abonnement Unibet Coolblue
pi_88092399




De Desire op HTC.com


Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak


Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"



Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Links vanuit Chrome of Firefox naar je Android toestel sturen
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen

Voor al je vragen over Android:
Android #25: Op naar Gingerbread

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15,
#16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28

De OP:
Die vind je hier
pi_88092574
hmm Desire heeft steeds vaker last van lag/korte vastlopers.. tijd voor een reset denk ik
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:43:04 #3
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88092833
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
Als je contacts aanmaakt op je foon, kun je kiezen tussen contacttype phone/sim/google.
Kies je voor die laatste, dan synchroniseert ie de contact online. En in de andere gevallen zet ie de contact alleen op je sim op in je telefoongeheugen.

Op je telefoon kun je bij contact - menu - view kiezen welke contacts je foon moet laten zien.


HTC Desire #29 - Alles in de Google Cloud
Blijkbaar staan mijn contacten op mijn telefoongeheugen. Hoe kan ik die nu naar google-contacten converteren? Ik wil ze natuurlijk niet allemaal opnieuw toevoegen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:29:04 #4
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88094395
Zo, deze ook maar weer eens volgen :D
ondertussen gedaan:
Geroot,
Open Desire gebruikt voor een tijd (is volgens mij gestopt met ontwikkelen)
Defrost er op gezet(lijkt mij beter te doen) S-off uitgevoerd gister en daarbij een custom boot-img geplaatst.
Dat laatste is best cool, daar kan je bijv. je naam en tel nr neerplempen.
Als ie nou in de handen van een Fin is gekomen (die weet toch niet hoe ie dat aanpast ( :') )) blijft dat altijd naar voren komen bij het booten :7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_88094848
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, een Desire topic *O* Ik heb hem ook *O*

Wel veel problemen met HTC Sync trouwens.
:?

Wie gebruikt dat programma in godsnaam? En waarom gebruik je het?

Ik heb mijn desire echt nooit met kabel aan de pc hangen. Totaal nergens voor nodig.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:53:31 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88096346
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:25 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:?

Wie gebruikt dat programma in godsnaam? En waarom gebruik je het?

Ik heb mijn desire echt nooit met kabel aan de pc hangen. Totaal nergens voor nodig.
Nouja, ik wil de foto's van de Desire overkunnen zetten op de PC. Ik vind het invoeren van afspraken p de PC handiger dan op de desire. En als de functie "bookmarks synchroniseren vanuit Firefox" ook daadwerkelijk iets zou DOEN, was ik daar best blij mee geweest.

Maar je hebt gelijk, eigenlijk heb je er geen fuck aan. Je kunt nauwelijks iets instellen. Eigenlijk is het nog niet eens half af gewoon. Wel een teleurstelling, want met mijn Nokia 6500c (gewoon een candybar modelletje, niets heel spannends) ging dat 2 jaar geleden al echt STUKKEN beter -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:42:19 #7
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88097744
Die Angry Birds is megaverslavend. Niet dat ik zoveel speel, maar merk wel dat het erg aantrekkelijk is om verder te gaan :')
pi_88097982
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nouja, ik wil de foto's van de Desire overkunnen zetten op de PC. Ik vind het invoeren van afspraken p de PC handiger dan op de desire. En als de functie "bookmarks synchroniseren vanuit Firefox" ook daadwerkelijk iets zou DOEN, was ik daar best blij mee geweest.

Maar je hebt gelijk, eigenlijk heb je er geen fuck aan. Je kunt nauwelijks iets instellen. Eigenlijk is het nog niet eens half af gewoon. Wel een teleurstelling, want met mijn Nokia 6500c (gewoon een candybar modelletje, niets heel spannends) ging dat 2 jaar geleden al echt STUKKEN beter -O-
Dropbox voor je fotos en google calender ftw.
pi_88099210
Nog meer dingen die via de cloud gaan? :d
pi_88099645
Als ik een nieuw sd kaartje voor mijn htc desire koop, Kan ik dan gewoon alle files verplaatsen van de oude sd naar de nieuwe. Of kopieert dan niet alles niet mee? Ik denk helaas het laatste... wat is dan de beste manier om het te doen ? :)
pi_88100115
Draai nu 1,5 dag op alleen GSM connectie en nu gaat m'n batterij dus wel lang mee. Blijkbaar wisselt de foon vaak van 3G naar HSDPA op het T-Mobile netwerk. Mooi klote.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:31:53 #12
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_88101274
Vaak schakelt ie alleen naar H(SDPA) zodra hij verwacht een flinke verbinding nodig te hebben. Dit is om stroom te besparen. Als je bijvoorbeeld op internet gaat, schakelt ie tijdelijk over op H, en als je de internetapp "sluit" gaat ie weer terug naar (3)G.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_88101401
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Draai nu 1,5 dag op alleen GSM connectie en nu gaat m'n batterij dus wel lang mee. Blijkbaar wisselt de foon vaak van 3G naar HSDPA op het T-Mobile netwerk. Mooi klote.
Wat is daar klote aan? Zoals Devolution hierboven al aangeeft is dat om je accu niet onnodig te belasten (HSDPA verbruikt nu eenmaal meer dan 3G).
pi_88102027
Zo naar de vodafone shop om de Desire Z te bestellen. oO<
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_88103661
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]



Wat is daar klote aan? Zoals Devolution hierboven al aangeeft is dat om je accu niet onnodig te belasten (HSDPA verbruikt nu eenmaal meer dan 3G).
Dat is klote om de eenvoudige reden dat ik voorheen op het KPN netwerk met 3G of HSDPA bij normaal gebruik makkelijk een dag het toestel kon gebruiken.
Nu ik bij T-Mobile zit is het binnen 10 uur afgelopen met de batterij en dan heb ik 1 sms verstuurd en een half uur muziek geluisterd.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:54:14 #16
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88104186
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dropbox voor je fotos en google calender ftw.
Ik ben niet zo cloudy ingesteld eigenlijk :')

Maar misschien heb ik dan wel vet de verkeerde telefoon gekozen :X

Oh en mijn videocamera neemt geen geluid op. Maar goed, dat gebruik ik toch niet of nauwelijks.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:05:20 #17
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88106745
Waar blijft de release van de Z :(
Tics van je petten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:06:56 #18
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88109134
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Blijkbaar staan mijn contacten op mijn telefoongeheugen. Hoe kan ik die nu naar google-contacten converteren? Ik wil ze natuurlijk niet allemaal opnieuw toevoegen.
Iemand een idee?
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:03:45 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88111522
als iemand een idee heeft hoe ik mijn Google contacten kan verwijderen van mijn HTC ben ik ook wel blij. Ik word er een beetje doodziek van om 10 stuks familie te moeten uitgraven tussen veertigduizend fok-kloontjes die mij ever ooit sinds 2003 een mailtje gestuurd hebben 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88112289
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:

als iemand een idee heeft hoe ik mijn Google contacten kan verwijderen van mijn HTC ben ik ook wel blij. Ik word er een beetje doodziek van om 10 stuks familie te moeten uitgraven tussen veertigduizend fok-kloontjes die mij ever ooit sinds 2003 een mailtje gestuurd hebben 8)7
Klik binnen je HTC contacten eens op Menu - View en haal dan het vinkje weg bij 'Show auto Gmail contacts'? (Heb effe de NL vertaling niet bij de hand, heb 'm foon Engels ingesteld.)
Het komt erop neer dat ie dan niet meer ál je Gmail contacts laat zien in je telefoon.
pi_88112391
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:06 schreef Brombaard het volgende:

Iemand een idee?
http://lmgtfy.com/?q=htc+(...)s+to+google+contacts

Er schijnen apps voor te zijn. Of via HTC Sync naar Outlook overzetten, en dan via CSV-bestand importeren in Gmail.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:37:00 #22
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88112633
quote:
3.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Klik binnen je HTC contacten eens op Menu - View en haal dan het vinkje weg bij 'Show auto Gmail contacts'? (Heb effe de NL vertaling niet bij de hand, heb 'm foon Engels ingesteld.)
Het komt erop neer dat ie dan niet meer ál je Gmail contacts laat zien in je telefoon.
Ja, zo ver was ik al :) Dat is ook al eenverademing inderdaad ^O^

Maar als ik een SMSje krijg van een nummer wat hij nog niet kent en ik doe "toevoegen aan bestaand contact" dan krijg ik wel eerst die Gmail -lijst. Ik irriteer me gewoon een beetje aan Google eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:38:00 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88112664
quote:
7.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef DennisMoore het volgende:

Of via HTC Sync naar Outlook overzetten, en dan via CSV-bestand importeren in Gmail.
HTC Sync synct alleen maar van Outlook naar de HTC, niet andersom. Bij mij tenminste.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88114391
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:

Maar als ik een SMSje krijg van een nummer wat hij nog niet kent en ik doe "toevoegen aan bestaand contact" dan krijg ik wel eerst die Gmail -lijst. Ik irriteer me gewoon een beetje aan Google eigenlijk.
Hmm, ja, da's wel iets. Volgens mij hetzelfde als een contact zoeken en dan meteen de hele lijst met twitter-en facebook-contacts te zien krijgen. Hoeft van mij ook niet.
pi_88114497
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hmm, ja, da's wel iets. Volgens mij hetzelfde als een contact zoeken en dan meteen de hele lijst met twitter-en facebook-contacts te zien krijgen. Hoeft van mij ook niet.
Dat kan je dan gelukkig ook uitzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')