volledig blokkeren
Opzich wel vet dat het allemaal kan, maar moet er toch een beetje van uitgaan dat je je telefoon nooit kwijtraakt, mij althans nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
www.htcsense.com
http://www.androidworld.nl/47603/htcsense-com-is-live/
Met het dashboard op HTCSense.com regel je eigenlijk alles op het gebied van beveiliging en controle. Ben je je toestel kwijt of is hij gestolen? Geen paniek, remote lock is here! Via HTCSense.com zijn er een aantal manieren die je kunt gebruiken om je toestel terug te vinden en/of te beschermen tegen onrechtmatige gebruik van jouw toestel.
* Laat je toestel afgaan, ook al staat deze op stil of trillen
* Lokaliseer je toestel op Google Maps
* Vergrendeling van het toestel op afstand
* Doorschakeling naar ander toestel
* Laatste redmiddel: toestel en persoonlijke gegevens wissen en/of toestel volledig blokkeren
edit: Ik lees net in de comments dat t niet voor de desire geldt helaas
lol al uitverkochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Voor als de standaard 4 gig niet genoeg is (alleen tot 12 uur vanmiddag):
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |